Ik ga met jou geen discussie aan, jij hebt allang bewezen geen smaak te hebbenquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is veel beter dan al die crap uit de 80's
Die mensen moeten er toch ook zijn?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ga met jou geen discussie aan, jij hebt allang bewezen geen smaak te hebben
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ga met jou geen discussie aan, jij hebt allang bewezen geen smaak te hebben
http://www.3fm.nl/page/3fm_gedraaidop3fmquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:57 schreef --- het volgende:
op 10:45 werd er een nummertje gedraait met de tekst stas in your eyes. welke was dat ook al weer?
favoriet niet, maar ik kan het nummer steeds beter waarderen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:20 schreef DaMook het volgende:
Good things end , toch echt mijn favoriete nummer monenteel.
Lekker liedje inderdaad.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:20 schreef DaMook het volgende:
Good things end , toch echt mijn favoriete nummer monenteel.
Mwa, het is wel een aardig liedje maar ik ben er op een of andere manier nog niet echt weg van.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:54 schreef Impry het volgende:
Jawel, denk ook wel dat het Mika is geworden en terecht hoor
Giel zei dat tijdens zijn show dat de Megahit op woensdag wordt gekozen, en vrijdag wordt het dan naar buiten gebracht.quote:Hoe weet je dat trouwens Hans?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:56 schreef SunChaser het volgende:
Mika nu alarmschijf is natuurlijk wel 3 weken te laat
Nee, een andere Anneke zo te horenquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:57 schreef D.Rose het volgende:
MutZ in de uitzending?
Jij zou het moeten wetenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:02 schreef Glacier het volgende:
[..]
Nee, een andere Anneke zo te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |