quote:Op maandag 18 september 2006 20:59 schreef RenzoBrad het volgende:
Morgen is het weer zoverHoop nu dat we eindelijk weer iets van Haywire zien!
Kijken of het echt wat wordt tussen Tweener en dat grietje![]()
SPOILER: over waneer Haywire weer te zien isOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.......Signature-loos......
quote:Op maandag 18 september 2006 21:30 schreef a-child-in-chains het volgende:
En wie is Haywire ook alweer?
quote:Op maandag 18 september 2006 21:10 schreef JaWi het volgende:
*tvptje voor de aflevering van deze week
Oh wacht ik weet het alweer.quote:
03.30quote:Op maandag 18 september 2006 20:59 schreef MMaRsu het volgende:
Hoelaat zal de nieuwe ep te vinden zijn vanavond?
Ik vind Tweener ook cool.quote:Op maandag 18 september 2006 21:49 schreef GewoneMan het volgende:
leuke TT tweener is cool (al ben ik de enige die dat vind geloof ik)
nog 1 nachtje slapen![]()
Echt zo'n Vanilla-Ice wannabe-niggaquote:Op maandag 18 september 2006 21:49 schreef GewoneMan het volgende:
leuke TT tweener is cool (al ben ik de enige die dat vind geloof ik)
nog 1 nachtje slapen![]()
Poeh dat is wel erg laat, m'n zusje in Amerika ziet hem al om 7 uur s'avondsquote:
quote:Op maandag 18 september 2006 21:30 schreef a-child-in-chains het volgende:
En wie is Haywire ook alweer?
Over niet slecht die "Haywire" heeft toch een drie dubbele moord op zijn naam ?quote:Op maandag 18 september 2006 22:05 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Echt zo'n Vanilla-Ice wannabe-niggaNiet echt snugger, ook geen slechterik.
Maar met uitzondering van teabag zijn ze eigenlijk allemaal niet echt slecht.
Betekent de laatste aflevering trouwens dat we Nika niet meer terugzien?![]()
Meervoudig moord inderdaad. Weet niet precies hoeveel, haywire heeft zijn eigen familieleden vermoord dacht ik.quote:Op maandag 18 september 2006 22:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Over niet slecht die "Haywire" heeft toch een drie dubbele moord op zijn naam ?
Jawel, tuurlijk zijn ze allemaal wel met een reden de bajes ingestuurd.quote:Op maandag 18 september 2006 22:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Over niet slecht die "Haywire" heeft toch een drie dubbele moord op zijn naam ?
iIk ken een bedrijf die data recovert. Zelfs uit in 100 stukjes gezaagde schijven die in de fik gestaan hebben haalt men nog data.quote:Op maandag 18 september 2006 22:35 schreef biggetje het volgende:
Nou, de laatste keer dat ik Prison Break voorlopig vanuit Nederland zal kijken, want vanaf woensdag zit ik voor dik een maand in de Statesen daar ga ik het ook zeker 'bijhouden'...alleen dan met 6 keer reclame tussendoor ofzo
![]()
verkapte TVP![]()
Trouwens, de harde schijf van Michael's pc was opgevist uit het water, maar is zo'n ding dan niet onbruikbaar gewordenOf ben ik gewoon een computer n00b?
![]()
Geen idee, maar hij was in ieder geval wel goed aangetast door het water aangezien op dit moment slechts 12% van de informatie te achterhalen was.quote:Op maandag 18 september 2006 22:35 schreef biggetje het volgende:
Nou, de laatste keer dat ik Prison Break voorlopig vanuit Nederland zal kijken, want vanaf woensdag zit ik voor dik een maand in de Statesen daar ga ik het ook zeker 'bijhouden'...alleen dan met 6 keer reclame tussendoor ofzo
![]()
verkapte TVP![]()
Trouwens, de harde schijf van Michael's pc was opgevist uit het water, maar is zo'n ding dan niet onbruikbaar gewordenOf ben ik gewoon een computer n00b?
![]()
De echte Fox River, op Google Earth?? Welke coordinaten!??quote:
't is een erg tof en verslavend programmaquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:01 schreef biggetje het volgende:
Cool Saviour!
Joliet![]()
je bent trouwens lekker bezig met google earth; zag je namelijk ook al in het Steve Erwin topic![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 22:06 schreef MMaRsu het volgende:
Poeh dat is wel erg laat, m'n zusje in Amerika ziet hem al om 7 uur s'avonds
Deze regels zouden weleens wat harder kunnen worden toegepast, ik begin er ondertussen zelf aardig moe van te worden dit iedere maandagnacht in dit topic te moeten aanzien. Tegen dergelijke users mogen wat mij betreft wel wat hardere maatregelen worden getroffen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is een discussieforum, beargumenteerde kritiek is perfect op zijn plaats in zo'n topic. Dit in tegenstelling tot de meldingen over hoe lang het nog duurt voor ie binnen is.
Geweldige serie. Wanner komt ep 5 uit?quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:28 schreef Miguel het volgende:
[..]
Deze regels zouden weleens wat harder kunnen worden toegepast, ik begin er ondertussen zelf aardig moe van te worden dit iedere maandagnacht in dit topic te moeten aanzien. Tegen dergelijke users mogen wat mij betreft wel wat hardere maatregelen worden getroffen.
Alvast bedankt iig als het opgeschoond kan worden (incl deze)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 05:04 schreef Blivox het volgende:
Ook net klaar met Episode 5. Heel aardig weer, maar geen enorm bijzondere dingen inderdaad. Wel een leuke cliffhanger als altijd om de tijd te doden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
jammer maar helaasquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:05 schreef SKa_BoSS het volgende:
Vanavond even koekeloeren en downloaden! Ben weer benieuwd! Hoop dit keer iets van Haywire te zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://img143.imageshack.(...)subdivision01sx0.jpg
http://img143.imageshack.(...)subdivision02dw6.jpg
http://img154.imageshack.(...)subdivision03sp5.jpg
http://img174.imageshack.(...)subdivision04ek1.jpg
http://img237.imageshack.(...)subdivision05ym6.jpgLost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
Tbag weer kijkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:12 schreef Waltero het volgende:
http://img174.imageshack.(...)subdivision04ek1.jpg
haha hijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
Dat zeggen ze waarschijnlijk bij elke episode alleen LoL knipt het eruit (denk ik)quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:50 schreef Dos37 het volgende:
waarom in vredesnaam viewer descression is advised ofzoiets?
de gebeurde toch niet erg.
SPOILER!quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:12 schreef RenzoBrad het volgende:
Geweldig om te zien hoe Burrows Tbag ff lekker ownde en hem vastgreep bij zijn zere handje. Ben benieuwd hoe ze nu verder gaan om het geld te krijgen, dat lijkt nu onbegonnen werk. Sucre had nu voor mij wel gepakt mogen worden. Je zag al direct aan dat smerige lachje van Hector dat de politie eraan kwam.
stel je niet aan hier niet komen als die al is uitgezonden.quote:
Are you fucking kidding mequote:
op het moment dat hij in amerika is uitgezonden mag er zonder spoiler tags over worden gesproken..quote:
Hoevaak moet dit nog gezegd worden? de helft van de posts is gezeik over spoiler/niet spoiler/wel gezien/niet gezienquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:56 schreef Waltero het volgende:
[..]
op het moment dat hij in amerika is uitgezonden mag er zonder spoiler tags over worden gesproken..
Ik geloof dat het een telefoonnr moest voorstellen? Het behoorde alleen aan niemand meer toe ofzo, want Kellerman liet het checken.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:15 schreef kletskop het volgende:
[..]
Goed ontopic weer: aardige aflevering, ben benieuwd wat die cijfers waren op de origami vogel!
Ik denk dat je het nummer op de kop moet lezen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:24 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een telefoonnr moest voorstellen? Het behoorde alleen aan niemand meer toe ofzo, want Kellerman liet het checken.
Maar welk cijfer wordt de 7 dan? Het nummer wat er op stond is 736-339-8687quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:49 schreef _Denker het volgende:
[..]
Ik denk dat je het nummer op de kop moet lezen.
7 zou wel 7 blijvenquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:09 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Maar welk cijfer wordt de 7 dan? Het nummer wat er op stond is 736-339-8687
Wtf is er met jou aan de hand?quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:55 schreef Staaf het volgende:
ik heb ep 6 gezien, fibonacci was ook op zoek naar het geld en komt zo michael scofield tegen en hij schiet hem dood omdat hij abruzzi beloofd had te zeggen waar fibonacci was en zo wraak ging nemen.
C-note wordt ook doodgeschoten
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:31 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Wtf is er met jou aan de hand?![]()
Grapje of serieus? Anders mag dit WEL even in spoilertags![]()
Ja grapje natuurlijk... ik vat altijd alles te snel serieus op.quote:
Nee zo ging het helemaal niet, sinterklaas kwam en nam sucre mee in zijn zak naar spanje toen gingen linc en michael disco dansen en ging tbag wegrennen met het geld!quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:31 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Wtf is er met jou aan de hand?![]()
Grapje of serieus? Anders mag dit WEL even in spoilertags![]()
Jups, en inmate's uit Joliet zitten nu zo goed als aan de overkant in een andere gevangenis, en sommigen ervan zijn gewoon een deel van de scenes, figuranten ..vertelde Wentworth Miller ooit eens in een intervieuw op Fox radioquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:02 schreef __Saviour__ het volgende:
41°32'49.59"N, 88° 4'26.29"W
In het echt ook een gevangenis geweest, namelijk Joliet Prison
Haha zie Scofield lachen dan op de achtergrondquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:51 schreef seto het volgende:
Dit was 1 van de betere eps tot nu toe, erg spannend
[afbeelding]
![]()
Mja als die woonwijk er niet stond, hadden we in de volgende afleveringen Michael en Lincoln cocktails zien drinken in Mexico en af en toe een kaartje zien schrijven naar Mahonequote:Op dinsdag 19 september 2006 14:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hij is wel leuk! alleen jammer dat die woonwijk er nu staat!
Heb deze gelijk gebruikt voor een nieuwe avatar!quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:51 schreef seto het volgende:
Dit was 1 van de betere eps tot nu toe, erg spannend
[afbeelding]
![]()
Imiteren?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
Aardige aflevering, prachtig toen Linc en Michael T-bag gingen imiteren toen ze hem tegenkwamen.
Je weet wel, napraten etc.quote:
Ik denk dat het geld in de tuin van die Mahone ligt onder dat fonteintje elke x weer die terug blikken daarop heel apartquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:04 schreef Sethje het volgende:
Leuke aflevering weer...nog steeds geen Haywire..zou hij er straks vandoor zijn met het geld ofzo
Mahone weer erg apart met dat water (tbag ook in die plas)....
erg benieuwd naar de volgende...
Mja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:20 schreef suicide1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het geld in de tuin van die Mahone ligt onder dat fonteintje elke x weer die terug blikken daarop heel apart
Leuk he, neppe spoilers makenquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:44 schreef Staaf het volgende:
Waar is dat geld gebleven?
In episode 6 zie je C-Note ook, hij wordt doodgeschoten door Mahone als ie probeert te vluchten. Z'n vrouw had m namelijk verraden.
Heb je wel de goeie aflevering gezien ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:53 schreef miss-scofield het volgende:
Te gek gave aflevering!!!
Wooowww!!
Jammer dat we niet gezien hebben hoe het verder ging met C-note's vrouw en haar gesprek... en hoe wist C-note nou dat ie daar weg moest gaan??!!
Wil dat het volgende week dinsdag is!!!!!
Het geld ligt in Utah. Michael & Co gaan naar Utah. Mahone pakt het vliegtuig naar Utah....quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:20 schreef suicide1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het geld in de tuin van die Mahone ligt onder dat fonteintje elke x weer die terug blikken daarop heel apart
Ja daar ergerde ik me ook aan. Als je zo'n enorm gezochte man gaat pakken doe je dat met alleen zwaailicht (sirene uit dus!) om hem niet te waarschuwen neem ik aan. Hij zat toch binnen dus hij kon ze niet zien aankomen ofzo, alleen horenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:39 schreef Rudieh het volgende:
ook vet slim van die pliesie om met loeiende sirenes op Sucré af te gaan...hij hoorde ze al aankomen op 15 km afstand![]()
Gozer, zeg niets of kom met echte spoilersquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:44 schreef Staaf het volgende:
Waar is dat geld gebleven?
In episode 6 zie je C-Note ook, hij wordt doodgeschoten door Mahone als ie probeert te vluchten. Z'n vrouw had m namelijk verraden.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:20 schreef srsteijn het volgende:
Trailer voor episode 6
http://youtube.com/watch?v=-N6Dx3KE65g
quote:What's up snowflake
Heeft nog niemand gezegd... waarom denk je dat? Het kan vanalles zijn..quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:30 schreef Super7fighter het volgende:
Die Mahone slikt dus XTC-pillen?![]()
Haha idd. Sirene's gebruiken ze toch ook vooral zodat andere auto's aan de kant gaan etc.? Zie daar toch zeer weinig auto's rijden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:56 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ja daar ergerde ik me ook aan. Als je zo'n enorm gezochte man gaat pakken doe je dat met alleen zwaailicht (sirene uit dus!) om hem niet te waarschuwen neem ik aan. Hij zat toch binnen dus hij kon ze niet zien aankomen ofzo, alleen horen
Hij slikt geen XTC-pillen. Hij slikt pillen om zijn "nerves" (zenuwen) in bedwang te houden.quote:Die Mahone slikt dus XTC-pillen?
Die gozer naar wie hij de hele tijd kijkt op dat dossier, denk ik..quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:48 schreef Lief-visje het volgende:
Wat ligt er eigenlijk bij die mahoon onder de grond ? bij dat fontijn geval ?
Kan, anders graaf je dat geld op en ga je naar het buitenland. Rest van je leven chillen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:37 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Die gozer naar wie hij de hele tijd kijkt op dat dossier, denk ik..
Nee, ik denk het niet. Iemand anders merkte op dat Mahone wellicht ook lijdt aan Low Latent Inhibition (net zoals Scofield), maar niet zo slim is als Michael en daarom pilletjes nodig heeft om niet gek te worden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:30 schreef Super7fighter het volgende:
Die Mahone slikt dus XTC-pillen?![]()
"What's up, Snowflake?"quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat zegt C-note nou in die promo op het laatst?
Mahone kan onmogelijk dat geld van D.B. hebben..quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:40 schreef magnifor het volgende:
[..]
Kan, anders graaf je dat geld op en ga je naar het buitenland. Rest van je geld chillen.
Scherpquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Iemand anders merkte op dat Mahone wellicht ook lijdt aan Low Latent Inhibition (net zoals Scofield), maar niet zo slim is als Michael en daarom pilletjes nodig heeft om niet gek te worden.
Zeker.. maar ik kan me ff niet meer herinneren wat zijn (c-note) vrouwtje tegen die FBI agente heeft gezegd... hoe het daarmee is afgelopen. Ineens zat ie in de trein vandaag!quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:11 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Heb je wel de goeie aflevering gezien ?
idd dat stukkie ben ik ook ff kwijtquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:01 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Zeker.. maar ik kan me ff niet meer herinneren wat zijn (c-note) vrouwtje tegen die FBI agente heeft gezegd... hoe het daarmee is afgelopen. Ineens zat ie in de trein vandaag!
Dat denk ik dus ook !! Ben echt benieuwd !quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:37 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Die gozer naar wie hij de hele tijd kijkt op dat dossier, denk ik..
quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:31 schreef prisonbreakrocks het volgende:
Mischien spreekt t-bag wel geneens de waarheid.. en als ze niks vinden gaat hij in ze 1tje naar die ranch!
Hij vroeg toch hoe ver ie kon komen? Of was dat Tweener?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd dat stukkie ben ik ook ff kwijt
Vooral nadat het al zeker 5 keer eerder gezegd isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
Heeft vast wel geluid, jij hebt alleen de codec nietquote:
Ze hebben die kleren al zo lang aan, en ik zie ze nooit douchen, dat ze haast op geur opgepakt kunnen wordenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:39 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Link achter het stuur met zn blouseje en zonnebril, en Scofield met zn pet en in pak
Iedereen start google earth nuquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:46 schreef Ogala het volgende:
Wel raar dat dat wijf Tweener niet meteen aangeeft, 1 autoritje en gelijk al in bed duiken wat een slet eigenlijk![]()
Anywayz dit ligt niet in de buurt van Tooele:
[afbeelding]
*speelt spannende eindtune van prisonbreak
Lincoln vind ik juist in siezoen 2 veel beter geworden dan in 1.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:04 schreef ASroma het volgende:
vind burrows maar een blok testosteron dat verder weinig in te brengen heeft in de serie qua karakter beleving. Voor de rest een van de leukere afleveringen dit seizoen.
Kellerman die homo speelt![]()
Tweener is gewoon vet!![]()
lachen dat ze nu allemaal weer bij elkaar komen.![]()
Er valt alleen niks te zienquote:
eensquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:52 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Lincoln vind ik juist in siezoen 2 veel beter geworden dan in 1.
Daar was hij toch meer het onderwerp dat maar moest wachten in die cell tot Michael hem kwam halen.
Welliswaar draaide de hele serie toen ook al om hem maar zag je hem niet veel doen. Terwijl in 2 blijkt het ook nog wel een tof personage. Beetje lomp een allerdaagse midde klasse man en natuurlijk totaal verschillend met Scofield.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:46 schreef Ogala het volgende:
Wel raar dat dat wijf Tweener niet meteen aangeeft, 1 autoritje en gelijk al in bed duiken wat een slet eigenlijk![]()
Anywayz dit ligt niet in de buurt van Tooele:
[afbeelding]
*speelt spannende eindtune van prisonbreak
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:06 schreef __Saviour__ het volgende:
dit is het toch dan?
[afbeelding]
Iets rechts van je prikker zie ik een gezicht in het gebergtequote:Op dinsdag 19 september 2006 22:09 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
[[url=http://xs206.xs.to/xs206/06382/pbgoogle.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]![]()
Mja dat had ik opgemaakt uit een van de interviews met de cast....quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Iemand anders merkte op dat Mahone wellicht ook lijdt aan Low Latent Inhibition (net zoals Scofield), maar niet zo slim is als Michael en daarom pilletjes nodig heeft om niet gek te worden.
lol het ligt niet eens in utah!quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:09 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
[[url=http://xs206.xs.to/xs206/06382/pbgoogle.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]![]()
nee inderdaad zeg als je dat zou moeten kruipen heb je de knieeen wel kapotquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lol het ligt niet eens in utah!
Dat vond ik idd ook wel iets wat ongeloofwaardig. Ik kan me nog wel voorstellen dat hij geschrokken was en wellicht ook bang (hij kent T-Bag natuurlijk al langer dan vandaagquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:40 schreef Toxic_nl het volgende:
En tweener die ff in zn nek werd gepakt door t-bag. Net alsof tweener die kerel niet aan kan, nu 'ie nog maar 1 hand heeft.![]()
Eindelijk iemand die het door heeftquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:03 schreef Ace1 het volgende:
Volgens mij is het gewoon legale zooi die hij slikt, maar wil hij niet niet met dokters recept, omdat de feds er dan achterkomen, en hij z'n baan dan gedag kan zeggen.
Dunne mannetjes kunnen erg sterk zijn hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:49 schreef Miguel het volgende:
[..]
Dat vond ik idd ook wel iets wat ongeloofwaardig. Ik kan me nog wel voorstellen dat hij geschrokken was en wellicht ook bang (hij kent T-Bag natuurlijk al langer dan vandaag) Maar zo'n dun mannetje met een arm moet hij toch wel van zich af kunnen houden...
[..]
Eindelijk iemand die het door heeft![]()
Verder zeker leuke ep! Ben benieuwd wat Scofield nu weer gaat verzinnen (al heb ik wel een idee door een van de spoilerpics van ep6)
dat viel mij ook op, die pillen leken een stuk kleinerquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:53 schreef s0k het volgende:
Wat wel apart is, of ik zal het wel de conversatie tussen Mahone en zn huisdealer niet goed begrepen hebben, is dat zn 'pen-pilletjes' compleet anders zijn dan die hij in deze episode kocht. Iig qua vorm, en kan me niet voorstellen dat mahone zo'n modenicht is dat hij eigenlijk perse grote blauwe pillen wilt hebben.
Hij heeft in het leger gezeten in Afghanistan/Irak (volgens mij de eerste) waarbij hij voor iets is gepakt wat hij niet heeft gedaan (ben even vergeten wat).quote:Op woensdag 20 september 2006 01:22 schreef 1.61803399 het volgende:
Het viel me op de C-Note, toen hij die laptop leende met als smoes dat hij zijn email wilde bekijken, zomaar even inlogde op een beveiligde US Army site om die ranch te vinden? Heb ik iets gemist in zijn backstory, of is dit een hint naar een kant van hem die we nog niet eerder gezien hebben?
Ja, en als je een dishonorable discharge om je oren krijgt kun je na zo'n lange tijd ook nog gewoon even lekker inloggen daarquote:Op woensdag 20 september 2006 01:33 schreef Shogo het volgende:
Hij heeft in het leger gezeten in Afghanistan/Irak (volgens mij de eerste) waarbij hij voor iets is gepakt wat hij niet heeft gedaan (ben even vergeten wat).
Oh jah dat wou ik ook nog neerzetten.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:54 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ja, en als je een dishonorable discharge om je oren krijgt kun je na zo'n lange tijd ook nog gewoon even lekker inloggen daar![]()
Drank naar binnen smokkelen .. Heeft ie wel degelijk gedaan, maar dit moest hij van zn officier .. De reden dat diezelfde officier hem verlinkt heeft, is omdat C-note gezien heeft dat er gevangenen werden gemarteld, en aangezien dit strafbaar is, heeft ie dit gemeld.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:33 schreef Shogo het volgende:
[..]
Hij heeft in het leger gezeten in Afghanistan/Irak (volgens mij de eerste) waarbij hij voor iets is gepakt wat hij niet heeft gedaan (ben even vergeten wat).
En vervolgens had hij thuis geen werk.. en issie tegen zijn zin in gestolen goederen gaan vervoeren. Dáár issie uiteindelijk voor in Fox River beland!quote:Op woensdag 20 september 2006 08:41 schreef sjerren het volgende:
[..]
Drank naar binnen smokkelen .. Heeft ie wel degelijk gedaan, maar dit moest hij van zn officier .. De reden dat diezelfde officier hem verlinkt heeft, is omdat C-note gezien heeft dat er gevangenen werden gemarteld, en aangezien dit strafbaar is, heeft ie dit gemeld.
Kennelijk vond de officier dat martelen geen probleem en heeft oneerbiedig laten ontslaan.
mja kzag trivia over hele seizoen 1, als je eens nagaat wat er allemaal niet klopt enzo.quote:Op woensdag 20 september 2006 08:37 schreef ASroma het volgende:
altijd leuk om te zien, mensen die maar blijven zoeken naar dingen die maar niet kunnen kloppen of niet realistisch zouden kunnen zijn. Brrrr het is een serie, niet het echte leven, in het echt waren die piepos al 80 keer opgepakt!![]()
haha precies ! Opgestookt door zn dikke neef die later de wasophaler in Fox isquote:Op woensdag 20 september 2006 08:42 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
En vervolgens had hij thuis geen werk.. en issie tegen zijn zin in gestolen goederen gaan vervoeren. Dáár issie uiteindelijk voor in Fox River beland!
ho ho ho... dat was fernando sucre ... niet C-note......quote:Op woensdag 20 september 2006 08:45 schreef sjerren het volgende:
[..]
haha precies ! Opgestookt door zn dikke neef die later de wasophaler in Fox is
whhaha mjuh sorrie ! je hebt helemaal gelijk ..quote:Op woensdag 20 september 2006 08:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ho ho ho... dat was fernando sucre ... niet C-note......
quote:Op woensdag 20 september 2006 09:02 schreef sjerren het volgende:
[..]
whhaha mjuh sorrie ! je hebt helemaal gelijk ..
die neef was van sucre.
C-note was overgehaald door zn zwager, die m later zo veel mogelijk heeft proberen te helpen met vervoer, zn vrouw en kids. ed
surrieee
Bouwkundig toch ?quote:Op woensdag 20 september 2006 09:10 schreef Razz_Gul het volgende:
een 'structural engineer' , is dat bouwkundig of civiel ? want bouwkundigen hebben nou niet bepaald t predikaat slim, wel creatiefniw
wel erg jammer dat Abruzzi doorzeefd is, was na T-bag mijn favo badguy . may he rest in peacehoop wel dat die (t)weener snel opgepakt wordt want kan m niet uitstaan
![]()
joh }quote:Op woensdag 20 september 2006 09:17 schreef sjerren het volgende:
[..]
Bouwkundig toch ?
Maar hij lijdt aan iets wat wij zouden omschrijven als een ziekte
Hij ziet dingen in details , details waar onze hersenen zich voor afsluiten
Zoals ze in de serie uitlegden
Neem bv een lamp .. Wij zien gewoon een lamp, wel de structuur en all, maar meer niet ...
Hij ziet elk detail er in, elk klein ding. Onze hersenen sluiten dat af om dat wij daar compleet gek van worden, niet omdat we dom zijn, maar die details niet interressant zijn ..Hij wordt dan ook beschouwd als soort van "genie"
Dit kwam naar voor in de episode waarin de doc gaat spitten naar scofields achtergrond
wie is die chick in je avater?quote:Op woensdag 20 september 2006 09:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]ik vergis me ook in al die achtergrond verhalen hoor
geen idee..... maar zeg het maar niet tegen mn vriendinquote:
Dranksmokkel het kamp in. Met goedkeuring van z'n superieuren, die er natuurlijk zelf van dronken.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:33 schreef Shogo het volgende:
quote:Op woensdag 20 september 2006 12:47 schreef miss-scofield het volgende:
ep 16, alle terugblikken van iedereen.
Brothers Keeper heet ie toch ?quote:Op woensdag 20 september 2006 12:47 schreef miss-scofield het volgende:
ep 16, alle terugblikken van iedereen.
Hij kan dus niet slapenquote:Wat doet dit middel en hoe merk ik dat?
Midazolam remt bepaalde prikkels af in de hersenen en bevordert zo de slaap. U merkt dat u sneller inslaapt, beter en langer slaapt en 's nachts minder vaak wakker wordt. "
Ze kent de feiten wel hehehe.quote:Op woensdag 20 september 2006 08:42 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
En vervolgens had hij thuis geen werk.. en issie tegen zijn zin in gestolen goederen gaan vervoeren. Dáár issie uiteindelijk voor in Fox River beland!
quote:Op woensdag 20 september 2006 15:25 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Was wel een leuke episode, maar had spannender verwacht![]()
Iedereen die elke aflevering heeft gezien hoort zoiets wel te wetenquote:Op woensdag 20 september 2006 17:27 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ze kent de feiten wel hehehe.
Ze is helemaal fan![]()
Nooit geweten.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:06 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Iedereen die elke aflevering heeft gezien hoort zoiets wel te weten![]()
Zal die hetzelfde hebben als Haywirequote:Op woensdag 20 september 2006 17:27 schreef nubie het volgende:
http://www.serviceapotheek.nl/geneesmiddelen/index.asp?geneesmiddelId=2087&productId=5754
[..]
Hij kan dus niet slapen![]()
Dan kan hij wel lekker veel overuren neerpennen bij zn werkgeverquote:Op woensdag 20 september 2006 20:22 schreef Chrismo het volgende:
[..]
Zal die hetzelfde hebben als Haywire![]()
Daar ligt een put.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:47 schreef MJay1 het volgende:
Heeft trouwens dat plasje water/modder waar T-Bag instapte er niks mee te maken?
Ja, dat "plasje" was wel heel prominent in beeld inderdaad.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:47 schreef MJay1 het volgende:
Heeft trouwens dat plasje water/modder waar T-Bag instapte er niks mee te maken?
Zou best wel kunnen ja, ze keek wel alsof ze hem herkende maar hem niet wou aangeven omdat hij samen met Westmoreland bezig was te ontsnappen.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:02 schreef TilburgCasual het volgende:
Dat ene shot dat C-note door Utah loopt en zich verfrist met een tuinslang , ik dacht echt dat die vrouw de echtgenote van Charles Westmoreland was. Begon ie over die camper ik had verwacht dat de vrouw vertelde dat haar man in de gevangenis is overleden en daardoor die camper te koop stond.
Prachtig ja!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:56 schreef Arcee het volgende:
"I'd have had it tattooed to my body, but I didn't have the time"
Het handje was ook flink blauw aan het worden, dus de kans dat T-bag er ooit nog gevoel in krijgt lijkt me sterk.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:20 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Prachtig ja!
Mooie personage zo met dat handje!![]()
Dat is niet eens zo slecht gevondenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:22 schreef Chrismo het volgende:
[..]
Zal die hetzelfde hebben als Haywire![]()
En ik vond hem nog inhoudenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:27 schreef dabadbass het volgende:
Maar goed iedereen is het er over eens dat dit best een saaie aflevering was
Die trap die Lincoln aan die verkoper van die schep uitdeelde
was echt het eerste agressieve wat ik hem heb zien doen
Misschien wordt Haywire helemaal niet meer belangrijk. Na 5 episodes hebben ze hem nog steeds niet laten zienquote:Op woensdag 20 september 2006 20:52 schreef Canisfire het volgende:
Laat Haywire trouwens maar dood gaan.
Oke beetje slap om hem terug te laten komen om te sterven maar ik vind de personages van Tweener Sucré C-Note en T-bag nog veel te boeiend. En Abruzzi ja natuurlijk geweldig personage maar hij was al bij zijn familie en het geld hij ook niet nodig dus ja wat moesten ze anders met hem doen.
die vent is zo gek als een deur, die kan nooit lang op vrije voeten blijven. ik denk dat hij opgepakt wordt en weer in fox river beland. of dat hij dood gaat.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:45 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Misschien wordt Haywire helemaal niet meer belangrijk. Na 5 episodes hebben ze hem nog steeds niet laten zien![]()
dat klopt hij heeft fotografisch geheugen en kan erg goed tekenen, tevens zag hij vrij snel een patroon dan wel kaart in de tattoo van michaelquote:Op woensdag 20 september 2006 22:55 schreef Djensen het volgende:
Haywire heeft dezelfde 'ziekte' (of een variant) als Mahone en Scofield... Waarschijnlijk een soort van agressieve, onbeheersbare variant, want ik blijf toch denken dat die Haywire ergens onwijs geniaal is....
Ach, de tijd zal het ons leren!
Wheheh mag ik jou hier aan herinneren?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:55 schreef Djensen het volgende:
want ik blijf toch denken dat die Haywire ergens onwijs geniaal is....
Dan kan hij nog wel geniaal zijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Wheheh mag ik jou hier aan herinneren?
[afbeelding]
Idd, als hij er zo bijloopt zullen ze hem niet zo snel voor een ontsnapte "zware" crimineel aanzienquote:Op woensdag 20 september 2006 23:11 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dan kan hij nog wel geniaal zijn.
Dat gaat vast de klapper van EP 6 worden.... Haywire die het geld al te pakken heeft!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:45 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Misschien wordt Haywire helemaal niet meer belangrijk. Na 5 episodes hebben ze hem nog steeds niet laten zien![]()
Volgens mij wist Haywire niks van dat geld af. Hij was al aan de overkant toen Westmoreland erover begon.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:28 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Dat gaat vast de klapper van EP 6 worden.... Haywire die het geld al te pakken heeft!![]()
Daar herken ik hem vanquote:Op woensdag 20 september 2006 23:25 schreef Koentje3 het volgende:
Die mahone![]()
echt ZOOO vet nu!!!! Ik vind het echt een boondock-saints twist krijgen:D
En nog homo zijn..als ie dat nog niet is..quote:Op donderdag 21 september 2006 07:42 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Daar herken ik hem vanNu nog een beetje opera muziek
Ik denk dat hij op een gegeven moment er ook achter komt dat Lincoln erin geluisd is, of die vader van Sara begint het ook eindelijk te snappen.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe dan zou hij aan het einde ook scofield en linc gaan helpen om de badguys te pakken
ik denk dat hij het al snapt, hij is al flink bijgedraaid...quote:Op donderdag 21 september 2006 10:19 schreef seto het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op een gegeven moment er ook achter komt dat Lincoln erin geluisd is, of die vader van Sara begint het ook eindelijk te snappen.
Hij heeft wel flink bewondering voor de planning die erin zit, maar hij kan onmogelijk iets weten over het complot van Lincoln.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:40 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik denk dat hij het al snapt, hij is al flink bijgedraaid...
idd of beidequote:Op donderdag 21 september 2006 10:19 schreef seto het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op een gegeven moment er ook achter komt dat Lincoln erin geluisd is, of die vader van Sara begint het ook eindelijk te snappen.
Je hebt gelijk hoor, Haywire was al aan de overkant!quote:Op donderdag 21 september 2006 01:05 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Volgens mij wist Haywire niks van dat geld af. Hij was al aan de overkant toen Westmoreland erover begon.
Ik kan het ook mis hebben hoor....Ik heb al die afleveringen van seizoen 1 niet meer, dus kan het niet meer terugkijken.
mahone (william fitcher) speelt helemaal niet in boondock saints?quote:Op donderdag 21 september 2006 07:42 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Daar herken ik hem vanNu nog een beetje opera muziek
dat is die andere knakker die mahone niet heeft kunnen vindenquote:Op donderdag 21 september 2006 15:47 schreef Exterminator het volgende:
Heb misschien even iets gemist maar wie is die gast met dat kaal hoofd en sikje d8 ik (episode 4) waar je afwisseld een foto van ziet van scofield en die gast op het laatste van episode 4...
Oja hoe komt burrows ook alweer aan de naam sinc??
Dat is Haywire toch allemaal vergeten.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:33 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk dat Haywire opduikt en een van de anderen nog wel eens te grazen neemt, ze hebben hem namelijk allemaal bedonderd toen met dat busje. En michael haat hij zowieso al.
Zonder pillen? Ben ik niet zo zeker van...quote:Op donderdag 21 september 2006 15:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is Haywire toch allemaal vergeten.
Volgens mij ligt hij juist onder dat fontein waar Mohone steeds naar kijkt...quote:Op donderdag 21 september 2006 15:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is die andere knakker die mahone niet heeft kunnen vinden
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:43 schreef s0k het volgende:
alsof haywire helemaal per fiets naar utah gaat om scofield terug te pakken
Omdat ie op 'deathrow' vast zat... de bijnaam van zo'n cel is 'sinc'. En dan rijmt Linc the Sinc wel erg leuk!quote:Op donderdag 21 september 2006 15:47 schreef Exterminator het volgende:
Oja hoe komt burrows ook alweer aan de naam sinc??
Of in een tuinquote:Op donderdag 21 september 2006 17:58 schreef Pantheon het volgende:
Raar dat als er een compleet dorp over "de schat" is gebouwd, dat dat kistje met geld niet is gevonden? Of Westmoreland heeft aardig zitten graven... Zal wel dieper liggen met inderdaad die put als "ingang".
U riepquote:Op donderdag 21 september 2006 18:05 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Omdat ie op 'deathrow' vast zat... de bijnaam van zo'n cel is 'sinc'. En dan rijmt Linc the Sinc wel erg leuk!
Ja, geef ons spoilersquote:
En daarom ben ik zo nieuwsgierig want ik wil weten wat er onder die fontein ligt !quote:Op donderdag 21 september 2006 17:50 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Volgens mij ligt hij juist onder dat fontein waar Mohone steeds naar kijkt...
En dat zou hij het liefst ook met Scofield willen doen...op zo'n manier, denk ik...
Dacht ik eerst ook, maar Mahone gaat daar vandaan met het vliegtuig naar Utah. Lijkt me een beetje stug dan.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:08 schreef __Saviour__ het volgende:
het geld ligt onder die fontein
Daarom wist Mahone pas aan het eind van de aflevering de linC te leggen tussen D.B. & Utah? En had hij die krantenartikelen nodigquote:Op donderdag 21 september 2006 19:08 schreef __Saviour__ het volgende:
het geld ligt onder die fontein
Dat kan ook.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:04 schreef s0k het volgende:
Ehm, dan vind ik de vergelijking met die agent en 'the saints', tot michael/lincoln en mahone beter.
Ik denk dat ik het verkeerd heb uitgelegd.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:02 schreef s0k het volgende:
[Daar herken ik hem HET vanNu nog een beetje opera muziek
]
mahone (william fitcher) speelt helemaal niet in boondock saints?Ben je niet in de war met willem dafoe?
Moet wel, aan mij kan het niet liggen.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:15 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het verkeerd heb uitgelegd.
Vooral dat stuk waar die die landkaart op vreetquote:Op donderdag 21 september 2006 22:17 schreef mic_forever het volgende:
iemand ff snel de teaser for me
Vond afgelopen ep niet echt super interessant
alleen Tbag was geniaal
Das een goeie. Denk dattie nog wel komt als de nood aan de man komtquote:Op donderdag 21 september 2006 22:39 schreef Jaytonism het volgende:
Leuke aflevering.
Ben benieuwd of we 't laatste hebben gehoord van de pa van Linc & MIchael, is verder ook niet meer op ingegaan.
Die zal pas boven water komen zodra the company M&L op de hielen zit.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:39 schreef Jaytonism het volgende:
Leuke aflevering.
Ben benieuwd of we 't laatste hebben gehoord van de pa van Linc & MIchael, is verder ook niet meer op ingegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd!Sue Me
nick savrin had contact met abruzzi toen hij nog in de gevangenis zat. abruzzi had zijn vader gekidnapped (ofzoiets) en nick moest veronica daarheen brengen (voor verhoor ofzo) doordat hij dat niet deed bleef veronica in leven (om later alsnog vermoord te worden door die NSA gasten) en werdt hij en zijn vader vermoord.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:45 schreef Staaf het volgende:
Kan iemand nou nog eens uitleggen hoe het zat met die Nick Saffrin en Abruzzi en Veronica Donovan, wat was daar nou precies mee? Nick had connecties met Abruzzi en ook met zo'n andere gast. Hij had Veronica niet bij zich en daarom werden Nick en z'n vader vermoord.
Ik snapte dat stukje niet helemaal.
ohw like a date of ohw like day ofzoietsquote:Wat zegt T-Bag nou tegen Tweener als 'ie hem tegenkomt in die straat en hem bij z'n keel grijpt? In het Nederlands staat vertaalt 'tjongejonge' maar ik ben benieuwd naar de Engelse uitdrukking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ookquote:Ben benieuwd!When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
ik zeg season 3 (misschien dat hij eerder nog even in the picture komt)quote:Op donderdag 21 september 2006 23:40 schreef s0k het volgende:
[..]
Die zal pas boven water komen zodra the company M&L op de hielen zit.
Kom er een season 3?! Dan mogen ze de titel van de serie wel aan gaan passen...quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:18 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik zeg season 3 (misschien dat hij eerder nog even in the picture komt)
Wat is dat nou voor onzin.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:43 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Kom er een season 3?! Dan mogen ze de titel van de serie wel aan gaan passen...
Nee.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:13 schreef Ewaldus het volgende:
maar stel je voor, dat het over 17 week afgelopen is , voor altijd![]()
![]()
heb je de serie wel gekeken?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
( ik denk misschien wel dat dat scofield en linc hun pa is! )
Kijk dat snap ik nu niet helemaal, wat was er dan met die pa van Nick Saffrin en wat moesten die NSA gasten er dan weer mee? Vond het nogal vaag.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:14 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nick savrin had contact met abruzzi toen hij nog in de gevangenis zat. abruzzi had zijn vader gekidnapped (ofzoiets) en nick moest veronica daarheen brengen (voor verhoor ofzo) doordat hij dat niet deed bleef veronica in leven (om later alsnog vermoord te worden door die NSA gasten) en werdt hij en zijn vader vermoord.
dat is zo goed als ik het me herinner![]()
[..]
is geen onzin ze hebben voor 3 seizoenen getekendquote:
Het ligt echt niet aan de televisiezender hoor, óf er een nieuw seizoen komt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:21 schreef __Saviour__ het volgende:
dat de acteurs getekend hebben wil nog niks zeggen. dat zegt alleen dat ze hebben toegezegd voor een eventueel nieuw seizoen. of dat seizoen er komt, ligt aan de televisiezender. die bestellen en betalen het seizoen.
Naar mijn idee laat hij die handboeien vallen, als symbool voor zijn vrijheid. Ze zitten niet meer in de gevangenis en zijn niet meer 'geboieid' aan het gevang.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:43 schreef TommeyNL het volgende:
Ik vond het echt een vette aflevering!
Alleen ik weet nog steeds niet wat er met die handboeien is die Michael laat vallen (die je in de intro ziet).
Juist, lijkt me toch ook logisch...quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:26 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Naar mijn idee laat hij die handboeien vallen, als symbool voor zijn vrijheid. Ze zitten niet meer in de gevangenis en zijn niet meer 'geboieid' aan het gevang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |