Stage is sowieso vermoeiend..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:14 schreef Zeeltje het volgende:
dankje.. in totaal 10 maanden..
Is wel vermoeiend. Ik ben elke dag 3 uur onderweg ( heen en terug )
daar had ik vorige week 3 dagen 'last' vanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:20 schreef Zeeltje het volgende:
en af en toe saai!
mijn begeleider was op vakantie en niemand werk voor mij heb gewoon elke dag achter de pc gezeten te niksen
haha altijd prettigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar had ik vorige week 3 dagen 'last' van![]()
![]()
I know the feeling... daarom ben ik maar uit pure frustatie de gehele handleiding aan het redesignenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:20 schreef Zeeltje het volgende:
en af en toe saai!
mijn begeleider was op vakantie en niemand werk voor mij heb gewoon elke dag achter de pc gezeten te niksen
feestquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
I know the feeling... daarom ben ik maar uit pure frustatie de gehele handleiding aan het redesignen![]()
je moet toch wat als je op 55% van je stage bent en al je eindopdracht heb... Welke nog steeds nagekeken moet worden door mijn stagebegeleidersquote:
Niet door mijn docenten, maar door mijn stagebegeleiders op mijn stagequote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:42 schreef Sok41 het volgende:
Dat zal nooit veranderen Pieter.. Leraren.. Moeten geautomatiseerd worden
wat voor excuses hebben ze dan, dat ze het nog steeds niet nagekeken hebben?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet door mijn docenten, maar door mijn stagebegeleiders op mijn stage
en ik ben uit verveling alle losse kleuren staaltjes aan het organizeren op nummers en kleur. En dat van Sikkens en die telt ongeveer duizend kleurtjes ( misschien overdreven maar in ieder geval veeeel! )quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
I know the feeling... daarom ben ik maar uit pure frustatie de gehele handleiding aan het redesignen![]()
Dat ze het druk hebben.. en dat het wel ingepland is..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor excuses hebben ze dan, dat ze het nog steeds niet nagekeken hebben?
nog maar 40 minuten tot de lunch
voor mij is de volgende pauze over ongeveer 30 minutenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:04 schreef LePauper het volgende:
Het weer is idd triest.. Wanneer weer pauze?![]()
Goedemorgenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:07 schreef kipknots het volgende:
Goeiemorgen mensen
goedenavondquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:07 schreef kipknots het volgende:
Goeiemorgen mensen
Is goehoed, zet t er maar in krijgen we dr ook geen ruzie meer overquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:15 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo: zetten we dat even in de OP, dat je jezelf maar moet toevoegen???
Zou een vraag van mij kunnen zijn, durfde hem ook niet te stellenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:17 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kan me niet meer inhoudenZosk... hoe kom je nou aan je usericon? en wat is het verhaal erachter? (van wie is de tiet, wiens hand enzo) ik wil alles weten
![]()
Goeie research is het halve werk, wel beste jetsersquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:18 schreef Zosk het volgende:
ergens een keer gevonden, gewoon gestolen dus![]()
weet niet van wie de hand en tiet zijn![]()
zullen we er maar gewoon vanuit gaat dat het de tiet van je (ex)vriendin is? en dat die hand dan uiteraard de jouwe is?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:18 schreef Zosk het volgende:
ergens een keer gevonden, gewoon gestolen dus![]()
weet niet van wie de hand en tiet zijn![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeie research is het halve werk, wel beste jetsers![]()
heb het er helemaal onderaan bijgezet, vetgedrukt, kijk maar even of je het zo goed vind!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Is goehoed, zet t er maar in krijgen we dr ook geen ruzie meer over!
Je bent een heldquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb het er helemaal onderaan bijgezet, vetgedrukt, kijk maar even of je het zo goed vind!
Wie, wat, waar?quote:
ja dat zou idd kunnenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach
maar Zosk: wat vind je nou voor mijn idee?
ik zal straks eens even een foto posten van wat voor snoep ik bij me hebquote:
ik heb een nieuw pakje bon bon bloc bij, en van die yoghurtsultanadingenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zal straks eens even een foto posten van wat voor snoep ik bij me heb(en nee, geen BBB
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |