Ik hoop het niet zeg!!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
TV.com zegt trouwens dat we pas over twee weken een nieuwe episode kunnen verwachten, hoe zit dat?
Correct.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:19 schreef UFOtje het volgende:
Even een dom vraagje hoor, maar was EP 13 de aflevering in die tunnel die eindigde met een neergeschoten Mahone?
Zo ja... dan moet ik maar eens snel EP 14 gaan bekijken!
Klopt als een bus, gauw binnenhalen die volgende afleveringquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:19 schreef UFOtje het volgende:
Even een dom vraagje hoor, maar was EP 13 de aflevering in die tunnel die eindigde met een neergeschoten Mahone?
Zo ja... dan moet ik maar eens snel EP 14 gaan bekijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Yes, bedankt manquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:54 schreef Zion667 het volgende:
2007-01-23 TV-Rips Prison Break S02E14 *HDTV* *XViD* LOL 25x15 MB
net uit, geen idee wanneer het in nl op tv komt
Op de Amerikaanse TV, Fox, afgelopen nacht.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:44 schreef Lurtt1 het volgende:
weet iemand waar je hem kan kijken zonder torrents te downloaden of te wachten?
Nergens. Wat verwacht je danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:54 schreef Lurtt1 het volgende:
En waar je hem nu kan kijken...zonder torrents te downloaden of te wachten of een Amerikaanse TV tot je beschikking hebt...
Misschien dat ze in de Kuip een scherm neer hebben gehangen waar je hem kunt kijken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:54 schreef Lurtt1 het volgende:
En waar je hem nu kan kijken...zonder torrents te downloaden of te wachten of een Amerikaanse TV tot je beschikking hebt...
Niks engs... maar als je een Apple hebt dan werkt dat niet zoquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nergens. Wat verwacht je dan? En wat is er zo eng aan een torrent?
http://sarwat.net/bittorrent/, tada.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:12 schreef Lurtt1 het volgende:
[..]
Niks engs... maar als je een Apple hebt dan werkt dat niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |