Trein rijdt wel langs m`n stage, maar stopt er niet. Bus stopt aan het begin van de straat, nog 10 minuten lopen naar waar ik moet zijn....maar daar moet ik dan wel een half uur eerder (als het niet meer is) voor op staan en dat heb ik er dan toch niet voor over hahaha.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf gaat met de trein en bus (en een minuutje of 10 lopen)
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:35 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Trein rijdt wel langs m`n stage, maar stopt er niet. Bus stopt aan het begin van de straat, nog 10 minuten lopen naar waar ik moet zijn....maar daar moet ik dan wel een half uur eerder (als het niet meer is) voor op staan en dat heb ik er dan toch niet voor over hahaha.
Anyway, ik ben weg. Veel plezier vanavond allen!
Ik zal het zeggenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, daar ben je. De cam staat ook zoooo tactisch opgesteld
.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:35 schreef Seraphina het volgende:
Anyway, ik ben weg. Veel plezier vanavond allen!
Niet toevallig nadat je 'm 'per ongeluk' liet vallen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:38 schreef Maricha het volgende:
En die andere doet het vandaag niet, zijn we al achter![]()
Die zal Gerard wel gesloopt hebben, hij kreeg vanochtend een mail van een luisteraar of 'ie kaal begon te worden op z'n achterhoofd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik zal het zeggen
En die andere doet het vandaag niet, zijn we al achter![]()
Dat was met de andere cam ook wel te zien hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zal Gerard wel gesloopt hebben, hij kreeg vanochtend een mail van een luisteraar of 'ie kaal begon te worden op z'n achterhoofd.
quote:
Was het maar waar....hij zit goed vastgemaakt aan een betonnen paal. Hij kan (tijdens kantooruren welliswaar) helaas wel aangezet wordenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Niet toevallig nadat je 'm 'per ongeluk' liet vallen?
Is jouw 'hilarisch' net zoals Glacier's 'briljant'?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:54 schreef TheVulture het volgende:
Nou dit was nou niet bepaald legendarisch, maar het kan niet elke dag hilarisch zijn
Ik denk dat ik 'm maar overslaquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:58 schreef Cee het volgende:
Dreamgirls, daar kijk ik al maaaanden naar uit. Jennifer Hudson.![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is jouw 'hilarisch' net zoals Glacier's 'briljant'?
oh okquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat het z'n lading verloren heeft, maar dat je 'best leuk' of 'wel grappig' bedoelt
Ja, subtiel, dat klinkt goedquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Krijg je spijt van.Tenzij je liever van wat subtielere stemmen houdt.
..dan zouden ze een leuke circusattractie zijnquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:14 schreef Cee het volgende:
Shakira. Als kalkoenen konden zingen....
misschien was dat leuk geweest in het Gelredome. Als vervangende act. Het klinkt het zelfde in ieder geval! Ik twijfel alleen over de heupbewegingen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
..dan zouden ze een leuke circusattractie zijn
stroomstootwapens doen wonderenquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
misschien was dat leuk geweest in het Gelredome. Als vervangende act. Het klinkt het zelfde in ieder geval! Ik twijfel alleen over de heupbewegingen.
Ik wilde net het zelfde zeggen!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:25 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik ga eventjes kopje koffie maken en dan WIDM kijken. tot straks!![]()
quote:
Misschien ook nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:28 schreef D.Rose het volgende:
Misschien moet ik ook maar iets anders gaan doen
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:28 schreef Wheeling het volgende:
[..]
Gaat toch eens weg met dat WIDM![]()
*druk doetquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:55 schreef IedeK. het volgende:
Beetje rustig avondje in vergelijking met gister.
Niet veel, gewoon een leuk plaatje maar MJ zingt maar een paar zinnetjes. Niet echt een nieuw nummer van 'm.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:42 schreef Devrim_ het volgende:
De nieuwe Michael Jackson???
Wat heb ik gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |