SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Waarom heb je je plaatje veranderd?Haha!!
I ♥ PB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:44 schreef miss-scofield het volgende:
Linc!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Waarom heb je je plaatje veranderd?Haha!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hi
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:47 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]Dat willen ze je laten geloven in de trailer, geloof nooit een trailerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dat willen ze je laten geloven in de trailer, geloof nooit een trailerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Helaas moet ik je gelijk gevenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:07 schreef Un4 het volgende:
Ben niet echt te spreken over Season 2 tot nu toe. Kan qua ongeloofwaardigheid wat wat hebben aangezien ik redelijk wat van dat soort series kijk maar dit slaat wel alles hoor. De hele tweede ep hangt van cliche's aan elkaar eigenlijk. Vooral dat stuk met Bellick was erg voorspelbaar. Die dierenarts zet ook even een hand aan en gast gebruikt een paar uur later z'n hand weer alsof er niks gebeurt is.
![]()
Ook lekker slim om risico te gaan nemen terwijl het hele land naar je zoekt, zoon of geen zoon. En als je het dan doet knal dan in ieder geval die FBI-dude kapot zodat je niet voor jan lul weer op de hielen wordt gezeten door de cops. Zo kan ik het ook lekker spannend houden ja..
Btw als die dierenarts niet dood is gaat het helemaal nergens over, lijkt me als je iemand ombrengt via een dodelijke injectie je wel even nagaat of diegene ook echt dood is alvorens je er vandoor gaat.
Anyway, het is dat er op dit moment nog weinig boeiende series lopen in de US anders was dit 1 van de eerste afvallers geweest vrees ik. Maar we kijken het nog even aan!
Op zich vermaak ik mij nog wel met S2, maar de toevalligheden en domme acties zullen er toch snel uit moeten gaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:07 schreef Un4 het volgende:
Ben niet echt te spreken over Season 2 tot nu toe. Kan qua ongeloofwaardigheid wat wat hebben aangezien ik redelijk wat van dat soort series kijk maar dit slaat wel alles hoor. De hele tweede ep hangt van cliche's aan elkaar eigenlijk. Vooral dat stuk met Bellick was erg voorspelbaar. Die dierenarts zet ook even een hand aan en gast gebruikt een paar uur later z'n hand weer alsof er niks gebeurt is.
![]()
Ook lekker slim om risico te gaan nemen terwijl het hele land naar je zoekt, zoon of geen zoon. En als je het dan doet knal dan in ieder geval die FBI-dude kapot zodat je niet voor jan lul weer op de hielen wordt gezeten door de cops. Zo kan ik het ook lekker spannend houden ja..
Btw als die dierenarts niet dood is gaat het helemaal nergens over, lijkt me als je iemand ombrengt via een dodelijke injectie je wel even nagaat of diegene ook echt dood is alvorens je er vandoor gaat.
Anyway, het is dat er op dit moment nog weinig boeiende series lopen in de US anders was dit 1 van de eerste afvallers geweest vrees ik. Maar we kijken het nog even aan!
Of zoeken, maar het vragen naar subs mag ook niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Leer Engels..
Punt is, Michael is geen killer. Dat Mahone ook waarom hij toch de worsteling aanging.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:49 schreef Nashje het volgende:
Aflevering 2 was weer genieten. Natuurlijk had Michael de FBI agent neer moeten schieten. Hij was ook zowat de enige die alle plannetjes van Michael door had dus was je meteen van een belangrijk persoon afgekomen.
Hij had het veels te druk op die indiër in de houdgreep te houden. maar toch, het begint weer tof te worden.. Ik dacht even dat het echt niet meer de moeite waard was om te kijken na eps. 1, maar nietz bleek minder waar. Ik ben blij dat het weer te zien is. Éen zo'n uurtje in de week is best wel amusing.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:13 schreef nietzman het volgende:
T-bag had op z'n minst een stukje gips om z'n arm mogen krijgen..
Heb Prison Break vanaf +/- aflevering 4 altijd zonder NL subs gevolgd, evenals het gehele 5e seizoen van 24 en dat ging altijd zonder problemen. Volg "tussen de bedrijven door" ook The Shield, heb daar seizoen 3 en 4 ook zonder subs van gezien. Maar The Shield is toch zonder subs iets lastigerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Of zoeken, maar het vragen naar subs mag ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |