* ReMcOrE kijkt naar het profiel van Damzkieee en vraagt zich af waar hij dan woont...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wehehe dik mooi daar altijdTegenwoordig vervloek ik Haaksbergen om die stoplichten als ik erdoorheen rij
*geheim*quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE kijkt naar het profiel van Damzkieee en vraagt zich af waar hij dan woont...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:37 schreef Damzkieee het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:38 schreef Roycoooooo het volgende:en waar lopen de dames ook alweer stage dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Nog maar 68 minutenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
waar is je fiets LePauper?
tot morgen francis997voor mij nog maar 12 minuten
over de grensquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
waar is je fiets LePauper?
tot morgen francis997voor mij nog maar 12 minuten
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
en waar lopen de dames ook alweer stage dan?
Waarom doe je telefonisch? Vind je dat zelf makkerlijker of..?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:54 schreef Jvvianen het volgende:
Zo nog 20 min en dan zit het er weer op... morgen de bedrijven bellen voor het marktonderzoekMorgen gaat het dus beginnen, woei
En nu mezelf extra druk maken, dan verveel ik me niet en dan vliegen de komende drie weken om.. joepeh!!
kan ook zijn dat hij belt om te vragen of hij een enquete ofzo op mag sturenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Waarom doe je telefonisch? Vind je dat zelf makkerlijker of..?
Tschuss!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan ook zijn dat hij belt om te vragen of hij een enquete ofzo op mag sturenik ben weg, bis morgen alle
Lijkt me niet, 3 weken is wel erg kort dag om te vragen of het mag. Moet het nog worden opgestuurd, 2 dagen later ontvangen, moeten ze het nog invullen..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan ook zijn dat hij belt om te vragen of hij een enquete ofzo op mag sturenik ben weg, bis morgen alle
quote:
Leeuuuukquote:
mja eerste dag, beetje aftasten enzoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Leeuuuuk! Zo te zien heb jij dr ook veel zin aan
![]()
wat een tijdenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
mja eerste dag, beetje aftasten enzoach fuck it ik hoef maar van 09:30 tot 13:30
Nu pas?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:31 schreef lienelien het volgende:
zo. choco.
Ohwja, we zijn niet allemaal om 16.40 vrijquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik zit nog op stage![]()
Avondeten pas over 1,5 á 2u, hoor
echt wel chill die tijden, gewoon maar 4 uurtjes stage per dagquote:
Morgen 1ste dag, ik ga een IT stage doen. Webdesign afgewisselt met wat computers fixen. De plaats waar ik stage loop is in Westerbork.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
echt wel chill die tijden, gewoon maar 4 uurtjes stage per dag![]()
wat doe je voor stage dan, en waar loop je stage?
4 uur stage lopen en dan 1,5 uur reistijdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Morgen 1ste dag, ik ga een IT stage doen. Webdesign afgewisselt met wat computers fixen. De plaats waar ik stage loop is in Westerbork.
45 min reizen
ja,ik heb het niet bedachtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
4 uur stage lopen en dan 1,5 uur reistijd![]()
* ReMcOrE hoeft gelukkig maar 2,3km met de autoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja,ik heb het niet bedachtMaar goed,zit nu even te kijken hoe ik moet reizen. Klein deel met de trein,grootste gedeelte met de bus
lekker manquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE hoeft gelukkig maar 2,3km met de auto
ik heb maandag t/m donderdag van 09.00 tot 16.00 stage en vrijdag ben ik vrijquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
lekker manWou dat ik dat had
ach ik mag niet miepenMaandag vrij,dinsdag van 09:00 tot 12:00 school,woensdag en donderdag van 09:30 tot 13:30 stage en vrijdag vrij
toen was ik er nogquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:28 schreef ReMcOrE het volgende:
denk dat iedereen nu weg is hierik ben allang weer thuis, al gegeten en geholpen met kozijnen schuren
trouwens...welkom Qwea
gelukkig maarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
toen was ik er nog
Maar was ik gelukkig niets nuttigs meer aan het doen
wat zeg je?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:41 schreef kipknots het volgende:
Ik zit natuurlijk nog op m'n stageadres
Nog bijna 3 uur te gaan.
oohhhh, datquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:47 schreef kipknots het volgende:
[..]
Kipknots doet een ICT-stage in Curacao.
Dus.quote:Ik had het heel druk vandaag. Eerst heb ik de server ingericht. Toen ik veel problemen kreeg op de server kwam toevallig de systeembeheerder en die heeft de server opnieuw geformateerd. In tussen heb ik een poging tot kabels maken gedaan. Het aansluiten van een kopje op een netwerk kabel. Echter zonder succes. Daarna even snel in een uur heen en terug in de regen wat opgehaald van een ex klasgenoot voor een buurjongen. Toen ik terug kwam was de systeembeheerder klaar en kon ik aan de slag, opnieuw. En dit maal ging het wel goed. Ik heb nu Apache, PHP en MySQL erop gekregen en werkend gemaakt. Database erin en het intranet kan nu door iedereen bekeken worden tenzij je op draadloos internet zit van onze netwerk. Geen idee hoe dat kan...
m... och...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij maar denken dat hij zo gek was om tot 22.30 op kantoor te zitten
whahaha, leuk beschrevenquote:
Ehm ik ga bellen of ik langs mag komenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Waarom doe je telefonisch? Vind je dat zelf makkerlijker of..?
ik zit meer met het overstappen te klotenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whahaha, leuk beschrevenmaar wel productief dagje dus
@ Qwea: bussen zijn hel, heb er 3 jaar lang mee naar school moeten reizen, al moet ik zeggen dat ik nog mazzel heb gehad wat betreft vertragingen en andere ergernissen
@ lienelien:![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Intranetquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
wat voor bedrijf hebben jullie dan? en wat voor mensen (lees: opleidingen) doen er allemaal mee?en sorry voor de domme vraag, maar wat heeft intranet met dat bedrijfje te maken?
Tering lekker, ik zit hier nog met een PC zonder USB-poort oidquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zo ik heb nu een 17" TFT monitor @ stage.
Haha. Mijn collega (stagebegeleider) heeft een 20" breedbeeld gekregenquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:32 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
Tering lekker, ik zit hier nog met een PC zonder USB-kaart![]()
Mogguhquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zo ik heb nu een 17" TFT monitor @ stage.
Hooj leraresquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:45 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen!!
Lekker geslapen allemaal?
Ik totaal niet.. Ik blijf steeds langer in m'n bed liggen, 't was nu pas 8u15quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hooj lerares!
K ben weer heerlijk fris en fruitig, jij?![]()
Hooiii Marketingmannetjequote:Op woensdag 7 maart 2007 08:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hooj lerares!
K ben weer heerlijk fris en fruitig, jij?![]()
poehpoeh, 6:45 hierquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:57 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik totaal niet.. Ik blijf steeds langer in m'n bed liggen, 't was nu pas 8u15
Bij mij ook, elke werkdagquote:
trouwens zelfs 6:35, maar dan snooze ik tot 6:45quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bij mij ook, elke werkdag! Heb nu zo'n ritme dat ik elke keer rond 6.41/6.42 wakker wordt uit mezelf
![]()
haha! Goed zo, hou ik vanquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:01 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hooiii Marketingmannetje![]()
Ik ben altijd fris en fruitig![]()
Vandaag naar mijn eigen school, bah!
Ook 19quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:08 schreef LePauper het volgende:
Het is alweer woensdag![]()
Hoe oud zijn de posters eigenlijk?
Kick off = 19
Ook laatste dag hier!quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:09 schreef francis997 het volgende:
goedemorgen allemaal..voor mij is de laatste dag stage van de week weer begonnen![]()
ff een vraagje uit nieuwsgierigheid, zijn er hier mensen die hun stage niks vinden en die als het aan hun zou liggen er gelijk mee zouden stoppen?
net 22quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:08 schreef LePauper het volgende:
Het is alweer woensdag![]()
Hoe oud zijn de posters eigenlijk?
Kick off = 19
2 dagen school van 8:30 tot 16:30quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:12 schreef Damzkieee het volgende:
Laatste dag van de week op woensdag, wat een leven
@ Francis, al zou ik willen stoppen, dan studeer ik niet af
ja daar heb je gelijk in...maarja echt plezier heb ik er niet. Moet telkens alle dome klusjes doen...en vandaag lekker door 4 verdiepingen van het pand wandelen...mag een inventarisatie doen van alle printers die in gebruik zijn..en 2 andere collega's doen de rest. Gelukkig gaat de tijd dan wel snel voorbijquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:10 schreef Teije het volgende:
[..]
Ook laatste dag hier!en tsja stage, het moet nou eenmaal
.
20, over 18 dagen 21quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |