Beter dan die hartigequote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik heb een nieuw pakje bon bon bloc bij, en van die yoghurtsultanadingen
Daim chocolade-crispsquote:
En lekkah waren zequote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daim chocolade-crispsHebben roycoooooo en ik net effe burgemeester gemaakt
ok, ok. Jij wintquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daim chocolade-crispsHebben roycoooooo en ik net effe burgemeester gemaakt
ik kreeg appeltaart waar de stoom nog vanaf kwamquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:56 schreef Sok41 het volgende:
Gratis choco van de zaak, hoera!
K heb al cupasoup kip gehadquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:51 schreef LePauper het volgende:
haha nice.. Heb wel zin in beste kom kippensoep![]()
Niet echt mijn ding, gewoon tomaat wel te doenquote:
Pulpshow echt hilarischquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:22 schreef LePauper het volgende:
Haha mijn stage begeleider vroeg of ik ff kon helpen om via google video`s van de pulpshow te vinden![]()
Niks?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:24 schreef Sok41 het volgende:
Pff mijn begeleiders zaniken alleen van wat ik aant doen ben,
Beters, lijkt me ook vet om te doen!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:26 schreef kipknots het volgende:
Zo, krijg net te horen dat ik volgende week zondag echt m'n introduik ga doen.
geef je dan eerlijk antwoord?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:24 schreef Sok41 het volgende:
Pff mijn begeleiders zaniken alleen van wat ik aant doen ben,
Introduik?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:26 schreef kipknots het volgende:
Zo, krijg net te horen dat ik volgende week zondag echt m'n introduik ga doen.
Ik zou afgelopen weekend beginnen met een duikcursus, kregen we toen niet rond. Gaat volgend weekend dus wel lukken.quote:
zo erg is het gelukkig bij mij nog nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:35 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik zou afgelopen weekend beginnen met een duikcursus, kregen we toen niet rond. Gaat volgend weekend dus wel lukken.![]()
En ja, ik ben hier meer bezig met m'n vrije tijd dan m'n stage![]()
Hier ook niet. Hij zit dan ook op Curacau, dan mag dat ookquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zo erg is het gelukkig bij mij nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |