Hij slikt geen XTC-pillen. Hij slikt pillen om zijn "nerves" (zenuwen) in bedwang te houden.quote:Die Mahone slikt dus XTC-pillen?
Die gozer naar wie hij de hele tijd kijkt op dat dossier, denk ik..quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:48 schreef Lief-visje het volgende:
Wat ligt er eigenlijk bij die mahoon onder de grond ? bij dat fontijn geval ?
Kan, anders graaf je dat geld op en ga je naar het buitenland. Rest van je leven chillen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:37 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Die gozer naar wie hij de hele tijd kijkt op dat dossier, denk ik..
Nee, ik denk het niet. Iemand anders merkte op dat Mahone wellicht ook lijdt aan Low Latent Inhibition (net zoals Scofield), maar niet zo slim is als Michael en daarom pilletjes nodig heeft om niet gek te worden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:30 schreef Super7fighter het volgende:
Die Mahone slikt dus XTC-pillen?![]()
"What's up, Snowflake?"quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat zegt C-note nou in die promo op het laatst?
Mahone kan onmogelijk dat geld van D.B. hebben..quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:40 schreef magnifor het volgende:
[..]
Kan, anders graaf je dat geld op en ga je naar het buitenland. Rest van je geld chillen.
Scherpquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Iemand anders merkte op dat Mahone wellicht ook lijdt aan Low Latent Inhibition (net zoals Scofield), maar niet zo slim is als Michael en daarom pilletjes nodig heeft om niet gek te worden.
Zeker.. maar ik kan me ff niet meer herinneren wat zijn (c-note) vrouwtje tegen die FBI agente heeft gezegd... hoe het daarmee is afgelopen. Ineens zat ie in de trein vandaag!quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:11 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Heb je wel de goeie aflevering gezien ?
idd dat stukkie ben ik ook ff kwijtquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:01 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Zeker.. maar ik kan me ff niet meer herinneren wat zijn (c-note) vrouwtje tegen die FBI agente heeft gezegd... hoe het daarmee is afgelopen. Ineens zat ie in de trein vandaag!
Dat denk ik dus ook !! Ben echt benieuwd !quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:37 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Die gozer naar wie hij de hele tijd kijkt op dat dossier, denk ik..
quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:31 schreef prisonbreakrocks het volgende:
Mischien spreekt t-bag wel geneens de waarheid.. en als ze niks vinden gaat hij in ze 1tje naar die ranch!
Hij vroeg toch hoe ver ie kon komen? Of was dat Tweener?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd dat stukkie ben ik ook ff kwijt
Vooral nadat het al zeker 5 keer eerder gezegd isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |