Ik heb het kennelijk gemistquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:02 schreef Glacier het volgende:
En wat doet Gerard dat toch weer briljant gelijk na het nieuws
iddquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:14 schreef Glacier het volgende:
Ja
De nieuwslezer (Jurgen vd Berg) struikelde tijdens het nieuws 3x achter elkaar over het woord statistiek..hij zuchtte toen en zei "pfff, wat is dat toch een moeilijk woord voor de donderdagochtend".
Gelijk na het nieuws kwam Gerard er in en vroeg (onder begeleiding van een leuk roffeltje) aan Jurgen om het woord nog een keer te zeggen.
Jurgen zei het toen wel goed en Gerard liet een applausje horen..
Het klinkt droog als je het gemist hebt denk ik
Dat stukje heb ik wel gehoord, maar vind de term 'briljant' nogal schromelijk overdrevenquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:14 schreef Glacier het volgende:
Ja
De nieuwslezer (Jurgen vd Berg) struikelde tijdens het nieuws 3x achter elkaar over het woord statistiek..hij zuchtte toen en zei "pfff, wat is dat toch een moeilijk woord voor de donderdagochtend".
Gelijk na het nieuws kwam Gerard er in en vroeg (onder begeleiding van een leuk roffeltje) aan Jurgen om het woord nog een keer te zeggen.
Jurgen zei het toen wel goed en Gerard liet een applausje horen..
Het klinkt droog als je het gemist hebt denk ik
Neequote:Op donderdag 15 februari 2007 11:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik wel gehoord, maar vind de term 'briljant' nogal schromelijk overdreven
Heb jij soms een poster van Ekdom boeven je bed hangen?
Dit was de eerste dat ik m hoorde maar vind er niet echt veel aan eigenlijk.. komt misschien nog wel..quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:24 schreef alwaysleft het volgende:
Na 3 keer luisteren vind ik hem beter worden die nieuwe van Michael Jackson![]()
nog 2 keer, lees ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:28 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dit was de eerste dat ik m hoorde maar vind er niet echt veel aan eigenlijk.. komt misschien nog wel..
Kijk, dat schept duidelijkheidquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:28 schreef Glacier het volgende:
De term briljant is idd overdreven, maar die term gebruik ik zoveel dat die bij mij een beetje aan kracht heeft verloren
ik liep mee te zingen op straatquote:
Ik stond vanochtend bijna mee te springen met Chelsea Dagger (nee, ik ben 'm nog niet zat, nog lang niet) in de trein, maar kon me gelukkig inhouden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik liep mee te zingen op straat
Krijg je met dit weer
Ik wilde die tekst ook maar niet kopieren in de OPquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:11 schreef Sirolf het volgende:
Ah, deel 53 alweer. Gaat hard.
De OP in de wiki was weer eens gespamd door zo'n kutbot. Zojuist teruggezet.
Jij overloper!quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:22 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
morgenmiddag top 60 van de jaren 60 op radio 2, geen radio 3 voor mij komende dagen
Wiki is inderdaad niet beveiligd. Iedereen kan er wijzigingen in maken (en da's nou net het principe van een Wikiquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:14 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik wilde die tekst ook maar niet kopieren in de OP
Lekker offtopic ff: gaar dat een bot dat zomaar kan doen...is er geen beveiliging @ wiki?
Ja, ok, maar je ziet toch vaak dat je een code moet overtypen als je bij forms iets invult...dat is daar niet het geval dus?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:30 schreef Sirolf het volgende:
Wiki is inderdaad niet beveiligd. Iedereen kan er wijzigingen in maken (en da's nou net het principe van een Wiki).
Dit was de eerste versie die niet onaardig klonkquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan die Rabberink die mixen niet stoppen op een plek waar de zon nog nooit heeft geschenen en nooit zal schijnen?
wat???quote:
quote:3FM Classic Request
(14-02-07) - Een week lang de mooiste platen uit de popgeschiedenis. Dat is 3FM Classic Request. En jij bepaalt samen met de 3FM DJ's wat er wordt gedraaid!
3FM presenteert in de week van 9 tot 16 maart de beste pop-classics tijdens de 3FM Classic Request.
Bepaal mee
Tijdens de Classic Request bepaal jij als luisteraar samen met de dj's van 3FM welke platen voorbij komen. Wil je house uit de nineties? Een klassieker van Duran Duran of U2? Misschien wel de Beatles? Het kan allemaal.
Classic Request Top 100
Hoogtepunt en afsluiting van de week is de Classic Request Top 100. Op vrijdag 16 maart wordt de lijst van meest aangevraagde nummers uitgezonden van 9.00 tot 18.00 uur.
>> 3FM Classic Request duurt van 9 maart 19.00 uur tot 16 maart 19.00 uur.
>> Je kan vanaf 24 februari stemmen op je favoriete classics via 3fm.nl!
dat is veel beter dan al die crap uit de 80'squote:
Ik ga met jou geen discussie aan, jij hebt allang bewezen geen smaak te hebbenquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is veel beter dan al die crap uit de 80's
Die mensen moeten er toch ook zijn?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ga met jou geen discussie aan, jij hebt allang bewezen geen smaak te hebben
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ga met jou geen discussie aan, jij hebt allang bewezen geen smaak te hebben
http://www.3fm.nl/page/3fm_gedraaidop3fmquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:57 schreef --- het volgende:
op 10:45 werd er een nummertje gedraait met de tekst stas in your eyes. welke was dat ook al weer?
favoriet niet, maar ik kan het nummer steeds beter waarderen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:20 schreef DaMook het volgende:
Good things end , toch echt mijn favoriete nummer monenteel.
Lekker liedje inderdaad.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:20 schreef DaMook het volgende:
Good things end , toch echt mijn favoriete nummer monenteel.
Mwa, het is wel een aardig liedje maar ik ben er op een of andere manier nog niet echt weg van.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:54 schreef Impry het volgende:
Jawel, denk ook wel dat het Mika is geworden en terecht hoor
Giel zei dat tijdens zijn show dat de Megahit op woensdag wordt gekozen, en vrijdag wordt het dan naar buiten gebracht.quote:Hoe weet je dat trouwens Hans?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:56 schreef SunChaser het volgende:
Mika nu alarmschijf is natuurlijk wel 3 weken te laat
Nee, een andere Anneke zo te horenquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:57 schreef D.Rose het volgende:
MutZ in de uitzending?
Jij zou het moeten wetenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:02 schreef Glacier het volgende:
[..]
Nee, een andere Anneke zo te horen
Ik mag aannemen dat je met de Alarmschijf de Megahit bedoeld? volgens mij is de Alarmschijf She's Madonna, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:56 schreef SunChaser het volgende:
Ik hoorde er amper MJ in, was meer een koortje dat ie deed.
Mika nu alarmschijf is natuurlijk wel 3 weken te laat
Geen goede planning, zeg dat college dus maar last-minute af.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:44 schreef -Hans- het volgende:
Maricha is in de studio! en ze draagt vandaag een roze (?) shirt met witte mouwen.![]()
Jammer dat ik zo richting college moet.![]()
Laat me raden, je gaat zo douchen en dan naar vriendinnen om WIDM te kijken?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:02 schreef Seraphina het volgende:
*is er ook nog heel even*
Bijna! Ik kom net onder de douche vandaan en moet nu even opschieten omdat ik nog boodschappen wil doen voordat ik bij mijn vriendinnen WIDM ga kijkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laat me raden, je gaat zo douchen en dan naar vriendinnen om WIDM te kijken?
Iedereen zal wel met een schop in z'n tuin staan, mollen jagen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:12 schreef Seraphina het volgende:
Zeg, MetMichiel is begonnen hoor? Wat een rust hier...
eend? wie ik?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:26 schreef Impry het volgende:![]()
Die eend tussendoor bij de annuleringslijn
dat is pas over een uurquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Iedereen zal wel met een schop in z'n tuin staan, mollen jagen.
Voorbereidende werkzaamheden op het kijken bedoelde ik, om alvast het 'mollenvang-gevoel' te krijgen.quote:
Sorry! Ben er zeker weten wel, maar was eventjes drukquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je zou haast denken dat Maricha er niet is.
Ah, daar ben jequote:Op donderdag 15 februari 2007 19:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Sorry! Ben er zeker weten wel, maar was eventjes druk
Ja precies! Nou ik vind het erg jammer dat ik vandaag een keer NIET natgeregend ben op de fiets hoor...quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:29 schreef Sirolf het volgende:
Warme truien-dag... Wat een KUT-idee zeg...
Net zo idioot als dat gedoe van 5 minuten licht uit van een paar weken terug.
Mooi weer is zelfs jammer volgens die beller, want dan is het effect minder...
* Sirolf gaat met de trein en bus (en een minuutje of 10 lopen)quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:31 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ja precies! Nou ik vind het erg jammer dat ik vandaag een keer NIET natgeregend ben op de fiets hoor...![]()
Trein rijdt wel langs m`n stage, maar stopt er niet. Bus stopt aan het begin van de straat, nog 10 minuten lopen naar waar ik moet zijn....maar daar moet ik dan wel een half uur eerder (als het niet meer is) voor op staan en dat heb ik er dan toch niet voor over hahaha.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf gaat met de trein en bus (en een minuutje of 10 lopen)
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:35 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Trein rijdt wel langs m`n stage, maar stopt er niet. Bus stopt aan het begin van de straat, nog 10 minuten lopen naar waar ik moet zijn....maar daar moet ik dan wel een half uur eerder (als het niet meer is) voor op staan en dat heb ik er dan toch niet voor over hahaha.
Anyway, ik ben weg. Veel plezier vanavond allen!
Ik zal het zeggenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, daar ben je. De cam staat ook zoooo tactisch opgesteld
.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:35 schreef Seraphina het volgende:
Anyway, ik ben weg. Veel plezier vanavond allen!
Niet toevallig nadat je 'm 'per ongeluk' liet vallen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:38 schreef Maricha het volgende:
En die andere doet het vandaag niet, zijn we al achter![]()
Die zal Gerard wel gesloopt hebben, hij kreeg vanochtend een mail van een luisteraar of 'ie kaal begon te worden op z'n achterhoofd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik zal het zeggen
En die andere doet het vandaag niet, zijn we al achter![]()
Dat was met de andere cam ook wel te zien hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zal Gerard wel gesloopt hebben, hij kreeg vanochtend een mail van een luisteraar of 'ie kaal begon te worden op z'n achterhoofd.
quote:
Was het maar waar....hij zit goed vastgemaakt aan een betonnen paal. Hij kan (tijdens kantooruren welliswaar) helaas wel aangezet wordenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Niet toevallig nadat je 'm 'per ongeluk' liet vallen?
Is jouw 'hilarisch' net zoals Glacier's 'briljant'?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:54 schreef TheVulture het volgende:
Nou dit was nou niet bepaald legendarisch, maar het kan niet elke dag hilarisch zijn
Ik denk dat ik 'm maar overslaquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:58 schreef Cee het volgende:
Dreamgirls, daar kijk ik al maaaanden naar uit. Jennifer Hudson.![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is jouw 'hilarisch' net zoals Glacier's 'briljant'?
oh okquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat het z'n lading verloren heeft, maar dat je 'best leuk' of 'wel grappig' bedoelt
Ja, subtiel, dat klinkt goedquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Krijg je spijt van.Tenzij je liever van wat subtielere stemmen houdt.
..dan zouden ze een leuke circusattractie zijnquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:14 schreef Cee het volgende:
Shakira. Als kalkoenen konden zingen....
misschien was dat leuk geweest in het Gelredome. Als vervangende act. Het klinkt het zelfde in ieder geval! Ik twijfel alleen over de heupbewegingen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
..dan zouden ze een leuke circusattractie zijn
stroomstootwapens doen wonderenquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
misschien was dat leuk geweest in het Gelredome. Als vervangende act. Het klinkt het zelfde in ieder geval! Ik twijfel alleen over de heupbewegingen.
Ik wilde net het zelfde zeggen!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:25 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik ga eventjes kopje koffie maken en dan WIDM kijken. tot straks!![]()
quote:
Misschien ook nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:28 schreef D.Rose het volgende:
Misschien moet ik ook maar iets anders gaan doen
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:28 schreef Wheeling het volgende:
[..]
Gaat toch eens weg met dat WIDM![]()
*druk doetquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:55 schreef IedeK. het volgende:
Beetje rustig avondje in vergelijking met gister.
Niet veel, gewoon een leuk plaatje maar MJ zingt maar een paar zinnetjes. Niet echt een nieuw nummer van 'm.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:42 schreef Devrim_ het volgende:
De nieuwe Michael Jackson???
Wat heb ik gemist?
Ssst ik edit niet zo snelquote:
Ik doe tegenwoordig echt slowchattenquote:
Ik vind het wel een keer prettig zoquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:16 schreef DaMook het volgende:
Maricha kunnen jullie die cam niet weer in normale positie hangen. Normaal zien we jou michiel nog weleens uit (of is het toe) lachendat gaat nu niet
.
NIETS zeggen hequote:Op donderdag 15 februari 2007 21:24 schreef Sirolf het volgende:
Jaja, we zijn er weer! Was weer een leuke uitzending van WIDM.
dit is nep slowchattenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig echt slowchatten. (En lurken
veel lurken
) .
Ik vond het weer leuk!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:25 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik ga eventjes kopje koffie maken en dan WIDM kijken.
Ik zie Heineken staanquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:33 schreef DaMook het volgende:
Welk merk bier drinken ze daar ? Maricha ?. Volgens mij niet het goede
.
Ik hou eigenlijk niet van carnaval, maar ik gok dat ik zaterdag en zondag wel lol ga hebbenquote:
Ik ga ook lol hebben, maar geen carnaval vierenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk niet van carnaval, maar ik gok dat ik zaterdag en zondag wel lol ga hebben.
Ik was weer net te laatquote:
Tijd voor wat meer pk's, dan kun je wellich meekomenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was weer net te laatZag het ook
.
Ik ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:33 schreef B.A.Trix het volgende:
Michiel is al helemaal in carnavalsstemming!![]()
Ik zit nog te twijfelen of ik carnaval ga vieren..quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Morgenavond tot en met dinsdag is het
Ik moet zaterdag ochtend ook nog werkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Morgenavond tot en met dinsdag is het
Ik ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:40 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen of ik carnaval ga vieren..![]()
Ik dacht net hetzelfdequote:Op donderdag 15 februari 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
Wat een boel cheerleader-smilies trouwens vandaag.
En dat op het lage aantal berichtenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
RUBY RUBY RUBY RUBYYYYYY!![]()
Wat een boel cheerleader-smilies trouwens vandaag.
nee voor mij houdt het echt op dinsdag rond middernacht op... 5 dagen is meer dan genoegquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:48 schreef DaMook het volgende:
Maar je vergeet woensdag en de dagen daarnaWoensdag haring happen ed, en de dagen erna lege beurzen gedoe
.
Doe je de groeten aan mijn zusje als je in Den Bosch bent?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Morgenmiddag tegen half 5 eerste pilsje in dé Carnavalsstad![]()
!
Oeteldonk?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
!
Ah, dat verklaart 't helemaalquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zit hier in Noord-Holland, ze vieren hier amper tot helemaal geen carnaval.
Striepersgat dusquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
!
En volgens mij verdien ik mijn salaris voor 1/3 met carnavalquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zoiets als een verkleedpartijtje voor kinderen van alle leeftijden
Wie woont daar dan ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:05 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Beetje wannabe-carnaval hier in de polder.![]()
![]()
Ja eh eh eeh.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wie woont daar dan ook
(mijn vrouw komt daar vandaan)
Mijn reactie op jouw: "Wie woont daar dan ook" was.quote:
ja dat weet ik ook niet..quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waarom dat hele gedoe er omheen?
Ik begreep dat je Anne nadeed, maar ik wist niet dat Anne er zo uitzag als op het plaatjequote:Op donderdag 15 februari 2007 22:20 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Mijn reactie op jouw: "Wie woont daar dan ook" was.
Ja eh eh eeh.![]()
Laat Anne dat nou ook net altijd zeggen.![]()
Hopelijk niet live morgen tijdens Eksta weekendquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:40 schreef Sirolf het volgende:
Het beruchte briefje van gisteren, na een subtiele bewerking door Domien:
[afbeelding]
Helaas, moest wel heen..quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen goede planning, zeg dat college dus maar last-minute af.
[afbeelding]
[afbeelding]
ROFL, dit is wel geinig!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:57 schreef B.A.Trix het volgende:
Nou hier wordt ik ook niet vrolijker van.. slecht zeg zo live..![]()
Ik vind het echt verschrikkelijk!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Corton![]()
![]()
Met nu een stukje Scissor Sisters (live), en het klinkt eigenlijk nergens naar.
Nou,per ongeluk.. Geen idee hoe ik het anders moet doen..quote:
laten we het dan toch maar per ongeluk noemenquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:00 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Nou,per ongeluk.. Geen idee hoe ik het anders moet doen..![]()
Oke..quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
laten we het dan toch maar per ongeluk noemen
Jup, het klonk nergens naar!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:59 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik vind het echt verschrikkelijk!!![]()
ik maak de screencap gewoon van het 'screen' alleen, das makkelijkerquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:25 schreef B.A.Trix het volgende:
Het enige wat ik kan verzinnen is bijsnijden met fotosoep.![]()
[afbeelding]
Vooral niet vertellen hoe je dat doet hoor!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik maak de screencap gewoon van het 'screen' alleen, das makkelijker
En sneller (binnen 8 sec. online)
http://nederland.softpicks.net/download.php?index=20267quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:33 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Vooral niet vertellen hoe je dat doet hoor!![]()
En niet omdat het zo goed klinktquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:49 schreef Againzender het volgende:
Die borrelnootjes krijgen erg veel airplay vanochtend
Alleen door mensen van boven de rivierenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Triest dat dit soort verkrachtingen van muziek als zogenaamd 'carnaval' wordt gezien.
Dat blijkt ja .....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Alleen door mensen van boven de rivieren
Idd. Iets met een hoempapa-band is dan meteen carnaval...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:50 schreef D.Rose het volgende:
Alleen door mensen van boven de rivieren
Ja, prachtig nummerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat blijft Highways of My Life toch een kippenvelnummer. Brrrrr.
tja, dan luister ik nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:57 schreef rubbereend het volgende:
ik moet zeggen dat ik steeds meer die BArt ga mogen, erg leuke show vannacht
ja, kan bijna niet anders ljikt mij.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:59 schreef Toad het volgende:
Deze week moet de megahit toch wel Mika worden?
deze hoor je nooit van z'n levensdagen bij radio3 natuurlikjquote:2007 artiest titel jaar
1 Animals The house of the rising sun 1964
2 Procol Harum A whiter shade of pale 1967
3 Moody Blues Nights in white satin 1968
4 Boudewijn de Groot Testament 1966
5 Simon & Garfunkel The sound of silence 1966
6 Beatles Hey Jude 1968
7 Beach Boys Good vibrations 1966
8 Ramses Shaffy & Liesbeth List Pastorale 1969
9 Beach Boys God only knows 1966
10 Boudewijn de Groot Verdronken vlinder 1966
11 Mama's & Papa's California dreamin' 1966
12 Barry Ryan Eloise 1968