Eigenlijk hoef ik daar me ook niet voor de schamen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:26 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Daar lijkt het idd op! Het idee is ook, iedere leerling is anders, dus iedere leerling werkt op zijn eigen manier/tempo. En dat kan op deze school!
Nou, ik zou me er niet voor schamen, is toch goeden jij was tenminste iedere vrijdagmiddag vrij
Kwam ook omdat de puberteit ook wat later kwam dan menig andere klasgenoot. In de derde kwam ik tot de conclusie dat meisjes toch interessanter zijn dan schoolboeken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:29 schreef ReMcOrE het volgende:
iedere vrijdagmiddag vrijwat een leven PieterBas
en 8,5 gemiddeld is zeeeeer netjes
achteraf gezien wel 'jammer' iddquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kwam ook omdat de puberteit ook wat later kwam dan menig andere klasgenoot. In de derde kwam ik tot de conclusie dat meisjes toch interessanter zijn dan schoolboeken.![]()
dus 'laat' vergeleken met de rest van de klasquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:37 schreef PieterBas het volgende:
puberteit ook wat later kwam dan menig andere klasgenoot
Nou, ik al eerderquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
achteraf gezien wel 'jammer' iddmaar je hebt er wel mooi een 8,5 gemiddeld aan overgehouden
(had trouwens volgens mij zelf ook pas vanaf de 3e in de gaten dat vrouwen zeer interessante wezens waren
)
Ik was 15 geloof ikquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:50 schreef miss-scofield het volgende:
In de derde ben je 14.. dat is toch niet 'laat' ofzo??
Zozo, ik was 15 toen ik mijn mavo-diploma haalde!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik was 15 geloof ik. Maar vergeleken met mijn klasgenoten was ik wat aan de late kant
Doe je idd leuk mee! Ik had 1 onv. een 5 voor economie, doe nu commerciele economiequote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:11 schreef ReMcOrE het volgende:
ach, ik sloot HAVO af met 9 maal een 7 en 2 maal een 8, was ik (erg) tevreden mee
Dan was je er vroeg bijquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:04 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Zozo, ik was 15 toen ik mijn mavo-diploma haalde!!
En inmiddels al veel vriendinnetjes gehad?
eeej pauperquote:
maar ondertussen hang je de player uitquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan was je er vroeg bijen het aantal vriendinnetjes valt wel mee
Wat doe je voor stage/afstudereren en waar?quote:
Welkom, pauperquote:
dat is 'mijn' tekstquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat doe je voor stage/afstudereren en waar?
Voeg je zelf ff toe in de op![]()
Zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is 'mijn' tekst
trouwens welkom Pauper
En je hebt ook het topic al niet gestartquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is 'mijn' tekst
trouwens welkom Pauper
er zijn gewoon teveel mensen die niks te doen hebben op stagequote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En je hebt ook het topic al niet gestartJe hebt teveel mensen opgeleid, ze nemen je taken over
![]()
welkomquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:50 schreef Zeeltje het volgende:
Hey meld me ook aan..
Ik loop nu momenteel stage bij een architecten bureau. Wel leuk maar dit is al mijn 6de maand en ben het beu!!!!
Daarvoor heb ik namelijk 5 maanden bij een interieur bouw stage gelopen. Ook als ontwerpen.
En nu moet ik nog 4 maanden!
Blergh
heej, goeiemorgen kan nog net!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:50 schreef Zeeltje het volgende:
Hey meld me ook aan..
Ik loop nu momenteel stage bij een architecten bureau. Wel leuk maar dit is al mijn 6de maand en ben het beu!!!!
Daarvoor heb ik namelijk 5 maanden bij een interieur bouw stage gelopen. Ook als ontwerpen.
Blergh
wow das wel beste poos stage lopen :Squote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:50 schreef Zeeltje het volgende:
Hey meld me ook aan..
Blergh
Welkomquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:50 schreef Zeeltje het volgende:
Hey meld me ook aan..
Blergh
Volgens mij had Goover dat ookquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:03 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo: we kunnen ook gewoon zeggen dat mensen zich er zelf maar bij moeten zetten, wijst zich eigenlijk vanzelf wel
net een uitnodiging gekregen om deel te nemen aan een accreditatie over mijn academie (Financien, ¤conomie en Management) bij Saxion Hogeschool Enschede, beetje tegenover een soort commissie gaan vertellen wat je van de opleiding, docenten enzo vind... waren maar iets van 8-10 mensen uitgenodigd, waaronder ik dusmoet donderdag 22 maart de hele dag beschikbaar zijn, terwijl het maximaal 1 uurtje gaat duren
maar heb teruggemaild dat ik wel deelneem aan die accreditatie
laten we dat maar doenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:03 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo: we kunnen ook gewoon zeggen dat mensen zich er zelf maar bij moeten zetten, wijst zich eigenlijk vanzelf wel
net een uitnodiging gekregen om deel te nemen aan een accreditatie over mijn academie (Financien, ¤conomie en Management) bij Saxion Hogeschool Enschede, beetje tegenover een soort commissie gaan vertellen wat je van de opleiding, docenten enzo vind... waren maar iets van 8-10 mensen uitgenodigd, waaronder ik dusmoet donderdag 22 maart de hele dag beschikbaar zijn, terwijl het maximaal 1 uurtje gaat duren
maar heb teruggemaild dat ik wel deelneem aan die accreditatie
kwart voor 5quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:07 schreef LePauper het volgende:
Allemaal tot 5 vandaag?
Nou, we waren even taart eten omdat de baas jarig is, en daarna samen de making of de oscarnacht kijkenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij ben je echt goed bezig vandaag ofniet![]()
Ikke wel jaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:07 schreef LePauper het volgende:
Allemaal tot 5 vandaag?
ik vandaag tot 4.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:07 schreef LePauper het volgende:
Allemaal tot 5 vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |