Denk je dat nou echt? Ten eerste is PB ook weer niet zó populair, en daarnaast zitten alle timeslots al vol. Als Fox ermee kapt is hetquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:07 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Het ligt echt niet aan de televisiezender hoor, óf er een nieuw seizoen komt.
Alsof geen enkel zieltje Prison Break zou willen uitzenden, hoe slecht dit seizoen ook wel niet zou kúnnen draaien. Voor Prison Break zijn er écht wel genoeg deals mogelijk.
Maandag.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:04 schreef jovink het volgende:
was ik weer, het zou vast wel ergens staan ik download altijd maar wanener op wordt het in de vs uitgezonen? op zaterdag?
true true maar ik down de nieuwe aflevringen altijd al maandag, dus k d8 dat gaat wel erg snel dan.. weet ik dat ook weer/quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maandag.
Zaterdag is een leuke dag als je slechte kijkcijfers wilt.
Nieuwe eps zijn altijd dinsdag te downloaden. Dus óf je loopt 6 dagen achter, óf je hebt een magische teletijdmachinequote:Op vrijdag 22 september 2006 19:06 schreef jovink het volgende:
[..]
true true maar ik down de nieuwe aflevringen altijd al maandag, dus k d8 dat gaat wel erg snel dan.. weet ik dat ook weer/
quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:15 schreef jovink het volgende:
IK HEB EEN TELETIJDS MACHINE!!
)(kanhethaastniettoegevenmaartochdinsdaggedownload
Dat zal een huisje demonteren wordenquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
The bastards build right over it
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Denk je dat nou echt? Ten eerste is PB ook weer niet zó populair, en daarnaast zitten alle timeslots al vol. Als Fox ermee kapt is hetPB
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |