Huh, bij mij staat dat het gewoon 25 ct kost.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:16 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Het is je al weer vergeven hoor.![]()
Weet je wat ik wel vaag vond. Op tv stond dat smsje 25 cent ( of zoiets) kostte en in het berichtje dat ik kreeg stond dat het ¤ 0,90 kostte.![]()
quote:Well somebody told me
You had a boyfriend
Who looked like a girlfriend
That I had in February of last year
It's not confidential
I've got potential
A rushin', a rushin' around
Hans gaat uit z'n cdquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:10 schreef -Hans- het volgende:
OMFG ! The Killers - Somebody Told Me! 2 weken geleden nog een request van mij bij ' MetMichiel '.
Daarvoor The Fall Out Boy, wat een goede platen!![]()
* -Hans- gaat helemaal uit zijn plaat...!
[..]
Blijven ademen, Hans!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:10 schreef -Hans- het volgende:
OMFG ! The Killers - Somebody Told Me! 2 weken geleden nog een request van mij bij ' MetMichiel '.
Daarvoor The Fall Out Boy, wat een goede platen!![]()
* -Hans- gaat helemaal uit zijn plaat...!
[..]
Het was volgens mij Room Eleven.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:52 schreef DaMook het volgende:
Wie is dat bandje dat nu bij giel is ? en nog belangrijker, wie is die zangeresZiet er leuk uit
. (Ik dacht eigenlijk aan krezip, maar die is het volgens mij niet
) .
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:34 schreef Toad het volgende:
he roel, jij was hier ff iets minder actief v.d. week toch?
wir Sind Heldenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:02 schreef Toad het volgende:
Spoiler WIDM:Hoezo is ***** de Mol? Volgens mij is er nog niets bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Let op: WIDM spoiler:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hoezo is ***** de Mol? Volgens mij is er nog niets bekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |