Dat kan zelfs heel goed. Er zitten daarvoor twee gaten in de achterkant...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:35 schreef Schimmetje het volgende:
Ik heb een discussie met mijn vriendin. Is het mogelijk om deze schoenenplank ook op de muur te schroeven? In de folder staat hij alleen in een kast.
[afbeelding]
quote:
Is dat dan niet 55? (32+21+2)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:34 schreef Allan24 het volgende:
Net snel4 rijen van 8, 3 rijen van 7 en twee aan de achterkant
Als ik (4*8)+(3*7)+2 uitreken, kom ik op 55 uit.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:34 schreef Allan24 het volgende:
Net snel4 rijen van 8, 3 rijen van 7 en twee aan de achterkant
Helemaal over jouw post heengelezen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:36 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Is dat dan niet 55? (32+21+2)
quote:Op zondag 18 februari 2007 09:58 schreef Allan24 het volgende:! Even kijken of iedereen wel een beetje op zit te letten.
Ik ben bang dat ik je moet teleurstellen...quote:Op zondag 18 februari 2007 19:39 schreef Breuls het volgende:
Okay, ik enthousiast in de gids zoeken naar voorbeelden voor de Journalist serie... niks te vinden. Hij's toch zeker niet uit het assortiment he.
Om te huilen, zo lelijk jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:06 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zomerassortiment, in volledigheid te bewonderen op de duitse site www.ikea.de
ik vraag me eig'k af waarom IKEA nog een tuin assortiment voert
Wat is een pureeknijper? Een soort van knoflookpers, maar dan in aardappelformaat?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Om te huilen, zo lelijk ja
ander vraagje :
Heeft Ikea een pureeknijper?
Jep... helaas welquote:Op maandag 19 februari 2007 00:08 schreef UncleFunk het volgende:
Ik wil de Benno cd-/dvd-kast in beukenfineer, maar hij is in alle vestigingen niet voorradig de laatste drie maanden ongeveer. Er zijn leveringsproblemen, neem ik aan?
Ik heb er 3 aan de muur hangen, maar vind het vervelende dingen. Zet er een paar zware schoenen op en dat hele ding zakt naar beneden. Pumps erop zetten werkt ook niet; de hak valt in een gat...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:35 schreef Schimmetje het volgende:
Ik heb een discussie met mijn vriendin. Is het mogelijk om deze schoenenplank ook op de muur te schroeven? In de folder staat hij alleen in een kast.
[afbeelding]
ja.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is een pureeknijper? Een soort van knoflookpers, maar dan in aardappelformaat?
ja, die ligt hier al sinds vorige weekquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:41 schreef Spookje81 het volgende:
Vandaag kwam het ikea family boekje binnen. Nog meer mensen die het gezien hebben?
Ik ook niet!quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:17 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik heb nog geen Family boekje op de deurmat gevonden helaas...
Wat een leuke site ! met veel info.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:54 schreef Nuvole het volgende:
Creatief met IKEA!
http://ikeahacker.blogspot.com/
Zelfs voor de blauwe tas een nieuw idee.
Ja, het is inderdaad de bedoeling dat je die inkort op de hoogte zoals je die zelf nodig hebt.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Even een vraagje, hoe werken die paneelgordijnen precies? Ze zijn 3 meter lang, maar zo hoog is mijn kamer niet, volgens mij bij niemand. Kun je dat zelf op maat maken?
Volgens mij niet meer inderdaad...quote:En IKEA verkoopt niet echt grote grand foulards he?
We verkopen nog steeds Grand Foulards, zelf van 350 cm. Ze heten TACKA, maar om nou te zeggen dat ze erg mooi zijn...........quote:Op zondag 25 februari 2007 15:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Even een vraagje, hoe werken die paneelgordijnen precies? Ze zijn 3 meter lang, maar zo hoog is mijn kamer niet, volgens mij bij niemand. Kun je dat zelf op maat maken?
En IKEA verkoopt niet echt grote grand foulards he?
wat zijn die lampjes vre-se-lijkquote:Op zondag 11 februari 2007 12:58 schreef Adelante het volgende:
voorproefje van het nieuwe tuin assortiment
[afbeelding]
SKINA hangdecoratie
Alleen in het rood issie nieuw... dat staat er ook bij...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:12 schreef eos het volgende:
Zit ff bij de nieuwe producten te kijken. Ogla stoel nieuw???Die heb ik ik weet niet hoelang geleden al bij ikea gekocht. (zit er trouwens nog steeds op)
Heb je het over de bank of de fauteuil? Fauteuil is eruit inderdaad (hoewel de geruchten gaan dat iedere vestiging nog wat kleine restanten gaat krijgen). De bank is geen probleem.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:39 schreef eos het volgende:
Ow...excuses...niet goed opgelet.
Ik vond het ook al zo raar.
Gelijk nog een vraagje. De ekeskog is blijkbaar nu echt uit de collectie. Hoe kom ik er achter of er nog ergens hoezen te koop zijn? (voorraadje is nooit weg)
Waarom was die (met bloemetjes) gister in breda nog niet voorradig, terwijl de site zei van wel. Nu moet ik nog x speciaal terug grrrquote:Op zondag 11 februari 2007 12:58 schreef Adelante het volgende:
voorproefje van het nieuwe tuin assortiment
[afbeelding]
SKINA hangdecoratie
Voor die restvoorraad heb ik het dus over de stoel in dit geval, we hebben nog wat overtrekken in beige ripstof en in wit dacht ik.....Heb je zelf al een fauteuil onderstel? Zo niet, ook daar krijgen we aanstaande vrijdag nog een restpartij van binnen (10 stuks ongeveer).quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:00 schreef eos het volgende:
Beiden...
Het is niet te zien op de site, dat wordt dus de voorraad info bellen neem ik aan?
Weet je toevallig welke hoezen er nog zijn in amsterdam?
Waarom is de ekeskog er eigenlijk uit, ik vind het een moordbank!
Ik ben er alleen nog niet uit hoe ik de zitkussen goed opgeschud krijg.
Misschien moet die info eens in de OP worden opgenomen, want die vraag wordt ook ongeveer wekelijks gesteld. Even teruglezen anders wendywendy, alle topiclinks staan in de OP.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:55 schreef wendywendy het volgende:
Hoe zit het ook alweer met de transportkosten bij ikea?
Dank! Ik dacht inderdaad dat het 30 euro was. Heb het inderdaad in een eerder topic zien staan, maar begon ff te twijfelen. Kon het ook niet op de ikea site terug vinden, vandaar mijn vraag hier.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:47 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Misschien moet die info eens in de OP worden opgenomen, want die vraag wordt ook ongeveer wekelijks gesteld. Even teruglezen anders wendywendy, alle topiclinks staan in de OP.
Moet je die volgens de knutselfolder niet ergens vast maken dan??quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:54 schreef The.PhantoM het volgende:
Oke, ik heb net mijn ivar set binnen gekregen inclusief ivar tafelblad (deze dus: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15561&catalogId=10103&storeId=9&productId=76674&langId=-22&categoryId=15886&chosenPartNumber=20105261). Je monteert h'm op de zelfde manier als alle andere ivar planken. Maar als je nu even nadenkt dan zie je dat als je op het uit einde van het tafelblad gaat leunen gewoon het hele tafelblad uit de stelling klapt. Hoe moet je dat ding in godsnaam vast maken?
er zit geen folder bij...quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Moet je die volgens de knutselfolder niet ergens vast maken dan??
Euhm... ok... ook geen heel klein opgevouwen boekje?quote:
ja alleen van die pinnen en voor de rest geen boekje. Zaten ook geen boekjes biji de rest van de ivar stelling..quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm... ok... ook geen heel klein opgevouwen boekje?
Had je alleen 4 van die stalen pinnentjes??
Nee dat het bij de rest niet zit, dat klopt wel... dat wijst zich ook behoorlijk makkelijk...quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:38 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ja alleen van die pinnen en voor de rest geen boekje. Zaten ook geen boekjes biji de rest van de ivar stelling..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |