quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:50 schreef most_wanted het volgende:
Ik zie op wikipedia dat er gisteren een of andere speciale aflevering was?
Ja, er is gisteren een terugblik op het tweede seizoen tot nu toe geweest.quote:
Ik download hem meteen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:27 schreef Kw4Kje het volgende:
Prison Break S02 Special The Road To Freedom *PDTV* *XViD*![]()
Cool! Ik had verwacht dat ie pas de week ervoor zou komen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:27 schreef Kw4Kje het volgende:
A recap of the season so far and a first look at the remaining nine episodes. Also: Interviews with cast members.
Dank, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:27 schreef Kw4Kje het volgende:
A recap of the season so far and a first look at the remaining nine episodes. Also: Interviews with cast members.
Toch ga ik hm zo kijkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:49 schreef -Mo- het volgende:
Recap lijkt me niet zo boeiend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die meer hierover weet?
edit: ff braaf gespoilerd voor de huileballeken onder ons
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Zet et maar ff tussen spoilers, voordat mensen beginnen te huilenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wikipedia zegt het volgende over seizoen 3:
[..]
Iemand die meer hierover weet?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wikipedia zegt het volgende over seizoen 3:dat zou echt te ver gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die meer hierover weet?
edit: ff braaf gespoilerd voor de huileballeken onder ons![]()
![]()
Dat wil meneer Post aka Haunter tegenwoordig graag doen schijnbaarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:45 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
(de openingspost mag idd weleens geupdate worden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |