Sinds wanneer zijn torrents warez?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 06:39 schreef Mike het volgende:
Vraag in dit topic niet om warez en ga niet zitten zeuren dat je de aflevering niet kan vinden. Het vorige topic werd er helemaal door verpest, dus kijk niet raar op als je opeens een week niet meer kunt posten als je erover begint.
en dat neo gewoon stekker had uit doen van het matrixquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:47 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben afgehaakt vooralsnog, na de 13e aflevering hebben ze het hele concept verneukt. Uiteindelijk heeft scofield weinig gedaan met zn tattoos. Als hij van buitenaf zn broer had bevrijd was het allemaal sneller en makkelijker gegaan. En dat plot, 24 ripoff!
24 ripoff? misschien een beetje maar valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:47 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben afgehaakt vooralsnog, na de 13e aflevering hebben ze het hele concept verneukt. Uiteindelijk heeft scofield weinig gedaan met zn tattoos. Als hij van buitenaf zn broer had bevrijd was het allemaal sneller en makkelijker gegaan. En dat plot, 24 ripoff!
Tsk, tsk, zoiets zeggen in een Prison Break-topic. Dat is als op een Star Trek conventie zeggen dat William Shatner maar een kutacteur is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:47 schreef SunChaser het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door SunChaser op 22-08-2006 09:22:19 ]
nopequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:31 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat had je wel mogen spoileren, dick
Dat hoeft niet in een USA topicquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:31 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat had je wel mogen spoileren, dick
opzoutenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat hoeft niet in een USA topic
Nouja, t was toch een zeikwijf. Dat hele zoekplotje door t land was saai en vervelend.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:48 schreef suicide1 het volgende:
woow veronica dood volges mij had niemand dat verw8
idd dat is het minst leuke aan heel de seriequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nouja, t was toch een zeikwijf. Dat hele zoekplotje door t land was saai en vervelend.
Het concept was dat met die tattoo ontsnapt zou worden, pas later kwam dat hele complot erbij.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:37 schreef bevebe het volgende:
OMG, net gekeken...
Nu weer een weekje wachten, niet normaal.. Gezeur over 24 ripoff is onzin, er mogen toch wel twee hele vette Actieseries zijn.. Deze horen beide in de top2:)
Huphup, scheer je weg naar het 24 topic.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het concept was dat met die tattoo ontsnapt zou worden, pas later kwam dat hele complot erbij.
Klopt wel dat dat het minst boeiende is aan deze serie, maar goed.. 24 Plot gaat wel iets verder dan dit lijkt me.. met die ontzettende headset guysquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het concept was dat met die tattoo ontsnapt zou worden, pas later kwam dat hele complot erbij.
Honkbal plaatje gestolenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zeker een vette episode
Inderdaad jammer dat we niets van Haywire en Tweener lieten zien.
Waarvoor zat Tweener ook alweer?
idd, met een behoorlijke waarde en daardoor de straf in die gevangenis.quote:
Ja vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:39 schreef Merovingian het volgende:
Ik vraag me af wat voor pilletjes die Mahone slikt...
Daar heb ik expres even mee gewacht tot ik hem gekeken had.. nou ja weet je dat ook weerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:47 schreef Omaha het volgende:
Kut, ik had hier ook niet moeten komen voordat ik s2e01 had gezien. Vette spoiler gelezen![]()
![]()
wat denk je nouquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:52 schreef Gelderland het volgende:
Dragao:
zou je me ff kunnen toevoegen op: tim_dntz@hotmail.com : ivm die labels van PB ... THX alvast
en jongens... please alle stukjes in de SPOILER, ik heb 'm nog niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |