abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 februari 2007 @ 19:40:12 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_46116737

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
quote:
DESIGN YOUR OWN LIFE
Wanneer ben jij gestopt naar jezelf te luisteren?
Uit onderzoek dat IKEA heeft laten doen blijkt dat vrijwel iedereen zich in meer of mindere mate laat beïnvloeden. Door een partner, vrienden, buren, schoonouders, wie dan ook. Op zich is daar niets mis mee. Maar de balans is soms een beetje zoek, De invloed van anderen is vaak zo groot dat je even vergeet wat nu echt belangrijk is: je eigen mening.

Eén ding is in ieder geval zeker: teveel naar anderen luisteren, maakt niet gelukkig. Het wordt tijd om ons leven weer in eigen hand te nemen. En dat begint thuis. Want als er één plek is waar je jezelf wilt zijn, is dat natuurlijk je eigen huis.

Maar luister je nog echt naar jezelf bij de aanschaf van een nieuwe bank? Koop je dure merken om indruk te maken op je omgeving? Laat je de boel de boel, of ruim je eerst op voordat je schoonmoeder op bezoek komt?

Doe de test en kijk waar je staat. In hoeverre laat jij je beïnvloeden door een kritische partner, vragende kinderogen, die ene hippe collega en eindeloze \'what\'s hot, what\'s not\'-lijstjes?

Check de Design your own life site!
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho
  • IKEA Breda: Allan24
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce - TuuT
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: Adelante - TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even \'eerdere topics\' aanpassen!

[ Bericht 7% gewijzigd door Adelante op 09-02-2007 00:21:08 ]
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      donderdag 8 februari 2007 @ 20:01:50 #2
    32543 Sammetje
    Ik is ook lief!
    pi_46117482
    tvp
    Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
    pi_46118530
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 18:36 schreef WebForce het volgende:

[..]

Je kan wél een afspraak maken 'met die gasten', ze kunnen zelfs de levering 2 weken voor je rekken (max). En ja dat je dan een dg vrij moet nemen, omdat je niet precies weet wanneer ze komen... dat is vervelend, maar niet te vermijden.
    Je kunt een dag van te voren, na 16:00 uur, op www.transportservice.nl je postcode invoeren om een tijdsindicatie van ongeveer 3 uur te krijgen.
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      donderdag 8 februari 2007 @ 20:46:51 #4
    118784 denka
    Vrijheid! Blijheid!
    pi_46119022
    tvp
    Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
    pi_46124520
    * Memento-Mori meldt zich hier ook meteen even zodat ik alles in de gaten kan houden

[ Bericht 13% gewijzigd door Memento-Mori op 08-02-2007 23:34:43 ]
    pi_46125178
    Haal even het PLUNDRA! stukje uit de OP .
    pi_46127204
    Meld me ook weer ff voordat ik me weer een ongeluk zit te zoeken. Zou trouwens vanavond eigenlijk naar de workshop zweedse borrelhapjes maken gaan, werd het afgelast vanwege het weer alarm. Jammer (hoewel het me ook niet zo slecht uitkwam) Hoop dat het snel weer opnieuw ingepland word. Wel netjes dat ze een mailtje stuurde dat het niet doorging.
    pi_46130887
    tvp
      vrijdag 9 februari 2007 @ 12:51:45 #9
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_46136097
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 00:25 schreef eos het volgende:
    Meld me ook weer ff voordat ik me weer een ongeluk zit te zoeken. Zou trouwens vanavond eigenlijk naar de workshop zweedse borrelhapjes maken gaan, werd het afgelast vanwege het weer alarm. Jammer (hoewel het me ook niet zo slecht uitkwam) Hoop dat het snel weer opnieuw ingepland word. Wel netjes dat ze een mailtje stuurde dat het niet doorging.
    Was dat vanuit de familiepas?
    AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
    forum.opeenshadikhet.nl
      vrijdag 9 februari 2007 @ 15:52:10 #10
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_46142498
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 18:36 schreef WebForce het volgende:

[..]

Je kan wél een afspraak maken 'met die gasten', ze kunnen zelfs de levering 2 weken voor je rekken (max). En ja dat je dan een dg vrij moet nemen, omdat je niet precies weet wanneer ze komen... dat is vervelend, maar niet te vermijden.
    sorrie, dat heb ik de eerste keer geprobeerd en het was gewoon godsonmogelijk. ik ga niet weer het hele verhaal houden, maar dit is gewoon zó frustrerend. we zijn heel blij hoor dat de uiteindelijke levertijd zo is meegevallen, maar alsjeblieft IKEA roep een e-mail adres in het leven of een telefoonnummer waar je een levend mens aan de lijn krijgt om dat soort dingen te bespreken!
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
    pi_46142742
    tvp
    ...klussen...
    pi_46151795
    afgelopen woensdag een matras gekocht.
    Een "gecomprimeerde " Nu moet die 4 dagen liggen om op maat te komen maar het lijtk ons dat dat ding nooit 2 meter lang wordt. heeft Ikea ook matrassen van 1.80???
    laat me toch, ben een blindganger
      vrijdag 9 februari 2007 @ 20:12:19 #13
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_46151871
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 20:10 schreef bomberman het volgende:
    afgelopen woensdag een matras gekocht.
    Een "gecomprimeerde " Nu moet die 4 dagen liggen om op maat te komen maar het lijtk ons dat dat ding nooit 2 meter lang wordt. heeft Ikea ook matrassen van 1.80???
    Ezel.
    pi_46154305
    Nee, IKEA verkoopt geen matrassen van 180 cm.

moet je hem niet in de breedte leggen....
    pi_46157782
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 15:52 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

sorrie, dat heb ik de eerste keer geprobeerd en het was gewoon godsonmogelijk. ik ga niet weer het hele verhaal houden, maar dit is gewoon zó frustrerend. we zijn heel blij hoor dat de uiteindelijke levertijd zo is meegevallen, maar alsjeblieft IKEA roep een e-mail adres in het leven of een telefoonnummer waar je een levend mens aan de lijn krijgt om dat soort dingen te bespreken!
    Een mailtje sturen kan via deze link:
    Ik heb een vraag over mijn bestelling
    Of via deze:
    Ik heb een klacht
    Of:
    Mijn klacht is al in behandeling, maar ik wil er nog iets aan toevoegen

Verder heeft het 0900 nummer absoluut de mogelijkheid om een medewerker aan de telefoon te krijgen, want anders zouden we die hele afdeling niet meer nodig hebben...
    (ik ken alleen niet zo 1,2,3 de sneltoetsen daarvoor... sorry)
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_46158322
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 12:51 schreef Spookje81 het volgende:

[..]

Was dat vanuit de familiepas?
    Ja....worden leuke dingen gedaan vanuit ikea family. Je moet alleen voor sommige dingen er wel als de kippen bij zijn want die zijn in no-time volgeboekt.
    pi_46165725
    Vandaag in de krant:
    quote:
    Zuid-Frans stadje wil IKEA niet toelaten

Zaterdag 10 februari 2007 - NICE - Na protesten van omwonenden mag de Zweedse meubelgigant IKEA geen nieuwe vestiging openen in de Zuid-Franse plaats Mougins, gelegen op 10 kilometer van de badplaats Cannes.
    Een meerderheid van de circa 16.000 inwoners van het stadje zag de komst niet zitten. Gevreesd werd voor verkeersoverlast en omzetverlies voor de middenstand.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_46177589
    Even een vraagje naar aanleiding van de TT: wanneer komt de tuincollectie?
      zaterdag 10 februari 2007 @ 18:16:44 #19
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_46178171
    quote:
    Op zaterdag 10 februari 2007 17:55 schreef Ingridh007 het volgende:
    Even een vraagje naar aanleiding van de TT: wanneer komt de tuincollectie?
    verschilt per vestiging, sommigen beginnen komende week al met opbouwen van de tuinafdeling, anderen pas begin maart. staat vaak wel aangegeven op de website welke vestiging de tuinafdeling al klaar heeft
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      Jubileum moderator zaterdag 10 februari 2007 @ 19:54:11 #20
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_46181454
    Ik heb mijn familypas September aangevraagd en nu al binnen
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
      zaterdag 10 februari 2007 @ 20:24:14 #21
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_46182444
    quote:
    Op zaterdag 10 februari 2007 19:54 schreef Lois het volgende:
    Ik heb mijn familypas September aangevraagd en nu al binnen
    whehehe

had je wel het nieuwe family magazine er bij of ook nog die van september?
      Jubileum moderator zaterdag 10 februari 2007 @ 20:32:13 #22
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_46182728
    Hahaha gelukkig de nieuwe inderdaad.
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
    pi_46188545
    ik was vandaag weer even bij de Ikea...en er werd steeds omgeroepen, code 500 , code 500...
    nu MOET ik weten wat dat toch betekend....zit er steeds aan te denken...
    iemand???
    > Be Yourself; everyone else is taken <
    pi_46195684
    quote:
    Op zaterdag 10 februari 2007 23:00 schreef Peekaboo het volgende:
    ik was vandaag weer even bij de Ikea...en er werd steeds omgeroepen, code 500 , code 500...
    nu MOET ik weten wat dat toch betekend....zit er steeds aan te denken...
    iemand???
    Er worden wel eens codes omgeroepen voor het personeel... 10, 200, 500 en 1000.
    Hoe hoger het nummer, hoe harder iedereen gaat rennen

Code 500 is een oproep voor de BHV'ers, dan is er iemand op z'n smoel gegaan of heeft een bloedneus o.i.d.
    pi_46197184
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 09:57 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Er worden wel eens codes omgeroepen voor het personeel... 10, 200, 500 en 1000.
    Hoe hoger het nummer, hoe harder iedereen gaat rennen

Code 500 is een oproep voor de BHV'ers, dan is er iemand op z'n smoel gegaan of heeft een bloedneus o.i.d.
    ahaa, nou mooi dat ik het nu weet, kan ik het van me afzetten
    dank je wel
    > Be Yourself; everyone else is taken <
    pi_46197531
    Ik heb een vraag!
    De SOLSTA slaapbank, moet je die nog zelf monteren?
    Ik heb op de site gekeken maar kan het helaas niet vinden: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15585&catalogId=10103&storeId=9&productId=59610&langId=-22&chosenPartNumber=10087106
    Er staat niet dat je hem nog wél moet monteren, maar ook niet dat je hem níet moet monteren.
    Wie heeft het antwoord!?!

En gebruikservaringen zijn trouwens ook welkom.
      zondag 11 februari 2007 @ 12:57:34 #27
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_46198836
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 12:10 schreef Cutie het volgende:
    Ik heb een vraag!
    De SOLSTA slaapbank, moet je die nog zelf monteren?
    Ik heb op de site gekeken maar kan het helaas niet vinden: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15585&catalogId=10103&storeId=9&productId=59610&langId=-22&chosenPartNumber=10087106
    Er staat niet dat je hem nog wél moet monteren, maar ook niet dat je hem níet moet monteren.
    Wie heeft het antwoord!?!

En gebruikservaringen zijn trouwens ook welkom.
    hij zit kant-en-klaar in de verpakking, dus uitpakken en neerzetten en niets meer monteren.

gebruikerservaring? ik hoop dat de bank gebruikt gaat worden op een logeerkamer waar heeeeeeeel af en toe iemand de nacht op moet doorbrengen zoek je een slaapbank om regelmatig.vaak te gebruiken, besteed dan ajb iets meer geld en kies er een met een fatsoenlijk matras (bijv ikea/ps slaapbankserie).
      zondag 11 februari 2007 @ 12:58:11 #28
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_46198860
    voorproefje van het nieuwe tuin assortiment

SKINA hangdecoratie
    pi_46201113
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 12:58 schreef Adelante het volgende:

[afbeelding]

SKINA hangdecoratie
    Die dingen zijn leuk!
    pi_46202026
    http://www.ikea.com/ms/nl(...)uct_range_travel.jpg

Iemand een idee wat die booschappenwagentjes kosten?
    Liefde
    Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
    pi_46204540
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 14:09 schreef MeNicole het volgende:
    http://www.ikea.com/ms/nl(...)uct_range_travel.jpg

Iemand een idee wat die booschappenwagentjes kosten?
    Die dingen rechts onderin? Volgens mij voor Family-leden 19.95... maar da week dus nie zeker...
    pi_46204617
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 15:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die dingen rechts onderin? Volgens mij voor Family-leden 19.95... maar da week dus nie zeker...
    Bedoel dat oranje ding linksonderin.

Maar anders kijk ik dinsdag zelf wel ff. Maar in ieder geval bedankt
    Liefde
    Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
    pi_46205204
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 15:06 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Bedoel dat oranje ding linksonderin.

Maar anders kijk ik dinsdag zelf wel ff. Maar in ieder geval bedankt
    Ja sorry... die bedoelde ik ook...
      zondag 11 februari 2007 @ 22:27:45 #34
    15358 ProgMAN
    De enige echte besuikerde...
    pi_46221163
    quote:
    Op zaterdag 10 februari 2007 18:16 schreef Adelante het volgende:

[..]

verschilt per vestiging, sommigen beginnen komende week al met opbouwen van de tuinafdeling, anderen pas begin maart. staat vaak wel aangegeven op de website welke vestiging de tuinafdeling al klaar heeft
    In Groningen beginnen we 19 februari met de verkoop van tuinartikelen.
      zondag 11 februari 2007 @ 22:29:25 #35
    15358 ProgMAN
    pi_46221224
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 12:57 schreef Adelante het volgende:

[..]

hij zit kant-en-klaar in de verpakking, dus uitpakken en neerzetten en niets meer monteren.

gebruikerservaring? ik hoop dat de bank gebruikt gaat worden op een logeerkamer waar heeeeeeeel af en toe iemand de nacht op moet doorbrengen zoek je een slaapbank om regelmatig.vaak te gebruiken, besteed dan ajb iets meer geld en kies er een met een fatsoenlijk matras (bijv ikea/ps slaapbankserie).
    Of de Lycksele of de Beddinge. Kun je zelf de kwaliteit matras kiezen en de kleur hoes.
    pi_46225028
    quote:
    Op zaterdag 10 februari 2007 10:09 schreef Allan24 het volgende:
    Vandaag in de krant:
    [..]

terwijl het onzin is, want ook de middenstand gaat er waarschijnlijk op voorruit doordat mensen ook nog ff de 'stad' ingaan.

Tenminste, Sliedrecht heeft een aardige impuls gekregen door 28 jaar ikea
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
    pi_46226555
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 12:57 schreef Adelante het volgende:

[..]

Nog een tip, ga niet liggen met je hoofd naar de bank zelf toe (dat is van hout). let daar je voetjes....

O ja, Amsterdam begint maandag 12-2 met tuinverkoop...
      maandag 12 februari 2007 @ 10:02:55 #38
    163688 isVuur
    waar rook is,
    pi_46230452
    Te gek Vette Plek om te winkelen
      maandag 12 februari 2007 @ 10:32:02 #39
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_46230933
    In de slaapkamerfolder stond een soort hoofdeindetafel voor Malm bedden, met aan weerszijdes een soort lades? Hoe & wat?

En waarom is de Malm garderobekast eruit?
      maandag 12 februari 2007 @ 12:08:56 #40
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_46233272
    quote:

[afbeelding]

SKINA hangdecoratie
    Wat mag die kosten? Ziet er wel heel gaaf uit.
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_46243519
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 12:08 schreef Spookje81 het volgende:

[..]

Wat mag die kosten? Ziet er wel heel gaaf uit.
    19.95 meende ik...
    pi_46243639
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 10:32 schreef ROG het volgende:
    In de slaapkamerfolder stond een soort hoofdeindetafel voor Malm bedden, met aan weerszijdes een soort lades? Hoe & wat?

En waarom is de Malm garderobekast eruit?

MALM hoofdeinde/bedplank

En de MALM garderobekast is er uit om plaats te maken voor nieuwe artikelen. En er zijn tegenwoordig MALM schuifdeuren voor de PAX serie.
      maandag 12 februari 2007 @ 17:50:14 #43
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_46244536
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 17:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

[afbeelding]
    MALM hoofdeinde/bedplank

En de MALM garderobekast is er uit om plaats te maken voor nieuwe artikelen. En er zijn tegenwoordig MALM schuifdeuren voor de PAX serie.
    Thanks!

Dat wordt een breder Malm bed kopen bij de verhuizing ooit, 'kheb nu 140 breed.
      dinsdag 13 februari 2007 @ 15:06:10 #44
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_46259307

zomerassortiment , in volledigheid te bewonderen op de duitse site www.ikea.de

ik vraag me eig'k af waarom IKEA nog een tuin assortiment voert
    pi_46262430
    Vraagje voor het IKEA-personeel (ANNA weet het antwoord niet): is zo'n cadeaubon ook geldig bij IKEA-vestigingen in andere landen? Ik wil nl. een bon kopen hier in Amersfoort (is 5 minuten fietsen) die mijn broer dan zou kunnen gebruiken bij een Belgische IKEA (dichtsbijzijnde is 2 uur met de auto)...
      dinsdag 13 februari 2007 @ 18:00:57 #46
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_46265438
    quote:
    Op dinsdag 13 februari 2007 16:37 schreef rupicola het volgende:
    Vraagje voor het IKEA-personeel (ANNA weet het antwoord niet): is zo'n cadeaubon ook geldig bij IKEA-vestigingen in andere landen? Ik wil nl. een bon kopen hier in Amersfoort (is 5 minuten fietsen) die mijn broer dan zou kunnen gebruiken bij een Belgische IKEA (dichtsbijzijnde is 2 uur met de auto)...
    't werkt wel , maar wordt niet actief gecommuniceerd omdat er verschillen zitten in btw percentages tussen landen. bijv. je koopt hier een cadeaupas ad 19% btw en betaalt er inn een land mee dat een tarief van 16% kent, ergo 3% winst voor jou en verlies voor IKEA...
    pi_46280863
    quote:
    Op dinsdag 13 februari 2007 18:00 schreef Adelante het volgende:

[..]

't werkt wel , maar wordt niet actief gecommuniceerd omdat er verschillen zitten in btw percentages tussen landen. bijv. je koopt hier een cadeaupas ad 19% btw en betaalt er inn een land mee dat een tarief van 16% kent, ergo 3% winst voor jou en verlies voor IKEA...
    In Hengelo hebben we de opdracht gekregen GEEN cadeaupassen uit Duitsland aan te nemen. Dit heeft er mee te maken dat het geld uiteindelijk niet in de Nederlands omzetpot zou belanden.
    pi_46306967
    quote:
    Op dinsdag 6 februari 2007 23:16 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

In Amsterdam te vinden in stelling 39 van het zelfbedieningsmagazijn!
    Gevonden! Dankjewel.

Ik heb trouwens ook 2 nieuwe Ikea family passen ontvangen. Nu heb ik er maar liefst 3 !!!

Het is me wel opgevallen dat het Familynummer op de pas (alledrie in mijn geval) een ander Family nummer is dan wat je ziet als je inlogt op de site.

Dat maakt mij verder niet zoveel uit,maar het viel me wel op.
    pi_46359652
    quote:
    Op dinsdag 13 februari 2007 18:00 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er dan problemen worden gemaakt als ik een pas aankoop a 19% BTW en dat die dan in Belgie gebruikt wordt a 21% BTW Het is trouwens wel zo dat bepaalde artikelen in Belgie makkelijk 20 EUR goedkoper zijn, maar andere weer een pak duurder...
    pi_46375295
    O ja! Eindelijk!
    Als je een montagehandleiding zoekt, kijk dan eens op de site van IKEA in België, daar staan er een hoop op!

http://www.ikea.com/ms/nl(...)ructions_splash.html

pi_46398488
    Ik heb een discussie met mijn vriendin. Is het mogelijk om deze schoenenplank ook op de muur te schroeven? In de folder staat hij alleen in een kast.

pi_46399222
    quote:
    Op zaterdag 17 februari 2007 14:35 schreef Schimmetje het volgende:
    Ik heb een discussie met mijn vriendin. Is het mogelijk om deze schoenenplank ook op de muur te schroeven? In de folder staat hij alleen in een kast.

[afbeelding]
    Dat kan zelfs heel goed. Er zitten daarvoor twee gaten in de achterkant...
    pi_46400349
    Wat het totaal op 47 gaten brengt
    pi_46400641
    quote:
    Op zaterdag 17 februari 2007 15:55 schreef Allan24 het volgende:
    Wat het totaal op 47 gaten brengt

Heb je ze serieus geteld?
    pi_46401295
    Net snel 4 rijen van 8, 3 rijen van 7 en twee aan de achterkant
    pi_46403050
    quote:
    Op zaterdag 17 februari 2007 16:34 schreef Allan24 het volgende:
    Is dat dan niet 55? (32+21+2)
    Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
      zaterdag 17 februari 2007 @ 17:55:12 #57
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_46403584
    quote:
    Op zaterdag 17 februari 2007 16:34 schreef Allan24 het volgende:
    Als ik (4*8)+(3*7)+2 uitreken, kom ik op 55 uit.

Verkoopt IKEA ook rekenmachines?

Je doet het product te weinig eer aan, je krijgt gewoon meer gaten voor je geld! (wel minder staal, maar dat komt natuurlijk door die slimme ontwerptechnieken.)
    Only the good die young.
      zaterdag 17 februari 2007 @ 17:57:49 #58
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_46403648
    quote:
    Op zaterdag 17 februari 2007 17:36 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Is dat dan niet 55? (32+21+2)
    Helemaal over jouw post heengelezen. .
    Wat konijn zegt dus.
    Only the good die young.
    pi_46418789
    ! Even kijken of iedereen wel een beetje op zit te letten.
      zondag 18 februari 2007 @ 13:01:04 #60
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_46422192
    quote:
    Op zondag 18 februari 2007 09:58 schreef Allan24 het volgende:
    ! Even kijken of iedereen wel een beetje op zit te letten.
    Only the good die young.
      zondag 18 februari 2007 @ 15:52:39 #61
    38872 Frum
    onderweg...
    pi_46428639
    beetje rare vraag misschien, maar weet iemand of de IKEA Delft vandaag open is? Op de site staat namelijk van niet, maar dacht dat ik iemand hoorde zeggen dat hij alsnog open zou zijn vandaag?? Hoop dat iemand het weet...
    "ik was, ik ben en ik word..."
      Admin zondag 18 februari 2007 @ 19:39:22 #62
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_46435520
    Okay, ik enthousiast in de gids zoeken naar voorbeelden voor de Journalist serie... niks te vinden. Hij's toch zeker niet uit het assortiment he.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_46435662
    quote:
    Op zondag 18 februari 2007 19:39 schreef Breuls het volgende:
    Okay, ik enthousiast in de gids zoeken naar voorbeelden voor de Journalist serie... niks te vinden. Hij's toch zeker niet uit het assortiment he.
    Ik ben bang dat ik je moet teleurstellen...

Er zijn nog wel vestigingen met een kleine voorraad dus misschien dat je op die manier nog wat kunt vergaren?
      Admin zondag 18 februari 2007 @ 19:50:10 #64
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_46435830
    Mja, ik ben aan het plannen voor na de zomer, dus ik zoek wel iets anders, denk ik. Ik heb al een Journalist, maar ik zat te denken aan een uitbreiding.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_46444058
    quote:
    Op dinsdag 13 februari 2007 15:06 schreef Adelante het volgende:
    [afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

zomerassortiment , in volledigheid te bewonderen op de duitse site www.ikea.de

ik vraag me eig'k af waarom IKEA nog een tuin assortiment voert
    Om te huilen, zo lelijk ja

ander vraagje :
    Heeft Ikea een pureeknijper?
    pi_46445052
    quote:
    Op zondag 18 februari 2007 23:20 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Om te huilen, zo lelijk ja

ander vraagje :
    Heeft Ikea een pureeknijper?
    Wat is een pureeknijper? Een soort van knoflookpers, maar dan in aardappelformaat?
    pi_46445404
    Ik wil de Benno cd-/dvd-kast in beukenfineer, maar hij is in alle vestigingen niet voorradig de laatste drie maanden ongeveer. Er zijn leveringsproblemen, neem ik aan?
    pi_46445981
    quote:
    Op maandag 19 februari 2007 00:08 schreef UncleFunk het volgende:
    Ik wil de Benno cd-/dvd-kast in beukenfineer, maar hij is in alle vestigingen niet voorradig de laatste drie maanden ongeveer. Er zijn leveringsproblemen, neem ik aan?
    Jep... helaas wel
    pi_46459204
    quote:
    Op zaterdag 17 februari 2007 14:35 schreef Schimmetje het volgende:

[afbeelding]
    Ik heb er 3 aan de muur hangen, maar vind het vervelende dingen. Zet er een paar zware schoenen op en dat hele ding zakt naar beneden. Pumps erop zetten werkt ook niet; de hak valt in een gat...
    amokaapjeeh O+
    pi_46459318
    quote:
    Op zondag 18 februari 2007 23:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat is een pureeknijper? Een soort van knoflookpers, maar dan in aardappelformaat?
    ja.
    en ik heb er iig 1tje van de Ikea.. maar weet niet of ze ze nog steeds verkopen
      woensdag 21 februari 2007 @ 16:41:27 #71
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_46530099
    Vandaag kwam het ikea family boekje binnen. Nog meer mensen die het gezien hebben?
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_46543013
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 16:41 schreef Spookje81 het volgende:
    Vandaag kwam het ikea family boekje binnen. Nog meer mensen die het gezien hebben?
    ja, die ligt hier al sinds vorige week
    pi_46547292
    Creatief met IKEA!

http://ikeahacker.blogspot.com/

Zelfs voor de blauwe tas een nieuw idee.
    Only the good die young.
    pi_46566248
    Ik heb nog geen Family boekje op de deurmat gevonden helaas...
    Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
    pi_46576291
    quote:
    Op donderdag 22 februari 2007 18:17 schreef myxomatosekonijn het volgende:
    Ik heb nog geen Family boekje op de deurmat gevonden helaas...
    Ik ook niet!
    Maar dat zal wel gefaseerd bezorgd worden, dus ik heb nog even geduld.

Vraag:
    IKEA verkocht tot enige jaren geleden verschillende serie met leuke audio- en videomeubels, maar ik kan nu niet veel meer vinden daarvan. Is daar niets voor in de plaats gekomen dat voor hetzelfde te gebruiken is?
    Ik bedoel de meestal metalen kastjes/rekjes met wieltjes eronder waar meestal een televisie- en een audiovariant bestond.
    Ik wil er graag een aantal audiocomponenten op plaatsen.
    Heb al gekeken naar keukentrolleys en kastjes, maar dat is ook niet echt wat ik hebben wil.

HIer een plaatje van een voorbeeld, maar dan een lage versie waar volgens mij ook een hoge van was.
    Only the good die young.
    pi_46576770
    quote:
    Op donderdag 22 februari 2007 00:54 schreef Nuvole het volgende:
    Creatief met IKEA!

http://ikeahacker.blogspot.com/

Zelfs voor de blauwe tas een nieuw idee.
    Wat een leuke site ! met veel info.
    pi_46657212
    Even een vraagje, hoe werken die paneelgordijnen precies? Ze zijn 3 meter lang, maar zo hoog is mijn kamer niet, volgens mij bij niemand. Kun je dat zelf op maat maken?

En IKEA verkoopt niet echt grote grand foulards he?
    I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
    ~ How do I feel this good, sober?
    ~ For the night is dark and full of terrors
    pi_46658304
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 15:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
    Even een vraagje, hoe werken die paneelgordijnen precies? Ze zijn 3 meter lang, maar zo hoog is mijn kamer niet, volgens mij bij niemand. Kun je dat zelf op maat maken?
    Ja, het is inderdaad de bedoeling dat je die inkort op de hoogte zoals je die zelf nodig hebt.
    quote:
    Volgens mij niet meer inderdaad...
    pi_46662588
    Heeft er iemand ervaring met de melina gordijnen, ik wil deze binnenkort halen.
    En vraag me af of deze een beetje stevig zijn, heb nu vouw gordijnen die haast niet meer de te gebruiken zijn (gaan heel moeilijk op en neer, 1 koortje is zelfs al gebroken).

In barendrecht is het bestuurkoortje ingekort en kan je dus niet testen.
    Het gaat over deze:
    pi_46673072
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 15:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

We verkopen nog steeds Grand Foulards, zelf van 350 cm. Ze heten TACKA, maar om nou te zeggen dat ze erg mooi zijn...........
      zondag 25 februari 2007 @ 23:00:04 #81
    15358 ProgMAN
    pi_46677022
    We hebben nog wel de INDIRA spreien van 220 x 250 cm in verschillende kleuren (o.a. wit, beige, groen). Deze worden veel gebruikt bij banken. Ze liggen bij de textielafdeling (en ook bij de bankenafdeling in Groningen).
    pi_46695423
    quote:

[afbeelding]

SKINA hangdecoratie
    wat zijn die lampjes vre-se-lijk die blaadjes en die vogeltjes
    pi_46716636
    Zit ff bij de nieuwe producten te kijken. Ogla stoel nieuw??? Die heb ik ik weet niet hoelang geleden al bij ikea gekocht. (zit er trouwens nog steeds op)
    pi_46717201
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 23:12 schreef eos het volgende:
    Zit ff bij de nieuwe producten te kijken. Ogla stoel nieuw??? Die heb ik ik weet niet hoelang geleden al bij ikea gekocht. (zit er trouwens nog steeds op)
    Alleen in het rood issie nieuw... dat staat er ook bij...
    pi_46717894
    Ow...excuses...niet goed opgelet.
    Ik vond het ook al zo raar.

Gelijk nog een vraagje. De ekeskog is blijkbaar nu echt uit de collectie. Hoe kom ik er achter of er nog ergens hoezen te koop zijn? (voorraadje is nooit weg)
    pi_46718528
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 23:39 schreef eos het volgende:
    Ow...excuses...niet goed opgelet.
    Ik vond het ook al zo raar.

Gelijk nog een vraagje. De ekeskog is blijkbaar nu echt uit de collectie. Hoe kom ik er achter of er nog ergens hoezen te koop zijn? (voorraadje is nooit weg)
    Heb je het over de bank of de fauteuil? Fauteuil is eruit inderdaad (hoewel de geruchten gaan dat iedere vestiging nog wat kleine restanten gaat krijgen). De bank is geen probleem.
    In Amsterdam liggen nog wat kleine voorraden van de fauteuilovertrekken....
    pi_46718622
    Beiden...
    Het is niet te zien op de site, dat wordt dus de voorraad info bellen neem ik aan?
    Weet je toevallig welke hoezen er nog zijn in amsterdam?

Waarom is de ekeskog er eigenlijk uit, ik vind het een moordbank!
    Ik ben er alleen nog niet uit hoe ik de zitkussen goed opgeschud krijg.
      woensdag 28 februari 2007 @ 13:37:43 #88
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_46769871
    quote:

[afbeelding]

SKINA hangdecoratie
    Waarom was die (met bloemetjes) gister in breda nog niet voorradig, terwijl de site zei van wel. Nu moet ik nog x speciaal terug grrr
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_46770564
    quote:
    Op dinsdag 27 februari 2007 00:00 schreef eos het volgende:
    Beiden...
    Het is niet te zien op de site, dat wordt dus de voorraad info bellen neem ik aan?
    Weet je toevallig welke hoezen er nog zijn in amsterdam?

Waarom is de ekeskog er eigenlijk uit, ik vind het een moordbank!
    Ik ben er alleen nog niet uit hoe ik de zitkussen goed opgeschud krijg.
    Voor die restvoorraad heb ik het dus over de stoel in dit geval, we hebben nog wat overtrekken in beige ripstof en in wit dacht ik.....Heb je zelf al een fauteuil onderstel? Zo niet, ook daar krijgen we aanstaande vrijdag nog een restpartij van binnen (10 stuks ongeveer).

Het bestellen van die bank zelf is geen probleem!! Deze blijft voorlopig ook gewoon in het assortiment. Dit is geen artikel wat op voorraad is maar altijd besteld moet worden. Dit zie je dus ook niet op internet!!
    pi_46776685
    Jammer....van de witte hoezen heb ik zowel voor de stoel als de bank 2 stuks. De beige ribcord (volgens mij is hij trouwens bruin) vind ik niet mooi. Er was ook nog een katoenen zandkleur/beige/bruin achtige hoes, die zou ik graag willen, maar die heb ik nog nooit ergens kunnen vinden.
    Enig idee trouwens hoe je de zitkuil uit het zitgedeelte van de bank krijgt geschud?
    Hoe kom ik erachter of er idd nog een stoel komt?
    pi_46783105
    Hoe zit het ook alweer met de transportkosten bij ikea?
    pi_46784135
    even een vraagje, een tijdje terug zag ik in Ikea Amsterdam een groot ingelijste poster (+/- 80x100 cm) van een skyline (volgens mij Sydney), de poster had een rose paarse uitstraling, errug mooi.
    Maarr nu ben ik laatst naar Ikea Haarlem geweest en nu zag ik deze poster niet meer, en is ook niet te vinden op de site in het producten assortiment!
    Heeft iemand deze ingelijste poster miss in een ander filiaal zien staan? Of misschien komen ze weer terug int assortiment?
    Wie is daar?
      woensdag 28 februari 2007 @ 22:47:26 #93
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_46790358
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 19:55 schreef wendywendy het volgende:
    Hoe zit het ook alweer met de transportkosten bij ikea?
    Misschien moet die info eens in de OP worden opgenomen, want die vraag wordt ook ongeveer wekelijks gesteld. Even teruglezen anders wendywendy, alle topiclinks staan in de OP.
    Only the good die young.
      woensdag 28 februari 2007 @ 22:54:43 #94
    26411 The.PhantoM
    IN URBANITY WE TRUST
    pi_46790659
    Oke, ik heb net mijn ivar set binnen gekregen inclusief ivar tafelblad (deze dus: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15561&catalogId=10103&storeId=9&productId=76674&langId=-22&categoryId=15886&chosenPartNumber=20105261). Je monteert h'm op de zelfde manier als alle andere ivar planken. Maar als je nu even nadenkt dan zie je dat als je op het uit einde van het tafelblad gaat leunen gewoon het hele tafelblad uit de stelling klapt. Hoe moet je dat ding in godsnaam vast maken?
    Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
    pi_46791294
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 22:47 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Misschien moet die info eens in de OP worden opgenomen, want die vraag wordt ook ongeveer wekelijks gesteld. Even teruglezen anders wendywendy, alle topiclinks staan in de OP.
    Dank! Ik dacht inderdaad dat het 30 euro was. Heb het inderdaad in een eerder topic zien staan, maar begon ff te twijfelen. Kon het ook niet op de ikea site terug vinden, vandaar mijn vraag hier.
    Mijn ouders dachten er over om vanuit ikea a'foort iets naar friesland te laten versturen, maar dit plan heb ik door de transportkosten uit hun hoofd gepraat.

Transportkosten in de OP is een goed idee!
    pi_46792474
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 22:54 schreef The.PhantoM het volgende:
    Oke, ik heb net mijn ivar set binnen gekregen inclusief ivar tafelblad (deze dus: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15561&catalogId=10103&storeId=9&productId=76674&langId=-22&categoryId=15886&chosenPartNumber=20105261). Je monteert h'm op de zelfde manier als alle andere ivar planken. Maar als je nu even nadenkt dan zie je dat als je op het uit einde van het tafelblad gaat leunen gewoon het hele tafelblad uit de stelling klapt. Hoe moet je dat ding in godsnaam vast maken?
    Moet je die volgens de knutselfolder niet ergens vast maken dan??
      woensdag 28 februari 2007 @ 23:43:22 #97
    26411 The.PhantoM
    IN URBANITY WE TRUST
    pi_46792621
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 23:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Moet je die volgens de knutselfolder niet ergens vast maken dan??
    er zit geen folder bij...
    pi_46794291
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 23:43 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

er zit geen folder bij...
    Euhm... ok... ook geen heel klein opgevouwen boekje?

Had je alleen 4 van die stalen pinnentjes??
      donderdag 1 maart 2007 @ 00:38:43 #99
    26411 The.PhantoM
    IN URBANITY WE TRUST
    pi_46794348
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 00:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euhm... ok... ook geen heel klein opgevouwen boekje?

Had je alleen 4 van die stalen pinnentjes??
    ja alleen van die pinnen en voor de rest geen boekje. Zaten ook geen boekjes biji de rest van de ivar stelling..
    pi_46796119
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 00:38 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

ja alleen van die pinnen en voor de rest geen boekje. Zaten ook geen boekjes biji de rest van de ivar stelling..
    Nee dat het bij de rest niet zit, dat klopt wel... dat wijst zich ook behoorlijk makkelijk...

Maar ik ben dan erg benieuwd hoe dat werkt met die tafel inderdaad...
      donderdag 1 maart 2007 @ 08:31:51 #101
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_46797547
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 20:20 schreef -ladybird- het volgende:
    even een vraagje, een tijdje terug zag ik in Ikea Amsterdam een groot ingelijste poster (+/- 80x100 cm) van een skyline (volgens mij Sydney), de poster had een rose paarse uitstraling, errug mooi.
    Maarr nu ben ik laatst naar Ikea Haarlem geweest en nu zag ik deze poster niet meer, en is ook niet te vinden op de site in het producten assortiment!
    Heeft iemand deze ingelijste poster miss in een ander filiaal zien staan? Of misschien komen ze weer terug int assortiment?
    Die ingelijste afbeelding zit verpakt met meerdere soorten, de naam is NORRSUND div motieven, geen idee of deze niet mee rkomt hij is namelijk vrij nieuw... Ik kan het morgen voor je nakijken!
      donderdag 1 maart 2007 @ 09:50:16 #102
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_46798731
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 13:37 schreef Spookje81 het volgende:

[..]

Waarom was die (met bloemetjes) gister in breda nog niet voorradig, terwijl de site zei van wel. Nu moet ik nog x speciaal terug grrr
    Iemand van Breda antwoord? En zijn er andere vestigingen waar ze die dingen al wel hebben?
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_46799634
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 09:50 schreef Spookje81 het volgende:

[..]

Iemand van Breda antwoord? En zijn er andere vestigingen waar ze die dingen al wel hebben?
    Had Breda al wel het tuin assortiment staan dan?

Het kan zijn dat Breda de artikelen wel binnen heeft, maar dan zijn ze hoog in de stellingen weg gezet tot het moment dat ze het tuinassortiment gaan plaatsen. Helaas geeft de voorraadinformatie dan wel aan dat ze er zijn...

In Hengelo heb ik ze gister zien liggen.
    pi_46801703
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 08:31 schreef WebForce het volgende:

[..]

Die ingelijste afbeelding zit verpakt met meerdere soorten, de naam is NORRSUND div motieven, geen idee of deze niet mee rkomt hij is namelijk vrij nieuw... Ik kan het morgen voor je nakijken!
    Fijn! Maar die versie die ik heb gezien waren per stuk verkrijgbaar, heb er eentje in mijn handen gehad, dus dat weet ik zeker! Alvast bedankt voor het checken!
    Wie is daar?
      donderdag 1 maart 2007 @ 12:04:08 #105
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_46801963
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 11:54 schreef -ladybird- het volgende:

[..]

Fijn! Maar die versie die ik heb gezien waren per stuk verkrijgbaar, heb er eentje in mijn handen gehad, dus dat weet ik zeker! Alvast bedankt voor het checken!
    Ja, dat bedoel ik ook. Ze zitten met nog 2 of 3 andere motieven in een pallet verpakt. Je kan ze gewoon per stuk kopen . Wat ik daarmee wilde zeggen is dat het kan zijn dat die rozige uitverkocht was, maar dat de andere motieven er nog gewoon waren .
    pi_46822037
    In Breda is afgelopen maandag begonnen met de opbouw van de tuinshop (nadat heel de afdelingen 'Potten & Planten' en 'Posters & Lijsten' afgelopen weekend in een marathonverbouwing zijn gerestyled). Het duurt nog even voordat de tuinshop helemaal af is.
    pi_46823945
    Hoe is het met de tuinshop in Delft? Staat die er al?
      donderdag 1 maart 2007 @ 23:30:47 #108
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_46828291
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 21:17 schreef Allan24 het volgende:
    In Breda is afgelopen maandag begonnen met de opbouw van de tuinshop (nadat heel de afdelingen 'Potten & Planten' en 'Posters & Lijsten' afgelopen weekend in een marathonverbouwing zijn gerestyled). Het duurt nog even voordat de tuinshop helemaal af is.
    Die BAMmer die daar zit is ook wel een type om dat binnen 2 dagen te doen , als het nog steeds dezelfde is als die van vorig jaar .
      vrijdag 2 maart 2007 @ 09:15:50 #109
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_46836556
    Ik ging gisteren naar Annie in de efteling, en raad eens waar ik en mijn metgezel ff langs gereden zijn.

Er stond dinsdag al een deel van de tuinshop, maar ik heb dus gisteren als nog hetgene dat ik wilde hebben gekocht. Nu stond het wel in het schap, hoewel het nog steeds rommelig was.
    En idd de Posters&Lijsten afdeling zag er ook erg rommelig uit.
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_46852680
    Ik heb vanmiddag bij de ikea in Delft de babord gekocht een schoenenrekje. Alleen op internet staat hij voor 5,95 en ik moest er 6,95 voor betalen. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
    pi_46854276
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 23:30 schreef WebForce het volgende:

[..]

Die BAMmer die daar zit is ook wel een type om dat binnen 2 dagen te doen , als het nog steeds dezelfde is als die van vorig jaar .
    't Is A.H. (nee, niet Albert Heijn )
      vrijdag 2 maart 2007 @ 18:32:01 #112
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_46854418
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 17:34 schreef bibi het volgende:
    Ik heb vanmiddag bij de ikea in Delft de babord gekocht een schoenenrekje. Alleen op internet staat hij voor 5,95 en ik moest er 6,95 voor betalen. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
    waarschijnlijk proberen ze de verbouwing snel terug te verdienen

geen idee, maar maak een printje van de i-net pagina en bewaar de kassabon en als je binnen 90 mdagen na aankoop weer een keer in de buurt bent, krijg je het prijsverschil terug bij de klantenservice
    pi_46855830
    Ik wil graag een Ikea medewerker nomineren voor een enorm pak slaag

Vandaag was ik klaar met het opknappen van m'n gang en heb 3 Ikea posters opgehangen.
    De rood/groen/blauw Jazz Musicians.

Buitenste folie eraf.. haakjes afgemeten en het spul opgehangen.
    Alles was recht en naar m'n zin dus ik trek de folie van de plexiglasplaat af en hang het spul weer op. Zit ik naar de groene te kijken en daar zag je die zwarte merkjes van de folie nog.
    Ik pulken maar kon geen beginnetje vinden.

Heeft een of andere geestelijk gehandicapte Ikea doos folie aan de buiten- en binnenkant geplakt

Heel voorzichtig de boel uit elkaar gehaald. Maar ja dat spul is vreselijk statisch dus allemaal stof tussen de plexiglasplaat en de poster. En twee van de zwarte lipjes braken af.
    pi_46856022
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 19:16 schreef R0ADKILL het volgende:

Vandaag was ik klaar met het opknappen van m'n gang en heb 3 Ikea posters opgehangen.

Alles was recht en naar m'n zin dus ik trek de folie van de plexiglasplaat af en hang het spul weer op. Zit ik naar de groene te kijken en daar zag je die zwarte merkjes van de folie nog.

Heeft een of andere geestelijk gehandicapte Ikea doos folie aan de buiten- en binnenkant geplakt

Heel voorzichtig de boel uit elkaar gehaald. Maar ja dat spul is vreselijk statisch dus allemaal stof tussen de plexiglasplaat en de poster. En twee van de zwarte lipjes braken af.
    Die folielaag zit aan de binnen- en buitenkant zodat er bij de productie niemand hoeft op te letten of het plexiglaasje wel goed in de lijst gaat. Dat scheelt weer in de aankoopprijs
    Statisch, da's altijd met plexiglas, dat ligt niet aan IKEA. Dat die lipjes afbreken is natuurlijk niet de bedoeling, daarmee kan je evt. teruggaan naar de klantenservice zodat het kan worden omgeruild.
      vrijdag 2 maart 2007 @ 19:24:33 #115
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_46856152
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 19:16 schreef R0ADKILL het volgende:

Die lipjes moet je niet ombuigen maar eruit halen in zijn geheel. Verder wel lastig dat die aan beide zijden waren beplakt... Ik weet welk artikel je bedoeld (NYTTJA)
    pi_46856320
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 19:21 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Die folielaag zit aan de binnen- en buitenkant zodat er bij de productie niemand hoeft op te letten of het plexiglaasje wel goed in de lijst gaat. Dat scheelt weer in de aankoopprijs
    Statisch, da's altijd met plexiglas, dat ligt niet aan IKEA. Dat die lipjes afbreken is natuurlijk niet de bedoeling, daarmee kan je evt. teruggaan naar de klantenservice zodat het kan worden omgeruild.
    Bij deze nomineer ik jou ook voor een enorm pak slaag
    Welke mongool idioot plakt er folie aan de binnenkant.
    Gelukkig was het maar bij 1 van de 3 fout

En inderdaad WebForce, het is de Nyttja
    Worden die nog verkocht of heb ik een collectors item ?
    pi_46856579
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 19:29 schreef R0ADKILL het volgende:

[..]

* Allan24 wil geen pak slaag
    pi_46856715
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 19:36 schreef Allan24 het volgende:

[..]

* Allan24 wil geen pak slaag
    Dan moet hij niet van die domme dingen roepen
      vrijdag 2 maart 2007 @ 21:02:51 #119
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_46859549
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 19:29 schreef R0ADKILL het volgende:

[..]

Volgens mij worden die nog gewoon verkocht...
      vrijdag 2 maart 2007 @ 21:30:03 #120
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_46860611
    En volgens mij zit er bij die posters altijd aan de binnen- en buitenkant folie, dus moet je de andere twee ook nog "klaar" maken
      vrijdag 2 maart 2007 @ 21:32:46 #121
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_46860729
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 21:30 schreef Adelante het volgende:
    En volgens mij zit er bij die posters altijd aan de binnen- en buitenkant folie, dus moet je de andere twee ook nog "klaar" maken
    Die zijn al ingelijst dus dat denk ik niet .
    pi_46860793
    Wat zien jullie als binnen- en buitenkant ?
    Ik heb het over die plaat plexiglas waarbij je de boel uit elkaar moet halen om daar bij te kunnen.

En het was echt alleen die groene die afweek
    De andere 2 waren eenvoudig hangklaar te maken
    pi_46875508
    Ik heb even een vraagje: De Mysinge bank, is die er ook in een 3-zits uitvoering? Die kan ik nl. niet vinden op de site. Als die er is, wat zou dan de prijs zijn in de uitvoering grijs/bruin?
    Alvast bedankt!
    pi_46886501
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 13:42 schreef L-E-A het volgende:
    Ik heb even een vraagje: De Mysinge bank, is die er ook in een 3-zits uitvoering? Die kan ik nl. niet vinden op de site. Als die er is, wat zou dan de prijs zijn in de uitvoering grijs/bruin?
    Alvast bedankt!
    De Mysinge bank bestaat niet in een 3 zits uitvoering. Wellicht is het een idee om 2x een 2-zitter met 1 armleuning combineren?? Heb je zelfs een 4-zitter....
    pi_46890922
    Vraagje aan de medewerkers van Ikea. Jullie hebben een jaar terug gordijnen verkocht (wit/beige en grijs geloof ik) waar al metalen ringen inzaten en ze waren van ribstof. Weet helaas geen naam maar zijn deze gordijnen nog te koop? En hoe heten ze?
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
    pi_46899030
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 20:13 schreef JC-Rags het volgende:

De Mysinge bank bestaat niet in een 3 zits uitvoering. Wellicht is het een idee om 2x een 2-zitter met 1 armleuning combineren?? Heb je zelfs een 4-zitter....
    Dank je wel! Ik ga er eens even over nadenken
    pi_46902594
    Is de magiker serie niet meer te koop? kan het niet meer vinden....
      zondag 4 maart 2007 @ 14:31:23 #128
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_46904547
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 13:18 schreef athlonkmf het volgende:
    Is de magiker serie niet meer te koop? kan het niet meer vinden....
    is een uitgaande serie, veel artikelen zijn al uitverkocht
    pi_46908372
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 14:31 schreef Adelante het volgende:

[..]

is een uitgaande serie, veel artikelen zijn al uitverkocht
    damn... En mijn hele woonkamer is alleen magiker...

is er wat anders voor in de plaats gekomen dan? Ik zie niet meer iets in oingeveer zelfde stijl. Kan me nog herinneren dat vorig jaar nog een paar extra kleuren waren bij gekomen...
    pi_46910004
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 16:21 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

damn... En mijn hele woonkamer is alleen magiker...

is er wat anders voor in de plaats gekomen dan? Ik zie niet meer iets in oingeveer zelfde stijl. Kan me nog herinneren dat vorig jaar nog een paar extra kleuren waren bij gekomen...
    Vorig jaar is inderdaad de kleur Kersen geintroduceerd. Maar dat zegt helaas niet zo heel veel over de loopduur van een serie...

Ik weet niet beter dan dat de serie niet vervangen gaat worden. Sorry...
      zondag 4 maart 2007 @ 18:06:04 #131
    98333 Jerkmaine
    Hi friend!
    pi_46912342
    Even een vraagje aan een Ikea-medewerker/guru die wat weet van de secundaire opbergers (Zoals dat zo mooi op de Ikea site staat )... Ik heb uit de Vink serie de DVD rekjes, die sterk lijken op de CD-rekjes, maar volgens die aardige mevrouw van Ikea Haarlem (Waar ik morgen toch weer ff heen moet aangezien m'n bureaulamp het begeven heeft...) zijn de Vink DVD-rekjes niet meer verkrijgbaar. Kan iemand dat bevestigen? Ik heb er namelijk nog wel een paar nodig, anders moet ik overstappen naar een ander model
    pi_46916306
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 18:06 schreef Jerkmaine het volgende:
    Even een vraagje aan een Ikea-medewerker/guru die wat weet van de secundaire opbergers (Zoals dat zo mooi op de Ikea site staat )... Ik heb uit de Vink serie de DVD rekjes, die sterk lijken op de CD-rekjes, maar volgens die aardige mevrouw van Ikea Haarlem (Waar ik morgen toch weer ff heen moet aangezien m'n bureaulamp het begeven heeft...) zijn de Vink DVD-rekjes niet meer verkrijgbaar. Kan iemand dat bevestigen? Ik heb er namelijk nog wel een paar nodig, anders moet ik overstappen naar een ander model
    He die rekjes op de foto heb ik hier nog in de gangkast staan! 3 geloof ik

[ Bericht 2% gewijzigd door Cyan op 04-03-2007 20:21:12 ]
    pi_46916891
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 19:41 schreef R0ADKILL het volgende:

[..]

Dan moet hij niet van die domme dingen roepen
      maandag 5 maart 2007 @ 04:12:52 #134
    98333 Jerkmaine
    Hi friend!
    pi_46930793
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 19:59 schreef Cyan het volgende:

[..]

He die rekjes op de foto heb ik hier nog in de gangkast staan! 3 geloof ik
    Maar het gaat mij om de DVD rekjes
      maandag 5 maart 2007 @ 13:39:23 #135
    131278 moemoe
    #teampanda
    pi_46938778
    Haaai Ikea mensjes .

Verkopen jullie ook matrassen van 120 bij 200 cm?

pi_46942761
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 13:39 schreef moemoe het volgende:
    Haaai Ikea mensjes .

Verkopen jullie ook matrassen van 120 bij 200 cm?

Haaai moemoe

De beschikbare breedtematen zijn 80, 90, 140 en 160 cm. De lengte is doorgaans 200cm en sommige matrassen zijn verkrijgbaar in 220cm.
    pi_46953954
    handige site voor tweedehands ikeameuk www.ik2a.com
    pi_46955186
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 04:12 schreef Jerkmaine het volgende:

[..]

Maar het gaat mij om de DVD rekjes
    Oh sorry niet goed gelezen! Anders had je mijn rekjes zo mogen hebben

Edit: Weet niemand van de Ikeamedewerkers of die wit gebroken ribfluweel gordijnen met stalen ringen (in het gordijn verwerkt) nog in de collectie zitten? En hoe ze heten?

[ Bericht 16% gewijzigd door Cyan op 05-03-2007 21:19:21 ]
      dinsdag 6 maart 2007 @ 22:15:54 #139
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_46993636
    Zaterdag weer eens bij m'n favoriete woonwinkel geweest. .

Bij de FAMILY-balie gevraagd waarom ik al een tijdje geen post meer van ze ontvang. De mails krijg ik wel, maar niets per papieren post. Ik begreep in de winkel dat er iedere maand een boekje met aanbiedingen is.
    De medewerkster zocht me op in de computer (grappig om te zien dat ik in de lijst van mensen met dezelfde achternaam uit mijn absoluut niet kleine woonplaats de enige man was tussen allemaal vrouwen). Ze heeft mijn gegevens en vraag in een of ander word-document gekopieerd om het door te geven aan de betreffende afdeling, dus ik wacht af. .

Iets heel anders: er werken altijd wel leuke jongens bij IKEA, lijkt me leuk vriendjesmateriaal. Is er hier niet toevallig nog een aardige vrijgezel? .
    Only the good die young.
      dinsdag 6 maart 2007 @ 23:57:04 #140
    98333 Jerkmaine
    Hi friend!
    pi_46998986
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 20:51 schreef Cyan het volgende:

[..]

Hmm helaas, maar toch bedankt
    pi_46999601
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 22:15 schreef Nuvole het volgende:
    Zaterdag weer eens bij m'n favoriete woonwinkel geweest. .

Bij de FAMILY-balie gevraagd waarom ik al een tijdje geen post meer van ze ontvang. De mails krijg ik wel, maar niets per papieren post. Ik begreep in de winkel dat er iedere maand een boekje met aanbiedingen is.
    De medewerkster zocht me op in de computer (grappig om te zien dat ik in de lijst van mensen met dezelfde achternaam uit mijn absoluut niet kleine woonplaats de enige man was tussen allemaal vrouwen). Ze heeft mijn gegevens en vraag in een of ander word-document gekopieerd om het door te geven aan de betreffende afdeling, dus ik wacht af. .

Iets heel anders: er werken altijd wel leuke jongens bij IKEA, lijkt me leuk vriendjesmateriaal. Is er hier niet toevallig nog een aardige vrijgezel? .
    Naar welke IKEA ga jij meestal??
      woensdag 7 maart 2007 @ 00:18:24 #142
    15358 ProgMAN
    pi_47000096
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 18:06 schreef Jerkmaine het volgende:
    Vandaag met nieuw assortiment bezig geweest en de Vink DVD komt niet meer terug. Misschien dat een aantal winkels ze nog hebben. In Groningen is die niet meer op voorraad.
      woensdag 7 maart 2007 @ 00:20:11 #143
    15358 ProgMAN
    pi_47000177
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 20:51 schreef Cyan het volgende:

[..]

Edit: Weet niemand van de Ikeamedewerkers of die wit gebroken ribfluweel gordijnen met stalen ringen (in het gordijn verwerkt) nog in de collectie zitten? En hoe ze heten?
    Dat zal de MERETE zijn:
    http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15594&catalogId=10103&storeId=9&productId=10848&langId=-22&categoryId=15845&chosenPartNumber=90046843

Is als het goed is nog beschikbaar.

Nog meer vragen? Kom maar op! Oh ja, Adelante, je mag mij anders ook wel toevoegen aan de lijst van mederwerkers. Ik werk zelf in vestiging Groningen.

[ Bericht 5% gewijzigd door ProgMAN op 07-03-2007 00:27:25 ]
      woensdag 7 maart 2007 @ 00:46:11 #144
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_47001118
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 00:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Naar welke IKEA ga jij meestal??
    Eindhoven.

Maar vind jij ervan? Zijn die jongens bij IKEA de moeite waard? Ze lijken me zo lekker degelijk. Zweedse kwaliteit, zeg maar. .
    Only the good die young.
    pi_47002268
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 00:46 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Eindhoven.

Maar vind jij ervan? Zijn die jongens bij IKEA de moeite waard? Ze lijken me zo lekker degelijk. Zweedse kwaliteit, zeg maar. .
    Owkej ik ga binnenkort een dagje naar Eindhoven, dan dus daar maar even goed de ogen open houden

Naja zo heel vaak zie je je collega's uit andere vestigingen niet... helaas!
    We hebben een paar jaar terug een groot centraal feest gehad toen IKEA 25 jaar bestond. En toen heb ik wel behoorlijk wat leuke jongens uit andere vestigingen gezien. In Hengelo werkt niet zo heel veel leuks...

Maar laten we het inderdaad maar op de deugelijke Zweedse kwaliteit houden...
    pi_47009538
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 00:20 schreef ProgMAN het volgende:

[..]

Dat zal de MERETE zijn:
    http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15594&catalogId=10103&storeId=9&productId=10848&langId=-22&categoryId=15845&chosenPartNumber=90046843

Is als het goed is nog beschikbaar.

Nog meer vragen? Kom maar op! Oh ja, Adelante, je mag mij anders ook wel toevoegen aan de lijst van mederwerkers. Ik werk zelf in vestiging Groningen.
    Bedankt voor je antwoord met dat zijn ze niet. De MERETE zijn namelijk gemaakt van een andere stof. Maar zien er verder eigenlijk wel precies hetzelfde uit. Ga er nog eens over nadenken
    pi_47016833
    Welke lattenbodems kun je (al dan niet) elektrisch verstellen?
      woensdag 7 maart 2007 @ 18:47:59 #148
    15358 ProgMAN
    pi_47024596
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 11:33 schreef Cyan het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoord met dat zijn ze niet. De MERETE zijn namelijk gemaakt van een andere stof. Maar zien er verder eigenlijk wel precies hetzelfde uit. Ga er nog eens over nadenken
    Vrijdag ben ik weer in de winkel, dan zal ik even bij de textiel afdeling navragen. Je hoort nog van mij.
    pi_47025081
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 18:47 schreef ProgMAN het volgende:

[..]

Vrijdag ben ik weer in de winkel, dan zal ik even bij de textiel afdeling navragen. Je hoort nog van mij.
    Oke hartstikke bedankt! Ik geloof dat ze hier uit assortiment zijn maar misschien zijn ze nog in andere filialen verkrijgbaar? En kan Ikea iets interfiliëren? Als ik een naam weet kan ik nog even op MP kijken ofzo.
      woensdag 7 maart 2007 @ 23:14:35 #150
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_47037426
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 01:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Owkej ik ga binnenkort een dagje naar Eindhoven, dan dus daar maar even goed de ogen open houden

Naja zo heel vaak zie je je collega's uit andere vestigingen niet... helaas!
    We hebben een paar jaar terug een groot centraal feest gehad toen IKEA 25 jaar bestond. En toen heb ik wel behoorlijk wat leuke jongens uit andere vestigingen gezien. In Hengelo werkt niet zo heel veel leuks...

Maar laten we het inderdaad maar op de deugelijke Zweedse kwaliteit houden...
    Is dat dan een soort van IKEA-uitwisselingswerkbezoek of ga je meehelpen? Of ga je helemaal niet naar IKEA en doe je een leuk, recreatief bezoekje aan de stad? .
    Only the good die young.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')