Ik ben niet grappigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:24 schreef Miguel het volgende:
Dus geen leuke/interessante/grappige TT meer tegenwoordig Tonks?
OP txt-file updated
misschien moet hij daar nog over denken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:24 schreef Miguel het volgende:
Dus geen leuke/interessante/grappige TT meer tegenwoordig Tonks?
OP txt-file updated
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Was toevallig de laatste posterquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:16 schreef Jaytonism het volgende:
Een beetje het Topic-starter syndroom opgelopen Tonks?
Was trouwens weer een toffe aflevering.
Goed nieuws voor jou!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
hier ben ik het 100% mee eens.... zeker met die doktor, T-bag kan zijn hand na een paar uur gewoon weer gebruiken en met 1 hand kanie hem nog gewoon vastbinden enzoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:07 schreef Un4 het volgende:
Ben niet echt te spreken over Season 2 tot nu toe. Kan qua ongeloofwaardigheid wat wat hebben aangezien ik redelijk wat van dat soort series kijk maar dit slaat wel alles hoor. De hele tweede ep hangt van cliche's aan elkaar eigenlijk. Vooral dat stuk met Bellick was erg voorspelbaar. Die dierenarts zet ook even een hand aan en gast gebruikt een paar uur later z'n hand weer alsof er niks gebeurt is.
![]()
Ook lekker slim om risico te gaan nemen terwijl het hele land naar je zoekt, zoon of geen zoon. En als je het dan doet knal dan in ieder geval die FBI-dude kapot zodat je niet voor jan lul weer op de hielen wordt gezeten door de cops. Zo kan ik het ook lekker spannend houden ja..
Btw als die dierenarts niet dood is gaat het helemaal nergens over, lijkt me als je iemand ombrengt via een dodelijke injectie je wel even nagaat of diegene ook echt dood is alvorens je er vandoor gaat.
Anyway, het is dat er op dit moment nog weinig boeiende series lopen in de US anders was dit 1 van de eerste afvallers geweest vrees ik. Maar we kijken het nog even aan!
MIchael is een goed mensch, hij schiet niemand dood, snap dat dan!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:14 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Ook hadden ze die FBI agent ook gewoon kapot kunnen knallen idd, waarom ze dat niet deden snap ik niet... hadden ze LJ zo mee kunnen nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |