ik moet ook zeggen dat ik de serie een stuk minder leuk vind geworden sins het bekend is dat er een serie 3 komt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:25 schreef TwyLight het volgende:
Echt matig vind ik dateen serie gewoon random elke keer weer een weekje skippen
.
Ja, elke keer dat er een break komt vind ik de series steeds minder en minder worden..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:25 schreef TwyLight het volgende:
Echt matig vind ik dateen serie gewoon random elke keer weer een weekje skippen
.
hmm niet dusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef Repeat het volgende:
geen prison break betekent 2 x 24, ook prima toch?
Mwah 24 vind ik niet zo tof.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef Repeat het volgende:
Ja idd, steeds dat onregelmatige gedoe.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:50 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ja, elke keer dat er een break komt vind ik de series steeds minder en minder worden..
2 keerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef Repeat het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:03 schreef Repeat het volgende:
[..]
hmm niet dus
Dan is er geen excuus voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:37 schreef Asskicker14 het volgende:WTF vage beredenering. Zegt politiek jouw iets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.huh? vaagquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft iemand dit al opgemerkt www.reynolds-again.com![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2007 22:44:09 ]
Kansloos, gelukkig is 24 wel regelmatig, gewoon elke maandagquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:54 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Nee hoor, deze Prison Break is bijvoorbeeld geschrapt om American Idol ofzo.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:37 schreef Asskicker14 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Ach hij is pas 14quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:43 schreef Asskicker14 het volgende:
blaaaaaaaaaaaaaat
Jahaaaaaaaaaquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:17 schreef PizzaSalami het volgende:
Is het nu zeker dat er een S3 komt of niet?
Bellickquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:57 schreef Barcaconia het volgende:
Wie is eigenlijk de vice-president van Reynolds?
Dat zal de leider zijn dan van de republikeinse partij of de democraten. Zo gaat dat volgens mij in de amerikaanse politiek. Want Reynolds ging van vice-president naar president, en schuift het zo op.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:57 schreef Barcaconia het volgende:
Wie is eigenlijk de vice-president van Reynolds?
Maar dat zie ik dus nog nergens écht bevestigd. Alleen van die vage onofficiele spoilersites denken er wat over te wetenquote:
we komen er volgens mij nooit achter..quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar dat zie ik dus nog nergens écht bevestigd. Alleen van die vage onofficiele spoilersites denken er wat over te weten
Het is toch zo dat in Amerika, de president aan het begin van zijn/haar termijn zelf een (goedgekeurde) vice-president mag kiezen? Tenminste, dat dacht ik.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat zal de leider zijn dan van de republikeinse partij of de democraten. Zo gaat dat volgens mij in de amerikaanse politiek. Want Reynolds ging van vice-president naar president, en schuift het zo op.
tuurlijk niet de nieuwe president kiest een nieuwe vice president. Dat zou eerste die vader van Sarah worden voordat ie zichzelf ophing. Daarna hebben we er niets over gehoord maar die is er vast wel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat zal de leider zijn dan van de republikeinse partij of de democraten. Zo gaat dat volgens mij in de amerikaanse politiek. Want Reynolds ging van vice-president naar president, en schuift het zo op.
Ach ik sla meestal ook een paar weken over tussen het kijken dus mij maakt het niet zoveel uit. Al baal ik wel omdat ik net van de week 18 en 19 heb gekekenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat FOX of wie dan ook er enig baat bij heeft om een week over te slaan. Je moet weer helemaal inkomen als er weer een aflevering is
, en de kans op vergeten is ook groter.
2 is nu wel tofquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:13 schreef __Saviour__ het volgende:
ah, seizoen 1. Toen prison break nog écht tof was. de nostalgie!
Nee hij is bij een uitheemse stam beland, alwaar hij zich door de medicijnman heeft laten beschilderen in een ultieme poging Bellick weg te jagen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:30 schreef Symer het volgende:
Ik klikte bij toeval op dit topic (serie tijden niet meer gekeken), maar waarom staat er een kruis door Haywire?
Is die dood?
Ik bedoelde van degene die ontsnapt zijn. Daarvan zijn C-note, Abruzzi, Sucre, Haywire, Tweener allemaal "opgepakt" en niet onschuldig te noemen. En Bagwell blijft ook niet lang meer op vrije voeten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:01 schreef Staafje het volgende:
Tot op heden zijn de 'echte' schuldigen nog steeds niet opgepakt in deze serie en zijn er veel onschuldige mensen vermoord.
Ik had 24 ontdekt en moest wegens tijdgebrek een paar series laten vallen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Jup. Waarom ben je gestopt?
tweener, c-note en sucre hadden niet zulke schokkende dingen gedaan. waren er eigenlijk allemaal bijgenaaid door iemand...quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
C-note, Abruzzi, Sucre, Haywire, Tweener zijn allemaal "opgepakt" en niet onschuldig te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |