Komplettquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar heb je Vista Home Premium 64 bit gekocht?
Ik heb 1 feb besteld, en vandaag binnen... Heb hem nu als dualboot nog...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah ik bij Azerty. 2 weken levertijd
Ik kan niet meer aanpassen zien ikquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:13 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik zou iets doen als "waar het carnaval los barst" aangezien een hoop Boffers hier aan mee doen. De FNFN Total Battlefield is niet echt een groot succes.
kan hem niet meer aanpassen...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:28 schreef staticdata het volgende:
waar de voertuigen het overnemen, 11 van de 32 man
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:03 schreef ursel het volgende:
Hey.. denk dat het wel weer mooi is geweest.. ik wil een Nieuwe avater..
De competitie start weer met als hoofdprijs dat ik deze avater gebruik..
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
(mijn held, sexy PKM hoer)
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
(mijn held, sexy PKM hoer)
quote:
Maar je kan wel karate a'la Chuckie? of stierenvechtenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:31 schreef ursel het volgende:
Mja.. weet je wat het leuke is.. ik kan zelf niet met die PKM overweg gaan..
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:48 schreef Viro het volgende:
Knip
Nu moet ik natuurlijk even reageren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:48 schreef Viro het volgende:
@ Jorrit : Wat is dat nou voor een uitspraak : "alles mag zolang het netjes gebeurt" Als grote smurf moet je weten wat wel kan en wat niet. Netals baus zeg ik ook : Wat mis ik niels!!!!
Kom maar op met die namen. Tja hier hebben we ook niks aan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:02 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ik heb Sumera nog geen 10 minuten geleden gesprokemn en het verhaal lag iets anders.. Niet dat ik nu zeg dat ijsmuts liegt.. En eerlijk gezegd is alcohol one hell of a drug dus kan ik het niet letterlijk meer hier neerzetten, maar ik weet nog wel dat Sumera in dit geval niet geheel fout zat oid..
Voor de rest ben ik niet de gehele avond, of eigenlijk de hele avond, aanwezig geweest.. Maar die 15 minuten dat ik op de server was en op TS waren voor mij wel voldoende om te zeggen dat het niet lekker liep.
Het is maar goed dat ik geen admin ben... Geen dreigement of belediging hoor, maar in het kwartiertje datt ik online was heb ik toch zeker 2 kicks en 1 ban geteld.. waarbij de ban voor een BoF "member" zou gelden...
Fun is leuk, en ook zeker nodig.. En het is idd een spelletje, maar het hoeft niet kinderachtig te worden.
dude, zet dat bier neer johquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:02 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Maar ik heb Sumera nog geen 10 minuten geleden gesprokemn en het verhaal lag iets anders.. Niet dat ik nu zeg dat ijsmuts liegt.. En eerlijk gezegd is alcohol one hell of a drug dus kan ik het niet letterlijk meer hier neerzetten, maar ik weet nog wel dat Sumera in dit geval niet geheel fout zat oid..
deze zal je mooi staan, "play to lose"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:03 schreef ursel het volgende:
Hey.. denk dat het wel weer mooi is geweest.. ik wil een Nieuwe avater..
De competitie start weer met als hoofdprijs dat ik deze avater gebruik..
quote:
Aangepastquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
nou is mn leven kapotwou gaan maffen maar toch maar weer de boel aanslingeren
![]()
je mag trouwens zelf de wiki aanpassen hoor![]()
omdat ik in een goede bui ben zoals je al hebt gelezen zal ik het wel ff voor he doenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:49 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het werktdus jij mag er nog wel even staan.
jij leert echt snelquote:
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij leert echt snelgeniet er nog maar even van manneke, zie net dat je 300 puntjes voorstaat
![]()
ik zal je vast verklappen dat ik dit weekend iig voor de nieuwe rank ga![]()
Mja.....wat jij wilt. Zoals ik eerder zei ik ga er geen aandacht meer aan bestedenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:37 schreef IJsmuts het volgende:
@ viro, waar de fuk slaat dat nou op?? waar bemoei jij je mee als ik elmo en c7 niet in mn squad wil?? mag ik toch hopelijk zelf bepalen?? ik wil dat geleuter van die kleuters niet aanhoren, klaar. en what about hij is ook een boffer? van mij part is hij sinterklaas, alleen om dattie de tag voor zn naam heeft staan hoeft het nog niet mn vriendje te zijn. hoe haal je het in je hasses om daar zo op te reageren?ga maar lekker BF2142 spelen en lever gelijk ff je admin rights in![]()
damn kut kinderen hier allemaal![]()
En jij maakt mijn nacht weer even helemaal gekkehuis!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
My God wat heeft die een geile kont waar je U tegen zegt:
http://babes.flabber.nl/#019344
![]()
jammer dat ze er alleen maar mee schijtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
My God wat heeft die een geile kont waar je U tegen zegt:
http://babes.flabber.nl/#019344
![]()
kusje op je voorhuidje terugquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:39 schreef Mr_Baus het volgende:
@ Mutsie, lieve schatIk zet mijn bier never nooit niet neer... Behalve als het op is maar dan ga ik over op de wijn.. zoals nu
![]()
-blablabla-
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:48 schreef Viro het volgende:
bla bla
ben het kleuterniveau meer dan spuugzat.
normale pc kopen horquote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:41 schreef FJD het volgende:
Goedemorgen kinders![]()
Was weer een korte FNFNGa me straks maar eens wat inlezen over negatieve pings want dit slaat nergens op
Las al iets dat t misschien met de NIC te maken had dus straks maar even t losse netwerk kaartje uit een andere PC pakken.
Gevalletje replace user?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:41 schreef FJD het volgende:
Goedemorgen kinders![]()
Was weer een korte FNFNGa me straks maar eens wat inlezen over negatieve pings want dit slaat nergens op
Las al iets dat t misschien met de NIC te maken had dus straks maar even t losse netwerk kaartje uit een andere PC pakken.
hij zit al vreselijk aan de drankquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:04 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Moet jij niet vreselijk aan de drank ?
Ik zeg; er moet meer gezopen worden!quote:
Als je wat tegen me hebt zeg het in me gezicht, ik de prutser?quote:
vroeger was BF2 spelen nog leuk en gezellig ...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:27 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
Als je wat tegen me hebt zeg het in me gezicht, ik de prutser?
Jij sluit mensen buiten je squad en dan heb je het over prutsers...
het blijft een spel,
en dan heb je het erover dat ik soms onvolwassen ben? Kijk je zelf man zal je een schepje en emmertje via de post sturen![]()
ik was hier ook niet om ruzie te zoeken, gisteravond was het hardstikke gezellig, en het was niet mijn bedoeling om een verkeerde indruk te maken, maar ik heb gewoon het gevoel dat Mr. ijsmuts me niet mag, sluit me buiten z'n squad vraag ik ernaar ignored hij ... dat is ook gezelligquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:36 schreef BattleLies het volgende:
[..]
vroeger was BF2 spelen nog leuk en gezellig ...
Hoever ik herinner werd jij niet eens geraakt door de artillery, heb nadrukkelijk van te voren gescanned dat enkel de commander er lag, dus ik vind het een beetje gezeik van jou kant. Trouwens, mensen buitensluiten dat is wel volwassen? Want anders ben je toch wel een beetje hypocriet bezig. En dan vind ik je verder ook wel lief hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dude, zet dat bier neer johhet verhaal ligt helemaal niet anders. sumera flikkert arty op uncap, that's it. moet je gewoon niet doen. kan hij van alles zitten zeggen, nee, gewoon niet doen
![]()
helemaal niet als je zelf kick warnings voor nubetubing geeftomdat sumera altijd met zn fingertje vooraan staat als het om regeltjes gaat ga ik er fel op in als ik op de uncap sta te wachten en de arty flikkert om me oren. maar ja, als sumera nou zelf zei "sorry, ik zat fout" maar nee
![]()
heel triest, hij moet gewoon een grote jongen zijn en zn domme fout erkennen![]()
verder vind ik je lief hoor![]()
@ viro, waar de fuk slaat dat nou op?? waar bemoei jij je mee als ik elmo en c7 niet in mn squad wil?? mag ik toch hopelijk zelf bepalen?? ik wil dat geleuter van die kleuters niet aanhoren, klaar. en what about hij is ook een boffer? van mij part is hij sinterklaas, alleen om dattie de tag voor zn naam heeft staan hoeft het nog niet mn vriendje te zijn. hoe haal je het in je hasses om daar zo op te reageren?ga maar lekker BF2142 spelen en lever gelijk ff je admin rights in![]()
damn kut kinderen hier allemaal![]()
Wow ijsmuts, als het omdat gepraat gaat gaat het wel om een hoog niveau nu, druk op tab daar staat een luidsprekertje kies de naam van de persoon en klik op dat luidsprekertje tot er een kruisje in staat!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:44 schreef Sumera het volgende:
[..]
Hoever ik herinner werd jij niet eens geraakt door de artillery, heb nadrukkelijk van te voren gescanned dat enkel de commander er lag, dus ik vind het een beetje gezeik van jou kant. Trouwens, mensen buitensluiten dat is wel volwassen? Want anders ben je toch wel een beetje hypocriet bezig. En dan vind ik je verder ook wel lief hoor
als eerste, we waren in uncap om tanks te stelenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:48 schreef Viro het volgende:
Wat was het huilen op de server!!!!!!
@ C7pr1x_nl :Jjij roept dag en nacht op de server niet baserapen. Wat doe jij samen met andere mec spelers ? Juist ja AT mijnen neerleggen in de uncap van US op karkand. Dan nog gaan de andere MEC spelers baserapen. Start ik te dreigen gaan jullie gewoon door. Typ ik !kick mikeqqq..... dan hadden ze binnen een seconde hun tierade klaarstaan.
Wat ik ook heel VIES vind is : Me broertje wacht eerlijk op zijn beurt op een J-10, wie springen ervoor!!!?? juist ja sumera en c7pr1x_nl. Gelukkig is me broertje niet dom en deed hij niks. Niemand ging opzij totdat ik er wat van zei op TS.
Ik heb het ook niet tegen iemand persoonlijk hoor .. maar de laatste weken lijkt er niet anders gepost te worden dan vervelende berichten naar elkaar. Gezeur over regels, mensen die elkaar kinderachtig noemen, mensen die zeggen met bof te stoppen, geklaag hier, geklaag daar ... klinkt allemaal eigenlijk alleen maar naar en ongezellig ...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:41 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
ik was hier ook niet om ruzie te zoeken, gisteravond was het hardstikke gezellig, en het was niet mijn bedoeling om een verkeerde indruk te maken, maar ik heb gewoon het gevoel dat Mr. ijsmuts me niet mag, sluit me buiten z'n squad vraag ik ernaar ignored hij ... dat is ook gezellig![]()
Sorry viro nu heb je het mis, het enigste wat welicht fout was was die arty op uncap, dat ik tegen je broertje zegt dat die niet kan vliegen was zo aangezien hij om de haverklap neerstorte. En tot slot heb ik gisteren helemaal NIET voor een jet gesprongen ben telkens keurig aan de kant gegaan. Als je mensen wilt beschuldigen voor voor een jet springen heb je toch een andere naam nodig. Ik stond ook gewoon op mn jet te wachten, zat ik er in vlieg ik weg zat je broertje erin ik aan de kant dus ga nou niet vals lopen beschuldigen. En dat ik liever IO speelt had er niks mee te maken ik heb die server toch verdomme zelf op conquest gezet of niet soms?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:48 schreef Viro het volgende:
Wat was het huilen op de server!!!!!!
Sumera gooit arty op een uncap en dat nog wel als een admin + bof member
@ sumera : Dude 1 ding heb ik je te zeggen : Je moet een voorbeeld zijn op de server, NIET DE REGELS VERBREKEN!!!!!! Zeggen de andere boffers er wat van dan heb je gelijk je defence klaar staan. Dat jij de server op IO wou houden oke, maar uit de poll is gebleken dat boffers wat anders willen dan het standaard 24/7 karkand IO FNFN. Maar dan hoef je niet regels te gaan breken in de total battlefield FNFN.
@ C7pr1x_nl :Jjij roept dag en nacht op de server niet baserapen. Wat doe jij samen met andere mec spelers ? Juist ja AT mijnen neerleggen in de uncap van US op karkand. Dan nog gaan de andere MEC spelers baserapen. Start ik te dreigen gaan jullie gewoon door. Typ ik !kick mikeqqq..... dan hadden ze binnen een seconde hun tierade klaarstaan.
@ Jorrit : Wat is dat nou voor een uitspraak : "alles mag zolang het netjes gebeurt" Als grote smurf moet je weten wat wel kan en wat niet. Netals baus zeg ik ook : Wat mis ik niels!!!!
@ ijsmuts : elmo is ook een boffer. Dan met het verhaal komen dat hij aan het spammen is op de ingame chat. Dat vind ik echt gewoon te triest voor woorden. K heb een paar keer samen met elmo gespeeld op een SF server en ik heb helemaal niks gemerkt van zijn zogenaamde gespam op de chat.
Sumera de volgende uitspraak tegen me broertje in de ingame chat : je kan niet vliegen.
Ben je gewoon jaloers omdat me broertje beter dan jij en ik is in een jet ???!!!
Wat ik ook heel VIES vind is : Me broertje wacht eerlijk op zijn beurt op een J-10, wie springen ervoor!!!?? juist ja sumera en c7pr1x_nl. Gelukkig is me broertje niet dom en deed hij niks. Niemand ging opzij totdat ik er wat van zei op TS.
Ik zeg hierbij : ik ga liever op T3 server spelen dan op de bof server en deze keer mee ik het, ik zal mijn standpunten niet meer her-overwegen.
k heb zo mijn best gedaan om deze FNFN (met voertuigen) tot een succes te maken maar dan gaan een paar boffers regels breken. Dank jullie wel. K ben het kleuterniveau meer dan spuugzat.
Jullie mogen allemaal met je defence kome maar ik ga er gewoon niet meer op reageren. Im out of here.
K kan me beter op BF2 : SF gaan richten. Of nog beter zelfs ik ga BF2142 terug op me pc gooien en daarop richten.
c4quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:52 schreef Suikermais het volgende:
Vroeger....man !!
Wat heb ik gelachen met BF2. Schelden of TS...JP in z'n chopper die ineens een lading Teamkills aan z'n broek krijgt. Ouwehoeren met Sickert over hoe hoog je nou kunt komen met een Hummer als je er een lading springstof onderplakt. De één of andere vage brabo die ineens Rowen Héze knetterhard over TS laat knallen. Vliegen met een chopper ( vol natuurlijk ) en dan een wokkel draaien...wat natuurlijk wel eens mis ging.
Escape die niet van de server was al te slaan...en niet te vergeten de alom bekende Domo-Tours..
Vroegâh...
hoelaat kom je dan?? misschien kan je hem ook wel op t terrein van jp's ouders zetten .. bel jp ff ...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:33 schreef FJD het volgende:
We kunnen ook gewoon alle regels loslaten en FF aan latenDan hebben we al dit gezeik niet meer
Zo nu nog een paar uurtjes scriptie en dan op naar PrinsenbeekMoet nog even een goede plek opzoeken om de auto neer te mikken
Hoorde dat het NAC stadion aan te raden was?
Morgen overdag een paar wokkeltjes draaien? For old times sakequote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
c4
Rowen Heze
Wokkels
sinds we een eigen server hebben is er een hoop lol af
wie herinnert zich nog de tijd dat we met 10 man (minimaal) op TS zaten en een server uitzochten met 10 lege plaatsen en die ineens bestormden
fine with mequote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Morgen overdag een paar wokkeltjes draaien? For old times sake
Die goede oude tijdquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
c4
Rowen Heze
Wokkels
sinds we een eigen server hebben is er een hoop lol af
wie herinnert zich nog de tijd dat we met 10 man (minimaal) op TS zaten en een server uitzochten met 10 lege plaatsen en die ineens bestormden
Morgen gaan we eens op zoek naar een goede Wake server danquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:52 schreef Sickert het volgende:
fine with mezoek jij maar een server op dan
fine! ik kan alleen niet mee met sf heb die niet installed nogquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Morgen gaan we eens op zoek naar een goede Wake server danNiet al te lang hoor wil ook nog wel SF spelen
Hoe wil je vanaf hier bij NAC komen dan??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:47 schreef FJD het volgende:
Ik zal er rond een uurtje of 19:00/19:30 zijn dus na de kinderoptocht. Ik kom toch voor het bier drinken. Ik ben gewoon op zoek naar een plek waar ik de auto kwijt kan en de volgende dag ook weer kan vertrekken wanneer ik wil
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:27 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
Als je wat tegen me hebt zeg het in me gezicht, ik de prutser?
Jij sluit mensen buiten je squad en dan heb je het over prutsers...
het blijft een spel,
en dan heb je het erover dat ik soms onvolwassen ben? Kijk je zelf man zal je een schepje en emmertje via de post sturen![]()
Voel je je door mij in de steek gelaten lieverdquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:57 schreef Sickert het volgende:
fine! ik kan alleen niet mee met sf heb die niet installed nogwe spelen het toch bijna nooit
Vanavond word ik dan opgehaald door z'n verloofdequote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:05 schreef BattleLies het volgende:
Hoe wil je vanaf hier bij NAC komen dan??
Je kan beter bij jp's ouders parkeren! bel jp ff!
Bedoel je niet FF=OFF dat werkte zoveeel beter iddquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:33 schreef FJD het volgende:
We kunnen ook gewoon alle regels loslaten en FF aan latenDan hebben we al dit gezeik niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |