Hij kan dus niet slapenquote:Wat doet dit middel en hoe merk ik dat?
Midazolam remt bepaalde prikkels af in de hersenen en bevordert zo de slaap. U merkt dat u sneller inslaapt, beter en langer slaapt en 's nachts minder vaak wakker wordt. "
Ze kent de feiten wel hehehe.quote:Op woensdag 20 september 2006 08:42 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
En vervolgens had hij thuis geen werk.. en issie tegen zijn zin in gestolen goederen gaan vervoeren. Dáár issie uiteindelijk voor in Fox River beland!
quote:Op woensdag 20 september 2006 15:25 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Was wel een leuke episode, maar had spannender verwacht![]()
Iedereen die elke aflevering heeft gezien hoort zoiets wel te wetenquote:Op woensdag 20 september 2006 17:27 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ze kent de feiten wel hehehe.
Ze is helemaal fan![]()
Nooit geweten.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:06 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Iedereen die elke aflevering heeft gezien hoort zoiets wel te weten![]()
Zal die hetzelfde hebben als Haywirequote:Op woensdag 20 september 2006 17:27 schreef nubie het volgende:
http://www.serviceapotheek.nl/geneesmiddelen/index.asp?geneesmiddelId=2087&productId=5754
[..]
Hij kan dus niet slapen![]()
Dan kan hij wel lekker veel overuren neerpennen bij zn werkgeverquote:Op woensdag 20 september 2006 20:22 schreef Chrismo het volgende:
[..]
Zal die hetzelfde hebben als Haywire![]()
Daar ligt een put.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:47 schreef MJay1 het volgende:
Heeft trouwens dat plasje water/modder waar T-Bag instapte er niks mee te maken?
Ja, dat "plasje" was wel heel prominent in beeld inderdaad.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:47 schreef MJay1 het volgende:
Heeft trouwens dat plasje water/modder waar T-Bag instapte er niks mee te maken?
Zou best wel kunnen ja, ze keek wel alsof ze hem herkende maar hem niet wou aangeven omdat hij samen met Westmoreland bezig was te ontsnappen.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:02 schreef TilburgCasual het volgende:
Dat ene shot dat C-note door Utah loopt en zich verfrist met een tuinslang , ik dacht echt dat die vrouw de echtgenote van Charles Westmoreland was. Begon ie over die camper ik had verwacht dat de vrouw vertelde dat haar man in de gevangenis is overleden en daardoor die camper te koop stond.
Prachtig ja!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:56 schreef Arcee het volgende:
"I'd have had it tattooed to my body, but I didn't have the time"
Het handje was ook flink blauw aan het worden, dus de kans dat T-bag er ooit nog gevoel in krijgt lijkt me sterk.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:20 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Prachtig ja!
Mooie personage zo met dat handje!![]()
Dat is niet eens zo slecht gevondenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:22 schreef Chrismo het volgende:
[..]
Zal die hetzelfde hebben als Haywire![]()
En ik vond hem nog inhoudenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:27 schreef dabadbass het volgende:
Maar goed iedereen is het er over eens dat dit best een saaie aflevering was
Die trap die Lincoln aan die verkoper van die schep uitdeelde
was echt het eerste agressieve wat ik hem heb zien doen
Misschien wordt Haywire helemaal niet meer belangrijk. Na 5 episodes hebben ze hem nog steeds niet laten zienquote:Op woensdag 20 september 2006 20:52 schreef Canisfire het volgende:
Laat Haywire trouwens maar dood gaan.
Oke beetje slap om hem terug te laten komen om te sterven maar ik vind de personages van Tweener Sucré C-Note en T-bag nog veel te boeiend. En Abruzzi ja natuurlijk geweldig personage maar hij was al bij zijn familie en het geld hij ook niet nodig dus ja wat moesten ze anders met hem doen.
die vent is zo gek als een deur, die kan nooit lang op vrije voeten blijven. ik denk dat hij opgepakt wordt en weer in fox river beland. of dat hij dood gaat.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:45 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Misschien wordt Haywire helemaal niet meer belangrijk. Na 5 episodes hebben ze hem nog steeds niet laten zien![]()
dat klopt hij heeft fotografisch geheugen en kan erg goed tekenen, tevens zag hij vrij snel een patroon dan wel kaart in de tattoo van michaelquote:Op woensdag 20 september 2006 22:55 schreef Djensen het volgende:
Haywire heeft dezelfde 'ziekte' (of een variant) als Mahone en Scofield... Waarschijnlijk een soort van agressieve, onbeheersbare variant, want ik blijf toch denken dat die Haywire ergens onwijs geniaal is....
Ach, de tijd zal het ons leren!
Wheheh mag ik jou hier aan herinneren?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:55 schreef Djensen het volgende:
want ik blijf toch denken dat die Haywire ergens onwijs geniaal is....
Dan kan hij nog wel geniaal zijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Wheheh mag ik jou hier aan herinneren?
[afbeelding]
Idd, als hij er zo bijloopt zullen ze hem niet zo snel voor een ontsnapte "zware" crimineel aanzienquote:Op woensdag 20 september 2006 23:11 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dan kan hij nog wel geniaal zijn.
Dat gaat vast de klapper van EP 6 worden.... Haywire die het geld al te pakken heeft!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:45 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Misschien wordt Haywire helemaal niet meer belangrijk. Na 5 episodes hebben ze hem nog steeds niet laten zien![]()
Volgens mij wist Haywire niks van dat geld af. Hij was al aan de overkant toen Westmoreland erover begon.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:28 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Dat gaat vast de klapper van EP 6 worden.... Haywire die het geld al te pakken heeft!![]()
Daar herken ik hem vanquote:Op woensdag 20 september 2006 23:25 schreef Koentje3 het volgende:
Die mahone![]()
echt ZOOO vet nu!!!! Ik vind het echt een boondock-saints twist krijgen:D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |