Ik bedoelde van degene die ontsnapt zijn. Daarvan zijn C-note, Abruzzi, Sucre, Haywire, Tweener allemaal "opgepakt" en niet onschuldig te noemen. En Bagwell blijft ook niet lang meer op vrije voeten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:01 schreef Staafje het volgende:
Tot op heden zijn de 'echte' schuldigen nog steeds niet opgepakt in deze serie en zijn er veel onschuldige mensen vermoord.
Ik had 24 ontdekt en moest wegens tijdgebrek een paar series laten vallen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Jup. Waarom ben je gestopt?
tweener, c-note en sucre hadden niet zulke schokkende dingen gedaan. waren er eigenlijk allemaal bijgenaaid door iemand...quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
C-note, Abruzzi, Sucre, Haywire, Tweener zijn allemaal "opgepakt" en niet onschuldig te noemen.
Ja, daarom stoor ik me ook zo aan het streng naleven van de regel: "Schuldigen ontsnappen niet."quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
tweener, c-note en sucre hadden niet zulke schokkende dingen gedaan. waren er eigenlijk allemaal bijgenaaid door iemand...
En toch valt dat seizoen2 is minder dan seizoen1 verhaal best wel mee eigenlijk!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:05 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik had 24 ontdekt en moest wegens tijdgebrek een paar series laten vallen.
Daarbij leek mij het seizoen2-verhaal minder boeiend dan het plot in seizoen 1.
Vind ik ook hoor, maar ik heb sowiezo wel het idee dat sommige mensen geen eigen mening hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
En toch valt dat seizoen2 is minder dan seizoen1 verhaal best wel mee eigenlijk!
Heb je het nu over mij?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:17 schreef Haunter het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, maar ik heb sowiezo wel het idee dat sommige mensen geen eigen mening hebben.![]()
Ten eerste kun je de sarcastische smileys achterwege laten, ten tweede reageer je op iemand die op mij reageert, vandaar mijn vraag of je bedoelt dat ik geen eigen mening heb of men in het algemeen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:08 schreef Haunter het volgende:
[..]
Waarom voel je je eigenlijk aangesproken?![]()
Ik heb het over het algemeen..
Gast, waar maak je je druk om?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:31 schreef Symer het volgende:
[..]
Ten eerste kun je de sarcastische smileys achterwege laten, ten tweede reageer je op iemand die op mij reageert, vandaar mijn vraag of je bedoelt dat ik geen eigen mening heb of men in het algemeen.
Je wil dus zeggen dat -in het algemeen- sommige mensen die seizoen 2 minder vinden dan seizoen 1 geen eigen mening hebben?
nee over 2 weken pasquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:41 schreef UFOtje het volgende:
Ohjah.. volgende week natuurlijk pas weer een nieuwe EP!![]()
Er komt helemaal geen seizoen 3 toch??? Er werd ten minste bij de laatste twee afleveringen al afgeteld naar "het eind".quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:41 schreef Reki het volgende:
Voor alle huilies die seizoen 3 afkeuren, stop met kijken na s2! ff kijken of dat lukt![]()
Het zou dan kijken zijn omdat je gewoon wilt weten hoe het afloopt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:41 schreef Reki het volgende:
Voor alle huilies die seizoen 3 afkeuren, stop met kijken na s2! ff kijken of dat lukt![]()
Seizoen 3 komt gewoon.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:30 schreef 925963 het volgende:
[..]
Er komt helemaal geen seizoen 3 toch??? Er werd ten minste bij de laatste twee afleveringen al afgeteld naar "het eind".
Of zijn er andere berichten?
zit haywire nou in 24 season 1 ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:12 schreef sjeppert het volgende:
mahone heeft ook veel rollen gespeeld.
zo zag ik hem laatst weer in crash
Weet niet meer of het in seizoen 1 was of een later seizoen maar hij heeft inderdaad een rolletje gehad in 24.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zit haywire nou in 24 season 1 ?
Jaquote:Op zondag 18 maart 2007 00:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Lol, ben pas bij alf 15 van seizoen 1. toffe serie dat zeker. Nu komt Bellick weer voorbijquote:Op zondag 18 maart 2007 11:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ja
Ik ben ook pas begonnen met 24
Zit nu in seizoen 5
Ja, hij wil Kim aanrandenquote:Op zondag 18 maart 2007 00:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |