Hey... Jos heeft een duw nodig.... anders komt ze er niet.quote:
om 3 uur snachts zetten en dan zeggen dat er niemand kijktquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:25 schreef rubbereend het volgende:
Spek en Bonen show en de staat van verwarring warenecht balen dat het stopt
Brood, groente, fruit, melk, kaas, kaas, beleg, eieren, frisdrank,vlees, boter, aardappelenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Help me eensWat kopen jullie allemaal voor -standaard- zaken bij de supermarkt? Iedereen een suggestie!
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Help me eensWat kopen jullie allemaal voor -standaard- zaken bij de supermarkt? Iedereen een suggestie!
300gr rundergehaktquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:20 schreef ondeugend het volgende:
Kan ik hier de badeend mee winnen ? Anders ga ik nog wel even door hoor.
Waar denk je dat ik jullie voor nodig heb, haha!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:20 schreef Toad het volgende:
www.albert.nl, vindt je ook vast een hoop...
Was ik net op dreef.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HOOOO NOOUUU! Ik heb het wel zo, hahaha!
Je hebt ook nog spinazie in de diepvries...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HOOOO NOOUUU! Ik heb het wel zo, hahaha!
Kan je weer bellen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:29 schreef Rhanna het volgende:
Ik ben toe aan blije weekend muziek.
Damn.. Buik vol met frietje pinda, last van mijn nek, lastige blagen onder de duim moeten houden.
Zuuuuuucht.
Ekstra weekend. Kan niet wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |