Klopt zat net al te vogelen maar zit hier op mijn werk en kan niet even op mijn gemak die OP weer netjes maken / bijwerken.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die OP is al jaren niet bijgewerkt, dat is een dagtaak voor Linc_The_Sink.
Sara is 1000x zo lekkerquote:Op maandag 29 januari 2007 11:27 schreef BobbyJames het volgende:
C-Note zn verhaallijn mag dan saai zijn, zn wijf is wel lekker!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 januari 2007 12:09 schreef sylvesterrr het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeilijke keus..quote:
Weet het niet zeker, maar lijkt me niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
btw, babbellen over de promo's mag toch zonder spoilers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 is er niet. In Amerika zijn ze verder met de rest van seizoen 2, het was alleen een seizoenspauzequote:Op maandag 29 januari 2007 13:32 schreef kloely het volgende:
waar kan je de afleveringen downloaden van seizoen 3? want er zijn er toch al een paar uitgezonden nu?
24 method dusquote:Op maandag 29 januari 2007 14:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Maandag wordt het uitgezonden, dinsdagochtend kunnen wij kijken.
heul niet waarquote:Op maandag 29 januari 2007 11:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die OP is al jaren niet bijgewerkt, dat is een dagtaak voor Linc_The_Sink.
quote:Op maandag 29 januari 2007 14:40 schreef Djensen het volgende:
Gaan er mensen vanavond nog 'live' kijken ?
welke zender en hoe laat?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:40 schreef Djensen het volgende:
Gaan er mensen vanavond nog 'live' kijken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |