Eens! Het wordt nu steeds spannender m.i.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:30 schreef Merkie het volgende:
Aflevering 2 was leuker dan 1.
Dat T-bag meteen z'n vingers kan bewegen na de operatie en er zelfs de dokter mee in een houdgreep kan nemen, is totale kolder natuurlijk...maar onderhoudend blijft het welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:50 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
De geloofwaardigheid wordt wel telkens wat minder
Bewoog hij z'n vingers ja?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:58 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat T-bag meteen z'n vingers kan bewegen na de operatie en er zelfs de dokter mee in een houdgreep kan nemen, is totale kolder natuurlijk...maar onderhoudend blijft het wel![]()
Zo ken ik er nog een paar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:27 schreef miss-scofield het volgende:
Daar zat ik dus ook al naar te kijken, toch knap nog geen 2 seconden nadat alles in dichtgenaaid; je vingers al kunnen bewegen.
En zijn medicijnen voor dieren hetzelfde als voor mensen?
HD-HR: (High-Resolution):quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Juist
Mijn Macbook kan met zijn 1280*800 heeel mooi 720P afspelen, en zijn iMac ook. De standaard rips vind ik fullscreen niet zo mooi, met name omdat ik vrij dicht op het beeld zit dan.
Linc kende die toko van zijn eigen proces en wist daarom dat die beveiliging nogal tegenviel...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog een paar.
Hoe kunnen Scofield en Linc zomaar bij LJ komen in die lift? Het moet toch zwaar beveiligd zijn![]()
Als je zo alles gaat ontleden is het niet meer leuk. Het blijft toch spannend bij PB![]()
Nee hoor, ik heb ook het gevoel dat hij niet dood is. Maar eerder dat de inspuiting niet dodelijk was en hem slechts in een coma gebracht heeft, dan dat hij het fakedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:10 schreef Dark_Killah het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat die dokter mss wel doet alsof hij dood is?
Truequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:32 schreef Merkie het volgende:
Het zijn beide geen HD hoor, het zijn HD-rips. D.w.z, de bron is HDTV.
HD = 1280x720 of meer.
Je bent zeker niet de enigequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:10 schreef Dark_Killah het volgende:
Goeie aflevering, ik hoop dat Tancredi inderdaad weer terug komt. Ik verheug me nu al op het plan waarmee ze LJ willen gaan bevrijden. Ben ook wel benieuwd wat er met sucre gaat gebeuren, toffe gast dat.
Die tweener mag van mij sterven, samen met die andere neger.
Ben ik de enige die denkt dat die dokter mss wel doet alsof hij dood is?
tuurlijk s hij niet dood, hij is trouwens ook geen dokter, maar een acteur, en acteerd dus dat hij dood isquote:
zoooooooooooooooooo ep3 word vetquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:04 schreef Xrenity het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tpSobRt0I38&eurl=
(kan spoilers bevatten)
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:04 schreef Xrenity het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tpSobRt0I38&eurl=
(kan spoilers bevatten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:48 schreef 2Drix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ik dacht dat die mensen in CSI ook allemaal dood warenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:32 schreef Waltero het volgende:
[..]
tuurlijk s hij niet dood, hij is trouwens ook geen dokter, maar een acteur, en acteerd dus dat hij dood is
![]()
zin in ep3
Dus het is allemaal nep?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:32 schreef Waltero het volgende:
[..]
tuurlijk s hij niet dood, hij is trouwens ook geen dokter, maar een acteur, en acteerd dus dat hij dood is
![]()
zin in ep3
Hij is er al.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
True
De 720p release laat nog even op zich wachten.
Lol was dat, k moest wel lachen toen! Ik denk ook btw dat die dokter niet echt dood is! En die EP3!!! Wtf de afleveringen worden met de week beter!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:52 schreef Ace1 het volgende:
Leuke aflevering
Over haywire:
"No family with Patoshik?"
"yeah, till about 4 years ago when he killed them all"
"They put in all that work, breach out of prison, only to end up dead at the bottom of a ditch.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:56 schreef tonks het volgende:
Wat zeggen ze nu op het laatst van die preview?
Ik in 2 dagen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:17 schreef Intrepidity het volgende:
Erg gave serie, heb me in een week vanaf de pilot tot het begin van seizoen 2 gewerkt, ben verslaafd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die mensen lullen wel dat ze gestopt zijn, maar ondertussen blijven ze het gewoon volgenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:00 schreef tonks het volgende:
Toch wel jammer voor al die mensen die gestopt zijn met kijken.
Misschien ben je vergeten dat ze toen MOESTEN ontsnappen. En nu moeten ze 'slechts' uit handen van de politie blijven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:20 schreef Bhai het volgende:
Ik kijk het, en het is nog steeds leuk, maar veeeel minder dat seizoen 1.
Misschien ben je vergeten hoe spannender/beter seizoen 1 was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Waarom heb je je plaatje veranderd?Haha!!
I ♥ PB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:44 schreef miss-scofield het volgende:
Linc!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Waarom heb je je plaatje veranderd?Haha!!
hi
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:47 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]Dat willen ze je laten geloven in de trailer, geloof nooit een trailerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dat willen ze je laten geloven in de trailer, geloof nooit een trailerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Helaas moet ik je gelijk gevenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:07 schreef Un4 het volgende:
Ben niet echt te spreken over Season 2 tot nu toe. Kan qua ongeloofwaardigheid wat wat hebben aangezien ik redelijk wat van dat soort series kijk maar dit slaat wel alles hoor. De hele tweede ep hangt van cliche's aan elkaar eigenlijk. Vooral dat stuk met Bellick was erg voorspelbaar. Die dierenarts zet ook even een hand aan en gast gebruikt een paar uur later z'n hand weer alsof er niks gebeurt is.
![]()
Ook lekker slim om risico te gaan nemen terwijl het hele land naar je zoekt, zoon of geen zoon. En als je het dan doet knal dan in ieder geval die FBI-dude kapot zodat je niet voor jan lul weer op de hielen wordt gezeten door de cops. Zo kan ik het ook lekker spannend houden ja..
Btw als die dierenarts niet dood is gaat het helemaal nergens over, lijkt me als je iemand ombrengt via een dodelijke injectie je wel even nagaat of diegene ook echt dood is alvorens je er vandoor gaat.
Anyway, het is dat er op dit moment nog weinig boeiende series lopen in de US anders was dit 1 van de eerste afvallers geweest vrees ik. Maar we kijken het nog even aan!
Op zich vermaak ik mij nog wel met S2, maar de toevalligheden en domme acties zullen er toch snel uit moeten gaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:07 schreef Un4 het volgende:
Ben niet echt te spreken over Season 2 tot nu toe. Kan qua ongeloofwaardigheid wat wat hebben aangezien ik redelijk wat van dat soort series kijk maar dit slaat wel alles hoor. De hele tweede ep hangt van cliche's aan elkaar eigenlijk. Vooral dat stuk met Bellick was erg voorspelbaar. Die dierenarts zet ook even een hand aan en gast gebruikt een paar uur later z'n hand weer alsof er niks gebeurt is.
![]()
Ook lekker slim om risico te gaan nemen terwijl het hele land naar je zoekt, zoon of geen zoon. En als je het dan doet knal dan in ieder geval die FBI-dude kapot zodat je niet voor jan lul weer op de hielen wordt gezeten door de cops. Zo kan ik het ook lekker spannend houden ja..
Btw als die dierenarts niet dood is gaat het helemaal nergens over, lijkt me als je iemand ombrengt via een dodelijke injectie je wel even nagaat of diegene ook echt dood is alvorens je er vandoor gaat.
Anyway, het is dat er op dit moment nog weinig boeiende series lopen in de US anders was dit 1 van de eerste afvallers geweest vrees ik. Maar we kijken het nog even aan!
Of zoeken, maar het vragen naar subs mag ook niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Leer Engels..
Punt is, Michael is geen killer. Dat Mahone ook waarom hij toch de worsteling aanging.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:49 schreef Nashje het volgende:
Aflevering 2 was weer genieten. Natuurlijk had Michael de FBI agent neer moeten schieten. Hij was ook zowat de enige die alle plannetjes van Michael door had dus was je meteen van een belangrijk persoon afgekomen.
Hij had het veels te druk op die indiër in de houdgreep te houden. maar toch, het begint weer tof te worden.. Ik dacht even dat het echt niet meer de moeite waard was om te kijken na eps. 1, maar nietz bleek minder waar. Ik ben blij dat het weer te zien is. Éen zo'n uurtje in de week is best wel amusing.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:13 schreef nietzman het volgende:
T-bag had op z'n minst een stukje gips om z'n arm mogen krijgen..
Heb Prison Break vanaf +/- aflevering 4 altijd zonder NL subs gevolgd, evenals het gehele 5e seizoen van 24 en dat ging altijd zonder problemen. Volg "tussen de bedrijven door" ook The Shield, heb daar seizoen 3 en 4 ook zonder subs van gezien. Maar The Shield is toch zonder subs iets lastigerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Of zoeken, maar het vragen naar subs mag ook niet.
Idd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:16 schreef RenzoBrad het volgende:
Opzich zou iedereen boven de 15/16 een serie als Prison Break toch makkelijk zonder subs kunnen moeten volgen![]()
Ik keek van kinds af aan al tekenfilms op Cartoon Network zonder ondertitelingen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:24 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Ik denk dat je engels wel beter wordt als series kijkt zonder subs.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:26 schreef seto het volgende:
Ik keek van kinds af aan al tekenfilms op Cartoon Network zonder ondertitelingen.
Idd, dat zouden degene die zich afvragen wrm hij Mahone niet vermoord heeft toch moeten weten zo nuquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:15 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Punt is, Michael is geen killer. Dat Mahone ook waarom hij toch de worsteling aanging.
Klagen, klagen en toch kijken. Als je het niet leuk vind, kijk dan gewoon niet!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:07 schreef Un4 het volgende:
![]()
Ik ben 16 en kijk al vanaf aflevering 1 zonder subs. Makkelijk te volgen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:16 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Heb Prison Break vanaf +/- aflevering 4 altijd zonder NL subs gevolgd, evenals het gehele 5e seizoen van 24 en dat ging altijd zonder problemen. Volg "tussen de bedrijven door" ook The Shield, heb daar seizoen 3 en 4 ook zonder subs van gezien. Maar The Shield is toch zonder subs iets lastiger![]()
Opzich zou iedereen boven de 15/16 een serie als Prison Break toch makkelijk zonder subs kunnen moeten volgen![]()
Toch, als ik eerlijk moet zijn, had ik her en der wel moeite met sommige vaktermen en ook het verhaal met Nick en Veronica.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:16 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Heb Prison Break vanaf +/- aflevering 4 altijd zonder NL subs gevolgd, evenals het gehele 5e seizoen van 24 en dat ging altijd zonder problemen. Volg "tussen de bedrijven door" ook The Shield, heb daar seizoen 3 en 4 ook zonder subs van gezien. Maar The Shield is toch zonder subs iets lastiger![]()
Dat verhaal met Nick en Veronica begreep volgens mij niemand wat vanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Toch, als ik eerlijk moet zijn, had ik her en der wel moeite met sommige vaktermen en ook het verhaal met Nick en Veronica.
Ik snap er nog steeds niks van hoe het zat met de president, de vice president en haar broer, of wat The Company nou deed.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:47 schreef Richardfun het volgende:
Wat was er dan bij Nick en Veronica niet te volgen?
Vraag me af wie daar nou achteraan gaat. Misschien nog een nieuw personagequote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds niks van hoe het zat met de president, de vice president en haar broer, of wat The Company nou deed.
Ik zeg toch ook niet dat ie door het raam moet schieten? Ik zei het slot... maar goed. Tikje ver gezocht blijkbaar...quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:02 schreef Crane. het volgende:
[..]
Ja en daarvoor was zn moeder stofzuigend voorbij gekomen omdat en heeft hij net niet gehoord dat de ramen two inch dik zijn en bulletproof.![]()
westmorelandquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:57 schreef tonks het volgende:
Zou wel raar zijn als er nu iemand dood gaat dan heb je al 2 doden van de mensen die in seizoen 1 een grote rol speelden.
Ik denk dat Mahone ze daarbij gaat helpen, heb gewoon zo'n vaag vermoeden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 07:39 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Vraag me af wie daar nou achteraan gaat. Misschien nog een nieuw personage
Niet voor zover ik het weet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:17 schreef Baklap het volgende:
Zijn er al Nederlandse subs te vinden? Volgens mij niet he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |