Iquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:26 schreef Geqxon het volgende:
Oz was in principe een soap. Er zat geen hoofdverhaal in, geen doel of wat dan ook. En dat noem ik toch echt een soap
Denk dat dat weldegelijk boeit. Der zijn nog altijd beperkte budgetten. En acteurs zullen ook wel al een opslag hebben gevraagd. En als ze volgend seizoen iedereen naar panama lokken. Kunne ze alles draaien met goedkope panameesjesquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:10 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou weer? Denk dat het nergens goedkoop filmen is met zo'n serie.
Daarom kapte Fox ook met Fastlanequote:Op donderdag 8 maart 2007 10:35 schreef furious_rage het volgende:
[..]
Denk dat dat weldegelijk boeit. Der zijn nog altijd beperkte budgetten. En acteurs zullen ook wel al een opslag hebben gevraagd. En als ze volgend seizoen iedereen naar panama lokken. Kunne ze alles draaien met goedkope panameesjes.
Maar welke vind jij nou dikker?quote:
Moet eerlijk zeggen dat ik Oz niet zo heel vaak heb gezien,quote:
Geloof mij nou maar als jij Oz goed hebt gezien, dan vind jij PrisonBreak ook voor mietjes. Ik weet nog goed toen ik oZ voor het eerst jaren geleden op RTL5 zag, toen was ik gewoon geschokt door al die wreedheden die daar in voorkomenquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik Oz niet zo heel vaak heb gezien,
ik ben lekker generaliserend bezig, maar in mijn inziens in een soap iets voor huisvrouwen die tussen 14.00 en 16.00 en tussen 19.00 en 20.30 op de bank ploffen.. na het huishouden doen.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar als jij Oz goed hebt gezien, dan vind jij PrisonBreak ook voor mietjes. Ik weet nog goed toen ik oZ voor het eerst jaren geleden op RTL5 zag, toen was ik gewoon geschokt door al die wreedheden die daar in voorkomen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oz![]()
Klopt maar daarom zit jij ook fout, jij maakt een onmogelijke vergelijking tussen deze 2 serieusquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar als jij Oz goed hebt gezien, dan vind jij PrisonBreak ook voor mietjes. Ik weet nog goed toen ik oZ voor het eerst jaren geleden op RTL5 zag, toen was ik gewoon geschokt door al die wreedheden die daar in voorkomen![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]Precies bij die Scofield e.d., is het allemaal rozegeur en manenschijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oz
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
omgquote:Op donderdag 8 maart 2007 02:58 schreef APK het volgende:
Heeft iemand de promo voor de volgende aflevering?
quote:
Serious?quote:
Mag toch hopen dat dat een geintje is hoor.. als dat Oscar Shales is kap ik echt meteen met kijken.quote:
Mahone weet dat ze naar Panama gaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:23 schreef Un4 het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat dat een geintje is hoor.. als dat Oscar Shales is kap ik echt meteen met kijken.![]()
Ben ook benieuwd hoe men weet dat de broertjes naar Panama willen, zou een heeeele knappe gok zijn of natuurlijk weer verschrikkelijk toevallig.
tja waarom zou er eentje komen? er is verder niks meer over van het verhaal toch? ik denk niet dat ze nog een 22 afleveringen gaan laten zien over wat Scofield en Co nu van plan is om te doen..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:43 schreef juniorL het volgende:
ja ik maakte een typfout hahahaha het moest zijn 'hier is de promo'
wat ik me afvraag komt er nou een derde seizoen?
Jawel, ik weet niet welke pauper hier gezegd heeft dat die kale Shales is.. maar dat klopt nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:11 schreef djenneke het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar ligt die Oscar Shales niet lang en breed begraven in Mahones tuin?
Ja, er komt een derde seizoen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:43 schreef juniorL het volgende:
wat ik me afvraag komt er nou een derde seizoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Knipoogje op 09-03-2007 16:38:47 ]beter een knipoog dan een blauw oog
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:53 schreef Knipoogje het volgende:Geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door APK op 09-03-2007 15:06:01 ]Who the fuck can sleep with all this shit going on?
uhhhm spoilertag..? das nou al de zoveelste keer in dit topic.quote:
Dan moeten wij dat ook even doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:05 schreef Un4 het volgende:
uhhhm spoilertag..? das nou al de zoveelste keer in dit topic.![]()
ow ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
Ik voel me dan wel dik verkracht als dat allemaal waar is, dus de eerste 2 seizoenen zijn voor niks geweest, terug bij af..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:53 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja, er komt een derde seizoen. Naar wat ik gelezen heb op de verschillende fora's zitten ze dan in een Mexicaanse/Panamese gevangenis ofzo en is de serie eigenlijk weer terug bij de basis.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:36 schreef Jivis het volgende:
SPOILERTAGS
Stelletje zeikwijven zijn jullie zegquote:Ik voel me dan wel dik verkracht als dat allemaal waar is, dus de eerste 2 seizoenen zijn voor niks geweest, terug bij af..
SPOILER: Sara in seizoen 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Dat de verhaallijn wordt afgerond wil nog niet zeggen dat je dan al weet hoe het afgerond wordt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:40 schreef Knipoogje het volgende:
Stelletje zeikwijven zijn jullie zeg![]()
Dat is gewoon algemene informatie, heeft niets met spoilers te maken. De hele verhaallijn van de 1e 2 seizoenen wordt netjes afgerond aan het eind van seizoen 2 hebben de producers al gezegd.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:17 schreef Rossdale het volgende:SPOILER: Sara in seizoen 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:17 schreef Rossdale het volgende:SPOILER: Sara in seizoen 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:58 schreef UnclePhil het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voor de tachtigste keer, info uit afleveringen die nog niet zijn uitgezonden moet gewoon binnen die tags. Is het nou zo ongelofelijk moeilijk om te onthouden? In bijna alle topics in FTR gaat het goed en hier is constant gezeik met spoilers.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:40 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
[..]
Stelletje zeikwijven zijn jullie zeg![]()
Dat is gewoon algemene informatie, heeft niets met spoilers te maken. De hele verhaallijn van de 1e 2 seizoenen wordt netjes afgerond aan het eind van seizoen 2 hebben de producers al gezegd.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL![]()
Nee, 2 april is volgens mij de laatste, nog 3 afleveringen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:51 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wordt de laatste van dit seizoen eigenlijk een dubbele aflevering?
24 overigens wel.AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers![]()
Nou nou toe maar...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:11 schreef Crazykill het volgende:
Ik heb gelezen dat T-Bag Bellick helemaal kapot gaat neuken
Ik wil een plaatje posten!![]()
2.20 - 3/19/2007 - Panamaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:51 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wordt de laatste van dit seizoen eigenlijk een dubbele aflevering?
2.21 - 3/26/2007 - Fin Del Camino
2.22 - 4/2/2007 - Sona![]()
Ik zou PB gaan missen als er geen derde seizoen zou komen. Na seizoen één was ik nog een beetje skeptisch over seizoen twee, maar ik vind dit seizoen erg vermakelijk en ook weer érg spannend.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.![]()
wha, leuke aflevering was dat zeg. Die agent Kim heeft echt een heel erg raar hoofd. Maar z'n rol was wel tof nu.
En Sarah zag er tof uit toen ze onder dat bed vandaan kroop
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja... maar hoe lang kun je de verhaallijn nog rekken?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:46 schreef RayMania het volgende:
Ik zou PB gaan missen als er geen derde seizoen zou komen. Na seizoen één was ik nog een beetje skeptisch over seizoen twee, maar ik vind dit seizoen erg vermakelijk en ook weer érg spannend.Ik weet het niet hoor, maak er maar gewoon twee ronde stoere seizoenen van wat mij betreft.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."![]()
Het is natuurlijk niet zozeer dat ze de verhaallijn rekken... Er komen gewoon elke keer nieuwe doelen voor ogen. Dat maakt het erg soap-achtig, dat wel. Dat neemt niet weg dat het de makers wel lukt om het in pieken en dalen gewoon rete-spannend te krijgen, en vaak ook te houden...
Mocht er een derde seizoen komen, ga ik zeker kijken, maar dan wel wat sceptischer als hoe ik in serie 2 begonnen ben...Pa's wijze lynx bezag vroom het fikse aquaduct.![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:58 schreef UnclePhil het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er valt niets te hopen. Er komt gewoon een seizoen 3.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:35 schreef kreuk050 het volgende:
Hoop niet dat er een derde seizoen komt. Twee seizoenen is zat.![]()
![]()
dat is nog nergens bevestigd toch.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
spoilerfix.com/prison.phpquote:Op zondag 11 maart 2007 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
dat is nog nergens bevestigd toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt mij duidelijk.![]()
![]()
Tot vandaag. Eerste aflevering van seizoen 3 staat gepland voor 29 augustus.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
dat is nog nergens bevestigd toch.![]()
Een linkje toevallig?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:19 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Tot vandaag. Eerste aflevering van seizoen 3 staat gepland voor 29 augustus.![]()
**** warning: veel spoilers in onderstaande link, lezen op eigen risico: *****quote:
http://spoilertv-prisonbr(...)3/season-3-info.html
Maar goed, daar staat t dus![]()
![]()
Bedankt.quote:Op maandag 12 maart 2007 07:39 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
**** warning: veel spoilers in onderstaande link, lezen op eigen risico: *****
http://spoilertv-prisonbr(...)3/season-3-info.html
Maar goed, daar staat t dus
29 augustus lijkt mij trouwens nog een gerucht. Datum van S03E01 is nog niet bevestigd lijkt mij.
[ Bericht 7% gewijzigd door magnifor op 12-03-2007 14:07:24 (typo) ]![]()
Dat soort dingen zijn zover vooruit inderdaad nooit helemaal zeker, maar goed, we hebben iig een richtdatum.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:27 schreef magnifor het volgende:
[..]
Bedankt.
29 augustus lijkt mij trouwens nog een gerucht. Datum van de S03E01 is nog niet bevestigd lijkt mij.![]()
![]()
ja daar ben ik dus ook bang voor.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:30 schreef SoupNazi het volgende:
Hoe wil je nou nog een seizoen vol krijgen?Dan wordt het net zo kut als Lost.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Zucht, waarom kunnen de Amerikanen gewoon de verleiding niet weerstaan nog een seizoen te maken. Verzin een nieuwe goede serie en verdien daar weer geld aan![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And all the things you do with it![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:30 schreef Houtspeer het volgende:Is niet zeker.. Maar ik hoop het niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je zou altijd een beetje terug kunnen lezen, maar het antwoord is: "JA".quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:02 schreef Kinga het volgende:
Is vanaf volgende week wel weer gewoon 3 weken achter elkaar afleveringen?![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:30 schreef Houtspeer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.![]()
Nope nog over 2 weken volgens mij weer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:20 schreef TwyLight het volgende:
Is er een nieuwe episode?![]()
Nee volgende week pas.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Volgende week wel als ik het goed heb gelezen..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Nope nog over 2 weken volgens mij weer.![]()
ik moet ook zeggen dat ik de serie een stuk minder leuk vind geworden sins het bekend is dat er een serie 3 komt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:25 schreef TwyLight het volgende:
Echt matig vind ik dateen serie gewoon random elke keer weer een weekje skippen
.
Ik wil gewoon een keer antwoord op de vraag HOE ze happy ever after zijn![]()
Ja, elke keer dat er een break komt vind ik de series steeds minder en minder worden..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:25 schreef TwyLight het volgende:
Echt matig vind ik dateen serie gewoon random elke keer weer een weekje skippen
.
![]()
Zit uit verveling wat oudere afleveringen te kijken. Leuk, met chinese tekens enz.
-edit: laten we dat gewoon even niet doen-
[ Bericht 37% gewijzigd door Mike op 13-03-2007 18:08:04 ]Secrets never die. Only people.![]()
Grmbl. Week wachten. Heroes we-ken. Blegh. Verveel me.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team![]()
hmm niet dusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef Repeat het volgende:
geen prison break betekent 2 x 24, ook prima toch?
Dan is er geen excuus voor![]()
![]()
Mwah 24 vind ik niet zo tof.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef Repeat het volgende:
geen prison break betekent 2 x 24, ook prima toch?Ja idd, steeds dat onregelmatige gedoe.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:50 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ja, elke keer dat er een break komt vind ik de series steeds minder en minder worden..![]()
![]()
2 keerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef Repeat het volgende:
geen prison break betekent 2 x 24, ook prima toch?!!?!?!?!?!!??
![]()
Ohquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:03 schreef Repeat het volgende:
[..]
hmm niet dus
Dan is er geen excuus voor. ik dacht al
![]()
![]()
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:37 schreef Asskicker14 het volgende:WTF vage beredenering. Zegt politiek jouw iets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.huh? vaagquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft iemand dit al opgemerkt www.reynolds-again.com![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2007 22:44:09 ]![]()
Kansloos, gelukkig is 24 wel regelmatig, gewoon elke maandagquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:54 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Nee hoor, deze Prison Break is bijvoorbeeld geschrapt om American Idol ofzo.![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:37 schreef Asskicker14 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Ach hij is pas 14quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:43 schreef Asskicker14 het volgende:
blaaaaaaaaaaaaaat
Ik wil een plaatje posten!![]()
Jahaaaaaaaaaquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:17 schreef PizzaSalami het volgende:
Is het nu zeker dat er een S3 komt of niet?.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+![]()
Wie is eigenlijk de vice-president van Reynolds?[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]![]()
Bellickquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:57 schreef Barcaconia het volgende:
Wie is eigenlijk de vice-president van Reynolds?And all the things you do with it![]()
Dat zal de leider zijn dan van de republikeinse partij of de democraten. Zo gaat dat volgens mij in de amerikaanse politiek. Want Reynolds ging van vice-president naar president, en schuift het zo op.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:57 schreef Barcaconia het volgende:
Wie is eigenlijk de vice-president van Reynolds?❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Maar dat zie ik dus nog nergens écht bevestigd. Alleen van die vage onofficiele spoilersites denken er wat over te wetenquote:❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
we komen er volgens mij nooit achter..quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar dat zie ik dus nog nergens écht bevestigd. Alleen van die vage onofficiele spoilersites denken er wat over te wetenAnd all the things you do with it![]()
Het is toch zo dat in Amerika, de president aan het begin van zijn/haar termijn zelf een (goedgekeurde) vice-president mag kiezen? Tenminste, dat dacht ik.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat zal de leider zijn dan van de republikeinse partij of de democraten. Zo gaat dat volgens mij in de amerikaanse politiek. Want Reynolds ging van vice-president naar president, en schuift het zo op.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]![]()
tuurlijk niet de nieuwe president kiest een nieuwe vice president. Dat zou eerste die vader van Sarah worden voordat ie zichzelf ophing. Daarna hebben we er niets over gehoord maar die is er vast wel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat zal de leider zijn dan van de republikeinse partij of de democraten. Zo gaat dat volgens mij in de amerikaanse politiek. Want Reynolds ging van vice-president naar president, en schuift het zo op.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
ow ja, dat klopt ja met die pa.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Echt irritant die klote stops iedere keer... Nu snap ik wel waarom we in NL vaak 3 seizoenen achterlopen met bepaalde series, want fox weet je wel te irriteren zo. Half seizoen stops en nu ook steeds vaker random stops! Kutland schiet op en zend die afleveringen gewoon uit...Tis wat als je niks anders kunt...
Op donderdag 22 juni 2006 20:10 schreef milagro het volgende:
he who dares wins, so go go gadget arms, legs, and leutert.![]()
Ach ik sla meestal ook een paar weken over tussen het kijken dus mij maakt het niet zoveel uit. Al baal ik wel omdat ik net van de week 18 en 19 heb gekekenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat FOX of wie dan ook er enig baat bij heeft om een week over te slaan. Je moet weer helemaal inkomen als er weer een aflevering is
, en de kans op vergeten is ook groter.
.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.![]()
Prison Break-acteur bekent schuld
AMSTERDAM - Acteur Lane Garrison erkent dat hij in december verantwoordelijk is geweest voor een dodelijk ongeluk. Dat vertelt zijn advocaat Harald Braun in het Amerikaanse tijdschrift People.
Garrison, bekend als Tweener uit de serie Prison Break, is vorige week aangeklaagd voor doodslag en rijden onder invloed.
De acteur reed op 2 december in Los Angeles met zijn auto tegen een boom. Een 17-jarige jongen die bij hem in de auto zat, kwam om het leven. Twee 15-jarige meisjes, die eveneens meereden, raakten gewond. Volgens de politie had Garrison op de avond van het ongeluk te veel gedronken en cocaïne gebruikt.
Straf
Braun vertelt dat zijn cliënt van plan is op meerdere punten schuld te bekennen. "Lane neemt de verantwoordelijkheid op zich. Hij zal de straf accepteren die door de rechter bepaald wordt." De 26-jarige acteur hangt een gevangenisstraf van maximaal zes jaar en acht maanden boven het hoofd.
Schuldgevoel
Garrison vertelt in People dat hij nog steeds worstelt met wat er gebeurd is. "Ik realiseer me dat ik mijn leven lang niet van dit schuldgevoel af zal komen", verklaart hij. "Ik bid elke dag voor de getroffen families."
Bron: nu.nl
Hij weet in ieder geval wat hem te wachten staat
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !![]()
ah, seizoen 1. Toen prison break nog écht tof was. de nostalgie!❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
2 is nu wel tofquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:13 schreef __Saviour__ het volgende:
ah, seizoen 1. Toen prison break nog écht tof was. de nostalgie!![]()
nu is het wel weer een beetje spannend. Maar seizoen 2 heeft ook enorm saaie dips gehad.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Ik klikte bij toeval op dit topic (serie tijden niet meer gekeken), maar waarom staat er een kruis door Haywire?
Is die dood?![]()
![]()
Nee hij is bij een uitheemse stam beland, alwaar hij zich door de medicijnman heeft laten beschilderen in een ultieme poging Bellick weg te jagen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:30 schreef Symer het volgende:
Ik klikte bij toeval op dit topic (serie tijden niet meer gekeken), maar waarom staat er een kruis door Haywire?
Is die dood?Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Forum Opties Forumhop: Hop naar: