Trein rijdt wel langs m`n stage, maar stopt er niet. Bus stopt aan het begin van de straat, nog 10 minuten lopen naar waar ik moet zijn....maar daar moet ik dan wel een half uur eerder (als het niet meer is) voor op staan en dat heb ik er dan toch niet voor over hahaha.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf gaat met de trein en bus (en een minuutje of 10 lopen)
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:35 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Trein rijdt wel langs m`n stage, maar stopt er niet. Bus stopt aan het begin van de straat, nog 10 minuten lopen naar waar ik moet zijn....maar daar moet ik dan wel een half uur eerder (als het niet meer is) voor op staan en dat heb ik er dan toch niet voor over hahaha.
Anyway, ik ben weg. Veel plezier vanavond allen!
Ik zal het zeggenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, daar ben je. De cam staat ook zoooo tactisch opgesteld
.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:35 schreef Seraphina het volgende:
Anyway, ik ben weg. Veel plezier vanavond allen!
Niet toevallig nadat je 'm 'per ongeluk' liet vallen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:38 schreef Maricha het volgende:
En die andere doet het vandaag niet, zijn we al achter![]()
Die zal Gerard wel gesloopt hebben, hij kreeg vanochtend een mail van een luisteraar of 'ie kaal begon te worden op z'n achterhoofd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik zal het zeggen
En die andere doet het vandaag niet, zijn we al achter![]()
Dat was met de andere cam ook wel te zien hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zal Gerard wel gesloopt hebben, hij kreeg vanochtend een mail van een luisteraar of 'ie kaal begon te worden op z'n achterhoofd.
quote:
Was het maar waar....hij zit goed vastgemaakt aan een betonnen paal. Hij kan (tijdens kantooruren welliswaar) helaas wel aangezet wordenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Niet toevallig nadat je 'm 'per ongeluk' liet vallen?
Is jouw 'hilarisch' net zoals Glacier's 'briljant'?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:54 schreef TheVulture het volgende:
Nou dit was nou niet bepaald legendarisch, maar het kan niet elke dag hilarisch zijn
Ik denk dat ik 'm maar overslaquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:58 schreef Cee het volgende:
Dreamgirls, daar kijk ik al maaaanden naar uit. Jennifer Hudson.![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is jouw 'hilarisch' net zoals Glacier's 'briljant'?
oh okquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat het z'n lading verloren heeft, maar dat je 'best leuk' of 'wel grappig' bedoelt
Ja, subtiel, dat klinkt goedquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Krijg je spijt van.Tenzij je liever van wat subtielere stemmen houdt.
..dan zouden ze een leuke circusattractie zijnquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:14 schreef Cee het volgende:
Shakira. Als kalkoenen konden zingen....
misschien was dat leuk geweest in het Gelredome. Als vervangende act. Het klinkt het zelfde in ieder geval! Ik twijfel alleen over de heupbewegingen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
..dan zouden ze een leuke circusattractie zijn
stroomstootwapens doen wonderenquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
misschien was dat leuk geweest in het Gelredome. Als vervangende act. Het klinkt het zelfde in ieder geval! Ik twijfel alleen over de heupbewegingen.
Ik wilde net het zelfde zeggen!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:25 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik ga eventjes kopje koffie maken en dan WIDM kijken. tot straks!![]()
quote:
Misschien ook nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:28 schreef D.Rose het volgende:
Misschien moet ik ook maar iets anders gaan doen
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:28 schreef Wheeling het volgende:
[..]
Gaat toch eens weg met dat WIDM![]()
*druk doetquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:55 schreef IedeK. het volgende:
Beetje rustig avondje in vergelijking met gister.
Niet veel, gewoon een leuk plaatje maar MJ zingt maar een paar zinnetjes. Niet echt een nieuw nummer van 'm.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:42 schreef Devrim_ het volgende:
De nieuwe Michael Jackson???
Wat heb ik gemist?
Ssst ik edit niet zo snelquote:
Ik doe tegenwoordig echt slowchattenquote:
Ik vind het wel een keer prettig zoquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:16 schreef DaMook het volgende:
Maricha kunnen jullie die cam niet weer in normale positie hangen. Normaal zien we jou michiel nog weleens uit (of is het toe) lachendat gaat nu niet
.
NIETS zeggen hequote:Op donderdag 15 februari 2007 21:24 schreef Sirolf het volgende:
Jaja, we zijn er weer! Was weer een leuke uitzending van WIDM.
dit is nep slowchattenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig echt slowchatten. (En lurken
veel lurken
) .
Ik vond het weer leuk!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:25 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik ga eventjes kopje koffie maken en dan WIDM kijken.
Ik zie Heineken staanquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:33 schreef DaMook het volgende:
Welk merk bier drinken ze daar ? Maricha ?. Volgens mij niet het goede
.
Ik hou eigenlijk niet van carnaval, maar ik gok dat ik zaterdag en zondag wel lol ga hebbenquote:
Ik ga ook lol hebben, maar geen carnaval vierenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk niet van carnaval, maar ik gok dat ik zaterdag en zondag wel lol ga hebben.
Ik was weer net te laatquote:
Tijd voor wat meer pk's, dan kun je wellich meekomenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was weer net te laatZag het ook
.
Ik ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:33 schreef B.A.Trix het volgende:
Michiel is al helemaal in carnavalsstemming!![]()
Ik zit nog te twijfelen of ik carnaval ga vieren..quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Morgenavond tot en met dinsdag is het
Ik moet zaterdag ochtend ook nog werkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Morgenavond tot en met dinsdag is het
Ik ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:40 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen of ik carnaval ga vieren..![]()
Ik dacht net hetzelfdequote:Op donderdag 15 februari 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
Wat een boel cheerleader-smilies trouwens vandaag.
En dat op het lage aantal berichtenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
RUBY RUBY RUBY RUBYYYYYY!![]()
Wat een boel cheerleader-smilies trouwens vandaag.
nee voor mij houdt het echt op dinsdag rond middernacht op... 5 dagen is meer dan genoegquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:48 schreef DaMook het volgende:
Maar je vergeet woensdag en de dagen daarnaWoensdag haring happen ed, en de dagen erna lege beurzen gedoe
.
Doe je de groeten aan mijn zusje als je in Den Bosch bent?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Morgenmiddag tegen half 5 eerste pilsje in dé Carnavalsstad![]()
!
Oeteldonk?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Morgenmiddag tegen half 5 eerste pilsje in dé Carnavalsstad![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |