Goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:51 schreef ursel het volgende:
ooh.. nog 2 uur tegaan, dan sluit de inschrijving voor de Ursel-avater-competitie..
Like I even carequote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:55 schreef RudyCarell het volgende:
Bedoel je niet FF=OFF dat werkte zoveeel beter idd![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:51 schreef ursel het volgende:
ooh.. nog 2 uur tegaan, dan sluit de inschrijving voor de Ursel-avater-competitie..
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb kaartjes voor de Red Hot Chili Peppers
Gefeli... Tis dat ik het een pot nat vind... Alleen die laatste track is zo dope! Die gitaarloop!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb kaartjes voor de Red Hot Chili Peppers
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb kaartjes voor de Red Hot Chili Peppers carnaval
quote:
die ken ik niet, ken alleen snow van Red hot daarom vind ik snow de mooiste van hun allemaalquote:
Vroegah..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:28 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
die ken ik niet, ken alleen snow van Red hot daarom vind ik snow de mooiste van hun allemaal![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:33 schreef ursel het volgende:
Vroegah..
Toen maakte ze nog nummers als "Under the bridge."![]()
Toen kon je iig bier drinkenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:38 schreef ursel het volgende:
Niet alles hoor..
Vroegah had ik nog geen rijbewijs en moest ik altijd fietsen..
FF Uit bedoel je ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:33 schreef FJD het volgende:
We kunnen ook gewoon alle regels loslaten en FF aan latenDan hebben we al dit gezeik niet meer
Zo nu nog een paar uurtjes scriptie en dan op naar PrinsenbeekMoet nog even een goede plek opzoeken om de auto neer te mikken
Hoorde dat het NAC stadion aan te raden was?
ook al niet? ik heb het verkocht aan FJDquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
fine! ik kan alleen niet mee met sf heb die niet installed nogwe spelen het toch bijna nooit
Stadium Arcadium van de peppers Ruledquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Vroegah..
Toen maakte ze nog nummers als "Under the bridge."![]()
The A-Team??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
te te te te te te tet tet tet tew tew
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:27 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
Als je wat tegen me hebt zeg het in me gezicht, ik de prutser?
Jij sluit mensen buiten je squad en dan heb je het over prutsers...
het blijft een spel,
en dan heb je het erover dat ik soms onvolwassen ben? Kijk je zelf man zal je een schepje en emmertje via de post sturen![]()
Inkoppertjequote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:44 schreef ursel het volgende:
Idd.. dat was ik bijna vergeten
Vroegah was dus toch alles beter..
mee eenschquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
c7 nou moet je even luisteren. iedereen heeft een tiefushekel aan je en omdat je nou SF aan ferdi hebt verkocht betekent heus niet dat je erbij hoort. en ik zie je graag op de volgende meet klotejong, zal ik het recht in je gezicht zeggen
en tief alsjeblieft op naar gamert ofzo, das meer een plek voor jou
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
mee eensch
was het niet zo dat we een 18+ clan waren? of een 16+
ik vind dat we naar 21+ moeten met foxie als uitzondering
Idd goed plan....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik vind dat we naar 21+ moeten met foxie als uitzondering
tatatata tataa ta tatatatatataa ta ta ta ta taaaaaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee dat is te te te teeee te te tee telelele le le le le le le
Wat voor toetsenbord heb je?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:05 schreef sanni het volgende:
Ik heb vandaag al 3 CDT's
gehad en stond op het punt om mijn
toetsenbord tegen de muur te flikkeren. Meer mensen die dit meemaken
of benik weer de enige die dit overkomt?![]()
Nee, ik had het gisteren ook na een tijd niet spelen en de install van 1.41, toevallig ook 3 ctd's! Maar hij is zeker 10x zo buggy als 2142... Daar is het btw nu UNLOCK FREE WEEKEND oftwel iedereen alle guns en unlocks, kun je ff proberen wat lekkere guns zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:05 schreef sanni het volgende:
Ik heb vandaag al 3 CDT's
gehad en stond op het punt om mijn
toetsenbord tegen de muur te flikkeren. Meer mensen die dit meemaken
of benik weer de enige die dit overkomt?![]()
Battlefield 2 is ook 4000000000000000x zo uitgebreid en 40000000000000x vetter (al is dat maar subjectief)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee, ik had het gisteren ook na een tijd niet spelen en de install van 1.41, toevallig ook 3 ctd's! Maar hij is zeker 10x zo buggy als 2142... Daar is het btw nu UNLOCK FREE WEEKEND oftwel iedereen alle guns en unlocks, kun je ff proberen wat lekkere guns zijn.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:29 schreef ursel het volgende:
Ik voel me nu net Ferdi die een scriptie af moet maken..
Ik sluit me hier volledig bij aan!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
c7 nou moet je even luisteren. iedereen heeft een tiefushekel aan je en omdat je nou SF aan ferdi hebt verkocht betekent heus niet dat je erbij hoort. en ik zie je graag op de volgende meet klotejong, zal ik het recht in je gezicht zeggen
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
ElmoLeuk dat je op die Dalian Plant server speelde maar hij is dus niet ranked
![]()
PM van C7, nee ik haat je niet, vind je wel rete irritantquote:haat en nijd?
za 17 februari 2007 10:44u door C7PR1X_NL
haat je mij?
Ok, ga ik een uurtje klussen..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:35 schreef FJD het volgende:
[..]Ik heb echt een naam gevestigd merk ik alweer
Nu goed. Ik kom een uurtje niet meer terug en dan ga ik een voorstel voor de hoofstukindeling maken. Als t me lukt dan daarna even nog snel SF spelenTis net binnengekomen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:35 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik stel voor een 24/7 Map X server te draaien, met voertuigen, of 't nou SF op Vanilla is.
wat is een retejong ??quote:
En JP probeert zijn best te doen om niks te laten merken..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:47 schreef Silver_Shark het volgende:
de linker hand van die rechter lijkt gericht op de kont van jp zou hij ook een Boffer zijn?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:51 schreef ursel het volgende:
[..]
En JP probeert zijn best te doen om niks te laten merken..
ik heb me kont dichtgenaait ik poep nu uit de zijkant van me buikquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
rete jong} = Vreselijk jonge anaal lover
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:02 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
mn kont is dichtgenaait ik heb nu een roze anus !
sickert heeft een rondje ipv van een sterretjequote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:05 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
sickert heeft een rondje ipv van een sterretje
Op die server moet je ervan uitgaan dat de ander niet gekild wil worden. Je kan echter wel vragen of er zijn die dat wel willen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:27 schreef Stefan740 het volgende:
Dankje Bugs zoiest zoek ik
Maarja skills verbeteren zonder daadwerkelijk mensen te vermoorden is mij een wat vreemde combinatie en unranked dus je stats worden zowieso niet verpest
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=243quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:28 schreef staticdata het volgende:
zag dat 123 head hunter bij THC zit
Ja man je hebt helemaal gelijk...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:35 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Battlefield 2 is ook 4000000000000000x zo uitgebreid en 40000000000000x vetter (al is dat maar subjectief)
@ Veer: wat vind jij nou van een rond sterretje??quote:
die vragen had ik dus ookquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:29 schreef BattleLies het volgende:
Rudy:
Hoe zit het nou met volgende week?
Hoeveel mensen hebben we nou precies, welke betalingen mis je nog?
Gaan we ergens verzamelen?
Heb je een lijstje gegevens voor de mensen buiten BoF? (begintijd, eindtijd, adres, benodigheden, wel of geen lunch zelf meenemen, enz enz) ???
Omg :x Ik was die server gejoint via xfire, ik zag Arnish daar spelen en hij vroeg of ik ook kwam. Maar misschien update ie gewoon heel traagquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
ElmoLeuk dat je op die Dalian Plant server speelde maar hij is dus niet ranked
![]()
Moet je es zoeken op Antik > en dan 'Air' aanklikken, onbeperkt heli's en vliegtuigen en alleen maar vliegmaps, echt relaxedquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:23 schreef BugWorks het volgende:
Wil niet zeggen dat het ranked server zijn, ken namelijk ook een server waar na een paar seconden een nieuw voertuig spawnt als de ander van de plek is. En die server is iig niet ranked.
Hier heb je het IP wil je er wat mee doen:
Captiva Stunt Server - 85.196.81.90:16567
Enige nadeel hier is is dat je er rekening mee moet houden dat de ander niet gekild wil worden, doe je dat toch vaker wordt je gekickt. Is voornamelijk om vliegskills te vergaren zonder je stats te verpesten
Nee want ik keek bij bf2tracker terwijl ik speelde en toen gaftie aan op een unranked serverquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:02 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Omg :x Ik was die server gejoint via xfire, ik zag Arnish daar spelen en hij vroeg of ik ook kwam. Maar misschien update ie gewoon heel traagDamn!
Ow, nah wel zonde, maargoed nu weet ik iig met wie ik vaker wil vliegenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nee want ik keek bij bf2tracker terwijl ik speelde en toen gaftie aan op een unranked server
jij oordeeld altijd voordat je iemand kentquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Mooi niet dat ik een lid ga kicken, dan zijn er gelijk 5 man aan het boos doen..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Baus: ik zie het ook niet als een persoonlijke aanval. Ik begrijp je heel goed, aangezien het niveau wel erg laag was soms. En als ze je steeds TKs aansmeren, dan wordt je gewoon gek, zo is het spelen niet leuk meer. Ik heb echt je Kick request gemist. Ik hoorde wel iemand een kickrequest vragen aan sumera en ging ervanuit dat sumera dat ook deed, was ook voor TKen. Maar volgens mij was jij dat niet.
Oh ja, Bier is goed
we moeten jou eerder kicken lijkt mijquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:37 schreef Sumera het volgende:
[..]
Mooi niet dat ik een lid ga kicken, dan zijn er gelijk 5 man aan het boos doen..![]()
Had het graag gedaan maar kan niet veranderen, krijg altijd foutmeldingquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:47 schreef Silver_Shark het volgende:
kan iemand SF eraf halen en op 24/7 IO karkand doen zit toch geen kip op de server
Heb een gooi gedaan, staat weer op 24-7 Band of Fok!kers - Infantry Only Karkand...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Had het graag gedaan maar kan niet veranderen, krijg altijd foutmelding
He thnx! Mijn bf2cc heb ik ook aan de praat gekregen dus wilde het net veranderen. Ben benieuwd hoe snel die vol is nu!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Heb een gooi gedaan, staat weer op 24-7 Band of Fok!kers - Infantry Only Karkand...
Nu wel gaan gamen dan he, foxie!
Ik mis mijn kleine broertje nog (Andre heet hij).quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:55 schreef RudyCarell het volgende:
Airsoft info (excuses voor vertraging)
Ik heb binnen op de rekening:
JM Postma
Bakker, Veerie en Sickert
P Uylenberg ?
Benjamin de Jong ?
JPC Kruis ?
Jedi + Lies zwager + 3 vrienden
S van Dijk ?
Ruud en Karlijn Kronenburg
Totaal 375 (op laatste afschrift) + contant 150 = 525.
Ik heb 625 aanbetaald...
Dit is de lijst die ik had:
1 Jasper/Rudy - Betaald Contant
2 Ashrin - Maat Rudy - Betaald Contant
3 Vriend 3 zwager Jedi - Betaald Bank
4 Postman - BoF - Betaald Bank
5 Vriend 2 zwager Jedi - Betaald Bank
6 Sickert - BoF - Betaald Bank
7 Veer - Vriendin Sickert - Betaald Bank
8 Ziggy - Maat Rudy - Betaald Contant
9 Gert Jan - Maat Rudy Contant
10 Egg-Bird - BoF
11 Jedi - BoF - Betaald Bank
12 Voske - BoF - Betaald
13 Zwager Jedi - Betaald Bank
14 Vriend zwager Jedi - Betaald Bank
15 Lies - BoF - Betaald Bank
16 Relaxteb - BoF - Betaald
17 Vondutch1 - BoF - Betaald
18 Broer Lies - Betaald
19 Roland - Broer van Lies
20 Ruud - Neef Lies Bank
21 Karlijn - Vriendin van Neef Lies Bank
22 Dr. Bravo - BoF
23 Martijn - Broer van Dr. Bravo
24 Caab - Maat Rudy Betaald Contant
25 Melvin - Maat Rudy Betaald Contant
ZItten hier nog fouten / dubbele bij?
Tijd
We spreken af bij Hotel Van der Valk Eindhoven om 07.00 uur, net als vorige keer.
Lunch
Is niet inbegrepen en denk dat ieder zelf mee moet nemen.
Vervoer
Wij komen met een busje vanuit Leiden, met 6 man... Daar zijn denk nog wel 3 plekken in te krijgen.
64 inmiddelsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:54 schreef staticdata het volgende:
hij staat op 32 versie zo te zien
Ging inderdaad over jou jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:45 schreef dekkered het volgende:
[..]
we moeten jou eerder kicken lijkt mij
Dus wie zijn JPC Kruis en S van Dijk ?quote:Airsoft info (excuses voor vertraging)
Ik heb binnen op de rekening:
JM Postma
Bakker, Veerie en Sickert
P Uylenberg
Benjamin de Jong
JPC Kruis ?
Jedi + Lies zwager + 3 vrienden
S van Dijk ?
Ruud en Karlijn Kronenburg
Totaal 375 (op laatste afschrift) + contant 175 = 550.
Dit is de lijst die ik had:
1 Jasper/Rudy - Betaald Contant
2 Ashrin - Maat Rudy - Betaald Contant
3 Vriend 3 zwager Jedi - Betaald Bank
4 Postman - BoF - Betaald Bank
5 Vriend 2 zwager Jedi - Betaald Bank
6 Sickert - BoF - Betaald Bank
7 Veer - Vriendin Sickert - Betaald Bank
8 Ziggy - Maat Rudy - Betaald Contant
9 Gert Jan - Maat Rudy Contant
10 Egg-Bird - BoF
11 Jedi - BoF - Betaald Bank
12 Voske - BoF - Betaald
13 Zwager Jedi - Betaald Bank
14 Vriend zwager Jedi - Betaald Bank
15 Lies - BoF - Filmen
16 Relaxteb - BoF - Betaald
17 Vondutch1 - BoF - Betaald Bank
18 Broer Lies - Betaald Bank
19 Roland - Broer van Lies
20 Ruud - Neef Lies Bank
21 Karlijn - Vriendin van Neef Lies Bank
22 Dr. Bravo - BoF Contant
23 Martijn - Broer van Dr. Bravo Bank
24 Caab - Maat Rudy Betaald Contant
25 Melvin - Maat Rudy Betaald Contant
ZItten hier nog fouten / dubbele bij?
Tijd
We spreken af bij Hotel Van der Valk Eindhoven om 07.00 uur, net als vorige keer.
Lunch
Is niet inbegrepen en denk dat ieder zelf mee moet nemen.
Vervoer
Wij komen met een busje vanuit Leiden, met 6 man... Daar zijn denk nog wel 3 plekken in te krijgen.
je bedoelt uit... maakt mij niet uit... maar ik speel niet...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:33 schreef Silver_Shark het volgende:
gaat FF aan blijven of uit blijven want de week is voorbij
Laat maar aan staan zoals het nu is, je hebt gelijk een stuk minder noobs en kwaliteit komt omhoogquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:33 schreef Silver_Shark het volgende:
gaat FF aan blijven of uit blijven want de week is voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |