quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:46 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Haywire heeft niets een verhaallijn. Nog steeds niet, hij zit er zomaar in.
Dus hij komt nog wel terug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe weet je dat hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:46 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Haywire heeft niets een verhaallijn. Nog steeds niet, hij zit er zomaar in.
Gaat ook een beetje lastig he, als hij er 10 afleveringen lang niet in zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Dus hij komt nog wel terug?
En hoe weet je dat hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Johquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:55 schreef Sander-B het volgende:
[..]
Gaat ook een beetje lastig he, als hij er 10 afleveringen lang niet in zit.. Vind je het logisch dat hij 10 afleveringen er niet in zit
. Hij heeft zoals ik eerder aangaf geen verhaallijn
hi
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Dus hij komt nog wel terug?
En hoe weet je dat hijIn het vorige topic zijn verschillende promo's gezet waarin je Haywire ziet. Zoek ze eens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I ♥ PB
Ok ik ga wel ff zoeken. Kheb een paar topics gemist toen er niks werd uitgezonden..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:58 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
In het vorige topic zijn verschillende promo's gezet waarin je Haywire ziet. Zoek ze eens op
John Doe is de term van een dode man van wie de identiteit onbekend is.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:06 schreef nubie het volgende:
Waar sloeg de titel (John Doe) eigenlijk op?
Terrence Steadman.. hij is zo geopereerd dat hij niet op de 'eerste, echte broer van Caroline meer zou lijken. Wanneer hij nu vermoord zou worden, zou het onbekend persoon zijn die perongeluk veel op haar broer zou lijken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:06 schreef nubie het volgende:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:06 schreef nubie het volgende:
Ja, kon me herinneren dat het ook een serie was.quote:
Hey waar is jouw toffe hoepsiefloeps signature/ondertitel?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:20 schreef Knoekie het volgende:
Goede aflevering, alleen dat einde
Maarja anders was de serie afgelopen...
Heheh, dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:27 schreef nubie het volgende:
Kellerman kon die telefoon ook gewoon kapot schieten![]()
Hij kon Mahone niet eens dood knallen op de juiste plek, laat staan een telefoonquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:27 schreef nubie het volgende:
of kan dat helemaal niet![]()
Aangezien ik niemand anders kan bedenken denk ik dat John Doe in dit geval dus op Kellerman of Steadman slaat.quote:John Doe en Jane Doe zijn twee termen die vooral in Angelsaksische gebieden worden gebruikt om een anoniem persoon aan te duiden. Het wordt bijvoorbeeld gebruikt voor de verdachte of het slachtoffer in een juridische tekst, om de identiteit van de betreffende persoon te beschermen. Maar het kan ook gebruikt worden als personificatie van 'een willekeurig persoon'.
In sommige gevallen, en in veel andere taalgebieden, gebruikt men nomen nescio als soortgelijk begrip. In het Nederlands wordt Jan Smit vaak gebruikt in plaats van John Doe. Een soortgelijke term voor objecten is 'foobar'.
Ja, dat kloptquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Hey waar is jouw toffe hoepsiefloeps signature/ondertitel?
Dat was jij toch?
Met John Doe werd Steadman bedoeld, niemand kan hem identificeren als zijnde Steadman nu, daarom pleegde hij ook zelfmoord.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:37 schreef nubie het volgende:
Ik heb het eens opgezocht:
John Doe
Van Wikipedia
[..]
Aangezien ik niemand anders kan bedenken denk ik dat John Doe in dit geval dus op Kellerman of Steadman slaat.
edit: zie hierboven opeens dat iemand anders hier ook al mee gekomen is![]()
John Doe is de naam die aan een onbekende wordt gegeven. Vooral onbekende lijken. Die worden als John Doe neergezet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:06 schreef nubie het volgende:
quote:In the United States, the name John Doe is typically used as a placeholder name for a male party in a legal action or legal discussion whose true identity is unknown or is intended to be anonymous. Male corpses or emergency room patients whose identity is unknown are also known by the name John Doe. A female who is not known is often referred to as Jane Doe
Zo staat het anders niet in de OP, en TV.com en deze kalender vind ik toch wel betrouwbare bronnen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:53 schreef RandomReader het volgende:
* VOLGENDE WEEK 29 JANUARI 2007 IS DE VOLGENDE UITZENDING VAN PRISON BREAK Ja dat was op TV bij FOX ik zit nu in de US en heb het zelf gezien
quote:Next episode: The Message
In Mexico, Sucre gets a car but gets in trouble by the police. Bellick has more trouble as the new inmate as prisoners who suffered with him want revenge.
Airs: Monday February 5, 2007
Of gewoon het knopje induwenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:27 schreef nubie het volgende:
of kan dat helemaal niet![]()
Ik vind de fox promo's en de fox website misschien nog wel betrouwbaarder ... en die zeggen allebei 29 januariquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Zo staat het anders niet in de OP, en TV.com en deze kalender vind ik toch wel betrouwbare bronnen.
[..]
supernegerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Bellick blijft wel. Die wordt het slaafje van die superneger.
Dan weet je niet hoe je met een Apple moet omgaan. Download Azureus. Werkt als een speer. Behalve dat het programma soms een beetje traag aanvoelt omdat het geschreven is in Java, maar voor de rest geen problemen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:12 schreef Lurtt1 het volgende:
[..]
Niks engs... maar als je een Apple hebt dan werkt dat niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |