abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46398488
Ik heb een discussie met mijn vriendin. Is het mogelijk om deze schoenenplank ook op de muur te schroeven? In de folder staat hij alleen in een kast.

pi_46399222
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 14:35 schreef Schimmetje het volgende:
Ik heb een discussie met mijn vriendin. Is het mogelijk om deze schoenenplank ook op de muur te schroeven? In de folder staat hij alleen in een kast.

[afbeelding]
Dat kan zelfs heel goed. Er zitten daarvoor twee gaten in de achterkant...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_46400349
Wat het totaal op 47 gaten brengt
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_46400641
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 15:55 schreef Allan24 het volgende:
Wat het totaal op 47 gaten brengt

Heb je ze serieus geteld?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_46401295
Net snel 4 rijen van 8, 3 rijen van 7 en twee aan de achterkant
pi_46403050
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 16:34 schreef Allan24 het volgende:
Is dat dan niet 55? (32+21+2)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 17:55:12 #57
92354 Nuvole
feeling good
pi_46403584
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 16:34 schreef Allan24 het volgende:
Als ik (4*8)+(3*7)+2 uitreken, kom ik op 55 uit.

Verkoopt IKEA ook rekenmachines?

Je doet het product te weinig eer aan, je krijgt gewoon meer gaten voor je geld! (wel minder staal, maar dat komt natuurlijk door die slimme ontwerptechnieken.)
Only the good die young.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 17:57:49 #58
92354 Nuvole
feeling good
pi_46403648
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 17:36 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Is dat dan niet 55? (32+21+2)
Helemaal over jouw post heengelezen. .
Wat konijn zegt dus.
Only the good die young.
pi_46418789
! Even kijken of iedereen wel een beetje op zit te letten.
  zondag 18 februari 2007 @ 13:01:04 #60
92354 Nuvole
feeling good
pi_46422192
quote:
Op zondag 18 februari 2007 09:58 schreef Allan24 het volgende:
! Even kijken of iedereen wel een beetje op zit te letten.
Only the good die young.
  zondag 18 februari 2007 @ 15:52:39 #61
38872 Frum
onderweg...
pi_46428639
beetje rare vraag misschien, maar weet iemand of de IKEA Delft vandaag open is? Op de site staat namelijk van niet, maar dacht dat ik iemand hoorde zeggen dat hij alsnog open zou zijn vandaag?? Hoop dat iemand het weet...
"ik was, ik ben en ik word..."
  Admin zondag 18 februari 2007 @ 19:39:22 #62
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_46435520
Okay, ik enthousiast in de gids zoeken naar voorbeelden voor de Journalist serie... niks te vinden. Hij's toch zeker niet uit het assortiment he.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_46435662
quote:
Op zondag 18 februari 2007 19:39 schreef Breuls het volgende:
Okay, ik enthousiast in de gids zoeken naar voorbeelden voor de Journalist serie... niks te vinden. Hij's toch zeker niet uit het assortiment he.
Ik ben bang dat ik je moet teleurstellen...

Er zijn nog wel vestigingen met een kleine voorraad dus misschien dat je op die manier nog wat kunt vergaren?
  Admin zondag 18 februari 2007 @ 19:50:10 #64
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_46435830
Mja, ik ben aan het plannen voor na de zomer, dus ik zoek wel iets anders, denk ik. Ik heb al een Journalist, maar ik zat te denken aan een uitbreiding.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_46444058
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 15:06 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

zomerassortiment , in volledigheid te bewonderen op de duitse site www.ikea.de

ik vraag me eig'k af waarom IKEA nog een tuin assortiment voert
Om te huilen, zo lelijk ja

ander vraagje :
Heeft Ikea een pureeknijper?
pi_46445052
quote:
Op zondag 18 februari 2007 23:20 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Om te huilen, zo lelijk ja

ander vraagje :
Heeft Ikea een pureeknijper?
Wat is een pureeknijper? Een soort van knoflookpers, maar dan in aardappelformaat?
pi_46445404
Ik wil de Benno cd-/dvd-kast in beukenfineer, maar hij is in alle vestigingen niet voorradig de laatste drie maanden ongeveer. Er zijn leveringsproblemen, neem ik aan?
pi_46445981
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:08 schreef UncleFunk het volgende:
Ik wil de Benno cd-/dvd-kast in beukenfineer, maar hij is in alle vestigingen niet voorradig de laatste drie maanden ongeveer. Er zijn leveringsproblemen, neem ik aan?
Jep... helaas wel
pi_46459204
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 14:35 schreef Schimmetje het volgende:

[afbeelding]
Ik heb er 3 aan de muur hangen, maar vind het vervelende dingen. Zet er een paar zware schoenen op en dat hele ding zakt naar beneden. Pumps erop zetten werkt ook niet; de hak valt in een gat...
amokaapjeeh O+
pi_46459318
quote:
Op zondag 18 februari 2007 23:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat is een pureeknijper? Een soort van knoflookpers, maar dan in aardappelformaat?
ja.
en ik heb er iig 1tje van de Ikea.. maar weet niet of ze ze nog steeds verkopen
  woensdag 21 februari 2007 @ 16:41:27 #71
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_46530099
Vandaag kwam het ikea family boekje binnen. Nog meer mensen die het gezien hebben?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_46543013
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:41 schreef Spookje81 het volgende:
Vandaag kwam het ikea family boekje binnen. Nog meer mensen die het gezien hebben?
ja, die ligt hier al sinds vorige week
pi_46547292
Creatief met IKEA!

http://ikeahacker.blogspot.com/

Zelfs voor de blauwe tas een nieuw idee.
Only the good die young.
pi_46566248
Ik heb nog geen Family boekje op de deurmat gevonden helaas...
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_46576291
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:17 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik heb nog geen Family boekje op de deurmat gevonden helaas...
Ik ook niet!
Maar dat zal wel gefaseerd bezorgd worden, dus ik heb nog even geduld.

Vraag:
IKEA verkocht tot enige jaren geleden verschillende serie met leuke audio- en videomeubels, maar ik kan nu niet veel meer vinden daarvan. Is daar niets voor in de plaats gekomen dat voor hetzelfde te gebruiken is?
Ik bedoel de meestal metalen kastjes/rekjes met wieltjes eronder waar meestal een televisie- en een audiovariant bestond.
Ik wil er graag een aantal audiocomponenten op plaatsen.
Heb al gekeken naar keukentrolleys en kastjes, maar dat is ook niet echt wat ik hebben wil.

HIer een plaatje van een voorbeeld, maar dan een lage versie waar volgens mij ook een hoge van was.
Only the good die young.
pi_46576770
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:54 schreef Nuvole het volgende:
Creatief met IKEA!

http://ikeahacker.blogspot.com/

Zelfs voor de blauwe tas een nieuw idee.
Wat een leuke site ! met veel info.
pi_46657212
Even een vraagje, hoe werken die paneelgordijnen precies? Ze zijn 3 meter lang, maar zo hoog is mijn kamer niet, volgens mij bij niemand. Kun je dat zelf op maat maken?

En IKEA verkoopt niet echt grote grand foulards he?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_46658304
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Even een vraagje, hoe werken die paneelgordijnen precies? Ze zijn 3 meter lang, maar zo hoog is mijn kamer niet, volgens mij bij niemand. Kun je dat zelf op maat maken?
Ja, het is inderdaad de bedoeling dat je die inkort op de hoogte zoals je die zelf nodig hebt.
quote:
Volgens mij niet meer inderdaad...
pi_46662588
Heeft er iemand ervaring met de melina gordijnen, ik wil deze binnenkort halen.
En vraag me af of deze een beetje stevig zijn, heb nu vouw gordijnen die haast niet meer de te gebruiken zijn (gaan heel moeilijk op en neer, 1 koortje is zelfs al gebroken).

In barendrecht is het bestuurkoortje ingekort en kan je dus niet testen.
Het gaat over deze:
pi_46673072
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

We verkopen nog steeds Grand Foulards, zelf van 350 cm. Ze heten TACKA, maar om nou te zeggen dat ze erg mooi zijn...........
  zondag 25 februari 2007 @ 23:00:04 #81
15358 ProgMAN
De enige echte besuikerde...
pi_46677022
We hebben nog wel de INDIRA spreien van 220 x 250 cm in verschillende kleuren (o.a. wit, beige, groen). Deze worden veel gebruikt bij banken. Ze liggen bij de textielafdeling (en ook bij de bankenafdeling in Groningen).
pi_46695423
quote:
Op zondag 11 februari 2007 12:58 schreef Adelante het volgende:
voorproefje van het nieuwe tuin assortiment

[afbeelding]

SKINA hangdecoratie
wat zijn die lampjes vre-se-lijk die blaadjes en die vogeltjes
pi_46716636
Zit ff bij de nieuwe producten te kijken. Ogla stoel nieuw??? Die heb ik ik weet niet hoelang geleden al bij ikea gekocht. (zit er trouwens nog steeds op)
pi_46717201
quote:
Op maandag 26 februari 2007 23:12 schreef eos het volgende:
Zit ff bij de nieuwe producten te kijken. Ogla stoel nieuw??? Die heb ik ik weet niet hoelang geleden al bij ikea gekocht. (zit er trouwens nog steeds op)
Alleen in het rood issie nieuw... dat staat er ook bij...
pi_46717894
Ow...excuses...niet goed opgelet.
Ik vond het ook al zo raar.

Gelijk nog een vraagje. De ekeskog is blijkbaar nu echt uit de collectie. Hoe kom ik er achter of er nog ergens hoezen te koop zijn? (voorraadje is nooit weg)
pi_46718528
quote:
Op maandag 26 februari 2007 23:39 schreef eos het volgende:
Ow...excuses...niet goed opgelet.
Ik vond het ook al zo raar.

Gelijk nog een vraagje. De ekeskog is blijkbaar nu echt uit de collectie. Hoe kom ik er achter of er nog ergens hoezen te koop zijn? (voorraadje is nooit weg)
Heb je het over de bank of de fauteuil? Fauteuil is eruit inderdaad (hoewel de geruchten gaan dat iedere vestiging nog wat kleine restanten gaat krijgen). De bank is geen probleem.
In Amsterdam liggen nog wat kleine voorraden van de fauteuilovertrekken....
pi_46718622
Beiden...
Het is niet te zien op de site, dat wordt dus de voorraad info bellen neem ik aan?
Weet je toevallig welke hoezen er nog zijn in amsterdam?

Waarom is de ekeskog er eigenlijk uit, ik vind het een moordbank!
Ik ben er alleen nog niet uit hoe ik de zitkussen goed opgeschud krijg.
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:37:43 #88
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_46769871
quote:
Op zondag 11 februari 2007 12:58 schreef Adelante het volgende:
voorproefje van het nieuwe tuin assortiment

[afbeelding]

SKINA hangdecoratie
Waarom was die (met bloemetjes) gister in breda nog niet voorradig, terwijl de site zei van wel. Nu moet ik nog x speciaal terug grrr
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_46770564
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 00:00 schreef eos het volgende:
Beiden...
Het is niet te zien op de site, dat wordt dus de voorraad info bellen neem ik aan?
Weet je toevallig welke hoezen er nog zijn in amsterdam?

Waarom is de ekeskog er eigenlijk uit, ik vind het een moordbank!
Ik ben er alleen nog niet uit hoe ik de zitkussen goed opgeschud krijg.
Voor die restvoorraad heb ik het dus over de stoel in dit geval, we hebben nog wat overtrekken in beige ripstof en in wit dacht ik.....Heb je zelf al een fauteuil onderstel? Zo niet, ook daar krijgen we aanstaande vrijdag nog een restpartij van binnen (10 stuks ongeveer).

Het bestellen van die bank zelf is geen probleem!! Deze blijft voorlopig ook gewoon in het assortiment. Dit is geen artikel wat op voorraad is maar altijd besteld moet worden. Dit zie je dus ook niet op internet!!
pi_46776685
Jammer....van de witte hoezen heb ik zowel voor de stoel als de bank 2 stuks. De beige ribcord (volgens mij is hij trouwens bruin) vind ik niet mooi. Er was ook nog een katoenen zandkleur/beige/bruin achtige hoes, die zou ik graag willen, maar die heb ik nog nooit ergens kunnen vinden.
Enig idee trouwens hoe je de zitkuil uit het zitgedeelte van de bank krijgt geschud?
Hoe kom ik erachter of er idd nog een stoel komt?
pi_46783105
Hoe zit het ook alweer met de transportkosten bij ikea?
pi_46784135
even een vraagje, een tijdje terug zag ik in Ikea Amsterdam een groot ingelijste poster (+/- 80x100 cm) van een skyline (volgens mij Sydney), de poster had een rose paarse uitstraling, errug mooi.
Maarr nu ben ik laatst naar Ikea Haarlem geweest en nu zag ik deze poster niet meer, en is ook niet te vinden op de site in het producten assortiment!
Heeft iemand deze ingelijste poster miss in een ander filiaal zien staan? Of misschien komen ze weer terug int assortiment?
Wie is daar?
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:47:26 #93
92354 Nuvole
feeling good
pi_46790358
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 19:55 schreef wendywendy het volgende:
Hoe zit het ook alweer met de transportkosten bij ikea?
Misschien moet die info eens in de OP worden opgenomen, want die vraag wordt ook ongeveer wekelijks gesteld. Even teruglezen anders wendywendy, alle topiclinks staan in de OP.
Only the good die young.
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:54:43 #94
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_46790659
Oke, ik heb net mijn ivar set binnen gekregen inclusief ivar tafelblad (deze dus: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15561&catalogId=10103&storeId=9&productId=76674&langId=-22&categoryId=15886&chosenPartNumber=20105261). Je monteert h'm op de zelfde manier als alle andere ivar planken. Maar als je nu even nadenkt dan zie je dat als je op het uit einde van het tafelblad gaat leunen gewoon het hele tafelblad uit de stelling klapt. Hoe moet je dat ding in godsnaam vast maken?
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_46791294
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:47 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Misschien moet die info eens in de OP worden opgenomen, want die vraag wordt ook ongeveer wekelijks gesteld. Even teruglezen anders wendywendy, alle topiclinks staan in de OP.
Dank! Ik dacht inderdaad dat het 30 euro was. Heb het inderdaad in een eerder topic zien staan, maar begon ff te twijfelen. Kon het ook niet op de ikea site terug vinden, vandaar mijn vraag hier.
Mijn ouders dachten er over om vanuit ikea a'foort iets naar friesland te laten versturen, maar dit plan heb ik door de transportkosten uit hun hoofd gepraat.

Transportkosten in de OP is een goed idee!
pi_46792474
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:54 schreef The.PhantoM het volgende:
Oke, ik heb net mijn ivar set binnen gekregen inclusief ivar tafelblad (deze dus: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15561&catalogId=10103&storeId=9&productId=76674&langId=-22&categoryId=15886&chosenPartNumber=20105261). Je monteert h'm op de zelfde manier als alle andere ivar planken. Maar als je nu even nadenkt dan zie je dat als je op het uit einde van het tafelblad gaat leunen gewoon het hele tafelblad uit de stelling klapt. Hoe moet je dat ding in godsnaam vast maken?
Moet je die volgens de knutselfolder niet ergens vast maken dan??
  woensdag 28 februari 2007 @ 23:43:22 #97
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_46792621
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Moet je die volgens de knutselfolder niet ergens vast maken dan??
er zit geen folder bij...
pi_46794291
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:43 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

er zit geen folder bij...
Euhm... ok... ook geen heel klein opgevouwen boekje?

Had je alleen 4 van die stalen pinnentjes??
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:38:43 #99
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_46794348
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euhm... ok... ook geen heel klein opgevouwen boekje?

Had je alleen 4 van die stalen pinnentjes??
ja alleen van die pinnen en voor de rest geen boekje. Zaten ook geen boekjes biji de rest van de ivar stelling..
pi_46796119
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:38 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

ja alleen van die pinnen en voor de rest geen boekje. Zaten ook geen boekjes biji de rest van de ivar stelling..
Nee dat het bij de rest niet zit, dat klopt wel... dat wijst zich ook behoorlijk makkelijk...

Maar ik ben dan erg benieuwd hoe dat werkt met die tafel inderdaad...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')