Ik hoop het niet zeg!!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
TV.com zegt trouwens dat we pas over twee weken een nieuwe episode kunnen verwachten, hoe zit dat?
Correct.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:19 schreef UFOtje het volgende:
Even een dom vraagje hoor, maar was EP 13 de aflevering in die tunnel die eindigde met een neergeschoten Mahone?
Zo ja... dan moet ik maar eens snel EP 14 gaan bekijken!
Klopt als een bus, gauw binnenhalen die volgende afleveringquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:19 schreef UFOtje het volgende:
Even een dom vraagje hoor, maar was EP 13 de aflevering in die tunnel die eindigde met een neergeschoten Mahone?
Zo ja... dan moet ik maar eens snel EP 14 gaan bekijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Yes, bedankt manquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:54 schreef Zion667 het volgende:
2007-01-23 TV-Rips Prison Break S02E14 *HDTV* *XViD* LOL 25x15 MB
net uit, geen idee wanneer het in nl op tv komt
Op de Amerikaanse TV, Fox, afgelopen nacht.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:44 schreef Lurtt1 het volgende:
weet iemand waar je hem kan kijken zonder torrents te downloaden of te wachten?
Nergens. Wat verwacht je danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:54 schreef Lurtt1 het volgende:
En waar je hem nu kan kijken...zonder torrents te downloaden of te wachten of een Amerikaanse TV tot je beschikking hebt...
Misschien dat ze in de Kuip een scherm neer hebben gehangen waar je hem kunt kijken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:54 schreef Lurtt1 het volgende:
En waar je hem nu kan kijken...zonder torrents te downloaden of te wachten of een Amerikaanse TV tot je beschikking hebt...
Niks engs... maar als je een Apple hebt dan werkt dat niet zoquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nergens. Wat verwacht je dan? En wat is er zo eng aan een torrent?
http://sarwat.net/bittorrent/, tada.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:12 schreef Lurtt1 het volgende:
[..]
Niks engs... maar als je een Apple hebt dan werkt dat niet zo
Met trillende lippen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:33 schreef Space-Chinees het volgende:
Bellick!![]()
"I AIN'T SCARED OF YOU!"![]()
![]()
dat vind ik juist andersom Ik ben nu bezig met het eerste seizoen van 24, maar ik vind het echt flink tegenvallen....[/quote]quote:[quote]Ze doen aardig hun best bij de regie maar ik vind toch dat de serie iets mist... Iets wat 24 wel heeft. Anyway, ik vraag me nu wel serieus af hoe lang ze het nog kunnen rekken... Toch blijft het spannend! Nu weer een weekje wachten...
Bellick... Come Out and Plahay!!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:33 schreef Space-Chinees het volgende:
Bellick!![]()
"I AIN'T SCARED OF YOU!"![]()
![]()
Dit krijg ik bij de 2e promo:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
Promo's aan de op toegevoegd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Bovenaan de promo staat: Prison Break Preview for 1/29/07 s02e15quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:31 schreef Jonnyboy het volgende:
Over twee weken weer PB...
Moeilijk he, dit topic lezen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:38 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Bovenaan de promo staat: Prison Break Preview for 1/29/07 s02e15
Moeilijk hé, lezen![]()
Ik kijk geen promo'squote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:38 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Bovenaan de promo staat: Prison Break Preview for 1/29/07 s02e15
Moeilijk hé, lezen![]()
Volgende week geen nieuwe aflevering. Zie OP of http://www.pogdesign.co.uk/cat/#January2007quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:02 schreef Lief-visje het volgende:
Tijd voor Prison Break !!
Wil de aflevering van volgende week al weer zien !
Ik was dus niet de enige.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
Toen er werd gezegd dat die reus Banks heette, moest ik steeds aan Phillip Banks denken van Fresh Prince.
Staat er al lang op hoor.quote:Ik kan niet wachten tot de goede versie op usenet word gepost
Is foutieve informatie, de promo heeft het wel over "next monday" namelijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Volgende week geen nieuwe aflevering. Zie OP of http://www.pogdesign.co.uk/cat/#January2007
Precies, dat loop ik ook te vertellen. Toch zijn er een paar chappie's die eigenwijs zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is foutieve informatie, de promo heeft het wel over "next monday" namelijk.
Wat is er toch met die Haywire-adoratie, Haywire is gewoon een irritante mongoolquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:45 schreef Haunter het volgende:
Aangezien ik niet veel te doen had, en Haywire prachtige gezichtsuitdrukkingen heeft: iemand een Haywire ava?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hehe
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:10 schreef raptorix het volgende:
Is 15 ook al op de internets?
Haywire is cool... Bauer is overratedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat is er toch met die Haywire-adoratie, Haywire is gewoon een irritante mongool.
Haywire heeft niets een verhaallijnquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
Haywire is cool... Bauer is overrated![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:46 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Haywire heeft niets een verhaallijn. Nog steeds niet, hij zit er zomaar in.
Dus hij komt nog wel terug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe weet je dat hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:46 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Haywire heeft niets een verhaallijn. Nog steeds niet, hij zit er zomaar in.
Gaat ook een beetje lastig he, als hij er 10 afleveringen lang niet in zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Dus hij komt nog wel terug?
En hoe weet je dat hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Johquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:55 schreef Sander-B het volgende:
[..]
Gaat ook een beetje lastig he, als hij er 10 afleveringen lang niet in zit.. Vind je het logisch dat hij 10 afleveringen er niet in zit
. Hij heeft zoals ik eerder aangaf geen verhaallijn
hi
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Dus hij komt nog wel terug?
En hoe weet je dat hijIn het vorige topic zijn verschillende promo's gezet waarin je Haywire ziet. Zoek ze eens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I ♥ PB
Ok ik ga wel ff zoeken. Kheb een paar topics gemist toen er niks werd uitgezonden..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:58 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
In het vorige topic zijn verschillende promo's gezet waarin je Haywire ziet. Zoek ze eens op
John Doe is de term van een dode man van wie de identiteit onbekend is.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:06 schreef nubie het volgende:
Waar sloeg de titel (John Doe) eigenlijk op?
Terrence Steadman.. hij is zo geopereerd dat hij niet op de 'eerste, echte broer van Caroline meer zou lijken. Wanneer hij nu vermoord zou worden, zou het onbekend persoon zijn die perongeluk veel op haar broer zou lijken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:06 schreef nubie het volgende:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:06 schreef nubie het volgende:
Ja, kon me herinneren dat het ook een serie was.quote:
Hey waar is jouw toffe hoepsiefloeps signature/ondertitel?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:20 schreef Knoekie het volgende:
Goede aflevering, alleen dat einde
Maarja anders was de serie afgelopen...
Heheh, dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:27 schreef nubie het volgende:
Kellerman kon die telefoon ook gewoon kapot schieten![]()
Hij kon Mahone niet eens dood knallen op de juiste plek, laat staan een telefoonquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:27 schreef nubie het volgende:
Kellerman kon die telefoon ook gewoon kapot schieten![]()
of kan dat helemaal niet![]()
Aangezien ik niemand anders kan bedenken denk ik dat John Doe in dit geval dus op Kellerman of Steadman slaat.quote:John Doe en Jane Doe zijn twee termen die vooral in Angelsaksische gebieden worden gebruikt om een anoniem persoon aan te duiden. Het wordt bijvoorbeeld gebruikt voor de verdachte of het slachtoffer in een juridische tekst, om de identiteit van de betreffende persoon te beschermen. Maar het kan ook gebruikt worden als personificatie van 'een willekeurig persoon'.
In sommige gevallen, en in veel andere taalgebieden, gebruikt men nomen nescio als soortgelijk begrip. In het Nederlands wordt Jan Smit vaak gebruikt in plaats van John Doe. Een soortgelijke term voor objecten is 'foobar'.
Ja, dat kloptquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Hey waar is jouw toffe hoepsiefloeps signature/ondertitel?
Dat was jij toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |