Vroegah.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Die uitzending heb ik kennelijk gemist
Sorry, da's mijn schuldquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:51 schreef Numbie het volgende:
Hey, mijn oude requestje had ik ook geupload maar is nog niet in de OP verschenen. Nogmaals doen maar?
naam erbij lijkt me wel een goede zetquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:56 schreef Toad het volgende:
Moest je nou boekenclub + je naam smsen of boekenclub zonder je naam?
dat lijkt mij nu ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
naam erbij lijkt me wel een goede zet
jij ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend alvast!
Wie weetquote:Tot maandag
slimquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja
De laatste 2 keer was ie verneukt, dus een reserve kan geen kwaad dacht ik
Heb toen een smsje naar jullie gestuurd maar niemand heeft m gezien.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:58 schreef -Hans- het volgende:
Gaat morgen weer een lange dag worden. Om 5:50 gaat de wekker en ik blijf zeker wakker tot een groot deel van de Freaknacht.
Jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:04 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
heb ik iets gemist vandaag?
Nee. Ben iig niet op de radio geweest.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:04 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
heb ik iets gemist vandaag?
Vannacht wel?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:05 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Nee. Ben iig niet op de radio geweest.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, alleen gaan er dan mensen zeuren
Sorry!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:02 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Heb toen een smsje naar jullie gestuurd maar niemand heeft m gezien.![]()
Het is je al weer vergeven hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry!![]()
Heb zelf ook 2 sms'jes verstuurd maar die zijn niet op tv gekomen, zal wel wat fout hebben gedaan.![]()
0,90 EUR was het Serious Request-tarief. Ze zullen wel slordig zijn geweest daarmee.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:16 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Het is je al weer vergeven hoor.![]()
Weet je wat ik wel vaag vond. Op tv stond dat smsje 25 cent ( of zoiets) kostte en in het berichtje dat ik kreeg stond dat het ¤ 0,90 kostte.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |