Dank je wel! Ik ga er eens even over nadenkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:13 schreef JC-Rags het volgende:
De Mysinge bank bestaat niet in een 3 zits uitvoering. Wellicht is het een idee om 2x een 2-zitter met 1 armleuning combineren?? Heb je zelfs een 4-zitter....
is een uitgaande serie, veel artikelen zijn al uitverkochtquote:Op zondag 4 maart 2007 13:18 schreef athlonkmf het volgende:
Is de magiker serie niet meer te koop? kan het niet meer vinden....
damn... En mijn hele woonkamer is alleen magiker...quote:Op zondag 4 maart 2007 14:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
is een uitgaande serie, veel artikelen zijn al uitverkocht
Vorig jaar is inderdaad de kleur Kersen geintroduceerd. Maar dat zegt helaas niet zo heel veel over de loopduur van een serie...quote:Op zondag 4 maart 2007 16:21 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
damn... En mijn hele woonkamer is alleen magiker...
is er wat anders voor in de plaats gekomen dan? Ik zie niet meer iets in oingeveer zelfde stijl. Kan me nog herinneren dat vorig jaar nog een paar extra kleuren waren bij gekomen...
He die rekjes op de foto heb ik hier nog in de gangkast staan! 3 geloof ikquote:Op zondag 4 maart 2007 18:06 schreef Jerkmaine het volgende:
Even een vraagje aan een Ikea-medewerker/guru die wat weet van de secundaire opbergers (Zoals dat zo mooi op de Ikea site staat)... Ik heb uit de Vink serie de DVD rekjes, die sterk lijken op de CD-rekjes, maar volgens die aardige mevrouw van Ikea Haarlem (Waar ik morgen toch weer ff heen moet aangezien m'n bureaulamp het begeven heeft...) zijn de Vink DVD-rekjes niet meer verkrijgbaar. Kan iemand dat bevestigen? Ik heb er namelijk nog wel een paar nodig, anders moet ik overstappen naar een ander model
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:41 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Dan moet hij niet van die domme dingen roepen
Maar het gaat mij om de DVD rekjesquote:Op zondag 4 maart 2007 19:59 schreef Cyan het volgende:
[..]
He die rekjes op de foto heb ik hier nog in de gangkast staan! 3 geloof ik
Haaai moemoequote:Op maandag 5 maart 2007 13:39 schreef moemoe het volgende:
Haaai Ikea mensjes.
Verkopen jullie ook matrassen van 120 bij 200 cm?
Oh sorry niet goed gelezen!quote:
Hmm helaas, maar toch bedanktquote:Op maandag 5 maart 2007 20:51 schreef Cyan het volgende:
[..]
Oh sorry niet goed gelezen!Anders had je mijn rekjes zo mogen hebben
Naar welke IKEA ga jij meestal??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:15 schreef Nuvole het volgende:
Zaterdag weer eens bij m'n favoriete woonwinkel geweest..
Bij de FAMILY-balie gevraagd waarom ik al een tijdje geen post meer van ze ontvang. De mails krijg ik wel, maar niets per papieren post. Ik begreep in de winkel dat er iedere maand een boekje met aanbiedingen is.
De medewerkster zocht me op in de computer (grappig om te zien dat ik in de lijst van mensen met dezelfde achternaam uit mijn absoluut niet kleine woonplaats de enige man was tussen allemaal vrouwen). Ze heeft mijn gegevens en vraag in een of ander word-document gekopieerd om het door te geven aan de betreffende afdeling, dus ik wacht af..
Iets heel anders: er werken altijd wel leuke jongens bij IKEA, lijkt me leuk vriendjesmateriaal. Is er hier niet toevallig nog een aardige vrijgezel?.
Vandaag met nieuw assortiment bezig geweest en de Vink DVD komt niet meer terug. Misschien dat een aantal winkels ze nog hebben. In Groningen is die niet meer op voorraad.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:06 schreef Jerkmaine het volgende:
Even een vraagje aan een Ikea-medewerker/guru die wat weet van de secundaire opbergers (Zoals dat zo mooi op de Ikea site staat)... Ik heb uit de Vink serie de DVD rekjes, die sterk lijken op de CD-rekjes, maar volgens die aardige mevrouw van Ikea Haarlem (Waar ik morgen toch weer ff heen moet aangezien m'n bureaulamp het begeven heeft...) zijn de Vink DVD-rekjes niet meer verkrijgbaar. Kan iemand dat bevestigen? Ik heb er namelijk nog wel een paar nodig, anders moet ik overstappen naar een ander model
![]()
Dat zal de MERETE zijn:quote:Op maandag 5 maart 2007 20:51 schreef Cyan het volgende:
[..]
Oh sorry niet goed gelezen!Anders had je mijn rekjes zo mogen hebben
Edit: Weet niemand van de Ikeamedewerkers of die wit gebroken ribfluweel gordijnen met stalen ringen (in het gordijn verwerkt) nog in de collectie zitten? En hoe ze heten?
Eindhoven.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naar welke IKEA ga jij meestal??
Owkej ik ga binnenkort een dagje naar Eindhoven, dan dus daar maar even goed de ogen open houdenquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Eindhoven.
Maar vind jij ervan? Zijn die jongens bij IKEA de moeite waard? Ze lijken me zo lekker degelijk. Zweedse kwaliteit, zeg maar..
Bedankt voor je antwoord met dat zijn ze niet. De MERETE zijn namelijk gemaakt van een andere stof. Maar zien er verder eigenlijk wel precies hetzelfde uit. Ga er nog eens over nadenkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:20 schreef ProgMAN het volgende:
[..]
Dat zal de MERETE zijn:
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15594&catalogId=10103&storeId=9&productId=10848&langId=-22&categoryId=15845&chosenPartNumber=90046843
Is als het goed is nog beschikbaar.
Nog meer vragen? Kom maar op!Oh ja, Adelante, je mag mij anders ook wel toevoegen aan de lijst van mederwerkers. Ik werk zelf in vestiging Groningen.
Vrijdag ben ik weer in de winkel, dan zal ik even bij de textiel afdeling navragen. Je hoort nog van mij.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:33 schreef Cyan het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord met dat zijn ze niet. De MERETE zijn namelijk gemaakt van een andere stof. Maar zien er verder eigenlijk wel precies hetzelfde uit. Ga er nog eens over nadenken
Oke hartstikke bedankt! Ik geloof dat ze hier uit assortiment zijn maar misschien zijn ze nog in andere filialen verkrijgbaar? En kan Ikea iets interfiliëren? Als ik een naam weet kan ik nog even op MP kijken ofzo.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:47 schreef ProgMAN het volgende:
[..]
Vrijdag ben ik weer in de winkel, dan zal ik even bij de textiel afdeling navragen. Je hoort nog van mij.
Is dat dan een soort van IKEA-uitwisselingswerkbezoek of ga je meehelpen? Of ga je helemaal niet naar IKEA en doe je een leuk, recreatief bezoekje aan de stad?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Owkej ik ga binnenkort een dagje naar Eindhoven, dan dus daar maar even goed de ogen open houden
Naja zo heel vaak zie je je collega's uit andere vestigingen niet... helaas!
We hebben een paar jaar terug een groot centraal feest gehad toen IKEA 25 jaar bestond. En toen heb ik wel behoorlijk wat leuke jongens uit andere vestigingen gezien. In Hengelo werkt niet zo heel veel leuks...
Maar laten we het inderdaad maar op de deugelijke Zweedse kwaliteit houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |