Nee hoor, ik heb ook het gevoel dat hij niet dood is. Maar eerder dat de inspuiting niet dodelijk was en hem slechts in een coma gebracht heeft, dan dat hij het fakedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:10 schreef Dark_Killah het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat die dokter mss wel doet alsof hij dood is?
Truequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:32 schreef Merkie het volgende:
Het zijn beide geen HD hoor, het zijn HD-rips. D.w.z, de bron is HDTV.
HD = 1280x720 of meer.
Je bent zeker niet de enigequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:10 schreef Dark_Killah het volgende:
Goeie aflevering, ik hoop dat Tancredi inderdaad weer terug komt. Ik verheug me nu al op het plan waarmee ze LJ willen gaan bevrijden. Ben ook wel benieuwd wat er met sucre gaat gebeuren, toffe gast dat.
Die tweener mag van mij sterven, samen met die andere neger.
Ben ik de enige die denkt dat die dokter mss wel doet alsof hij dood is?
tuurlijk s hij niet dood, hij is trouwens ook geen dokter, maar een acteur, en acteerd dus dat hij dood isquote:
zoooooooooooooooooo ep3 word vetquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:04 schreef Xrenity het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tpSobRt0I38&eurl=
(kan spoilers bevatten)
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:04 schreef Xrenity het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tpSobRt0I38&eurl=
(kan spoilers bevatten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:48 schreef 2Drix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ik dacht dat die mensen in CSI ook allemaal dood warenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:32 schreef Waltero het volgende:
[..]
tuurlijk s hij niet dood, hij is trouwens ook geen dokter, maar een acteur, en acteerd dus dat hij dood is
![]()
zin in ep3
Dus het is allemaal nep?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:32 schreef Waltero het volgende:
[..]
tuurlijk s hij niet dood, hij is trouwens ook geen dokter, maar een acteur, en acteerd dus dat hij dood is
![]()
zin in ep3
Hij is er al.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
True
De 720p release laat nog even op zich wachten.
Lol was dat, k moest wel lachen toen! Ik denk ook btw dat die dokter niet echt dood is! En die EP3!!! Wtf de afleveringen worden met de week beter!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:52 schreef Ace1 het volgende:
Leuke aflevering
Over haywire:
"No family with Patoshik?"
"yeah, till about 4 years ago when he killed them all"
"They put in all that work, breach out of prison, only to end up dead at the bottom of a ditch.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:56 schreef tonks het volgende:
Wat zeggen ze nu op het laatst van die preview?
Ik in 2 dagen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:17 schreef Intrepidity het volgende:
Erg gave serie, heb me in een week vanaf de pilot tot het begin van seizoen 2 gewerkt, ben verslaafd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die mensen lullen wel dat ze gestopt zijn, maar ondertussen blijven ze het gewoon volgenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:00 schreef tonks het volgende:
Toch wel jammer voor al die mensen die gestopt zijn met kijken.
Misschien ben je vergeten dat ze toen MOESTEN ontsnappen. En nu moeten ze 'slechts' uit handen van de politie blijven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:20 schreef Bhai het volgende:
Ik kijk het, en het is nog steeds leuk, maar veeeel minder dat seizoen 1.
Misschien ben je vergeten hoe spannender/beter seizoen 1 was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |