Inmiddels zit heel FOK op haar als mol. Enkele uitgezonderd, maar gister heeft ze de laatste letter in handgebaren gemaakt:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Die handendinges? Zegt echt helemaal niets. Het is absoluut opvallend, maar Inge heeft in het programma nog weinig (tot geen) Mollenstreken uitgehaald. Ik heb haar nooit verdacht en vind het nogal makkelijk om nu te zeggen 'ach, kiek nou toch 'es wat een kijker heeft gezien! Nou, nu ga ik ook Inge verdenken hoor!'
Ik blijf bij Renate
Hahaha.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ben te trots om op het laatste moment te switchen.
Donderdagquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:01 schreef Toad het volgende:
[..]
Maar Domien, weet je al wie je nieuwe collega wordt in de donderdag- op vrijdagnacht?
Ik mag het nog niet weten dus.quote:
hier sluit ik me bij aan, als ze dan maar niet zo kut is als Marisaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:15 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik mag het nog niet weten dus.Naja, ik hoop in ieder geval op een vrouw, want die zijn er nog te weinig (vind ik...).
ja en voor de rest op 3FM? Alleen Claudiaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Te weinig vrouwen?! 2 van de 4 in de nacht!
Maar overdag valt het zo tegen!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Te weinig vrouwen?! 2 van de 4 in de nacht!
Leef je uitquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:03 schreef borisz het volgende:
Ik ben de top500 binnen gekomen. D.Rose ik kom eraan
![]()
Met niemandquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:22 schreef D.Rose het volgende:
Met wie doet ie Eksta weekend volgende week?
In de hoop dat die doorstroomt over een paar jaar naar de dagprogrammering natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dus zet je een extra vrouw in de nacht neer.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Met niemand![]()
Michiel is er niet, Gerard is er niet en ik ben er niet! Nu al een van de spannendste Ekstra Weekenden ooit!
dat is iig iets danquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dus zet je een extra vrouw in de nacht neer.
Logisch
Wacht nu maar afEerlijk gezegd weet ik ook nog vrij weinig.
Al sla je me dood! Het wordt een spannende combinatie in ieder geval, haha!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat Gerard er niet was was me duidelijk, maar jij en Michiel wist ik niet
Is er een semenar?En waar kunnen wij vrijdagavond naar luisteren dan?
Claudia, Barbara en Annemiekequote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Met niemand![]()
Michiel is er niet, Gerard is er niet en ik ben er niet! Nu al een van de spannendste Ekstra Weekenden ooit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |