dat is die andere knakker die mahone niet heeft kunnen vindenquote:Op donderdag 21 september 2006 15:47 schreef Exterminator het volgende:
Heb misschien even iets gemist maar wie is die gast met dat kaal hoofd en sikje d8 ik (episode 4) waar je afwisseld een foto van ziet van scofield en die gast op het laatste van episode 4...
Oja hoe komt burrows ook alweer aan de naam sinc??
Dat is Haywire toch allemaal vergeten.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:33 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk dat Haywire opduikt en een van de anderen nog wel eens te grazen neemt, ze hebben hem namelijk allemaal bedonderd toen met dat busje. En michael haat hij zowieso al.
Zonder pillen? Ben ik niet zo zeker van...quote:Op donderdag 21 september 2006 15:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is Haywire toch allemaal vergeten.
Volgens mij ligt hij juist onder dat fontein waar Mohone steeds naar kijkt...quote:Op donderdag 21 september 2006 15:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is die andere knakker die mahone niet heeft kunnen vinden
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:43 schreef s0k het volgende:
alsof haywire helemaal per fiets naar utah gaat om scofield terug te pakken
Omdat ie op 'deathrow' vast zat... de bijnaam van zo'n cel is 'sinc'. En dan rijmt Linc the Sinc wel erg leuk!quote:Op donderdag 21 september 2006 15:47 schreef Exterminator het volgende:
Oja hoe komt burrows ook alweer aan de naam sinc??
Of in een tuinquote:Op donderdag 21 september 2006 17:58 schreef Pantheon het volgende:
Raar dat als er een compleet dorp over "de schat" is gebouwd, dat dat kistje met geld niet is gevonden? Of Westmoreland heeft aardig zitten graven... Zal wel dieper liggen met inderdaad die put als "ingang".
U riepquote:Op donderdag 21 september 2006 18:05 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Omdat ie op 'deathrow' vast zat... de bijnaam van zo'n cel is 'sinc'. En dan rijmt Linc the Sinc wel erg leuk!
Ja, geef ons spoilersquote:
En daarom ben ik zo nieuwsgierig want ik wil weten wat er onder die fontein ligt !quote:Op donderdag 21 september 2006 17:50 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Volgens mij ligt hij juist onder dat fontein waar Mohone steeds naar kijkt...
En dat zou hij het liefst ook met Scofield willen doen...op zo'n manier, denk ik...
Dacht ik eerst ook, maar Mahone gaat daar vandaan met het vliegtuig naar Utah. Lijkt me een beetje stug dan.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:08 schreef __Saviour__ het volgende:
het geld ligt onder die fontein
Daarom wist Mahone pas aan het eind van de aflevering de linC te leggen tussen D.B. & Utah? En had hij die krantenartikelen nodigquote:Op donderdag 21 september 2006 19:08 schreef __Saviour__ het volgende:
het geld ligt onder die fontein
Dat kan ook.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:04 schreef s0k het volgende:
Ehm, dan vind ik de vergelijking met die agent en 'the saints', tot michael/lincoln en mahone beter.
Ik denk dat ik het verkeerd heb uitgelegd.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:02 schreef s0k het volgende:
[Daar herken ik hem HET vanNu nog een beetje opera muziek
]
mahone (william fitcher) speelt helemaal niet in boondock saints?Ben je niet in de war met willem dafoe?
Moet wel, aan mij kan het niet liggen.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:15 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het verkeerd heb uitgelegd.
Vooral dat stuk waar die die landkaart op vreetquote:Op donderdag 21 september 2006 22:17 schreef mic_forever het volgende:
iemand ff snel de teaser for me
Vond afgelopen ep niet echt super interessant
alleen Tbag was geniaal
Das een goeie. Denk dattie nog wel komt als de nood aan de man komtquote:Op donderdag 21 september 2006 22:39 schreef Jaytonism het volgende:
Leuke aflevering.
Ben benieuwd of we 't laatste hebben gehoord van de pa van Linc & MIchael, is verder ook niet meer op ingegaan.
Die zal pas boven water komen zodra the company M&L op de hielen zit.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:39 schreef Jaytonism het volgende:
Leuke aflevering.
Ben benieuwd of we 't laatste hebben gehoord van de pa van Linc & MIchael, is verder ook niet meer op ingegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd!Sue Me
nick savrin had contact met abruzzi toen hij nog in de gevangenis zat. abruzzi had zijn vader gekidnapped (ofzoiets) en nick moest veronica daarheen brengen (voor verhoor ofzo) doordat hij dat niet deed bleef veronica in leven (om later alsnog vermoord te worden door die NSA gasten) en werdt hij en zijn vader vermoord.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:45 schreef Staaf het volgende:
Kan iemand nou nog eens uitleggen hoe het zat met die Nick Saffrin en Abruzzi en Veronica Donovan, wat was daar nou precies mee? Nick had connecties met Abruzzi en ook met zo'n andere gast. Hij had Veronica niet bij zich en daarom werden Nick en z'n vader vermoord.
Ik snapte dat stukje niet helemaal.
ohw like a date of ohw like day ofzoietsquote:Wat zegt T-Bag nou tegen Tweener als 'ie hem tegenkomt in die straat en hem bij z'n keel grijpt? In het Nederlands staat vertaalt 'tjongejonge' maar ik ben benieuwd naar de Engelse uitdrukking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ookquote:Ben benieuwd!When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
ik zeg season 3 (misschien dat hij eerder nog even in the picture komt)quote:Op donderdag 21 september 2006 23:40 schreef s0k het volgende:
[..]
Die zal pas boven water komen zodra the company M&L op de hielen zit.
Kom er een season 3?! Dan mogen ze de titel van de serie wel aan gaan passen...quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:18 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik zeg season 3 (misschien dat hij eerder nog even in the picture komt)
Wat is dat nou voor onzin.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:43 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Kom er een season 3?! Dan mogen ze de titel van de serie wel aan gaan passen...
Nee.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:13 schreef Ewaldus het volgende:
maar stel je voor, dat het over 17 week afgelopen is , voor altijd![]()
![]()
heb je de serie wel gekeken?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
( ik denk misschien wel dat dat scofield en linc hun pa is! )
Kijk dat snap ik nu niet helemaal, wat was er dan met die pa van Nick Saffrin en wat moesten die NSA gasten er dan weer mee? Vond het nogal vaag.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:14 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nick savrin had contact met abruzzi toen hij nog in de gevangenis zat. abruzzi had zijn vader gekidnapped (ofzoiets) en nick moest veronica daarheen brengen (voor verhoor ofzo) doordat hij dat niet deed bleef veronica in leven (om later alsnog vermoord te worden door die NSA gasten) en werdt hij en zijn vader vermoord.
dat is zo goed als ik het me herinner![]()
[..]
is geen onzin ze hebben voor 3 seizoenen getekendquote:
Het ligt echt niet aan de televisiezender hoor, óf er een nieuw seizoen komt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:21 schreef __Saviour__ het volgende:
dat de acteurs getekend hebben wil nog niks zeggen. dat zegt alleen dat ze hebben toegezegd voor een eventueel nieuw seizoen. of dat seizoen er komt, ligt aan de televisiezender. die bestellen en betalen het seizoen.
Naar mijn idee laat hij die handboeien vallen, als symbool voor zijn vrijheid. Ze zitten niet meer in de gevangenis en zijn niet meer 'geboieid' aan het gevang.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:43 schreef TommeyNL het volgende:
Ik vond het echt een vette aflevering!
Alleen ik weet nog steeds niet wat er met die handboeien is die Michael laat vallen (die je in de intro ziet).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |