Ah, dat verklaart 't helemaalquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zit hier in Noord-Holland, ze vieren hier amper tot helemaal geen carnaval.
Striepersgat dusquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Morgenmiddag tegen half 5 eerste pilsje in dé Carnavalsstad![]()
!
En volgens mij verdien ik mijn salaris voor 1/3 met carnavalquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zoiets als een verkleedpartijtje voor kinderen van alle leeftijden
Wie woont daar dan ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:05 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Beetje wannabe-carnaval hier in de polder.![]()
![]()
Ja eh eh eeh.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wie woont daar dan ook
(mijn vrouw komt daar vandaan)
Mijn reactie op jouw: "Wie woont daar dan ook" was.quote:
ja dat weet ik ook niet..quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waarom dat hele gedoe er omheen?
Ik begreep dat je Anne nadeed, maar ik wist niet dat Anne er zo uitzag als op het plaatjequote:Op donderdag 15 februari 2007 22:20 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Mijn reactie op jouw: "Wie woont daar dan ook" was.
Ja eh eh eeh.![]()
Laat Anne dat nou ook net altijd zeggen.![]()
Hopelijk niet live morgen tijdens Eksta weekendquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:40 schreef Sirolf het volgende:
Het beruchte briefje van gisteren, na een subtiele bewerking door Domien:
[afbeelding]
Helaas, moest wel heen..quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen goede planning, zeg dat college dus maar last-minute af.
[afbeelding]
[afbeelding]
ROFL, dit is wel geinig!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:57 schreef B.A.Trix het volgende:
Nou hier wordt ik ook niet vrolijker van.. slecht zeg zo live..![]()
Ik vind het echt verschrikkelijk!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Corton![]()
![]()
Met nu een stukje Scissor Sisters (live), en het klinkt eigenlijk nergens naar.
Nou,per ongeluk.. Geen idee hoe ik het anders moet doen..quote:
laten we het dan toch maar per ongeluk noemenquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:00 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Nou,per ongeluk.. Geen idee hoe ik het anders moet doen..![]()
Oke..quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
laten we het dan toch maar per ongeluk noemen
Jup, het klonk nergens naar!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:59 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik vind het echt verschrikkelijk!!![]()
ik maak de screencap gewoon van het 'screen' alleen, das makkelijkerquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:25 schreef B.A.Trix het volgende:
Het enige wat ik kan verzinnen is bijsnijden met fotosoep.![]()
[afbeelding]
Vooral niet vertellen hoe je dat doet hoor!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik maak de screencap gewoon van het 'screen' alleen, das makkelijker
En sneller (binnen 8 sec. online)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |