Nee, ik klaag niet over m´n stage atmquote:Op maandag 5 maart 2007 16:56 schreef kipknots het volgende:
[..]
Niet klagen, ik heb nog vijf en een half uur te gaan![]()
Wat is er dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, ik klaag niet over m´n stage atm![]()
omdat je de enige bent die er zo laat nog is?quote:
Neenee, ik zei al dat ik niet over m'n stage aan het klagen was.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat je de enige bent die er zo laat nog is?
tevens weer tvp voor morgen
Mogguhquote:Op maandag 5 maart 2007 20:07 schreef miss-scofield het volgende:
fipo!
@ Roycooooo; Ik geef Nederlands![]()
das wel raar dan als je klaagt over jezelf, dan doe je dus zelf dingen die je niet goed vindt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
Neenee, ik zei al dat ik niet over m'n stage aan het klagen was.
Maar over mezelf![]()
Ik doe nietsquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:51 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
das wel raar dan als je klaagt over jezelf, dan doe je dus zelf dingen die je niet goed vindt.![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:38 schreef ReMcOrE het volgende:
@ lienelien: waarom vind je jezelf zielig dan?
Ieder klaslokaal heeft een pc staan ja! Tegenwoordig moeten we elke les via zo'n programma absenten invoeren! Dan Fok! ik soms stiekem even (alleen als ze echt bezig zijn)!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mogguh!
Ah oke, hoezo zit je dan met een laptop/pc in je lokaal of is dat de nieuwe stijl van les geven?
Dat is inderdaad vrij maf..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:51 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen allemaal
[..]
Ieder klaslokaal heeft een pc staan ja! Tegenwoordig moeten we elke les via zo'n programma absenten invoeren! Dan Fok! ik soms stiekem even (alleen als ze echt bezig zijn)!
Vorig jaar zat ik trouwens op een school die les krijgt vanaf computers --> www.unic-utrecht.nl
Erg vreemd, de leerlingen krijgen geen instructies meer, mogen alles zelf uitzoeken. Ze kunnen natuurlijk wel vragen stellen. Ze krijgen ook geen toetsen, pas aan het eind van eht derde jaar wordt getest of ze havo of vwo geschikt zijn.
Maf.
Het doet me een beetje denken aan het I-Lab bij mij op school.. Zelfde schermen en stoelen.. (alleen bij ons zijn ze lichtblauw).quote:
Ze werken op school met thema's. 6 weken lang bijvoorbeeld Engels. Dan werken ze elke dag aan Engels, en niet aan andere vakken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:06 schreef ReMcOrE het volgende:
dus ze krijgen gewoon opdrachten en deadlines voorgeschoteld (eventueel literatuur enzo) en dan moeten ze zich maar redden? voor vragen dan wel naar de docent... en hoe ziet die toets aan het eind van het 3e jaar eruit dan?
Eensquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:15 schreef ReMcOrE het volgende:
vind het wel slecht dat er geen controle is of ze na 6 weken klaar zijn met de opdrachten, zo leren ze nooit omgaan met 'deadlines' en vind de toetsing aan het eind van het jaar ook niet echt slim...
lijkt me idd ook saai om te werken op zo'n schoolquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:17 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Eens![]()
Enige is dat de leerlingen wel echt superzelfstandig zijn, en dit is wel weer handig voor later.
Daarom ben ik ook zo blij dat ik dit jaar op een 'normale' school lesgeef!! Ik weet in ieder geval wel dat ik niet op een Unic-school wil werken later, wat is stage toch handig![]()
Haha, ja.. vele nadelen tegenover één voordeelquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lijkt me idd ook saai om te werken op zo'n schoolen van dat superzelfstandig heb je ook wel gelijk in, maar tegenover dat voordeel staan dus ook een paar nadelen
Meer na- dan voordelen, me dunkt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lijkt me idd ook saai om te werken op zo'n schoolen van dat superzelfstandig heb je ook wel gelijk in, maar tegenover dat voordeel staan dus ook een paar nadelen
Daar lijkt het idd op! Het idee is ook, iedere leerling is anders, dus iedere leerling werkt op zijn eigen manier/tempo. En dat kan op deze school!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:23 schreef PieterBas het volgende:
Doet me een beetje denken aan het Dalton onderwijs, maar dan ietsjes anders. Ieder geval door de zelfstandigheid
Op de Dalton Mavo had ik betere controle tijdens de dalton uren.. Daar was het zo.. Als je alles niet na 3-4 weken af had dan moest je op je vrije vrijdagmiddag op school blijven om je spullen af te maken.
Op de mavo stond ik nog al bekend als een stuudje. Het tweede jaar afgesloten met een gemiddelde van 8,5, en altijd 1 week van te voren mijn taken af.
Eigenlijk hoef ik daar me ook niet voor de schamen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:26 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Daar lijkt het idd op! Het idee is ook, iedere leerling is anders, dus iedere leerling werkt op zijn eigen manier/tempo. En dat kan op deze school!
Nou, ik zou me er niet voor schamen, is toch goeden jij was tenminste iedere vrijdagmiddag vrij
Kwam ook omdat de puberteit ook wat later kwam dan menig andere klasgenoot. In de derde kwam ik tot de conclusie dat meisjes toch interessanter zijn dan schoolboeken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:29 schreef ReMcOrE het volgende:
iedere vrijdagmiddag vrijwat een leven PieterBas
en 8,5 gemiddeld is zeeeeer netjes
achteraf gezien wel 'jammer' iddquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kwam ook omdat de puberteit ook wat later kwam dan menig andere klasgenoot. In de derde kwam ik tot de conclusie dat meisjes toch interessanter zijn dan schoolboeken.![]()
dus 'laat' vergeleken met de rest van de klasquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:37 schreef PieterBas het volgende:
puberteit ook wat later kwam dan menig andere klasgenoot
Nou, ik al eerderquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
achteraf gezien wel 'jammer' iddmaar je hebt er wel mooi een 8,5 gemiddeld aan overgehouden
(had trouwens volgens mij zelf ook pas vanaf de 3e in de gaten dat vrouwen zeer interessante wezens waren
)
Ik was 15 geloof ikquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:50 schreef miss-scofield het volgende:
In de derde ben je 14.. dat is toch niet 'laat' ofzo??
Zozo, ik was 15 toen ik mijn mavo-diploma haalde!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik was 15 geloof ik. Maar vergeleken met mijn klasgenoten was ik wat aan de late kant
Doe je idd leuk mee! Ik had 1 onv. een 5 voor economie, doe nu commerciele economiequote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:11 schreef ReMcOrE het volgende:
ach, ik sloot HAVO af met 9 maal een 7 en 2 maal een 8, was ik (erg) tevreden mee
Dan was je er vroeg bijquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:04 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Zozo, ik was 15 toen ik mijn mavo-diploma haalde!!
En inmiddels al veel vriendinnetjes gehad?
eeej pauperquote:
maar ondertussen hang je de player uitquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan was je er vroeg bijen het aantal vriendinnetjes valt wel mee
Wat doe je voor stage/afstudereren en waar?quote:
Welkom, pauperquote:
dat is 'mijn' tekstquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat doe je voor stage/afstudereren en waar?
Voeg je zelf ff toe in de op![]()
Zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is 'mijn' tekst
trouwens welkom Pauper
En je hebt ook het topic al niet gestartquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is 'mijn' tekst
trouwens welkom Pauper
er zijn gewoon teveel mensen die niks te doen hebben op stagequote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En je hebt ook het topic al niet gestartJe hebt teveel mensen opgeleid, ze nemen je taken over
![]()
welkomquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:50 schreef Zeeltje het volgende:
Hey meld me ook aan..
Ik loop nu momenteel stage bij een architecten bureau. Wel leuk maar dit is al mijn 6de maand en ben het beu!!!!
Daarvoor heb ik namelijk 5 maanden bij een interieur bouw stage gelopen. Ook als ontwerpen.
En nu moet ik nog 4 maanden!
Blergh
heej, goeiemorgen kan nog net!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:50 schreef Zeeltje het volgende:
Hey meld me ook aan..
Ik loop nu momenteel stage bij een architecten bureau. Wel leuk maar dit is al mijn 6de maand en ben het beu!!!!
Daarvoor heb ik namelijk 5 maanden bij een interieur bouw stage gelopen. Ook als ontwerpen.
Blergh
wow das wel beste poos stage lopen :Squote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:50 schreef Zeeltje het volgende:
Hey meld me ook aan..
Blergh
Welkomquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:50 schreef Zeeltje het volgende:
Hey meld me ook aan..
Blergh
Volgens mij had Goover dat ookquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:03 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo: we kunnen ook gewoon zeggen dat mensen zich er zelf maar bij moeten zetten, wijst zich eigenlijk vanzelf wel
net een uitnodiging gekregen om deel te nemen aan een accreditatie over mijn academie (Financien, ¤conomie en Management) bij Saxion Hogeschool Enschede, beetje tegenover een soort commissie gaan vertellen wat je van de opleiding, docenten enzo vind... waren maar iets van 8-10 mensen uitgenodigd, waaronder ik dusmoet donderdag 22 maart de hele dag beschikbaar zijn, terwijl het maximaal 1 uurtje gaat duren
maar heb teruggemaild dat ik wel deelneem aan die accreditatie
laten we dat maar doenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:03 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo: we kunnen ook gewoon zeggen dat mensen zich er zelf maar bij moeten zetten, wijst zich eigenlijk vanzelf wel
net een uitnodiging gekregen om deel te nemen aan een accreditatie over mijn academie (Financien, ¤conomie en Management) bij Saxion Hogeschool Enschede, beetje tegenover een soort commissie gaan vertellen wat je van de opleiding, docenten enzo vind... waren maar iets van 8-10 mensen uitgenodigd, waaronder ik dusmoet donderdag 22 maart de hele dag beschikbaar zijn, terwijl het maximaal 1 uurtje gaat duren
maar heb teruggemaild dat ik wel deelneem aan die accreditatie
kwart voor 5quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:07 schreef LePauper het volgende:
Allemaal tot 5 vandaag?
Nou, we waren even taart eten omdat de baas jarig is, en daarna samen de making of de oscarnacht kijkenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij ben je echt goed bezig vandaag ofniet![]()
Ikke wel jaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:07 schreef LePauper het volgende:
Allemaal tot 5 vandaag?
ik vandaag tot 4.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:07 schreef LePauper het volgende:
Allemaal tot 5 vandaag?
Stage is sowieso vermoeiend..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:14 schreef Zeeltje het volgende:
dankje.. in totaal 10 maanden..
Is wel vermoeiend. Ik ben elke dag 3 uur onderweg ( heen en terug )
daar had ik vorige week 3 dagen 'last' vanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:20 schreef Zeeltje het volgende:
en af en toe saai!
mijn begeleider was op vakantie en niemand werk voor mij heb gewoon elke dag achter de pc gezeten te niksen
haha altijd prettigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar had ik vorige week 3 dagen 'last' van![]()
![]()
I know the feeling... daarom ben ik maar uit pure frustatie de gehele handleiding aan het redesignenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:20 schreef Zeeltje het volgende:
en af en toe saai!
mijn begeleider was op vakantie en niemand werk voor mij heb gewoon elke dag achter de pc gezeten te niksen
feestquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
I know the feeling... daarom ben ik maar uit pure frustatie de gehele handleiding aan het redesignen![]()
je moet toch wat als je op 55% van je stage bent en al je eindopdracht heb... Welke nog steeds nagekeken moet worden door mijn stagebegeleidersquote:
Niet door mijn docenten, maar door mijn stagebegeleiders op mijn stagequote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:42 schreef Sok41 het volgende:
Dat zal nooit veranderen Pieter.. Leraren.. Moeten geautomatiseerd worden
wat voor excuses hebben ze dan, dat ze het nog steeds niet nagekeken hebben?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet door mijn docenten, maar door mijn stagebegeleiders op mijn stage
en ik ben uit verveling alle losse kleuren staaltjes aan het organizeren op nummers en kleur. En dat van Sikkens en die telt ongeveer duizend kleurtjes ( misschien overdreven maar in ieder geval veeeel! )quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
I know the feeling... daarom ben ik maar uit pure frustatie de gehele handleiding aan het redesignen![]()
Dat ze het druk hebben.. en dat het wel ingepland is..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor excuses hebben ze dan, dat ze het nog steeds niet nagekeken hebben?
nog maar 40 minuten tot de lunch
voor mij is de volgende pauze over ongeveer 30 minutenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:04 schreef LePauper het volgende:
Het weer is idd triest.. Wanneer weer pauze?![]()
Goedemorgenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:07 schreef kipknots het volgende:
Goeiemorgen mensen
goedenavondquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:07 schreef kipknots het volgende:
Goeiemorgen mensen
Is goehoed, zet t er maar in krijgen we dr ook geen ruzie meer overquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:15 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo: zetten we dat even in de OP, dat je jezelf maar moet toevoegen???
Zou een vraag van mij kunnen zijn, durfde hem ook niet te stellenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:17 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kan me niet meer inhoudenZosk... hoe kom je nou aan je usericon? en wat is het verhaal erachter? (van wie is de tiet, wiens hand enzo) ik wil alles weten
![]()
Goeie research is het halve werk, wel beste jetsersquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:18 schreef Zosk het volgende:
ergens een keer gevonden, gewoon gestolen dus![]()
weet niet van wie de hand en tiet zijn![]()
zullen we er maar gewoon vanuit gaat dat het de tiet van je (ex)vriendin is? en dat die hand dan uiteraard de jouwe is?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:18 schreef Zosk het volgende:
ergens een keer gevonden, gewoon gestolen dus![]()
weet niet van wie de hand en tiet zijn![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeie research is het halve werk, wel beste jetsers![]()
heb het er helemaal onderaan bijgezet, vetgedrukt, kijk maar even of je het zo goed vind!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Is goehoed, zet t er maar in krijgen we dr ook geen ruzie meer over!
Je bent een heldquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb het er helemaal onderaan bijgezet, vetgedrukt, kijk maar even of je het zo goed vind!
Wie, wat, waar?quote:
ja dat zou idd kunnenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach
maar Zosk: wat vind je nou voor mijn idee?
ik zal straks eens even een foto posten van wat voor snoep ik bij me hebquote:
ik heb een nieuw pakje bon bon bloc bij, en van die yoghurtsultanadingenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zal straks eens even een foto posten van wat voor snoep ik bij me heb(en nee, geen BBB
)
Beter dan die hartigequote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik heb een nieuw pakje bon bon bloc bij, en van die yoghurtsultanadingen
Daim chocolade-crispsquote:
En lekkah waren zequote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daim chocolade-crispsHebben roycoooooo en ik net effe burgemeester gemaakt
ok, ok. Jij wintquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daim chocolade-crispsHebben roycoooooo en ik net effe burgemeester gemaakt
ik kreeg appeltaart waar de stoom nog vanaf kwamquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:56 schreef Sok41 het volgende:
Gratis choco van de zaak, hoera!
K heb al cupasoup kip gehadquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:51 schreef LePauper het volgende:
haha nice.. Heb wel zin in beste kom kippensoep![]()
Niet echt mijn ding, gewoon tomaat wel te doenquote:
Pulpshow echt hilarischquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:22 schreef LePauper het volgende:
Haha mijn stage begeleider vroeg of ik ff kon helpen om via google video`s van de pulpshow te vinden![]()
Niks?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:24 schreef Sok41 het volgende:
Pff mijn begeleiders zaniken alleen van wat ik aant doen ben,
Beters, lijkt me ook vet om te doen!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:26 schreef kipknots het volgende:
Zo, krijg net te horen dat ik volgende week zondag echt m'n introduik ga doen.
geef je dan eerlijk antwoord?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:24 schreef Sok41 het volgende:
Pff mijn begeleiders zaniken alleen van wat ik aant doen ben,
Introduik?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:26 schreef kipknots het volgende:
Zo, krijg net te horen dat ik volgende week zondag echt m'n introduik ga doen.
Ik zou afgelopen weekend beginnen met een duikcursus, kregen we toen niet rond. Gaat volgend weekend dus wel lukken.quote:
zo erg is het gelukkig bij mij nog nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:35 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik zou afgelopen weekend beginnen met een duikcursus, kregen we toen niet rond. Gaat volgend weekend dus wel lukken.![]()
En ja, ik ben hier meer bezig met m'n vrije tijd dan m'n stage![]()
Hier ook niet. Hij zit dan ook op Curacau, dan mag dat ookquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zo erg is het gelukkig bij mij nog niet
in je broek nog wel...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:54 schreef Roycoooooo het volgende:
Gvd, chocola in mijn broek en in mijn stoel!
jaaa, bijna op mijn reedt.. Beschamende plekquote:
Dat zou helemaal erg zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
jaaa, bijna op mijn reedt.. Beschamende plek![]()
T is er al bijna uitquote:
haha lekker hoor! K heb net mijn choco biscuit opgegeten vd Aldi! Vandaar die chocolade plek op mijn reedtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga hem zo lekker helemaal opeten, stukje voor stukje
ik ben van plan om alles in m'n mond te stoppen en niet richting mijn reedtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha lekker hoor! K heb net mijn choco biscuit opgegeten vd Aldi! Vandaar die chocolade plek op mijn reedt![]()
Ik normaal gesproken ookquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben van plan om alles in m'n mond te stoppen en niet richting mijn reedt
ja, Hoksebarge klopt welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:22 schreef Damzkieee het volgende:
Zeiden wij altijd tegen Haaksbergen
Gingen daar altijd naar t zwembad, de Wilder ?
Wehehe dik mooi daar altijdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, Hoksebarge klopt welmaar ging mij om dat 'Boh'
en het zwembad staat er nog steeds, en heet ook nog steeds 'De Wilder'
![]()
* ReMcOrE kijkt naar het profiel van Damzkieee en vraagt zich af waar hij dan woont...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wehehe dik mooi daar altijdTegenwoordig vervloek ik Haaksbergen om die stoplichten als ik erdoorheen rij
*geheim*quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE kijkt naar het profiel van Damzkieee en vraagt zich af waar hij dan woont...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:37 schreef Damzkieee het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:38 schreef Roycoooooo het volgende:en waar lopen de dames ook alweer stage dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Nog maar 68 minutenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
waar is je fiets LePauper?
tot morgen francis997voor mij nog maar 12 minuten
over de grensquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
waar is je fiets LePauper?
tot morgen francis997voor mij nog maar 12 minuten
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
en waar lopen de dames ook alweer stage dan?
Waarom doe je telefonisch? Vind je dat zelf makkerlijker of..?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:54 schreef Jvvianen het volgende:
Zo nog 20 min en dan zit het er weer op... morgen de bedrijven bellen voor het marktonderzoekMorgen gaat het dus beginnen, woei
En nu mezelf extra druk maken, dan verveel ik me niet en dan vliegen de komende drie weken om.. joepeh!!
kan ook zijn dat hij belt om te vragen of hij een enquete ofzo op mag sturenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Waarom doe je telefonisch? Vind je dat zelf makkerlijker of..?
Tschuss!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan ook zijn dat hij belt om te vragen of hij een enquete ofzo op mag sturenik ben weg, bis morgen alle
Lijkt me niet, 3 weken is wel erg kort dag om te vragen of het mag. Moet het nog worden opgestuurd, 2 dagen later ontvangen, moeten ze het nog invullen..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan ook zijn dat hij belt om te vragen of hij een enquete ofzo op mag sturenik ben weg, bis morgen alle
quote:
Leeuuuukquote:
mja eerste dag, beetje aftasten enzoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Leeuuuuk! Zo te zien heb jij dr ook veel zin aan
![]()
wat een tijdenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
mja eerste dag, beetje aftasten enzoach fuck it ik hoef maar van 09:30 tot 13:30
Nu pas?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:31 schreef lienelien het volgende:
zo. choco.
Ohwja, we zijn niet allemaal om 16.40 vrijquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik zit nog op stage![]()
Avondeten pas over 1,5 á 2u, hoor
echt wel chill die tijden, gewoon maar 4 uurtjes stage per dagquote:
Morgen 1ste dag, ik ga een IT stage doen. Webdesign afgewisselt met wat computers fixen. De plaats waar ik stage loop is in Westerbork.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
echt wel chill die tijden, gewoon maar 4 uurtjes stage per dag![]()
wat doe je voor stage dan, en waar loop je stage?
4 uur stage lopen en dan 1,5 uur reistijdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Morgen 1ste dag, ik ga een IT stage doen. Webdesign afgewisselt met wat computers fixen. De plaats waar ik stage loop is in Westerbork.
45 min reizen
ja,ik heb het niet bedachtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
4 uur stage lopen en dan 1,5 uur reistijd![]()
* ReMcOrE hoeft gelukkig maar 2,3km met de autoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja,ik heb het niet bedachtMaar goed,zit nu even te kijken hoe ik moet reizen. Klein deel met de trein,grootste gedeelte met de bus
lekker manquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE hoeft gelukkig maar 2,3km met de auto
ik heb maandag t/m donderdag van 09.00 tot 16.00 stage en vrijdag ben ik vrijquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
lekker manWou dat ik dat had
ach ik mag niet miepenMaandag vrij,dinsdag van 09:00 tot 12:00 school,woensdag en donderdag van 09:30 tot 13:30 stage en vrijdag vrij
toen was ik er nogquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:28 schreef ReMcOrE het volgende:
denk dat iedereen nu weg is hierik ben allang weer thuis, al gegeten en geholpen met kozijnen schuren
trouwens...welkom Qwea
gelukkig maarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
toen was ik er nog
Maar was ik gelukkig niets nuttigs meer aan het doen
wat zeg je?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:41 schreef kipknots het volgende:
Ik zit natuurlijk nog op m'n stageadres
Nog bijna 3 uur te gaan.
oohhhh, datquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:47 schreef kipknots het volgende:
[..]
Kipknots doet een ICT-stage in Curacao.
Dus.quote:Ik had het heel druk vandaag. Eerst heb ik de server ingericht. Toen ik veel problemen kreeg op de server kwam toevallig de systeembeheerder en die heeft de server opnieuw geformateerd. In tussen heb ik een poging tot kabels maken gedaan. Het aansluiten van een kopje op een netwerk kabel. Echter zonder succes. Daarna even snel in een uur heen en terug in de regen wat opgehaald van een ex klasgenoot voor een buurjongen. Toen ik terug kwam was de systeembeheerder klaar en kon ik aan de slag, opnieuw. En dit maal ging het wel goed. Ik heb nu Apache, PHP en MySQL erop gekregen en werkend gemaakt. Database erin en het intranet kan nu door iedereen bekeken worden tenzij je op draadloos internet zit van onze netwerk. Geen idee hoe dat kan...
m... och...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij maar denken dat hij zo gek was om tot 22.30 op kantoor te zitten
whahaha, leuk beschrevenquote:
Ehm ik ga bellen of ik langs mag komenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Waarom doe je telefonisch? Vind je dat zelf makkerlijker of..?
ik zit meer met het overstappen te klotenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whahaha, leuk beschrevenmaar wel productief dagje dus
@ Qwea: bussen zijn hel, heb er 3 jaar lang mee naar school moeten reizen, al moet ik zeggen dat ik nog mazzel heb gehad wat betreft vertragingen en andere ergernissen
@ lienelien:![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Intranetquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
wat voor bedrijf hebben jullie dan? en wat voor mensen (lees: opleidingen) doen er allemaal mee?en sorry voor de domme vraag, maar wat heeft intranet met dat bedrijfje te maken?
Tering lekker, ik zit hier nog met een PC zonder USB-poort oidquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zo ik heb nu een 17" TFT monitor @ stage.
Haha. Mijn collega (stagebegeleider) heeft een 20" breedbeeld gekregenquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:32 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
Tering lekker, ik zit hier nog met een PC zonder USB-kaart![]()
Mogguhquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zo ik heb nu een 17" TFT monitor @ stage.
Hooj leraresquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:45 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen!!
Lekker geslapen allemaal?
Ik totaal niet.. Ik blijf steeds langer in m'n bed liggen, 't was nu pas 8u15quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hooj lerares!
K ben weer heerlijk fris en fruitig, jij?![]()
Hooiii Marketingmannetjequote:Op woensdag 7 maart 2007 08:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hooj lerares!
K ben weer heerlijk fris en fruitig, jij?![]()
poehpoeh, 6:45 hierquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:57 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik totaal niet.. Ik blijf steeds langer in m'n bed liggen, 't was nu pas 8u15
Bij mij ook, elke werkdagquote:
trouwens zelfs 6:35, maar dan snooze ik tot 6:45quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bij mij ook, elke werkdag! Heb nu zo'n ritme dat ik elke keer rond 6.41/6.42 wakker wordt uit mezelf
![]()
haha! Goed zo, hou ik vanquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:01 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hooiii Marketingmannetje![]()
Ik ben altijd fris en fruitig![]()
Vandaag naar mijn eigen school, bah!
Ook 19quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:08 schreef LePauper het volgende:
Het is alweer woensdag![]()
Hoe oud zijn de posters eigenlijk?
Kick off = 19
Ook laatste dag hier!quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:09 schreef francis997 het volgende:
goedemorgen allemaal..voor mij is de laatste dag stage van de week weer begonnen![]()
ff een vraagje uit nieuwsgierigheid, zijn er hier mensen die hun stage niks vinden en die als het aan hun zou liggen er gelijk mee zouden stoppen?
net 22quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:08 schreef LePauper het volgende:
Het is alweer woensdag![]()
Hoe oud zijn de posters eigenlijk?
Kick off = 19
2 dagen school van 8:30 tot 16:30quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:12 schreef Damzkieee het volgende:
Laatste dag van de week op woensdag, wat een leven
@ Francis, al zou ik willen stoppen, dan studeer ik niet af
ja daar heb je gelijk in...maarja echt plezier heb ik er niet. Moet telkens alle dome klusjes doen...en vandaag lekker door 4 verdiepingen van het pand wandelen...mag een inventarisatie doen van alle printers die in gebruik zijn..en 2 andere collega's doen de rest. Gelukkig gaat de tijd dan wel snel voorbijquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:10 schreef Teije het volgende:
[..]
Ook laatste dag hier!en tsja stage, het moet nou eenmaal
.
20, over 18 dagen 21quote:
*Meld! Maar misschien dat ik me nog moet aanpassen, bij m'n vorige stagebedrijf was het eerst ook niets en daar werk ik nu ook nog met plezier; dit is wel op een andere afdeling, onder een andere leidinggevende.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:09 schreef francis997 het volgende:
goedemorgen allemaal..voor mij is de laatste dag stage van de week weer begonnen![]()
ff een vraagje uit nieuwsgierigheid, zijn er hier mensen die hun stage niks vinden en die als het aan hun zou liggen er gelijk mee zouden stoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |