Komplettquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar heb je Vista Home Premium 64 bit gekocht?
Ik heb 1 feb besteld, en vandaag binnen... Heb hem nu als dualboot nog...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah ik bij Azerty. 2 weken levertijd
Ik kan niet meer aanpassen zien ikquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:13 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik zou iets doen als "waar het carnaval los barst" aangezien een hoop Boffers hier aan mee doen. De FNFN Total Battlefield is niet echt een groot succes.
kan hem niet meer aanpassen...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:28 schreef staticdata het volgende:
waar de voertuigen het overnemen, 11 van de 32 man
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:03 schreef ursel het volgende:
Hey.. denk dat het wel weer mooi is geweest.. ik wil een Nieuwe avater..
De competitie start weer met als hoofdprijs dat ik deze avater gebruik..
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
(mijn held, sexy PKM hoer)
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
(mijn held, sexy PKM hoer)
quote:
Maar je kan wel karate a'la Chuckie? of stierenvechtenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:31 schreef ursel het volgende:
Mja.. weet je wat het leuke is.. ik kan zelf niet met die PKM overweg gaan..
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:48 schreef Viro het volgende:
Knip
Nu moet ik natuurlijk even reageren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:48 schreef Viro het volgende:
@ Jorrit : Wat is dat nou voor een uitspraak : "alles mag zolang het netjes gebeurt" Als grote smurf moet je weten wat wel kan en wat niet. Netals baus zeg ik ook : Wat mis ik niels!!!!
Kom maar op met die namen. Tja hier hebben we ook niks aan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:02 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ik heb Sumera nog geen 10 minuten geleden gesprokemn en het verhaal lag iets anders.. Niet dat ik nu zeg dat ijsmuts liegt.. En eerlijk gezegd is alcohol one hell of a drug dus kan ik het niet letterlijk meer hier neerzetten, maar ik weet nog wel dat Sumera in dit geval niet geheel fout zat oid..
Voor de rest ben ik niet de gehele avond, of eigenlijk de hele avond, aanwezig geweest.. Maar die 15 minuten dat ik op de server was en op TS waren voor mij wel voldoende om te zeggen dat het niet lekker liep.
Het is maar goed dat ik geen admin ben... Geen dreigement of belediging hoor, maar in het kwartiertje datt ik online was heb ik toch zeker 2 kicks en 1 ban geteld.. waarbij de ban voor een BoF "member" zou gelden...
Fun is leuk, en ook zeker nodig.. En het is idd een spelletje, maar het hoeft niet kinderachtig te worden.
dude, zet dat bier neer johquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:02 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Maar ik heb Sumera nog geen 10 minuten geleden gesprokemn en het verhaal lag iets anders.. Niet dat ik nu zeg dat ijsmuts liegt.. En eerlijk gezegd is alcohol one hell of a drug dus kan ik het niet letterlijk meer hier neerzetten, maar ik weet nog wel dat Sumera in dit geval niet geheel fout zat oid..
deze zal je mooi staan, "play to lose"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:03 schreef ursel het volgende:
Hey.. denk dat het wel weer mooi is geweest.. ik wil een Nieuwe avater..
De competitie start weer met als hoofdprijs dat ik deze avater gebruik..
quote:
Aangepastquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
nou is mn leven kapotwou gaan maffen maar toch maar weer de boel aanslingeren
![]()
je mag trouwens zelf de wiki aanpassen hoor![]()
omdat ik in een goede bui ben zoals je al hebt gelezen zal ik het wel ff voor he doenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:49 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het werktdus jij mag er nog wel even staan.
jij leert echt snelquote:
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij leert echt snelgeniet er nog maar even van manneke, zie net dat je 300 puntjes voorstaat
![]()
ik zal je vast verklappen dat ik dit weekend iig voor de nieuwe rank ga![]()
Mja.....wat jij wilt. Zoals ik eerder zei ik ga er geen aandacht meer aan bestedenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:37 schreef IJsmuts het volgende:
@ viro, waar de fuk slaat dat nou op?? waar bemoei jij je mee als ik elmo en c7 niet in mn squad wil?? mag ik toch hopelijk zelf bepalen?? ik wil dat geleuter van die kleuters niet aanhoren, klaar. en what about hij is ook een boffer? van mij part is hij sinterklaas, alleen om dattie de tag voor zn naam heeft staan hoeft het nog niet mn vriendje te zijn. hoe haal je het in je hasses om daar zo op te reageren?ga maar lekker BF2142 spelen en lever gelijk ff je admin rights in![]()
damn kut kinderen hier allemaal![]()
En jij maakt mijn nacht weer even helemaal gekkehuis!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
My God wat heeft die een geile kont waar je U tegen zegt:
http://babes.flabber.nl/#019344
![]()
jammer dat ze er alleen maar mee schijtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
My God wat heeft die een geile kont waar je U tegen zegt:
http://babes.flabber.nl/#019344
![]()
kusje op je voorhuidje terugquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:39 schreef Mr_Baus het volgende:
@ Mutsie, lieve schatIk zet mijn bier never nooit niet neer... Behalve als het op is maar dan ga ik over op de wijn.. zoals nu
![]()
-blablabla-
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:48 schreef Viro het volgende:
bla bla
ben het kleuterniveau meer dan spuugzat.
normale pc kopen horquote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:41 schreef FJD het volgende:
Goedemorgen kinders![]()
Was weer een korte FNFNGa me straks maar eens wat inlezen over negatieve pings want dit slaat nergens op
Las al iets dat t misschien met de NIC te maken had dus straks maar even t losse netwerk kaartje uit een andere PC pakken.
Gevalletje replace user?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:41 schreef FJD het volgende:
Goedemorgen kinders![]()
Was weer een korte FNFNGa me straks maar eens wat inlezen over negatieve pings want dit slaat nergens op
Las al iets dat t misschien met de NIC te maken had dus straks maar even t losse netwerk kaartje uit een andere PC pakken.
hij zit al vreselijk aan de drankquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:04 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Moet jij niet vreselijk aan de drank ?
Ik zeg; er moet meer gezopen worden!quote:
Als je wat tegen me hebt zeg het in me gezicht, ik de prutser?quote:
vroeger was BF2 spelen nog leuk en gezellig ...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:27 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
Als je wat tegen me hebt zeg het in me gezicht, ik de prutser?
Jij sluit mensen buiten je squad en dan heb je het over prutsers...
het blijft een spel,
en dan heb je het erover dat ik soms onvolwassen ben? Kijk je zelf man zal je een schepje en emmertje via de post sturen![]()
ik was hier ook niet om ruzie te zoeken, gisteravond was het hardstikke gezellig, en het was niet mijn bedoeling om een verkeerde indruk te maken, maar ik heb gewoon het gevoel dat Mr. ijsmuts me niet mag, sluit me buiten z'n squad vraag ik ernaar ignored hij ... dat is ook gezelligquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:36 schreef BattleLies het volgende:
[..]
vroeger was BF2 spelen nog leuk en gezellig ...
Hoever ik herinner werd jij niet eens geraakt door de artillery, heb nadrukkelijk van te voren gescanned dat enkel de commander er lag, dus ik vind het een beetje gezeik van jou kant. Trouwens, mensen buitensluiten dat is wel volwassen? Want anders ben je toch wel een beetje hypocriet bezig. En dan vind ik je verder ook wel lief hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dude, zet dat bier neer johhet verhaal ligt helemaal niet anders. sumera flikkert arty op uncap, that's it. moet je gewoon niet doen. kan hij van alles zitten zeggen, nee, gewoon niet doen
![]()
helemaal niet als je zelf kick warnings voor nubetubing geeftomdat sumera altijd met zn fingertje vooraan staat als het om regeltjes gaat ga ik er fel op in als ik op de uncap sta te wachten en de arty flikkert om me oren. maar ja, als sumera nou zelf zei "sorry, ik zat fout" maar nee
![]()
heel triest, hij moet gewoon een grote jongen zijn en zn domme fout erkennen![]()
verder vind ik je lief hoor![]()
@ viro, waar de fuk slaat dat nou op?? waar bemoei jij je mee als ik elmo en c7 niet in mn squad wil?? mag ik toch hopelijk zelf bepalen?? ik wil dat geleuter van die kleuters niet aanhoren, klaar. en what about hij is ook een boffer? van mij part is hij sinterklaas, alleen om dattie de tag voor zn naam heeft staan hoeft het nog niet mn vriendje te zijn. hoe haal je het in je hasses om daar zo op te reageren?ga maar lekker BF2142 spelen en lever gelijk ff je admin rights in![]()
damn kut kinderen hier allemaal![]()
Wow ijsmuts, als het omdat gepraat gaat gaat het wel om een hoog niveau nu, druk op tab daar staat een luidsprekertje kies de naam van de persoon en klik op dat luidsprekertje tot er een kruisje in staat!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:44 schreef Sumera het volgende:
[..]
Hoever ik herinner werd jij niet eens geraakt door de artillery, heb nadrukkelijk van te voren gescanned dat enkel de commander er lag, dus ik vind het een beetje gezeik van jou kant. Trouwens, mensen buitensluiten dat is wel volwassen? Want anders ben je toch wel een beetje hypocriet bezig. En dan vind ik je verder ook wel lief hoor
als eerste, we waren in uncap om tanks te stelenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:48 schreef Viro het volgende:
Wat was het huilen op de server!!!!!!
@ C7pr1x_nl :Jjij roept dag en nacht op de server niet baserapen. Wat doe jij samen met andere mec spelers ? Juist ja AT mijnen neerleggen in de uncap van US op karkand. Dan nog gaan de andere MEC spelers baserapen. Start ik te dreigen gaan jullie gewoon door. Typ ik !kick mikeqqq..... dan hadden ze binnen een seconde hun tierade klaarstaan.
Wat ik ook heel VIES vind is : Me broertje wacht eerlijk op zijn beurt op een J-10, wie springen ervoor!!!?? juist ja sumera en c7pr1x_nl. Gelukkig is me broertje niet dom en deed hij niks. Niemand ging opzij totdat ik er wat van zei op TS.
Ik heb het ook niet tegen iemand persoonlijk hoor .. maar de laatste weken lijkt er niet anders gepost te worden dan vervelende berichten naar elkaar. Gezeur over regels, mensen die elkaar kinderachtig noemen, mensen die zeggen met bof te stoppen, geklaag hier, geklaag daar ... klinkt allemaal eigenlijk alleen maar naar en ongezellig ...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:41 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
ik was hier ook niet om ruzie te zoeken, gisteravond was het hardstikke gezellig, en het was niet mijn bedoeling om een verkeerde indruk te maken, maar ik heb gewoon het gevoel dat Mr. ijsmuts me niet mag, sluit me buiten z'n squad vraag ik ernaar ignored hij ... dat is ook gezellig![]()
Sorry viro nu heb je het mis, het enigste wat welicht fout was was die arty op uncap, dat ik tegen je broertje zegt dat die niet kan vliegen was zo aangezien hij om de haverklap neerstorte. En tot slot heb ik gisteren helemaal NIET voor een jet gesprongen ben telkens keurig aan de kant gegaan. Als je mensen wilt beschuldigen voor voor een jet springen heb je toch een andere naam nodig. Ik stond ook gewoon op mn jet te wachten, zat ik er in vlieg ik weg zat je broertje erin ik aan de kant dus ga nou niet vals lopen beschuldigen. En dat ik liever IO speelt had er niks mee te maken ik heb die server toch verdomme zelf op conquest gezet of niet soms?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:48 schreef Viro het volgende:
Wat was het huilen op de server!!!!!!
Sumera gooit arty op een uncap en dat nog wel als een admin + bof member
@ sumera : Dude 1 ding heb ik je te zeggen : Je moet een voorbeeld zijn op de server, NIET DE REGELS VERBREKEN!!!!!! Zeggen de andere boffers er wat van dan heb je gelijk je defence klaar staan. Dat jij de server op IO wou houden oke, maar uit de poll is gebleken dat boffers wat anders willen dan het standaard 24/7 karkand IO FNFN. Maar dan hoef je niet regels te gaan breken in de total battlefield FNFN.
@ C7pr1x_nl :Jjij roept dag en nacht op de server niet baserapen. Wat doe jij samen met andere mec spelers ? Juist ja AT mijnen neerleggen in de uncap van US op karkand. Dan nog gaan de andere MEC spelers baserapen. Start ik te dreigen gaan jullie gewoon door. Typ ik !kick mikeqqq..... dan hadden ze binnen een seconde hun tierade klaarstaan.
@ Jorrit : Wat is dat nou voor een uitspraak : "alles mag zolang het netjes gebeurt" Als grote smurf moet je weten wat wel kan en wat niet. Netals baus zeg ik ook : Wat mis ik niels!!!!
@ ijsmuts : elmo is ook een boffer. Dan met het verhaal komen dat hij aan het spammen is op de ingame chat. Dat vind ik echt gewoon te triest voor woorden. K heb een paar keer samen met elmo gespeeld op een SF server en ik heb helemaal niks gemerkt van zijn zogenaamde gespam op de chat.
Sumera de volgende uitspraak tegen me broertje in de ingame chat : je kan niet vliegen.
Ben je gewoon jaloers omdat me broertje beter dan jij en ik is in een jet ???!!!
Wat ik ook heel VIES vind is : Me broertje wacht eerlijk op zijn beurt op een J-10, wie springen ervoor!!!?? juist ja sumera en c7pr1x_nl. Gelukkig is me broertje niet dom en deed hij niks. Niemand ging opzij totdat ik er wat van zei op TS.
Ik zeg hierbij : ik ga liever op T3 server spelen dan op de bof server en deze keer mee ik het, ik zal mijn standpunten niet meer her-overwegen.
k heb zo mijn best gedaan om deze FNFN (met voertuigen) tot een succes te maken maar dan gaan een paar boffers regels breken. Dank jullie wel. K ben het kleuterniveau meer dan spuugzat.
Jullie mogen allemaal met je defence kome maar ik ga er gewoon niet meer op reageren. Im out of here.
K kan me beter op BF2 : SF gaan richten. Of nog beter zelfs ik ga BF2142 terug op me pc gooien en daarop richten.
c4quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:52 schreef Suikermais het volgende:
Vroeger....man !!
Wat heb ik gelachen met BF2. Schelden of TS...JP in z'n chopper die ineens een lading Teamkills aan z'n broek krijgt. Ouwehoeren met Sickert over hoe hoog je nou kunt komen met een Hummer als je er een lading springstof onderplakt. De één of andere vage brabo die ineens Rowen Héze knetterhard over TS laat knallen. Vliegen met een chopper ( vol natuurlijk ) en dan een wokkel draaien...wat natuurlijk wel eens mis ging.
Escape die niet van de server was al te slaan...en niet te vergeten de alom bekende Domo-Tours..
Vroegâh...
hoelaat kom je dan?? misschien kan je hem ook wel op t terrein van jp's ouders zetten .. bel jp ff ...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:33 schreef FJD het volgende:
We kunnen ook gewoon alle regels loslaten en FF aan latenDan hebben we al dit gezeik niet meer
Zo nu nog een paar uurtjes scriptie en dan op naar PrinsenbeekMoet nog even een goede plek opzoeken om de auto neer te mikken
Hoorde dat het NAC stadion aan te raden was?
Morgen overdag een paar wokkeltjes draaien? For old times sakequote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
c4
Rowen Heze
Wokkels
sinds we een eigen server hebben is er een hoop lol af
wie herinnert zich nog de tijd dat we met 10 man (minimaal) op TS zaten en een server uitzochten met 10 lege plaatsen en die ineens bestormden
fine with mequote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Morgen overdag een paar wokkeltjes draaien? For old times sake
Die goede oude tijdquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
c4
Rowen Heze
Wokkels
sinds we een eigen server hebben is er een hoop lol af
wie herinnert zich nog de tijd dat we met 10 man (minimaal) op TS zaten en een server uitzochten met 10 lege plaatsen en die ineens bestormden
Morgen gaan we eens op zoek naar een goede Wake server danquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:52 schreef Sickert het volgende:
fine with mezoek jij maar een server op dan
fine! ik kan alleen niet mee met sf heb die niet installed nogquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Morgen gaan we eens op zoek naar een goede Wake server danNiet al te lang hoor wil ook nog wel SF spelen
Hoe wil je vanaf hier bij NAC komen dan??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:47 schreef FJD het volgende:
Ik zal er rond een uurtje of 19:00/19:30 zijn dus na de kinderoptocht. Ik kom toch voor het bier drinken. Ik ben gewoon op zoek naar een plek waar ik de auto kwijt kan en de volgende dag ook weer kan vertrekken wanneer ik wil
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:27 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
het blijft een spel,
en dan heb je het erover dat ik soms onvolwassen ben? Kijk je zelf man zal je een schepje en emmertje via de post sturen![]()
Voel je je door mij in de steek gelaten lieverdquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:57 schreef Sickert het volgende:
fine! ik kan alleen niet mee met sf heb die niet installed nogwe spelen het toch bijna nooit
Vanavond word ik dan opgehaald door z'n verloofdequote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:05 schreef BattleLies het volgende:
Hoe wil je vanaf hier bij NAC komen dan??
Je kan beter bij jp's ouders parkeren! bel jp ff!
Bedoel je niet FF=OFF dat werkte zoveeel beter iddquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:33 schreef FJD het volgende:
We kunnen ook gewoon alle regels loslaten en FF aan latenDan hebben we al dit gezeik niet meer
Goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:51 schreef ursel het volgende:
ooh.. nog 2 uur tegaan, dan sluit de inschrijving voor de Ursel-avater-competitie..
Like I even carequote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:55 schreef RudyCarell het volgende:
Bedoel je niet FF=OFF dat werkte zoveeel beter idd![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:51 schreef ursel het volgende:
ooh.. nog 2 uur tegaan, dan sluit de inschrijving voor de Ursel-avater-competitie..
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb kaartjes voor de Red Hot Chili Peppers
Gefeli... Tis dat ik het een pot nat vind... Alleen die laatste track is zo dope! Die gitaarloop!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb kaartjes voor de Red Hot Chili Peppers
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb kaartjes voor de Red Hot Chili Peppers carnaval
quote:
die ken ik niet, ken alleen snow van Red hot daarom vind ik snow de mooiste van hun allemaalquote:
Vroegah..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:28 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
die ken ik niet, ken alleen snow van Red hot daarom vind ik snow de mooiste van hun allemaal![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:33 schreef ursel het volgende:
Vroegah..
Toen maakte ze nog nummers als "Under the bridge."![]()
Toen kon je iig bier drinkenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:38 schreef ursel het volgende:
Niet alles hoor..
Vroegah had ik nog geen rijbewijs en moest ik altijd fietsen..
FF Uit bedoel je ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:33 schreef FJD het volgende:
Zo nu nog een paar uurtjes scriptie en dan op naar PrinsenbeekMoet nog even een goede plek opzoeken om de auto neer te mikken
Hoorde dat het NAC stadion aan te raden was?
ook al niet? ik heb het verkocht aan FJDquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
fine! ik kan alleen niet mee met sf heb die niet installed nogwe spelen het toch bijna nooit
Stadium Arcadium van de peppers Ruledquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Vroegah..
Toen maakte ze nog nummers als "Under the bridge."![]()
The A-Team??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
te te te te te te tet tet tet tew tew
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:27 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
het blijft een spel,
Inkoppertjequote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:44 schreef ursel het volgende:
Idd.. dat was ik bijna vergeten
Vroegah was dus toch alles beter..
mee eenschquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
c7 nou moet je even luisteren. iedereen heeft een tiefushekel aan je en omdat je nou SF aan ferdi hebt verkocht betekent heus niet dat je erbij hoort. en ik zie je graag op de volgende meet klotejong, zal ik het recht in je gezicht zeggen
en tief alsjeblieft op naar gamert ofzo, das meer een plek voor jou
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
mee eensch
was het niet zo dat we een 18+ clan waren? of een 16+
ik vind dat we naar 21+ moeten met foxie als uitzondering
Idd goed plan....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik vind dat we naar 21+ moeten met foxie als uitzondering
tatatata tataa ta tatatatatataa ta ta ta ta taaaaaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee dat is te te te teeee te te tee telelele le le le le le le
Wat voor toetsenbord heb je?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:05 schreef sanni het volgende:
Ik heb vandaag al 3 CDT's
gehad en stond op het punt om mijn
toetsenbord tegen de muur te flikkeren. Meer mensen die dit meemaken
of benik weer de enige die dit overkomt?![]()
Nee, ik had het gisteren ook na een tijd niet spelen en de install van 1.41, toevallig ook 3 ctd's! Maar hij is zeker 10x zo buggy als 2142... Daar is het btw nu UNLOCK FREE WEEKEND oftwel iedereen alle guns en unlocks, kun je ff proberen wat lekkere guns zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:05 schreef sanni het volgende:
Ik heb vandaag al 3 CDT's
gehad en stond op het punt om mijn
toetsenbord tegen de muur te flikkeren. Meer mensen die dit meemaken
of benik weer de enige die dit overkomt?![]()
Battlefield 2 is ook 4000000000000000x zo uitgebreid en 40000000000000x vetter (al is dat maar subjectief)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee, ik had het gisteren ook na een tijd niet spelen en de install van 1.41, toevallig ook 3 ctd's! Maar hij is zeker 10x zo buggy als 2142... Daar is het btw nu UNLOCK FREE WEEKEND oftwel iedereen alle guns en unlocks, kun je ff proberen wat lekkere guns zijn.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:29 schreef ursel het volgende:
Ik voel me nu net Ferdi die een scriptie af moet maken..
Ik sluit me hier volledig bij aan!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
c7 nou moet je even luisteren. iedereen heeft een tiefushekel aan je en omdat je nou SF aan ferdi hebt verkocht betekent heus niet dat je erbij hoort. en ik zie je graag op de volgende meet klotejong, zal ik het recht in je gezicht zeggen
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
ElmoLeuk dat je op die Dalian Plant server speelde maar hij is dus niet ranked
![]()
PM van C7, nee ik haat je niet, vind je wel rete irritantquote:haat en nijd?
za 17 februari 2007 10:44u door C7PR1X_NL
haat je mij?
Ok, ga ik een uurtje klussen..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:35 schreef FJD het volgende:
[..]Ik heb echt een naam gevestigd merk ik alweer
Nu goed. Ik kom een uurtje niet meer terug en dan ga ik een voorstel voor de hoofstukindeling maken. Als t me lukt dan daarna even nog snel SF spelenTis net binnengekomen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:35 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik stel voor een 24/7 Map X server te draaien, met voertuigen, of 't nou SF op Vanilla is.
wat is een retejong ??quote:
En JP probeert zijn best te doen om niks te laten merken..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:47 schreef Silver_Shark het volgende:
de linker hand van die rechter lijkt gericht op de kont van jp zou hij ook een Boffer zijn?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:51 schreef ursel het volgende:
[..]
En JP probeert zijn best te doen om niks te laten merken..
ik heb me kont dichtgenaait ik poep nu uit de zijkant van me buikquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
rete jong} = Vreselijk jonge anaal lover
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:02 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
mn kont is dichtgenaait ik heb nu een roze anus !
sickert heeft een rondje ipv van een sterretjequote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:05 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
sickert heeft een rondje ipv van een sterretje
Op die server moet je ervan uitgaan dat de ander niet gekild wil worden. Je kan echter wel vragen of er zijn die dat wel willen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:27 schreef Stefan740 het volgende:
Dankje Bugs zoiest zoek ik
Maarja skills verbeteren zonder daadwerkelijk mensen te vermoorden is mij een wat vreemde combinatie en unranked dus je stats worden zowieso niet verpest
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=243quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:28 schreef staticdata het volgende:
zag dat 123 head hunter bij THC zit
Ja man je hebt helemaal gelijk...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:35 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Battlefield 2 is ook 4000000000000000x zo uitgebreid en 40000000000000x vetter (al is dat maar subjectief)
@ Veer: wat vind jij nou van een rond sterretje??quote:
die vragen had ik dus ookquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:29 schreef BattleLies het volgende:
Rudy:
Hoe zit het nou met volgende week?
Hoeveel mensen hebben we nou precies, welke betalingen mis je nog?
Gaan we ergens verzamelen?
Heb je een lijstje gegevens voor de mensen buiten BoF? (begintijd, eindtijd, adres, benodigheden, wel of geen lunch zelf meenemen, enz enz) ???
Omg :x Ik was die server gejoint via xfire, ik zag Arnish daar spelen en hij vroeg of ik ook kwam. Maar misschien update ie gewoon heel traagquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
ElmoLeuk dat je op die Dalian Plant server speelde maar hij is dus niet ranked
![]()
Moet je es zoeken op Antik > en dan 'Air' aanklikken, onbeperkt heli's en vliegtuigen en alleen maar vliegmaps, echt relaxedquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:23 schreef BugWorks het volgende:
Wil niet zeggen dat het ranked server zijn, ken namelijk ook een server waar na een paar seconden een nieuw voertuig spawnt als de ander van de plek is. En die server is iig niet ranked.
Hier heb je het IP wil je er wat mee doen:
Captiva Stunt Server - 85.196.81.90:16567
Enige nadeel hier is is dat je er rekening mee moet houden dat de ander niet gekild wil worden, doe je dat toch vaker wordt je gekickt. Is voornamelijk om vliegskills te vergaren zonder je stats te verpesten
Nee want ik keek bij bf2tracker terwijl ik speelde en toen gaftie aan op een unranked serverquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:02 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Omg :x Ik was die server gejoint via xfire, ik zag Arnish daar spelen en hij vroeg of ik ook kwam. Maar misschien update ie gewoon heel traagDamn!
Ow, nah wel zonde, maargoed nu weet ik iig met wie ik vaker wil vliegenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nee want ik keek bij bf2tracker terwijl ik speelde en toen gaftie aan op een unranked server
jij oordeeld altijd voordat je iemand kentquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Mooi niet dat ik een lid ga kicken, dan zijn er gelijk 5 man aan het boos doen..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Baus: ik zie het ook niet als een persoonlijke aanval. Ik begrijp je heel goed, aangezien het niveau wel erg laag was soms. En als ze je steeds TKs aansmeren, dan wordt je gewoon gek, zo is het spelen niet leuk meer. Ik heb echt je Kick request gemist. Ik hoorde wel iemand een kickrequest vragen aan sumera en ging ervanuit dat sumera dat ook deed, was ook voor TKen. Maar volgens mij was jij dat niet.
Oh ja, Bier is goed
we moeten jou eerder kicken lijkt mijquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:37 schreef Sumera het volgende:
[..]
Mooi niet dat ik een lid ga kicken, dan zijn er gelijk 5 man aan het boos doen..![]()
Had het graag gedaan maar kan niet veranderen, krijg altijd foutmeldingquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:47 schreef Silver_Shark het volgende:
kan iemand SF eraf halen en op 24/7 IO karkand doen zit toch geen kip op de server
Heb een gooi gedaan, staat weer op 24-7 Band of Fok!kers - Infantry Only Karkand...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Had het graag gedaan maar kan niet veranderen, krijg altijd foutmelding
He thnx! Mijn bf2cc heb ik ook aan de praat gekregen dus wilde het net veranderen. Ben benieuwd hoe snel die vol is nu!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Heb een gooi gedaan, staat weer op 24-7 Band of Fok!kers - Infantry Only Karkand...
Nu wel gaan gamen dan he, foxie!
Ik mis mijn kleine broertje nog (Andre heet hij).quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:55 schreef RudyCarell het volgende:
Airsoft info (excuses voor vertraging)
Ik heb binnen op de rekening:
JM Postma
Bakker, Veerie en Sickert
P Uylenberg ?
Benjamin de Jong ?
JPC Kruis ?
Jedi + Lies zwager + 3 vrienden
S van Dijk ?
Ruud en Karlijn Kronenburg
Totaal 375 (op laatste afschrift) + contant 150 = 525.
Ik heb 625 aanbetaald...
Dit is de lijst die ik had:
1 Jasper/Rudy - Betaald Contant
2 Ashrin - Maat Rudy - Betaald Contant
3 Vriend 3 zwager Jedi - Betaald Bank
4 Postman - BoF - Betaald Bank
5 Vriend 2 zwager Jedi - Betaald Bank
6 Sickert - BoF - Betaald Bank
7 Veer - Vriendin Sickert - Betaald Bank
8 Ziggy - Maat Rudy - Betaald Contant
9 Gert Jan - Maat Rudy Contant
10 Egg-Bird - BoF
11 Jedi - BoF - Betaald Bank
12 Voske - BoF - Betaald
13 Zwager Jedi - Betaald Bank
14 Vriend zwager Jedi - Betaald Bank
15 Lies - BoF - Betaald Bank
16 Relaxteb - BoF - Betaald
17 Vondutch1 - BoF - Betaald
18 Broer Lies - Betaald
19 Roland - Broer van Lies
20 Ruud - Neef Lies Bank
21 Karlijn - Vriendin van Neef Lies Bank
22 Dr. Bravo - BoF
23 Martijn - Broer van Dr. Bravo
24 Caab - Maat Rudy Betaald Contant
25 Melvin - Maat Rudy Betaald Contant
ZItten hier nog fouten / dubbele bij?
Tijd
We spreken af bij Hotel Van der Valk Eindhoven om 07.00 uur, net als vorige keer.
Lunch
Is niet inbegrepen en denk dat ieder zelf mee moet nemen.
Vervoer
Wij komen met een busje vanuit Leiden, met 6 man... Daar zijn denk nog wel 3 plekken in te krijgen.
64 inmiddelsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:54 schreef staticdata het volgende:
hij staat op 32 versie zo te zien
Ging inderdaad over jou jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:45 schreef dekkered het volgende:
[..]
we moeten jou eerder kicken lijkt mij
Dus wie zijn JPC Kruis en S van Dijk ?quote:Airsoft info (excuses voor vertraging)
JM Postma
P Uylenberg
Benjamin de Jong
JPC Kruis ?
S van Dijk ?
Totaal 375 (op laatste afschrift) + contant 175 = 550.
10 Egg-Bird - BoF
12 Voske - BoF - Betaald
15 Lies - BoF - Filmen
17 Vondutch1 - BoF - Betaald Bank
18 Broer Lies - Betaald Bank
20 Ruud - Neef Lies Bank
22 Dr. Bravo - BoF Contant
23 Martijn - Broer van Dr. Bravo Bank
Tijd
We spreken af bij Hotel Van der Valk Eindhoven om 07.00 uur, net als vorige keer.
Lunch
Vervoer
Wij komen met een busje vanuit Leiden, met 6 man... Daar zijn denk nog wel 3 plekken in te krijgen.
je bedoelt uit... maakt mij niet uit... maar ik speel niet...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:33 schreef Silver_Shark het volgende:
gaat FF aan blijven of uit blijven want de week is voorbij
Laat maar aan staan zoals het nu is, je hebt gelijk een stuk minder noobs en kwaliteit komt omhoogquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:33 schreef Silver_Shark het volgende:
gaat FF aan blijven of uit blijven want de week is voorbij
Sorry hoor, maar ik kick iedereen, of het nu een bekende is of niet. Ik heb laatste Sickert ook gekicked. Al ze zich niet aan de regels houden gaan ze eraf.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:37 schreef Sumera het volgende:
[..]
Mooi niet dat ik een lid ga kicken, dan zijn er gelijk 5 man aan het boos doen..![]()
Arty op uncap = kick!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:45 schreef Sumera het volgende:
[..]
Laat maar aan staan zoals het nu is, je hebt gelijk een stuk minder noobs en kwaliteit komt omhoog
JPC Kruis = Voskequote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:06 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dus wie zijn JPC Kruis en S van Dijk ?
ik geef jou dan het gelijk als ik weet dat ik gekickt ben omdat ik een regel verbrak.quote:Op zondag 18 februari 2007 04:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik kick iedereen, of het nu een bekende is of niet. Ik heb laatste Sickert ook gekicked. Al ze zich niet aan de regels houden gaan ze eraf.
Als jij iemand er af kicked en je krijgt gezeik, omdat het een member is dan komt het wel goed. Als jij Dekkered had gekicked en je had gezeik gekregen dan moet je ze gewoon op de regels wijzen en dan komt het goed. Ik had je groot gelijk gegeven. Overigens vind ik dat je members eerder kunt kicken dan niet BoF leden. Bofer weten immer precies welke regels we hebben.
Goed ik ga nu even slapen. Bier is goed, maar slaap is ook lekker
haal de admin rechten dan van die kutkids af.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:12 schreef Suikermais het volgende:
kutkids..kap eens een keer met dat gezeik !!
Ok dan kick ik je de volgende keer wel gewoon, maar dan wens ik ook geen gezeik van andere leden die het onzin vinden dat ik een lid kick.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:02 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik geef jou dan het gelijk als ik weet dat ik gekickt ben omdat ik een regel verbrak.
maar ja als we nu admins krijgen van ja ik kick geen bof spelers wat krijgen we over een poosje dan? :S
ik kick geen noobs meer?
je hebt altijd wel gezijk maar ja jij wilt het niet dus waarom zou je dan admin worden?quote:Op zondag 18 februari 2007 10:38 schreef Sumera het volgende:
[..]
Ok dan kick ik je de volgende keer wel gewoon, maar dan wens ik ook geen gezeik van andere leden die het onzin vinden dat ik een lid kick.
Ik was admin geworden om toen der tijd het BF2 deel van de clan weer proberen actief te krijgen toen die op sterven na dood was. Gezeik heb je altijd wel dat weet ik maar toch zouden mensen dan wat beter hun best kunnen doen met het respecteren van kicks etc. Maar inderdaad ik zal me vanaf nu strakker opstellen als admin en gewoon kicken wie het ook is. dus...quote:Op zondag 18 februari 2007 10:39 schreef dekkered het volgende:
[..]
je hebt altijd wel gezijk maar ja jij wilt het niet dus waarom zou je dan admin worden?
je hebt altijd gezijk met mensen
het probleem is alleen dat jij denkt dat het schade kan doen. zolang je niet toegeeft dat je een enorme lul bent door zelf arty op uncap te gooien moet je echt niet aankomen met die bullshit over regels en netjes spelen etc. jij als admin moet je gewoon aan de server regels houden en niet zelf maar dingen gaan bedenken als je eens in een claymore looptquote:Op zondag 18 februari 2007 11:00 schreef Sumera het volgende:
Ik kick voor dingen die schade kunnen doen ten opzichte van de spelersgroep op de server. Maar gezien de server nu FF = 1 staat, is kicken voor noobtube en claywhore niet meer nodig.
quote:Op zondag 18 februari 2007 10:40 schreef BattleLies het volgende:
Alaaaaaaaaf!
*hips*
Net lekker eitje gebakken (kut Frank, ik was de enige gast dus ik moest bakken) nu met een kopje koffie naar brandweerman Cor aan t kijken.
FJD
rot op ga maar op een andere server spelenquote:Op zondag 18 februari 2007 11:21 schreef 3lmo het volgende:
Doe nou IO uit op de server, ik wil in mijn pimped-out tank rondrijden!
het was toen friday night fight nightquote:Op zondag 18 februari 2007 08:33 schreef Sumera het volgende:
IO heeft geen arty :/
I agreequote:Op zondag 18 februari 2007 11:53 schreef escape_nl het volgende:
Goeie genade zeg, wat een gezeik weer.
De regels zijn toch duidelijk voor iedereen, de server staat de ene keer op IO en de andere keer met voertuigen, als je dat niet aanstaat verkas je toch ergens anders heen.
Wil niet opscheppen maar in mijn tijd was het toch echt anders geregeld, iedereen wist waar hij aan toe was, zo niet, pech hebben.
De laatste 24 topics gaan bijna nergens anders meer over.
je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 18 februari 2007 11:53 schreef escape_nl het volgende:
De regels zijn toch duidelijk voor iedereen, de server staat de ene keer op IO en de andere keer met voertuigen, als je dat niet aanstaat verkas je toch ergens anders heen.
Wil niet opscheppen maar in mijn tijd was het toch echt anders geregeld, iedereen wist waar hij aan toe was, zo niet, pech hebben.
Duizend bommen en granaten (behalve op de uncap dan).quote:Op zondag 18 februari 2007 11:53 schreef escape_nl het volgende:
i fucking agree on thatquote:Op zondag 18 februari 2007 11:53 schreef escape_nl het volgende:
quote:
Dus wie is S van Dijk ?quote:Airsoft info (excuses voor vertraging)
JM Postma
P Uylenberg
Benjamin de Jong
JPC Kruis
S van Dijk ?
Totaal 375 (op laatste afschrift) + contant 175 = 550.
10 Egg-Bird - BoF
12 Voske - BoF - Betaald Bank
15 Lies - BoF - Filmen
17 Vondutch1 - BoF - Betaald Bank
18 Broer Lies - Betaald Bank
20 Ruud - Neef Lies Bank
22 Dr. Bravo - BoF Contant
23 Martijn - Broer van Dr. Bravo Bank
Tijd
Lunch
Vervoer
En het is zo gebleken vrijdag ook...quote:Op zondag 18 februari 2007 11:25 schreef dekkered het volgende:
[..]
rot op ga maar op een andere server spelen
IO is veel relexter en daar denken meer mensen over zo dus
let jij eens op je taalgebruikquote:Op zondag 18 februari 2007 11:25 schreef dekkered het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:34 schreef FJD het volgende:
Zo nog even een uurtje aan t werk en dan nog een paar uurtjes SFTis best geinig maar vooral omdat de maps leuk zijn. Meer urban warfare
Dat is altijd wat je hoorthet lied van Feyenoord
Kunnen we eindelijk weer eens naar de Kuipquote:Op zondag 18 februari 2007 14:50 schreef ursel het volgende:
Castelen terug in basisformatie Feyenoord
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:37 schreef Sumera het volgende:
Jij bent zelf nooit 18 geweest dan? en piepstemmetjes? moet je toch een andere geluidskaart nemen. Maar als iedereen iets hebt van sumera zoek een andere clan zeg het dan gewoon
Rojerquote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:55 schreef FJD het volgende:
CastelenJalalalalalalala
Dat is altijd wat je hoort
SloryJalalalalalalalala
Helemaal niets in Amsterdam
ik had op mn 18e geen piepstem.. maar daar gaat het niet omquote:Op zondag 18 februari 2007 13:37 schreef Sumera het volgende:
Jij bent zelf nooit 18 geweest dan? en piepstemmetjes? moet je toch een andere geluidskaart nemen. Maar als iedereen iets hebt van sumera zoek een andere clan zeg het dan gewoon
Zou het daar aan liggenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:42 schreef Incolumis het volgende:
er moet gewoon meer geneukt worden imo
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:48 schreef Godlike02 het volgende:
Gezeik hier
Pak gewoon je gun op de bof server of ergens anders en ga je frustratie te lijf door iemand een beetje vol te pompen met lood!
zou ik wel willen maar mn bf2 start niet meer op EA scherm en dan CTDquote:Op zondag 18 februari 2007 15:48 schreef Godlike02 het volgende:
Gezeik hier
Pak gewoon je gun op de bof server of ergens anders en ga je frustratie te lijf door iemand een beetje vol te pompen met lood!
Dat ga ik nu ook doen
je bent gewoon een nephomo!quote:Op zondag 18 februari 2007 15:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
zou ik wel willen maar mn bf2 start niet meer op EA scherm en dan CTD
en mn bf2 ligt thuis (dordrecht) en ik zit nu in Zeeland
dus ik ga lekker verder met ruzie maken![]()
ik mis jequote:
tja er zijn lekkere wijven op SLquote:Op zondag 18 februari 2007 15:52 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik mis je![]()
je speelt zoveel SL
weinig post
ik mis the good old inco lachjes op TS en dat je Noob tegen me zegt![]()
ok piepstemmen wegquote:Op zondag 18 februari 2007 15:58 schreef Incolumis het volgende:
[..]
tja er zijn lekkere wijven op SL
en TS, nou ik hou ook niet van piepstemmetjes
Sickert toch.. Dat zeg je toch niet..quote:
Feyenoorders moeten ook uit de clan getrapt wordenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Sickert toch.. Dat zeg je toch niet..![]()
Zeker niet gezien de huidige standen. Het enige dat Fer doet is met duidelijke feiten op tafel komen.![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:22 schreef Sickert het volgende:
Feyenoorders moeten ook uit de clan getrapt worden
18+
Non-feyenoord
Denk je dat het dan wel gezellig wordt in je eentje??quote:Op zondag 18 februari 2007 16:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
Feyenoorders moeten ook uit de clan getrapt worden
18+
Non-feyenoord
Volgens jp is dat een vriend van Voske maar er staat geen vriend van voske op de lijst :Squote:
quote:Uitgerekend tegen Excelsior, de ploeg die de laatste tien duels verloor, kwamen de Amsterdammers niet verder dan 2-2.
HOeveel kogels hadden we nodig om elkaar af te maken?quote:Op zondag 18 februari 2007 17:05 schreef FJD het volgende:
En wat is de echte stand na aftrek van de vorige punten?
ich habe keine anus.... uhh ahnungquote:Op zondag 18 februari 2007 17:05 schreef FJD het volgende:
En wat is de echte stand na aftrek van de vorige punten?
hee je hebt een blauwtje gelopenquote:Op zondag 18 februari 2007 17:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
HOeveel kogels hadden we nodig om elkaar af te maken?![]()
Ja, julliue waren lekker bezig.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:21 schreef staticdata het volgende:
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07070/bf2-20070218-164438.PNG.xs.jpg]afbeelding][/url]
LEKKER RONDJE![]()
je bent een blaadjequote:Op zondag 18 februari 2007 17:21 schreef staticdata het volgende:
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07070/bf2-20070218-164438.PNG.xs.jpg]afbeelding][/url]
LEKKER RONDJE![]()
daar snapte ik ook geen ene reet van. enige wat ik me kan voorstellen is dat jullie totaal meer kills maaktequote:Op zondag 18 februari 2007 17:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja, julliue waren lekker bezig.
Ik snap de punten telling dan ook niet helemaal.
Hoe lopen die punten zo hard af? Want we hebben hem wel gewonnen maar we hadden nooit echt de controle en liepen achter de feiten aan.
waar gelezen?quote:Op zondag 18 februari 2007 17:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Las het net ja.. Nu kan hij hier al het gezeik weg moderen..
Gefeli Godlike![]()
feli vies medichoertjequote:Op zondag 18 februari 2007 17:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
@ijmutsblaadje! nog iets van 9000 en dan me volgende
![]()
1. 237 Raffiequote:
Wel verlorenquote:Op zondag 18 februari 2007 17:21 schreef staticdata het volgende:
LEKKER RONDJE![]()
Ehhh, de pol wees toch echt wat anders uit hoor.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:25 schreef dekkered het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
Pfff hij heb ook weer eens wat te 'vieren' hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 19:09 schreef FJD het volgende:
nou nouTis maar een spelletje hoor
*proest* Excelsior![]()
Feyenoord
![]()
Rotterdam
![]()
piepstemmetjes wel hor en ik heb gewoon een fatsoenlijke geluidskaartquote:Op zondag 18 februari 2007 13:37 schreef Sumera het volgende:
hoezo?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:17 schreef Sickert het volgende:
[..]
let jij eens op je taalgebruik
als er 1 iemand NIKS te zeggen heeft dan ben jij het wel
en vaak per ronde toch nmog minder scoren met je c4 hoeren sloerenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:14 schreef 3lmo het volgende:
Ik sta boven Godt1 whehehehe
Nog maar ~3000 puntjes!
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Pfff hij heb ook weer eens wat te 'vieren' hoor![]()
Nee lol, ik had die basic explosive badge nog nietquote:Op zondag 18 februari 2007 21:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
en vaak per ronde toch nmog minder scoren met je c4 hoeren sloeren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |