Ssst ik edit niet zo snelquote:
Ik doe tegenwoordig echt slowchattenquote:
Ik vind het wel een keer prettig zoquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:16 schreef DaMook het volgende:
Maricha kunnen jullie die cam niet weer in normale positie hangen. Normaal zien we jou michiel nog weleens uit (of is het toe) lachendat gaat nu niet
.
NIETS zeggen hequote:Op donderdag 15 februari 2007 21:24 schreef Sirolf het volgende:
Jaja, we zijn er weer! Was weer een leuke uitzending van WIDM.
dit is nep slowchattenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig echt slowchatten. (En lurken
veel lurken
) .
Ik vond het weer leuk!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:25 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik ga eventjes kopje koffie maken en dan WIDM kijken.
Ik zie Heineken staanquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:33 schreef DaMook het volgende:
Welk merk bier drinken ze daar ? Maricha ?. Volgens mij niet het goede
.
Ik hou eigenlijk niet van carnaval, maar ik gok dat ik zaterdag en zondag wel lol ga hebbenquote:
Ik ga ook lol hebben, maar geen carnaval vierenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk niet van carnaval, maar ik gok dat ik zaterdag en zondag wel lol ga hebben.
Ik was weer net te laatquote:
Tijd voor wat meer pk's, dan kun je wellich meekomenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was weer net te laatZag het ook
.
Ik ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:33 schreef B.A.Trix het volgende:
Michiel is al helemaal in carnavalsstemming!![]()
Ik zit nog te twijfelen of ik carnaval ga vieren..quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Morgenavond tot en met dinsdag is het
Ik moet zaterdag ochtend ook nog werkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Morgenavond tot en met dinsdag is het
Ik ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:40 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen of ik carnaval ga vieren..![]()
Ik dacht net hetzelfdequote:Op donderdag 15 februari 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
Wat een boel cheerleader-smilies trouwens vandaag.
En dat op het lage aantal berichtenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
RUBY RUBY RUBY RUBYYYYYY!![]()
Wat een boel cheerleader-smilies trouwens vandaag.
nee voor mij houdt het echt op dinsdag rond middernacht op... 5 dagen is meer dan genoegquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:48 schreef DaMook het volgende:
Maar je vergeet woensdag en de dagen daarnaWoensdag haring happen ed, en de dagen erna lege beurzen gedoe
.
Doe je de groeten aan mijn zusje als je in Den Bosch bent?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Morgenmiddag tegen half 5 eerste pilsje in dé Carnavalsstad![]()
!
Oeteldonk?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Morgenmiddag tegen half 5 eerste pilsje in dé Carnavalsstad![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |