Ik ben niet grappigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:24 schreef Miguel het volgende:
Dus geen leuke/interessante/grappige TT meer tegenwoordig Tonks?
OP txt-file updated
misschien moet hij daar nog over denken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:24 schreef Miguel het volgende:
Dus geen leuke/interessante/grappige TT meer tegenwoordig Tonks?
OP txt-file updated
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Was toevallig de laatste posterquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:16 schreef Jaytonism het volgende:
Een beetje het Topic-starter syndroom opgelopen Tonks?
Was trouwens weer een toffe aflevering.
Goed nieuws voor jou!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
hier ben ik het 100% mee eens.... zeker met die doktor, T-bag kan zijn hand na een paar uur gewoon weer gebruiken en met 1 hand kanie hem nog gewoon vastbinden enzoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:07 schreef Un4 het volgende:
Ben niet echt te spreken over Season 2 tot nu toe. Kan qua ongeloofwaardigheid wat wat hebben aangezien ik redelijk wat van dat soort series kijk maar dit slaat wel alles hoor. De hele tweede ep hangt van cliche's aan elkaar eigenlijk. Vooral dat stuk met Bellick was erg voorspelbaar. Die dierenarts zet ook even een hand aan en gast gebruikt een paar uur later z'n hand weer alsof er niks gebeurt is.
![]()
Ook lekker slim om risico te gaan nemen terwijl het hele land naar je zoekt, zoon of geen zoon. En als je het dan doet knal dan in ieder geval die FBI-dude kapot zodat je niet voor jan lul weer op de hielen wordt gezeten door de cops. Zo kan ik het ook lekker spannend houden ja..
Btw als die dierenarts niet dood is gaat het helemaal nergens over, lijkt me als je iemand ombrengt via een dodelijke injectie je wel even nagaat of diegene ook echt dood is alvorens je er vandoor gaat.
Anyway, het is dat er op dit moment nog weinig boeiende series lopen in de US anders was dit 1 van de eerste afvallers geweest vrees ik. Maar we kijken het nog even aan!
MIchael is een goed mensch, hij schiet niemand dood, snap dat dan!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:14 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Ook hadden ze die FBI agent ook gewoon kapot kunnen knallen idd, waarom ze dat niet deden snap ik niet... hadden ze LJ zo mee kunnen nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Mzzl, gozertquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:03 schreef Molluck het volgende:
De vorige keer zei ik nog dat ik het een kans zou geven, maar ik vind het wel heel ongeloofwaardig worden nu. Die hand, het feit dat niemand ze herkent in hun burgerpakje en die mislukte kidnapping van LJ al helemaal
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:25 schreef magnifor het volgende:
Mahone werkt voor de regering. Die mensen die Veronica vermoord hebben werken ook voor de regering. Zou mij niets verbazen als Mahone naast de FBI ook contact heeft met de Secret Service.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:10 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan valt 't niet zo op dat ze gewoonweg lame een tvp plaatsen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:08 schreef magnifor het volgende:
Waarom zetten mensen tvp in spoiler tags?
Kdenk niet dat Linc door dat gat had gepast to be honest.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:21 schreef Demius het volgende:
Mja wel nep dat lincie gewoon niet ff in de lift sprong en die vent kapot sloeg.
Ze werden wel erkent door die vrouw..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:03 schreef Molluck het volgende:
De vorige keer zei ik nog dat ik het een kans zou geven, maar ik vind het wel heel ongeloofwaardig worden nu. Die hand, het feit dat niemand ze herkent in hun burgerpakje en die mislukte kidnapping van LJ al helemaal
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:08 schreef magnifor het volgende:
Waarom zetten mensen tvp in spoiler tags?
Geen idee, dat plaatje heb ik in dat formaat van de FOX website geriptquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:09 schreef s0k het volgende:
Weet iemand of dat plaatje in de OP ook op wallpaperformaatje 1280*1024 of groter te vinden is?
Lincoln werd anders wel herkend toen hij voor de winkel op Michael stond te wachten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:03 schreef Molluck het volgende:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Mahone is de 'eigelijke' vader van Scofield![]()
![]()
Stel je niet zo aan man, het is dat je username anders onbruikbaar wordt, maar je moet zelf toch ook toegeven dat het tweede seizoen tot zo ver behoorlijk tegenvalt. Ik geef de serie niet op na 2 afleveringen, maar van wat ik er tot nu toe van gezien heb word ik niet vrolijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:29 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Mzzl, gozert![]()
En toch ga je de afleveringen blijven downloaden![]()
Danku Dankuquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:18 schreef Miguel het volgende:
[..]
Geen idee, dat plaatje heb ik in dat formaat van de FOX website geript
nadat miss-scofield met het goede idee was gekomen![]()
Ze zitten in ieder geval intellectueel aardig op 1 lijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Mahone is de 'eigelijke' vader van Scofield![]()
![]()
Tuurlijk valt seizoen 2 tot nu toe een beetje tegen. Zoals ik al eerder zei is het concept van seizoen 2 minder boeiend dan het concept van seizoen 1. Toch heb ik hoop dat seizoen 2 nog een aantal mooie dingen zal laten zien. Denk aan goede plotwendingen en cliffhangers.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:08 schreef Molluck het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man, het is dat je username anders onbruikbaar wordt, maar je moet zelf toch ook toegeven dat het tweede seizoen tot zo ver behoorlijk tegenvalt. Ik geef de serie niet op na 2 afleveringen, maar van wat ik er tot nu toe van gezien heb word ik niet vrolijk.
Bovendien is dit forum bedoeld om je mening te uiten, dus wees maar blij dat ik het niet doe in de vorm van "wat een kutserie, 24/Alias is stukken beter"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |