Vroegah.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Die uitzending heb ik kennelijk gemist
Sorry, da's mijn schuldquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:51 schreef Numbie het volgende:
Hey, mijn oude requestje had ik ook geupload maar is nog niet in de OP verschenen. Nogmaals doen maar?
naam erbij lijkt me wel een goede zetquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:56 schreef Toad het volgende:
Moest je nou boekenclub + je naam smsen of boekenclub zonder je naam?
dat lijkt mij nu ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
naam erbij lijkt me wel een goede zet
jij ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend alvast!
Wie weetquote:Tot maandag
slimquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja
De laatste 2 keer was ie verneukt, dus een reserve kan geen kwaad dacht ik
Heb toen een smsje naar jullie gestuurd maar niemand heeft m gezien.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:58 schreef -Hans- het volgende:
Gaat morgen weer een lange dag worden. Om 5:50 gaat de wekker en ik blijf zeker wakker tot een groot deel van de Freaknacht.
Jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:04 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
heb ik iets gemist vandaag?
Nee. Ben iig niet op de radio geweest.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:04 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
heb ik iets gemist vandaag?
Vannacht wel?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:05 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Nee. Ben iig niet op de radio geweest.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, alleen gaan er dan mensen zeuren
Sorry!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:02 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Heb toen een smsje naar jullie gestuurd maar niemand heeft m gezien.![]()
Het is je al weer vergeven hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry!![]()
Heb zelf ook 2 sms'jes verstuurd maar die zijn niet op tv gekomen, zal wel wat fout hebben gedaan.![]()
0,90 EUR was het Serious Request-tarief. Ze zullen wel slordig zijn geweest daarmee.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:16 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Het is je al weer vergeven hoor.![]()
Weet je wat ik wel vaag vond. Op tv stond dat smsje 25 cent ( of zoiets) kostte en in het berichtje dat ik kreeg stond dat het ¤ 0,90 kostte.![]()
Huh, bij mij staat dat het gewoon 25 ct kost.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:16 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Het is je al weer vergeven hoor.![]()
Weet je wat ik wel vaag vond. Op tv stond dat smsje 25 cent ( of zoiets) kostte en in het berichtje dat ik kreeg stond dat het ¤ 0,90 kostte.![]()
quote:Well somebody told me
You had a boyfriend
Who looked like a girlfriend
That I had in February of last year
It's not confidential
I've got potential
A rushin', a rushin' around
Hans gaat uit z'n cdquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:10 schreef -Hans- het volgende:
OMFG ! The Killers - Somebody Told Me! 2 weken geleden nog een request van mij bij ' MetMichiel '.
Daarvoor The Fall Out Boy, wat een goede platen!![]()
* -Hans- gaat helemaal uit zijn plaat...!
[..]
Blijven ademen, Hans!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:10 schreef -Hans- het volgende:
OMFG ! The Killers - Somebody Told Me! 2 weken geleden nog een request van mij bij ' MetMichiel '.
Daarvoor The Fall Out Boy, wat een goede platen!![]()
* -Hans- gaat helemaal uit zijn plaat...!
[..]
Het was volgens mij Room Eleven.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:52 schreef DaMook het volgende:
Wie is dat bandje dat nu bij giel is ? en nog belangrijker, wie is die zangeresZiet er leuk uit
. (Ik dacht eigenlijk aan krezip, maar die is het volgens mij niet
) .
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:34 schreef Toad het volgende:
he roel, jij was hier ff iets minder actief v.d. week toch?
wir Sind Heldenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:02 schreef Toad het volgende:
Spoiler WIDM:Hoezo is ***** de Mol? Volgens mij is er nog niets bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Let op: WIDM spoiler:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hoezo is ***** de Mol? Volgens mij is er nog niets bekend
Inmiddels zit heel FOK op haar als mol. Enkele uitgezonderd, maar gister heeft ze de laatste letter in handgebaren gemaakt:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Die handendinges? Zegt echt helemaal niets. Het is absoluut opvallend, maar Inge heeft in het programma nog weinig (tot geen) Mollenstreken uitgehaald. Ik heb haar nooit verdacht en vind het nogal makkelijk om nu te zeggen 'ach, kiek nou toch 'es wat een kijker heeft gezien! Nou, nu ga ik ook Inge verdenken hoor!'
Ik blijf bij Renate
Hahaha.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ben te trots om op het laatste moment te switchen.
Donderdagquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:01 schreef Toad het volgende:
[..]
Maar Domien, weet je al wie je nieuwe collega wordt in de donderdag- op vrijdagnacht?
Ik mag het nog niet weten dus.quote:
hier sluit ik me bij aan, als ze dan maar niet zo kut is als Marisaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:15 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik mag het nog niet weten dus.Naja, ik hoop in ieder geval op een vrouw, want die zijn er nog te weinig (vind ik...).
ja en voor de rest op 3FM? Alleen Claudiaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Te weinig vrouwen?! 2 van de 4 in de nacht!
Maar overdag valt het zo tegen!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Te weinig vrouwen?! 2 van de 4 in de nacht!
Leef je uitquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:03 schreef borisz het volgende:
Ik ben de top500 binnen gekomen. D.Rose ik kom eraan
![]()
Met niemandquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:22 schreef D.Rose het volgende:
Met wie doet ie Eksta weekend volgende week?
In de hoop dat die doorstroomt over een paar jaar naar de dagprogrammering natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dus zet je een extra vrouw in de nacht neer.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Met niemand![]()
Michiel is er niet, Gerard is er niet en ik ben er niet! Nu al een van de spannendste Ekstra Weekenden ooit!
dat is iig iets danquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dus zet je een extra vrouw in de nacht neer.
Logisch
Wacht nu maar afEerlijk gezegd weet ik ook nog vrij weinig.
Al sla je me dood! Het wordt een spannende combinatie in ieder geval, haha!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat Gerard er niet was was me duidelijk, maar jij en Michiel wist ik niet
Is er een semenar?En waar kunnen wij vrijdagavond naar luisteren dan?
Claudia, Barbara en Annemiekequote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Met niemand![]()
Michiel is er niet, Gerard is er niet en ik ben er niet! Nu al een van de spannendste Ekstra Weekenden ooit!
Ik ben geen fan van de dames, maar in dat geval zou ik zeker luisterenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:26 schreef Toad het volgende:
[..]
Claudia, Barbara en Annemieke
En producer Maricha!
Geintje... (alhoewel, zou best leuk zijn...)
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:26 schreef Toad het volgende:
[..]
Claudia, Barbara en Annemieke
En producer Maricha!
Geintje... (alhoewel, zou best leuk zijn...)
van die dames he, dat dat duidelijk isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van de dames, maar in dat geval zou ik zeker luisteren
Jaja, D.Rose, je hoeft voor ons niets te verbergen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
van die dames he, dat dat duidelijk is
Ik hoef niets te verbergen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:33 schreef Toad het volgende:
[..]
Jaja, D.Rose, je hoeft voor ons niets te verbergen.
Zou er een vacature open zijn ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:15 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik mag het nog niet weten dus.Naja, ik hoop in ieder geval op een vrouw, want die zijn er nog te weinig (vind ik...).
Nee hoor, ze draaien altijd de huidige megahitquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:23 schreef Impry het volgende:
Ja, was Big in Japan toenstraks
Zojuist de laatste keer de huidige megahit gedraaid!
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee hoor, ze draaien altijd de huidige megahit
Hey... Jos heeft een duw nodig.... anders komt ze er niet.quote:
om 3 uur snachts zetten en dan zeggen dat er niemand kijktquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:25 schreef rubbereend het volgende:
Spek en Bonen show en de staat van verwarring warenecht balen dat het stopt
Brood, groente, fruit, melk, kaas, kaas, beleg, eieren, frisdrank,vlees, boter, aardappelenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Help me eensWat kopen jullie allemaal voor -standaard- zaken bij de supermarkt? Iedereen een suggestie!
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Help me eensWat kopen jullie allemaal voor -standaard- zaken bij de supermarkt? Iedereen een suggestie!
300gr rundergehaktquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:20 schreef ondeugend het volgende:
Kan ik hier de badeend mee winnen ? Anders ga ik nog wel even door hoor.
Waar denk je dat ik jullie voor nodig heb, haha!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:20 schreef Toad het volgende:
www.albert.nl, vindt je ook vast een hoop...
Was ik net op dreef.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HOOOO NOOUUU! Ik heb het wel zo, hahaha!
Je hebt ook nog spinazie in de diepvries...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HOOOO NOOUUU! Ik heb het wel zo, hahaha!
Kan je weer bellen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:29 schreef Rhanna het volgende:
Ik ben toe aan blije weekend muziek.
Damn.. Buik vol met frietje pinda, last van mijn nek, lastige blagen onder de duim moeten houden.
Zuuuuuucht.
Ekstra weekend. Kan niet wachten
Overloperquote:
Sla mijn moeder maarquote:
Ik moet elke dag van Brabant naar Limburg om weer terug naar Brabant te gaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:58 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Sla mijn moeder maar
Brabant roeleert hendig sjiek. Dus ik zit nu net over de grens, in Limboland.
Maak je geen zorgen, het is leefbaar hier
Nou zeg...quote:
Vet ik ben erg benieuwdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:06 schreef Sirolf het volgende:
'Wat doen die paarden hier!'
Eén van de laatste keren dat we deze uuropener met deze tune zo horen trouwens, want vanaf morgen BRAND NEW JINGLES!
Nope, dinsdag om 7.40 pas weer. Morgen moet ik werken, en dan ga ik lekker met t fietske, als t niet regent.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:07 schreef Rhanna het volgende:
Dramatisch.
Moet je morgen? Kom dan eens de kiosk binnen
Moet van 8.00 tot 16.30
Hoi Borisz!!
Er is een demo van te beluisteren hoor, luister maar eens naar http://www.coenswijnenberg.nl/media/db_audio/505.mp3quote:
*IJmuidenaar meldt zichquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou zeg...
* Sirolf voelt zich buitengesloten
Ik ga bijna dagelijks van Noord- naar Zuid-Holland (woon in Haarlem, maar hogeschool staat in Leiden).
Ha !quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:16 schreef Toad het volgende:
Volgende week zijn Claudia, Barbara en Annemieke er. Maricha produceert het dan. Weg met die mannen op de radio.
Het is al eerder te zien via de webcam als het goed is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:21 schreef -Hans- het volgende:
Pas om 01:40 is de Freaknacht live op tv, dus het wordt vandaag wel een latertje.
Volgende week is Michiel er wel, alleen op vrijdagavond niet. Michiel maakt volgende week dus 6 uur radio per dag (arbeidsvitaminen en metmichiel).quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:23 schreef Remzz het volgende:
Wie doet volgende week dan Arbeitsvitamine en Met Michiel?
Jup, gelukkig wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is al eerder te zien via de webcam als het goed is.
Het is een wekelijks terugkerend ritueel van Gerard, vind het inderdaad ook niet bepaald smakelijk...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:25 schreef biggetje het volgende:
ow, dat kotsgeluid is te walgelijk voor woorden...!
UUuhhm, dan krijgen we waarschijnlijk Bart Arens en Paul R (of Coen S).quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgende week is Michiel er wel, alleen op vrijdagavond niet. Michiel maakt volgende week dus 6 uur radio per dag (arbeidsvitaminen en metmichiel).
Een lékker nummer? Een verdomd geile plaat!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:27 schreef biggetje het volgende:
ik heb hier vanmiddag nog op gesport: is inderdaad een erg lekker nummer!
geile plaat of geile clip, Domein?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:28 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Een lékker nummer? Een verdomd geile plaat!
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:32 schreef ondeugend het volgende:
Neeeeee hou op jullie.... ik wil het niet weten. [afbeelding]
Eiersoep.
* ondeugend luistert in de auto verder zo.![]()
euhmm ja.. maar dat neemt niet weg dat tomatensoep ook groentesoep is..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Groentesoep bevat meerdere soorten groente
Altijd grote verhalen over vrouwen en als deze vrouw vraagt of hij mee gaat, dan wordt het meteen een klein ventje. "Eh.... ik mag niet van mijn vriendin"quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Dame: "Ga met mij de sauna in.."
die Gerard.![]()
Ik bedoelde verschillende groentesquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:38 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
euhmm ja.. maar dat neemt niet weg dat tomatensoep ook groentesoep is..![]()
ja ik begreep je de eerste keer ook hoor..quote:
braafquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:45 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
ja ik begreep je de eerste keer ook hoor..hahaha
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:41 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Altijd grote verhalen over vrouwen en als deze vrouw vraagt of hij mee gaat, dan wordt het meteen een klein ventje. "Eh.... ik mag niet van mijn vriendin"![]()
Ik ook nog nooit niet..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:52 schreef Anne04 het volgende:
Ik ook niet. Maar ik heb het nog nooit geraden volgens mij.![]()
Gewoon te grappigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:54 schreef B.A.Trix het volgende:
Ze liggen echt helemaal dubbel.. haha
... en zodoende nog niet aanwezig in Dalet (zoals de meeste Freak 11-platen).quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
De nieuwe Dennis! Today. Topplaat! Ook aanwezig in de (aaah!) Freak 11.
Dat is d'r artiestennaam, gewoonweg 'Dennis' dus.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:58 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Dennis wat?
Is het niet Erwin dan is het wel Martijn!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:58 schreef B.A.Trix het volgende:
Alweer Martijn!
Die Dennis: http://www.thisisdennis.com/quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:58 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Dennis wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |