abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41303617
Het concept is in seizoen 2 eenmaal minder boeiend dan in seizoen 1.

Toch heb ik hoop dat de makers de spanning er goed in kunnen houden.
pi_41303920
Linc!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heb je je plaatje veranderd? Haha!!
I ♥ PB
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:50:30 #253
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_41304206
Zo, net aflevering 2 van seizoen 2 gezien. Ik ben toch benieuwd wat er gaat gebeuren.

Ik weet het, heel erg slechte tvp.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_41305807
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
pi_41306716
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 20:44 schreef miss-scofield het volgende:

Linc!
SPOILER
Waarom heb je je plaatje veranderd? Haha!!
SPOILER
hi
pi_41307547
Abbruzzi

C-note: Exept for T-bag
-Abbruzz: Yeah.. he was bleeding pretty bad.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:06:35 #257
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41307608
Net afl 2 gekeken, euh was niet echt bijzonder, knal die fbi gast dan toch dood in de lift, voor de rest boring
pi_41307634
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:47 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]
SPOILER
Dat willen ze je laten geloven in de trailer, geloof nooit een trailer
SPOILER
pi_41307639
Ben niet echt te spreken over Season 2 tot nu toe. Kan qua ongeloofwaardigheid wat wat hebben aangezien ik redelijk wat van dat soort series kijk maar dit slaat wel alles hoor. De hele tweede ep hangt van cliche's aan elkaar eigenlijk. Vooral dat stuk met Bellick was erg voorspelbaar. Die dierenarts zet ook even een hand aan en gast gebruikt een paar uur later z'n hand weer alsof er niks gebeurt is.

Ook lekker slim om risico te gaan nemen terwijl het hele land naar je zoekt, zoon of geen zoon. En als je het dan doet knal dan in ieder geval die FBI-dude kapot zodat je niet voor jan lul weer op de hielen wordt gezeten door de cops. Zo kan ik het ook lekker spannend houden ja..

Btw als die dierenarts niet dood is gaat het helemaal nergens over, lijkt me als je iemand ombrengt via een dodelijke injectie je wel even nagaat of diegene ook echt dood is alvorens je er vandoor gaat.

Anyway, het is dat er op dit moment nog weinig boeiende series lopen in de US anders was dit 1 van de eerste afvallers geweest vrees ik. Maar we kijken het nog even aan!
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_41307835
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 22:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Dat willen ze je laten geloven in de trailer, geloof nooit een trailer
SPOILER
SPOILER
pi_41308450
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
hi
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:31:30 #262
139407 jorienvdherik
pi_41308746
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 22:07 schreef Un4 het volgende:
Ben niet echt te spreken over Season 2 tot nu toe. Kan qua ongeloofwaardigheid wat wat hebben aangezien ik redelijk wat van dat soort series kijk maar dit slaat wel alles hoor. De hele tweede ep hangt van cliche's aan elkaar eigenlijk. Vooral dat stuk met Bellick was erg voorspelbaar. Die dierenarts zet ook even een hand aan en gast gebruikt een paar uur later z'n hand weer alsof er niks gebeurt is.

Ook lekker slim om risico te gaan nemen terwijl het hele land naar je zoekt, zoon of geen zoon. En als je het dan doet knal dan in ieder geval die FBI-dude kapot zodat je niet voor jan lul weer op de hielen wordt gezeten door de cops. Zo kan ik het ook lekker spannend houden ja..

Btw als die dierenarts niet dood is gaat het helemaal nergens over, lijkt me als je iemand ombrengt via een dodelijke injectie je wel even nagaat of diegene ook echt dood is alvorens je er vandoor gaat.

Anyway, het is dat er op dit moment nog weinig boeiende series lopen in de US anders was dit 1 van de eerste afvallers geweest vrees ik. Maar we kijken het nog even aan!
Helaas moet ik je gelijk geven
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:35:39 #263
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_41308942
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 22:07 schreef Un4 het volgende:

Op zich vermaak ik mij nog wel met S2, maar de toevalligheden en domme acties zullen er toch snel uit moeten gaan.

Volgende week maar kijken hoe een gewonde Linc in E3 weet te ontsnappen aan de cops.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:36:09 #264
19479 Mr.J
pi_41308973
En zonde dat de warden de TajMahal toch kapot sloeg.
pi_41308977
De groep gaat nu wel uit elkaar, maar ik verwacht dat de meeste elkaar weer tegenkomen in Utah, wat nog wel leuk kan worden. Prison Break is echt een serie dat zich op moet bouwen, ik vond seizoen 1 ook pas na 6 afleveringen echt leuk worden, dus ik zal het nog zeker blijven volgen, maar echt enthousiast ben ik nog niet over het nieuwe concept .
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_41309514
Aflevering 2 alweer.... helemaal niet meer aan gedacht!
Maar even snel opzoeken!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_41309537
Aflevering 2 was weer genieten. Natuurlijk had Michael de FBI agent neer moeten schieten. Hij was ook zowat de enige die alle plannetjes van Michael door had dus was je meteen van een belangrijk persoon afgekomen.
pi_41309539
Het boeit me geen fuck dat het een beetje ongeloofwaardig is, ik vind het nog steeds supervet.
pi_41310068
-edit: geen warezvragen aub-

[ Bericht 87% gewijzigd door Mike op 29-08-2006 23:19:12 ]
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:02:20 #270
139407 jorienvdherik
pi_41310097
Leer Engels..
pi_41310366
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Leer Engels..
Of zoeken, maar het vragen naar subs mag ook niet.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:13:02 #272
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_41310598
T-bag had op z'n minst een stukje gips om z'n arm mogen krijgen. .
Ik ga naar huis.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:15:04 #273
19479 Mr.J
pi_41310697
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 22:49 schreef Nashje het volgende:
Aflevering 2 was weer genieten. Natuurlijk had Michael de FBI agent neer moeten schieten. Hij was ook zowat de enige die alle plannetjes van Michael door had dus was je meteen van een belangrijk persoon afgekomen.
Punt is, Michael is geen killer. Dat Mahone ook waarom hij toch de worsteling aanging.
pi_41310759
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:13 schreef nietzman het volgende:
T-bag had op z'n minst een stukje gips om z'n arm mogen krijgen. .
Hij had het veels te druk op die indiër in de houdgreep te houden. maar toch, het begint weer tof te worden.. Ik dacht even dat het echt niet meer de moeite waard was om te kijken na eps. 1, maar nietz bleek minder waar. Ik ben blij dat het weer te zien is. Éen zo'n uurtje in de week is best wel amusing.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:16:30 #275
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_41310762
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Of zoeken, maar het vragen naar subs mag ook niet.
Heb Prison Break vanaf +/- aflevering 4 altijd zonder NL subs gevolgd, evenals het gehele 5e seizoen van 24 en dat ging altijd zonder problemen. Volg "tussen de bedrijven door" ook The Shield, heb daar seizoen 3 en 4 ook zonder subs van gezien. Maar The Shield is toch zonder subs iets lastiger

Opzich zou iedereen boven de 15/16 een serie als Prison Break toch makkelijk zonder subs kunnen moeten volgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')