Overloperquote:
Sla mijn moeder maarquote:
Ik moet elke dag van Brabant naar Limburg om weer terug naar Brabant te gaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:58 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Sla mijn moeder maar
Brabant roeleert hendig sjiek. Dus ik zit nu net over de grens, in Limboland.
Maak je geen zorgen, het is leefbaar hier
Nou zeg...quote:
Vet ik ben erg benieuwdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:06 schreef Sirolf het volgende:
'Wat doen die paarden hier!'
Eén van de laatste keren dat we deze uuropener met deze tune zo horen trouwens, want vanaf morgen BRAND NEW JINGLES!
Nope, dinsdag om 7.40 pas weer. Morgen moet ik werken, en dan ga ik lekker met t fietske, als t niet regent.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:07 schreef Rhanna het volgende:
Dramatisch.
Moet je morgen? Kom dan eens de kiosk binnen
Moet van 8.00 tot 16.30
Hoi Borisz!!
Er is een demo van te beluisteren hoor, luister maar eens naar http://www.coenswijnenberg.nl/media/db_audio/505.mp3quote:
*IJmuidenaar meldt zichquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou zeg...
* Sirolf voelt zich buitengesloten
Ik ga bijna dagelijks van Noord- naar Zuid-Holland (woon in Haarlem, maar hogeschool staat in Leiden).
Ha !quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:16 schreef Toad het volgende:
Volgende week zijn Claudia, Barbara en Annemieke er. Maricha produceert het dan. Weg met die mannen op de radio.
Het is al eerder te zien via de webcam als het goed is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:21 schreef -Hans- het volgende:
Pas om 01:40 is de Freaknacht live op tv, dus het wordt vandaag wel een latertje.
Volgende week is Michiel er wel, alleen op vrijdagavond niet. Michiel maakt volgende week dus 6 uur radio per dag (arbeidsvitaminen en metmichiel).quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:23 schreef Remzz het volgende:
Wie doet volgende week dan Arbeitsvitamine en Met Michiel?
Jup, gelukkig wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is al eerder te zien via de webcam als het goed is.
Het is een wekelijks terugkerend ritueel van Gerard, vind het inderdaad ook niet bepaald smakelijk...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:25 schreef biggetje het volgende:
ow, dat kotsgeluid is te walgelijk voor woorden...!
UUuhhm, dan krijgen we waarschijnlijk Bart Arens en Paul R (of Coen S).quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgende week is Michiel er wel, alleen op vrijdagavond niet. Michiel maakt volgende week dus 6 uur radio per dag (arbeidsvitaminen en metmichiel).
Een lékker nummer? Een verdomd geile plaat!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:27 schreef biggetje het volgende:
ik heb hier vanmiddag nog op gesport: is inderdaad een erg lekker nummer!
geile plaat of geile clip, Domein?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:28 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Een lékker nummer? Een verdomd geile plaat!
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:32 schreef ondeugend het volgende:
Neeeeee hou op jullie.... ik wil het niet weten. [afbeelding]
Eiersoep.
* ondeugend luistert in de auto verder zo.![]()
euhmm ja.. maar dat neemt niet weg dat tomatensoep ook groentesoep is..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Groentesoep bevat meerdere soorten groente
Altijd grote verhalen over vrouwen en als deze vrouw vraagt of hij mee gaat, dan wordt het meteen een klein ventje. "Eh.... ik mag niet van mijn vriendin"quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Dame: "Ga met mij de sauna in.."
die Gerard.![]()
Ik bedoelde verschillende groentesquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:38 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
euhmm ja.. maar dat neemt niet weg dat tomatensoep ook groentesoep is..![]()
ja ik begreep je de eerste keer ook hoor..quote:
braafquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:45 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
ja ik begreep je de eerste keer ook hoor..hahaha
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:41 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Altijd grote verhalen over vrouwen en als deze vrouw vraagt of hij mee gaat, dan wordt het meteen een klein ventje. "Eh.... ik mag niet van mijn vriendin"![]()
Ik ook nog nooit niet..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:52 schreef Anne04 het volgende:
Ik ook niet. Maar ik heb het nog nooit geraden volgens mij.![]()
Gewoon te grappigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:54 schreef B.A.Trix het volgende:
Ze liggen echt helemaal dubbel.. haha
... en zodoende nog niet aanwezig in Dalet (zoals de meeste Freak 11-platen).quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
De nieuwe Dennis! Today. Topplaat! Ook aanwezig in de (aaah!) Freak 11.
Dat is d'r artiestennaam, gewoonweg 'Dennis' dus.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:58 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Dennis wat?
Is het niet Erwin dan is het wel Martijn!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:58 schreef B.A.Trix het volgende:
Alweer Martijn!
Die Dennis: http://www.thisisdennis.com/quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:58 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Dennis wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |