Klopt zat net al te vogelen maar zit hier op mijn werk en kan niet even op mijn gemak die OP weer netjes maken / bijwerken.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die OP is al jaren niet bijgewerkt, dat is een dagtaak voor Linc_The_Sink.
Sara is 1000x zo lekkerquote:Op maandag 29 januari 2007 11:27 schreef BobbyJames het volgende:
C-Note zn verhaallijn mag dan saai zijn, zn wijf is wel lekker!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 januari 2007 12:09 schreef sylvesterrr het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeilijke keus..quote:
Weet het niet zeker, maar lijkt me niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
btw, babbellen over de promo's mag toch zonder spoilers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 is er niet. In Amerika zijn ze verder met de rest van seizoen 2, het was alleen een seizoenspauzequote:Op maandag 29 januari 2007 13:32 schreef kloely het volgende:
waar kan je de afleveringen downloaden van seizoen 3? want er zijn er toch al een paar uitgezonden nu?
24 method dusquote:Op maandag 29 januari 2007 14:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Maandag wordt het uitgezonden, dinsdagochtend kunnen wij kijken.
heul niet waarquote:Op maandag 29 januari 2007 11:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die OP is al jaren niet bijgewerkt, dat is een dagtaak voor Linc_The_Sink.
quote:Op maandag 29 januari 2007 14:40 schreef Djensen het volgende:
Gaan er mensen vanavond nog 'live' kijken ?
welke zender en hoe laat?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:40 schreef Djensen het volgende:
Gaan er mensen vanavond nog 'live' kijken ?
Misschien woont de persoon wel gewoon in : New York Cityquote:Op maandag 29 januari 2007 15:16 schreef L-IS het volgende:
[..]
welke zender en hoe laat?
of kan je Fox met @home digitale tv ontvangen..![]()
tevens verkapte tvp
Morgen de hele dag werkenquote:Op maandag 29 januari 2007 15:26 schreef RainofDeath het volgende:
Jeuj, ik hoef morgen pas om 12 uur te beginnen op school ( toetsweek enzo) dus ik kan mooi Prison Break gaan kijken.
Precies!! Nu al zeker 6 aflevering niks van hem gezien...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor Haywire.
quote:Op maandag 29 januari 2007 15:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor Haywire.
dat is volgens mij nog niet helemaal duidelijk...ik neig zelf meer naar Holland als in waar wij nu wonenquote:Op maandag 29 januari 2007 17:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Is het nou Holland als in Dutchland of Holland ergens in Amerika? Niet dat het me boeit ofzo
Denk et ookquote:Op maandag 29 januari 2007 17:35 schreef biggetje het volgende:
[..]
dat is volgens mij nog niet helemaal duidelijk...ik neig zelf meer naar Holland als in waar wij nu wonenMisschien wordt het de volgende episode duidelijk?
Ik ben ook erg benieuwd hoe het met Sucre is en tevens ook met Haywire.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:09 schreef Suerte het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het met Sucre is![]()
C-Note mag nu wel opgepakt worden, wat een saaie verhaallijn zeg![]()
Begin me ook te storen aan Michael, aan de manier hoe hij praat, zo zachtjes en fluisterend.
Maar goed, vanavond weer een aflevering![]()
![]()
Morgen weerquote:Op maandag 29 januari 2007 17:40 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd hoe het met Sucre is en tevens ook met Haywire.
als je je begint te storen aan wentworth ga je toch even een dvdtje van Johnny kijken![]()
De plaats Holland ligt vlak bij Michigan tevens heeft dit dorpje/stadje ook een windmolen.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Is het nou Holland als in Dutchland of Holland ergens in Amerika? Niet dat het me boeit ofzo
Nee, want dan zie je hm nietquote:Op maandag 29 januari 2007 17:46 schreef Lief-visje het volgende:
Inderdaad het is geen plaatje maar een schilderij.
Overigens waar hebben ze die brede donkere man vandaan gehaald. Ik zou hem niet tegen willen komen in het donker.
Haten is verlatenquote:Op maandag 29 januari 2007 17:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dat plaatje in de OP met last episode klopt ook niet.
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:40 schreef Lief-visje het volgende:
als je je begint te storen aan wentworth ga je toch even een dvdtje van Johnny kijken![]()
Nee, nu is het een lap stofquote:Op maandag 29 januari 2007 17:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nu is het een plaatje want hij heeft hem er uit gesneden
bijdehandje
Waar loop je in godsnaam tot 06.00 stage?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:07 schreef RonnYBooY het volgende:
Ben erg benieuwd naar morgenvroeg!
Eerst lekker tot 6 uur stagairen,, zucht ;x
Meestal zo rond half 4 wel toch?quote:
'PC Totaal', die vuile ()&*!@(quote:Op maandag 29 januari 2007 21:32 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Waar loop je in godsnaam tot 06.00 stage?
/offtopic
Jij hebt nog geluk. Moet morgen van 09.00 tot 17.30 naar stage, dan van 18.00 tot 23.00 werken. Kan pas om half 12 kijken ofzo.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:02 schreef miss-scofield het volgende:
Shit, moet morgen ineens werken van 6.30 uur tot 14 uur.. Nu kan ik pas 's middags kijken
En ja, LJ leeft nog wel. Was door zo'n blonde vrouwe meegenomen die pa Burrows kent.
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:34 schreef magnifor het volgende:
Heb je gezien? Vraag mij af hoe.
ja die naaktscene van sara was echtquote:
Dat was T-bag blindegeitquote:Op maandag 29 januari 2007 23:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ja die naaktscene van sara was echt![]()
Haywire bouwt zijn vlotje aan Lake Michigan, neem dus ook aan dat hij naar het plaatsje holland toe gaat.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:42 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
De plaats Holland ligt vlak bij Michigan tevens heeft dit dorpje/stadje ook een windmolen.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haywire bouwt zijn vlotje aan Lake Michigan, neem dus ook aan dat hij naar het plaatsje holland toe gaat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Holland_(Michigan)
hadden we toch echt wel iets over gehoord, nederland kennendequote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:36 schreef __Saviour__ het volgende:
volgens gaat het toch echt over nederland. volgens mij zei hij ook zoiets in die 2e special.
Omdat hij de under-dog is. en ze hem een beetje vergetenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Is misschien ook wel zo, maar gezien het schilderij dat aan de muur hing, gaat die hier wel heen
maar die gozer boeit me niet, waarom zit die nog in de serie
Hij heeft niks met het verhaal te maken, ook al is dat dood na vorige weekquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Omdat hij de under-dog is. en ze hem een beetje vergeten
Noob, vanavond is 15quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:27 schreef APK het volgende:
Welke aflevering zijn ze nu
13 heb ik gehad -de aflevering waar Mahone wordt neergeschoten- en 14 kan ik nog niet vinden.
g-o-o-g-l-equote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:27 schreef APK het volgende:
Welke aflevering zijn ze nu
13 heb ik gehad -de aflevering waar Mahone wordt neergeschoten- en 14 kan ik nog niet vinden.
Edit: Ah, 14 is John Doe, 22 januari
Kan 'em niet vinden.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze gaan Sara halen en die maakt Steadman weer levend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |