quote:Voorgaande topics:
IKEA - Part XXV - Plundra!
IKEA XXIV - Kerst komt eraan!
IKEA - Part XXIII - Design your own life!
IKEA - Part XXII - Kunst voor iedere portemonnee!
IKEA - Part XX - IKEA Stockholm
IKEA - Part XIX - De sluiting van IKEA Sliedrecht
IKEA - Part XVIII - voor een KLIPPAN met WK overtrek!
IKEA - Part XVII - Slie sluit :(
IKEA - Part XVI - Win 10 jaar gratis wonen!
IKEA - Part XV - Win 10 jaar gratis wonen!
IKEA - Part XIV - IKEA Amersfoort open zomer 2006
IKEA - Part XIII - God Jul & Gott Nytt År
IKEA - Part XII - Ontdek IKEA PS
IKEA - Part XI - Nieuw! & Verlaagde Prijs
IKEA - Part X - 'n Zonnige Zweedse Zomer
IKEA - Part IX - The Return of IKEA Family
IKEA - Part VIII - Hoera voor Haarlem!!
IKEA - Part VII - Gott nytt år, op naar de lente!
IKEA - Part VI - God Jul & Warme Winterse Woonsdagen
IKEA - Part V - Het zijn bijzondere tijden...
IKEA - part IV - "...omdat ie-de-reen woont!"
IKEA - part III - "...omdat jij woont..."
IKEA - part II - "Omdat ik Woon..."
IKEA [Centraal topic]
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:DESIGN YOUR OWN LIFEWanneer ben jij gestopt naar jezelf te luisteren?
Uit onderzoek dat IKEA heeft laten doen blijkt dat vrijwel iedereen zich in meer of mindere mate laat beïnvloeden. Door een partner, vrienden, buren, schoonouders, wie dan ook. Op zich is daar niets mis mee. Maar de balans is soms een beetje zoek, De invloed van anderen is vaak zo groot dat je even vergeet wat nu echt belangrijk is: je eigen mening.
Eén ding is in ieder geval zeker: teveel naar anderen luisteren, maakt niet gelukkig. Het wordt tijd om ons leven weer in eigen hand te nemen. En dat begint thuis. Want als er één plek is waar je jezelf wilt zijn, is dat natuurlijk je eigen huis.
Maar luister je nog echt naar jezelf bij de aanschaf van een nieuwe bank? Koop je dure merken om indruk te maken op je omgeving? Laat je de boel de boel, of ruim je eerst op voordat je schoonmoeder op bezoek komt?
Doe de test en kijk waar je staat. In hoeverre laat jij je beïnvloeden door een kritische partner, vragende kinderogen, die ene hippe collega en eindeloze \'what\'s hot, what\'s not\'-lijstjes?
Check de Design your own life site!
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even \'eerdere topics\' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!IKEA Amsterdam: JC-Rags IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho IKEA Breda: Allan24 IKEA Delft: Snarf IKEA Duiven: WebForce - TuuT IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003 IKEA Heerlen: Adelante - TimC IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
Je kunt een dag van te voren, na 16:00 uur, op www.transportservice.nl je postcode invoeren om een tijdsindicatie van ongeveer 3 uur te krijgen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:36 schreef WebForce het volgende:
[..]
Je kan wél een afspraak maken 'met die gasten', ze kunnen zelfs de levering 2 weken voor je rekken (max). En ja dat je dan een dg vrij moet nemen, omdat je niet precies weet wanneer ze komen... dat is vervelend, maar niet te vermijden.
Was dat vanuit de familiepas?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:25 schreef eos het volgende:
Meld me ook weer ff voordat ik me weer een ongeluk zit te zoeken. Zou trouwens vanavond eigenlijk naar de workshop zweedse borrelhapjes maken gaan, werd het afgelast vanwege het weer alarm. Jammer (hoewel het me ook niet zo slecht uitkwam) Hoop dat het snel weer opnieuw ingepland word. Wel netjes dat ze een mailtje stuurde dat het niet doorging.![]()
sorrie, dat heb ik de eerste keer geprobeerd en het was gewoon godsonmogelijk. ik ga niet weer het hele verhaal houden, maar dit is gewoon zó frustrerend. we zijn heel blij hoor dat de uiteindelijke levertijd zo is meegevallen, maar alsjeblieft IKEA roep een e-mail adres in het leven of een telefoonnummer waar je een levend mens aan de lijn krijgt om dat soort dingen te bespreken!quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:36 schreef WebForce het volgende:
[..]
Je kan wél een afspraak maken 'met die gasten', ze kunnen zelfs de levering 2 weken voor je rekken (max). En ja dat je dan een dg vrij moet nemen, omdat je niet precies weet wanneer ze komen... dat is vervelend, maar niet te vermijden.
Ezel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:10 schreef bomberman het volgende:
afgelopen woensdag een matras gekocht.
Een "gecomprimeerde " Nu moet die 4 dagen liggen om op maat te komen maar het lijtk ons dat dat ding nooit 2 meter lang wordt. heeft Ikea ook matrassen van 1.80???
Een mailtje sturen kan via deze link:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
sorrie, dat heb ik de eerste keer geprobeerd en het was gewoon godsonmogelijk. ik ga niet weer het hele verhaal houden, maar dit is gewoon zó frustrerend. we zijn heel blij hoor dat de uiteindelijke levertijd zo is meegevallen, maar alsjeblieft IKEA roep een e-mail adres in het leven of een telefoonnummer waar je een levend mens aan de lijn krijgt om dat soort dingen te bespreken!
Ja....worden leuke dingen gedaan vanuit ikea family. Je moet alleen voor sommige dingen er wel als de kippen bij zijn want die zijn in no-time volgeboekt.quote:
quote:Zuid-Frans stadje wil IKEA niet toelaten
Zaterdag 10 februari 2007 - NICE - Na protesten van omwonenden mag de Zweedse meubelgigant IKEA geen nieuwe vestiging openen in de Zuid-Franse plaats Mougins, gelegen op 10 kilometer van de badplaats Cannes.
Een meerderheid van de circa 16.000 inwoners van het stadje zag de komst niet zitten. Gevreesd werd voor verkeersoverlast en omzetverlies voor de middenstand.
verschilt per vestiging, sommigen beginnen komende week al met opbouwen van de tuinafdeling, anderen pas begin maart. staat vaak wel aangegeven op de website welke vestiging de tuinafdeling al klaar heeftquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:55 schreef Ingridh007 het volgende:
Even een vraagje naar aanleiding van de TT: wanneer komt de tuincollectie?
whehehequote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:54 schreef Lois het volgende:
Ik heb mijn familypas
September aangevraagd en nu al binnen
![]()
Er worden wel eens codes omgeroepen voor het personeel... 10, 200, 500 en 1000.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:00 schreef Peekaboo het volgende:
ik was vandaag weer even bij de Ikea...en er werd steeds omgeroepen, code 500 , code 500...
nu MOET ik weten wat dat toch betekend....zit er steeds aan te denken...![]()
iemand???
ahaa, nou mooi dat ik het nu weet, kan ik het van me afzettenquote:Op zondag 11 februari 2007 09:57 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Er worden wel eens codes omgeroepen voor het personeel... 10, 200, 500 en 1000.
Hoe hoger het nummer, hoe harder iedereen gaat rennen
Code 500 is een oproep voor de BHV'ers, dan is er iemand op z'n smoel gegaan of heeft een bloedneus o.i.d.
hij zit kant-en-klaar in de verpakking, dus uitpakken en neerzetten en niets meer monteren.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:10 schreef Cutie het volgende:
Ik heb een vraag!
De SOLSTA slaapbank, moet je die nog zelf monteren?
Ik heb op de site gekeken maar kan het helaas niet vinden: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15585&catalogId=10103&storeId=9&productId=59610&langId=-22&chosenPartNumber=10087106
Er staat niet dat je hem nog wél moet monteren, maar ook niet dat je hem níet moet monteren.
Wie heeft het antwoord!?!
En gebruikservaringen zijn trouwens ook welkom.
Die dingen zijn leuk!quote:Op zondag 11 februari 2007 12:58 schreef Adelante het volgende:
voorproefje van het nieuwe tuin assortiment
[afbeelding]
SKINA hangdecoratie
Die dingen rechts onderin? Volgens mij voor Family-leden 19.95... maar da week dus nie zeker...quote:Op zondag 11 februari 2007 14:09 schreef MeNicole het volgende:
http://www.ikea.com/ms/nl(...)uct_range_travel.jpg
Iemand een idee wat die booschappenwagentjes kosten?
Bedoel dat oranje ding linksonderin.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die dingen rechts onderin? Volgens mij voor Family-leden 19.95... maar da week dus nie zeker...
Ja sorry... die bedoelde ik ook...quote:Op zondag 11 februari 2007 15:06 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Bedoel dat oranje ding linksonderin.
Maar anders kijk ik dinsdag zelf wel ff. Maar in ieder geval bedankt![]()
In Groningen beginnen we 19 februari met de verkoop van tuinartikelen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
verschilt per vestiging, sommigen beginnen komende week al met opbouwen van de tuinafdeling, anderen pas begin maart. staat vaak wel aangegeven op de website welke vestiging de tuinafdeling al klaar heeft
Of de Lycksele of de Beddinge. Kun je zelf de kwaliteit matras kiezen en de kleur hoes.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
hij zit kant-en-klaar in de verpakking, dus uitpakken en neerzetten en niets meer monteren.
gebruikerservaring? ik hoop dat de bank gebruikt gaat worden op een logeerkamer waar heeeeeeeel af en toe iemand de nacht op moet doorbrengenzoek je een slaapbank om regelmatig.vaak te gebruiken, besteed dan ajb iets meer geld en kies er een met een fatsoenlijk matras (bijv ikea/ps slaapbankserie).
terwijl het onzin is, want ook de middenstand gaat er waarschijnlijk op voorruit doordat mensen ook nog ff de 'stad' ingaan.quote:
Nog een tip, ga niet liggen met je hoofd naar de bank zelf toe (dat is van hout). let daar je voetjes....quote:Op zondag 11 februari 2007 12:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
hij zit kant-en-klaar in de verpakking, dus uitpakken en neerzetten en niets meer monteren.
gebruikerservaring? ik hoop dat de bank gebruikt gaat worden op een logeerkamer waar heeeeeeeel af en toe iemand de nacht op moet doorbrengenzoek je een slaapbank om regelmatig.vaak te gebruiken, besteed dan ajb iets meer geld en kies er een met een fatsoenlijk matras (bijv ikea/ps slaapbankserie).
Wat mag die kosten? Ziet er wel heel gaaf uit.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:58 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
SKINA hangdecoratie
19.95 meende ik...quote:Op maandag 12 februari 2007 12:08 schreef Spookje81 het volgende:
[..]
Wat mag die kosten? Ziet er wel heel gaaf uit.
quote:Op maandag 12 februari 2007 10:32 schreef ROG het volgende:
In de slaapkamerfolder stond een soort hoofdeindetafel voor Malm bedden, met aan weerszijdes een soort lades? Hoe & wat?
En waarom is de Malm garderobekast eruit?
Thanks!quote:Op maandag 12 februari 2007 17:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[afbeelding]
MALM hoofdeinde/bedplank
En de MALM garderobekast is er uit om plaats te maken voor nieuwe artikelen. En er zijn tegenwoordig MALM schuifdeuren voor de PAX serie.
't werkt welquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:37 schreef rupicola het volgende:
Vraagje voor het IKEA-personeel (ANNA weet het antwoord niet): is zo'n cadeaubon ook geldig bij IKEA-vestigingen in andere landen? Ik wil nl. een bon kopen hier in Amersfoort (is 5 minuten fietsen) die mijn broer dan zou kunnen gebruiken bij een Belgische IKEA (dichtsbijzijnde is 2 uur met de auto)...
In Hengelo hebben we de opdracht gekregen GEEN cadeaupassen uit Duitsland aan te nemen. Dit heeft er mee te maken dat het geld uiteindelijk niet in de Nederlands omzetpot zou belanden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
't werkt wel, maar wordt niet actief gecommuniceerd omdat er verschillen zitten in btw percentages tussen landen. bijv. je koopt hier een cadeaupas ad 19% btw en betaalt er inn een land mee dat een tarief van 16% kent, ergo 3% winst voor jou en verlies voor IKEA...
Gevonden! Dankjewel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:16 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
In Amsterdam te vinden in stelling 39 van het zelfbedieningsmagazijn!
Ik denk niet dat er dan problemen worden gemaakt als ik een pas aankoop a 19% BTW en dat die dan in Belgie gebruikt wordt a 21% BTWquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
't werkt wel, maar wordt niet actief gecommuniceerd omdat er verschillen zitten in btw percentages tussen landen. bijv. je koopt hier een cadeaupas ad 19% btw en betaalt er inn een land mee dat een tarief van 16% kent, ergo 3% winst voor jou en verlies voor IKEA...
Dat kan zelfs heel goed. Er zitten daarvoor twee gaten in de achterkant...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:35 schreef Schimmetje het volgende:
Ik heb een discussie met mijn vriendin. Is het mogelijk om deze schoenenplank ook op de muur te schroeven? In de folder staat hij alleen in een kast.
[afbeelding]
quote:
Is dat dan niet 55? (32+21+2)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:34 schreef Allan24 het volgende:
Net snel4 rijen van 8, 3 rijen van 7 en twee aan de achterkant
Als ik (4*8)+(3*7)+2 uitreken, kom ik op 55 uit.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:34 schreef Allan24 het volgende:
Net snel4 rijen van 8, 3 rijen van 7 en twee aan de achterkant
Helemaal over jouw post heengelezen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:36 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Is dat dan niet 55? (32+21+2)
quote:Op zondag 18 februari 2007 09:58 schreef Allan24 het volgende:! Even kijken of iedereen wel een beetje op zit te letten.
Ik ben bang dat ik je moet teleurstellen...quote:Op zondag 18 februari 2007 19:39 schreef Breuls het volgende:
Okay, ik enthousiast in de gids zoeken naar voorbeelden voor de Journalist serie... niks te vinden. Hij's toch zeker niet uit het assortiment he.
Om te huilen, zo lelijk jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:06 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zomerassortiment, in volledigheid te bewonderen op de duitse site www.ikea.de
ik vraag me eig'k af waarom IKEA nog een tuin assortiment voert
Wat is een pureeknijper? Een soort van knoflookpers, maar dan in aardappelformaat?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Om te huilen, zo lelijk ja
ander vraagje :
Heeft Ikea een pureeknijper?
Jep... helaas welquote:Op maandag 19 februari 2007 00:08 schreef UncleFunk het volgende:
Ik wil de Benno cd-/dvd-kast in beukenfineer, maar hij is in alle vestigingen niet voorradig de laatste drie maanden ongeveer. Er zijn leveringsproblemen, neem ik aan?
Ik heb er 3 aan de muur hangen, maar vind het vervelende dingen. Zet er een paar zware schoenen op en dat hele ding zakt naar beneden. Pumps erop zetten werkt ook niet; de hak valt in een gat...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:35 schreef Schimmetje het volgende:
Ik heb een discussie met mijn vriendin. Is het mogelijk om deze schoenenplank ook op de muur te schroeven? In de folder staat hij alleen in een kast.
[afbeelding]
ja.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is een pureeknijper? Een soort van knoflookpers, maar dan in aardappelformaat?
ja, die ligt hier al sinds vorige weekquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:41 schreef Spookje81 het volgende:
Vandaag kwam het ikea family boekje binnen. Nog meer mensen die het gezien hebben?
Ik ook niet!quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:17 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik heb nog geen Family boekje op de deurmat gevonden helaas...
Wat een leuke site ! met veel info.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:54 schreef Nuvole het volgende:
Creatief met IKEA!
http://ikeahacker.blogspot.com/
Zelfs voor de blauwe tas een nieuw idee.
Ja, het is inderdaad de bedoeling dat je die inkort op de hoogte zoals je die zelf nodig hebt.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Even een vraagje, hoe werken die paneelgordijnen precies? Ze zijn 3 meter lang, maar zo hoog is mijn kamer niet, volgens mij bij niemand. Kun je dat zelf op maat maken?
Volgens mij niet meer inderdaad...quote:En IKEA verkoopt niet echt grote grand foulards he?
We verkopen nog steeds Grand Foulards, zelf van 350 cm. Ze heten TACKA, maar om nou te zeggen dat ze erg mooi zijn...........quote:Op zondag 25 februari 2007 15:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Even een vraagje, hoe werken die paneelgordijnen precies? Ze zijn 3 meter lang, maar zo hoog is mijn kamer niet, volgens mij bij niemand. Kun je dat zelf op maat maken?
En IKEA verkoopt niet echt grote grand foulards he?
wat zijn die lampjes vre-se-lijkquote:Op zondag 11 februari 2007 12:58 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
SKINA hangdecoratie
Alleen in het rood issie nieuw... dat staat er ook bij...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:12 schreef eos het volgende:
Zit ff bij de nieuwe producten te kijken. Ogla stoel nieuw???Die heb ik ik weet niet hoelang geleden al bij ikea gekocht. (zit er trouwens nog steeds op)
Heb je het over de bank of de fauteuil? Fauteuil is eruit inderdaad (hoewel de geruchten gaan dat iedere vestiging nog wat kleine restanten gaat krijgen). De bank is geen probleem.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:39 schreef eos het volgende:
Ow...excuses...niet goed opgelet.
Ik vond het ook al zo raar.
Gelijk nog een vraagje. De ekeskog is blijkbaar nu echt uit de collectie. Hoe kom ik er achter of er nog ergens hoezen te koop zijn? (voorraadje is nooit weg)
Waarom was die (met bloemetjes) gister in breda nog niet voorradig, terwijl de site zei van wel. Nu moet ik nog x speciaal terug grrrquote:Op zondag 11 februari 2007 12:58 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
SKINA hangdecoratie
Voor die restvoorraad heb ik het dus over de stoel in dit geval, we hebben nog wat overtrekken in beige ripstof en in wit dacht ik.....Heb je zelf al een fauteuil onderstel? Zo niet, ook daar krijgen we aanstaande vrijdag nog een restpartij van binnen (10 stuks ongeveer).quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:00 schreef eos het volgende:
Beiden...
Het is niet te zien op de site, dat wordt dus de voorraad info bellen neem ik aan?
Weet je toevallig welke hoezen er nog zijn in amsterdam?
Waarom is de ekeskog er eigenlijk uit, ik vind het een moordbank!
Ik ben er alleen nog niet uit hoe ik de zitkussen goed opgeschud krijg.
Misschien moet die info eens in de OP worden opgenomen, want die vraag wordt ook ongeveer wekelijks gesteld. Even teruglezen anders wendywendy, alle topiclinks staan in de OP.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:55 schreef wendywendy het volgende:
Hoe zit het ook alweer met de transportkosten bij ikea?
Dank! Ik dacht inderdaad dat het 30 euro was. Heb het inderdaad in een eerder topic zien staan, maar begon ff te twijfelen. Kon het ook niet op de ikea site terug vinden, vandaar mijn vraag hier.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:47 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Misschien moet die info eens in de OP worden opgenomen, want die vraag wordt ook ongeveer wekelijks gesteld. Even teruglezen anders wendywendy, alle topiclinks staan in de OP.
Moet je die volgens de knutselfolder niet ergens vast maken dan??quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:54 schreef The.PhantoM het volgende:
Oke, ik heb net mijn ivar set binnen gekregen inclusief ivar tafelblad (deze dus: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15561&catalogId=10103&storeId=9&productId=76674&langId=-22&categoryId=15886&chosenPartNumber=20105261). Je monteert h'm op de zelfde manier als alle andere ivar planken. Maar als je nu even nadenkt dan zie je dat als je op het uit einde van het tafelblad gaat leunen gewoon het hele tafelblad uit de stelling klapt. Hoe moet je dat ding in godsnaam vast maken?
er zit geen folder bij...quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Moet je die volgens de knutselfolder niet ergens vast maken dan??
Euhm... ok... ook geen heel klein opgevouwen boekje?quote:
ja alleen van die pinnen en voor de rest geen boekje. Zaten ook geen boekjes biji de rest van de ivar stelling..quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm... ok... ook geen heel klein opgevouwen boekje?
Had je alleen 4 van die stalen pinnentjes??
Nee dat het bij de rest niet zit, dat klopt wel... dat wijst zich ook behoorlijk makkelijk...quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:38 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ja alleen van die pinnen en voor de rest geen boekje. Zaten ook geen boekjes biji de rest van de ivar stelling..
Die ingelijste afbeelding zit verpakt met meerdere soorten, de naam is NORRSUND div motieven, geen idee of deze niet mee rkomt hij is namelijk vrij nieuw... Ik kan het morgen voor je nakijken!quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:20 schreef -ladybird- het volgende:
even een vraagje, een tijdje terug zag ik in Ikea Amsterdam een groot ingelijste poster (+/- 80x100 cm) van een skyline (volgens mij Sydney), de poster had een rose paarse uitstraling, errug mooi.
Maarr nu ben ik laatst naar Ikea Haarlem geweest en nu zag ik deze poster niet meer, en is ook niet te vinden op de site in het producten assortiment!
Heeft iemand deze ingelijste poster miss in een ander filiaal zien staan? Of misschien komen ze weer terug int assortiment?
Iemand van Breda antwoord? En zijn er andere vestigingen waar ze die dingen al wel hebben?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:37 schreef Spookje81 het volgende:
[..]
Waarom was die (met bloemetjes) gister in breda nog niet voorradig, terwijl de site zei van wel. Nu moet ik nog x speciaal terug grrr![]()
![]()
Had Breda al wel het tuin assortiment staan dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:50 schreef Spookje81 het volgende:
[..]
Iemand van Breda antwoord? En zijn er andere vestigingen waar ze die dingen al wel hebben?
Fijn! Maar die versie die ik heb gezien waren per stuk verkrijgbaar, heb er eentje in mijn handen gehad, dus dat weet ik zeker! Alvast bedankt voor het checken!quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:31 schreef WebForce het volgende:
[..]
Die ingelijste afbeelding zit verpakt met meerdere soorten, de naam is NORRSUND div motieven, geen idee of deze niet mee rkomt hij is namelijk vrij nieuw... Ik kan het morgen voor je nakijken!
Ja, dat bedoel ik ook. Ze zitten met nog 2 of 3 andere motieven in een pallet verpakt. Je kan ze gewoon per stuk kopenquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:54 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Fijn! Maar die versie die ik heb gezien waren per stuk verkrijgbaar, heb er eentje in mijn handen gehad, dus dat weet ik zeker! Alvast bedankt voor het checken!![]()
Die BAMmer die daar zit is ook wel een type om dat binnen 2 dagen te doenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:17 schreef Allan24 het volgende:
In Breda is afgelopen maandag begonnen met de opbouw van de tuinshop (nadat heel de afdelingen 'Potten & Planten' en 'Posters & Lijsten' afgelopen weekend in een marathonverbouwing zijn gerestyled). Het duurt nog even voordat de tuinshop helemaal af is.
't Is A.H. (nee, niet Albert Heijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:30 schreef WebForce het volgende:
[..]
Die BAMmer die daar zit is ook wel een type om dat binnen 2 dagen te doen, als het nog steeds dezelfde is als die van vorig jaar
.
waarschijnlijk proberen ze de verbouwing snel terug te verdienenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:34 schreef bibi het volgende:
Ik heb vanmiddag bij de ikea in Delft de babord gekocht een schoenenrekje. Alleen op internet staat hij voor 5,95 en ik moest er 6,95 voor betalen. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Die folielaag zit aan de binnen- en buitenkant zodat er bij de productie niemand hoeft op te letten of het plexiglaasje wel goed in de lijst gaat. Dat scheelt weer in de aankoopprijsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:16 schreef R0ADKILL het volgende:
Ik wil graag een Ikea medewerker nomineren voor een enorm pak slaag
Vandaag was ik klaar met het opknappen van m'n gang en heb 3 Ikea posters opgehangen.
De rood/groen/blauw Jazz Musicians.
Buitenste folie eraf.. haakjes afgemeten en het spul opgehangen.
Alles was recht en naar m'n zin dus ik trek de folie van de plexiglasplaat af en hang het spul weer op. Zit ik naar de groene te kijken en daar zag je die zwarte merkjes van de folie nog.
Ik pulken maar kon geen beginnetje vinden.
Heeft een of andere geestelijk gehandicapte Ikea doos folie aan de buiten- en binnenkant geplakt
Heel voorzichtig de boel uit elkaar gehaald. Maar ja dat spul is vreselijk statisch dus allemaal stof tussen de plexiglasplaat en de poster. En twee van de zwarte lipjes braken af.
Die lipjes moet je niet ombuigen maar eruit halen in zijn geheel. Verder wel lastig dat die aan beide zijden waren beplakt... Ik weet welk artikel je bedoeld (NYTTJA)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:16 schreef R0ADKILL het volgende:
Ik wil graag een Ikea medewerker nomineren voor een enorm pak slaag
Vandaag was ik klaar met het opknappen van m'n gang en heb 3 Ikea posters opgehangen.
De rood/groen/blauw Jazz Musicians.
Buitenste folie eraf.. haakjes afgemeten en het spul opgehangen.
Alles was recht en naar m'n zin dus ik trek de folie van de plexiglasplaat af en hang het spul weer op. Zit ik naar de groene te kijken en daar zag je die zwarte merkjes van de folie nog.
Ik pulken maar kon geen beginnetje vinden.
Heeft een of andere geestelijk gehandicapte Ikea doos folie aan de buiten- en binnenkant geplakt
Heel voorzichtig de boel uit elkaar gehaald. Maar ja dat spul is vreselijk statisch dus allemaal stof tussen de plexiglasplaat en de poster. En twee van de zwarte lipjes braken af.
Bij deze nomineer ik jou ook voor een enorm pak slaagquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:21 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Die folielaag zit aan de binnen- en buitenkant zodat er bij de productie niemand hoeft op te letten of het plexiglaasje wel goed in de lijst gaat. Dat scheelt weer in de aankoopprijs
Statisch, da's altijd met plexiglas, dat ligt niet aan IKEA. Dat die lipjes afbreken is natuurlijk niet de bedoeling, daarmee kan je evt. teruggaan naar de klantenservice zodat het kan worden omgeruild.
* Allan24 wil geen pak slaagquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:29 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Bij deze nomineer ik jou ook voor een enorm pak slaag![]()
Welke mongool idioot plakt er folie aan de binnenkant.
Gelukkig was het maar bij 1 van de 3 fout
En inderdaad WebForce, het is de Nyttja
Worden die nog verkocht of heb ik een collectors item ?
Volgens mij worden die nog gewoon verkocht...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:29 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Bij deze nomineer ik jou ook voor een enorm pak slaag![]()
Welke mongool idioot plakt er folie aan de binnenkant.
Gelukkig was het maar bij 1 van de 3 fout
En inderdaad WebForce, het is de Nyttja
Worden die nog verkocht of heb ik een collectors item ?
Die zijn al ingelijst dus dat denk ik nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:30 schreef Adelante het volgende:
En volgens mij zit er bij die posters altijd aan de binnen- en buitenkant folie, dus moet je de andere twee ook nog "klaar" maken
De Mysinge bank bestaat niet in een 3 zits uitvoering. Wellicht is het een idee om 2x een 2-zitter met 1 armleuning combineren?? Heb je zelfs een 4-zitter....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:42 schreef L-E-A het volgende:
Ik heb even een vraagje: De Mysinge bank, is die er ook in een 3-zits uitvoering? Die kan ik nl. niet vinden op de site. Als die er is, wat zou dan de prijs zijn in de uitvoering grijs/bruin?
Alvast bedankt!
Dank je wel! Ik ga er eens even over nadenkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:13 schreef JC-Rags het volgende:
De Mysinge bank bestaat niet in een 3 zits uitvoering. Wellicht is het een idee om 2x een 2-zitter met 1 armleuning combineren?? Heb je zelfs een 4-zitter....
is een uitgaande serie, veel artikelen zijn al uitverkochtquote:Op zondag 4 maart 2007 13:18 schreef athlonkmf het volgende:
Is de magiker serie niet meer te koop? kan het niet meer vinden....
damn... En mijn hele woonkamer is alleen magiker...quote:Op zondag 4 maart 2007 14:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
is een uitgaande serie, veel artikelen zijn al uitverkocht
Vorig jaar is inderdaad de kleur Kersen geintroduceerd. Maar dat zegt helaas niet zo heel veel over de loopduur van een serie...quote:Op zondag 4 maart 2007 16:21 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
damn... En mijn hele woonkamer is alleen magiker...
is er wat anders voor in de plaats gekomen dan? Ik zie niet meer iets in oingeveer zelfde stijl. Kan me nog herinneren dat vorig jaar nog een paar extra kleuren waren bij gekomen...
He die rekjes op de foto heb ik hier nog in de gangkast staan! 3 geloof ikquote:Op zondag 4 maart 2007 18:06 schreef Jerkmaine het volgende:
Even een vraagje aan een Ikea-medewerker/guru die wat weet van de secundaire opbergers (Zoals dat zo mooi op de Ikea site staat)... Ik heb uit de Vink serie de DVD rekjes, die sterk lijken op de CD-rekjes, maar volgens die aardige mevrouw van Ikea Haarlem (Waar ik morgen toch weer ff heen moet aangezien m'n bureaulamp het begeven heeft...) zijn de Vink DVD-rekjes niet meer verkrijgbaar. Kan iemand dat bevestigen? Ik heb er namelijk nog wel een paar nodig, anders moet ik overstappen naar een ander model
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:41 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Dan moet hij niet van die domme dingen roepen
Maar het gaat mij om de DVD rekjesquote:Op zondag 4 maart 2007 19:59 schreef Cyan het volgende:
[..]
He die rekjes op de foto heb ik hier nog in de gangkast staan! 3 geloof ik
Haaai moemoequote:Op maandag 5 maart 2007 13:39 schreef moemoe het volgende:
Haaai Ikea mensjes.
Verkopen jullie ook matrassen van 120 bij 200 cm?
Oh sorry niet goed gelezen!quote:
Hmm helaas, maar toch bedanktquote:Op maandag 5 maart 2007 20:51 schreef Cyan het volgende:
[..]
Oh sorry niet goed gelezen!Anders had je mijn rekjes zo mogen hebben
Naar welke IKEA ga jij meestal??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:15 schreef Nuvole het volgende:
Zaterdag weer eens bij m'n favoriete woonwinkel geweest..
Bij de FAMILY-balie gevraagd waarom ik al een tijdje geen post meer van ze ontvang. De mails krijg ik wel, maar niets per papieren post. Ik begreep in de winkel dat er iedere maand een boekje met aanbiedingen is.
De medewerkster zocht me op in de computer (grappig om te zien dat ik in de lijst van mensen met dezelfde achternaam uit mijn absoluut niet kleine woonplaats de enige man was tussen allemaal vrouwen). Ze heeft mijn gegevens en vraag in een of ander word-document gekopieerd om het door te geven aan de betreffende afdeling, dus ik wacht af..
Iets heel anders: er werken altijd wel leuke jongens bij IKEA, lijkt me leuk vriendjesmateriaal. Is er hier niet toevallig nog een aardige vrijgezel?.
Vandaag met nieuw assortiment bezig geweest en de Vink DVD komt niet meer terug. Misschien dat een aantal winkels ze nog hebben. In Groningen is die niet meer op voorraad.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:06 schreef Jerkmaine het volgende:
Even een vraagje aan een Ikea-medewerker/guru die wat weet van de secundaire opbergers (Zoals dat zo mooi op de Ikea site staat)... Ik heb uit de Vink serie de DVD rekjes, die sterk lijken op de CD-rekjes, maar volgens die aardige mevrouw van Ikea Haarlem (Waar ik morgen toch weer ff heen moet aangezien m'n bureaulamp het begeven heeft...) zijn de Vink DVD-rekjes niet meer verkrijgbaar. Kan iemand dat bevestigen? Ik heb er namelijk nog wel een paar nodig, anders moet ik overstappen naar een ander model
![]()
Dat zal de MERETE zijn:quote:Op maandag 5 maart 2007 20:51 schreef Cyan het volgende:
[..]
Oh sorry niet goed gelezen!Anders had je mijn rekjes zo mogen hebben
Edit: Weet niemand van de Ikeamedewerkers of die wit gebroken ribfluweel gordijnen met stalen ringen (in het gordijn verwerkt) nog in de collectie zitten? En hoe ze heten?
Eindhoven.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naar welke IKEA ga jij meestal??
Owkej ik ga binnenkort een dagje naar Eindhoven, dan dus daar maar even goed de ogen open houdenquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Eindhoven.
Maar vind jij ervan? Zijn die jongens bij IKEA de moeite waard? Ze lijken me zo lekker degelijk. Zweedse kwaliteit, zeg maar..
Bedankt voor je antwoord met dat zijn ze niet. De MERETE zijn namelijk gemaakt van een andere stof. Maar zien er verder eigenlijk wel precies hetzelfde uit. Ga er nog eens over nadenkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:20 schreef ProgMAN het volgende:
[..]
Dat zal de MERETE zijn:
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15594&catalogId=10103&storeId=9&productId=10848&langId=-22&categoryId=15845&chosenPartNumber=90046843
Is als het goed is nog beschikbaar.
Nog meer vragen? Kom maar op!Oh ja, Adelante, je mag mij anders ook wel toevoegen aan de lijst van mederwerkers. Ik werk zelf in vestiging Groningen.
Vrijdag ben ik weer in de winkel, dan zal ik even bij de textiel afdeling navragen. Je hoort nog van mij.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:33 schreef Cyan het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord met dat zijn ze niet. De MERETE zijn namelijk gemaakt van een andere stof. Maar zien er verder eigenlijk wel precies hetzelfde uit. Ga er nog eens over nadenken
Oke hartstikke bedankt! Ik geloof dat ze hier uit assortiment zijn maar misschien zijn ze nog in andere filialen verkrijgbaar? En kan Ikea iets interfiliëren? Als ik een naam weet kan ik nog even op MP kijken ofzo.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:47 schreef ProgMAN het volgende:
[..]
Vrijdag ben ik weer in de winkel, dan zal ik even bij de textiel afdeling navragen. Je hoort nog van mij.
Is dat dan een soort van IKEA-uitwisselingswerkbezoek of ga je meehelpen? Of ga je helemaal niet naar IKEA en doe je een leuk, recreatief bezoekje aan de stad?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Owkej ik ga binnenkort een dagje naar Eindhoven, dan dus daar maar even goed de ogen open houden
Naja zo heel vaak zie je je collega's uit andere vestigingen niet... helaas!
We hebben een paar jaar terug een groot centraal feest gehad toen IKEA 25 jaar bestond. En toen heb ik wel behoorlijk wat leuke jongens uit andere vestigingen gezien. In Hengelo werkt niet zo heel veel leuks...
Maar laten we het inderdaad maar op de deugelijke Zweedse kwaliteit houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |