abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46899030
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 20:13 schreef JC-Rags het volgende:

De Mysinge bank bestaat niet in een 3 zits uitvoering. Wellicht is het een idee om 2x een 2-zitter met 1 armleuning combineren?? Heb je zelfs een 4-zitter....
Dank je wel! Ik ga er eens even over nadenken
pi_46902594
Is de magiker serie niet meer te koop? kan het niet meer vinden....
  zondag 4 maart 2007 @ 14:31:23 #128
3185 Adelante
To let it go now
pi_46904547
quote:
Op zondag 4 maart 2007 13:18 schreef athlonkmf het volgende:
Is de magiker serie niet meer te koop? kan het niet meer vinden....
is een uitgaande serie, veel artikelen zijn al uitverkocht
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_46908372
quote:
Op zondag 4 maart 2007 14:31 schreef Adelante het volgende:

[..]

is een uitgaande serie, veel artikelen zijn al uitverkocht
damn... En mijn hele woonkamer is alleen magiker...

is er wat anders voor in de plaats gekomen dan? Ik zie niet meer iets in oingeveer zelfde stijl. Kan me nog herinneren dat vorig jaar nog een paar extra kleuren waren bij gekomen...
pi_46910004
quote:
Op zondag 4 maart 2007 16:21 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

damn... En mijn hele woonkamer is alleen magiker...

is er wat anders voor in de plaats gekomen dan? Ik zie niet meer iets in oingeveer zelfde stijl. Kan me nog herinneren dat vorig jaar nog een paar extra kleuren waren bij gekomen...
Vorig jaar is inderdaad de kleur Kersen geintroduceerd. Maar dat zegt helaas niet zo heel veel over de loopduur van een serie...

Ik weet niet beter dan dat de serie niet vervangen gaat worden. Sorry...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 4 maart 2007 @ 18:06:04 #131
98333 Jerkmaine
Hi friend!
pi_46912342
Even een vraagje aan een Ikea-medewerker/guru die wat weet van de secundaire opbergers (Zoals dat zo mooi op de Ikea site staat )... Ik heb uit de Vink serie de DVD rekjes, die sterk lijken op de CD-rekjes, maar volgens die aardige mevrouw van Ikea Haarlem (Waar ik morgen toch weer ff heen moet aangezien m'n bureaulamp het begeven heeft...) zijn de Vink DVD-rekjes niet meer verkrijgbaar. Kan iemand dat bevestigen? Ik heb er namelijk nog wel een paar nodig, anders moet ik overstappen naar een ander model
pi_46916306
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:06 schreef Jerkmaine het volgende:
Even een vraagje aan een Ikea-medewerker/guru die wat weet van de secundaire opbergers (Zoals dat zo mooi op de Ikea site staat )... Ik heb uit de Vink serie de DVD rekjes, die sterk lijken op de CD-rekjes, maar volgens die aardige mevrouw van Ikea Haarlem (Waar ik morgen toch weer ff heen moet aangezien m'n bureaulamp het begeven heeft...) zijn de Vink DVD-rekjes niet meer verkrijgbaar. Kan iemand dat bevestigen? Ik heb er namelijk nog wel een paar nodig, anders moet ik overstappen naar een ander model
He die rekjes op de foto heb ik hier nog in de gangkast staan! 3 geloof ik

[ Bericht 2% gewijzigd door Cyan op 04-03-2007 20:21:12 ]
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_46916891
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 19:41 schreef R0ADKILL het volgende:

[..]

Dan moet hij niet van die domme dingen roepen
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  maandag 5 maart 2007 @ 04:12:52 #134
98333 Jerkmaine
Hi friend!
pi_46930793
quote:
Op zondag 4 maart 2007 19:59 schreef Cyan het volgende:

[..]

He die rekjes op de foto heb ik hier nog in de gangkast staan! 3 geloof ik
Maar het gaat mij om de DVD rekjes
  maandag 5 maart 2007 @ 13:39:23 #135
131278 moemoe
#teampanda
pi_46938778
Haaai Ikea mensjes .

Verkopen jullie ook matrassen van 120 bij 200 cm?

pi_46942761
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:39 schreef moemoe het volgende:
Haaai Ikea mensjes .

Verkopen jullie ook matrassen van 120 bij 200 cm?

Haaai moemoe

De beschikbare breedtematen zijn 80, 90, 140 en 160 cm. De lengte is doorgaans 200cm en sommige matrassen zijn verkrijgbaar in 220cm.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_46953954
handige site voor tweedehands ikeameuk www.ik2a.com
pi_46955186
quote:
Op maandag 5 maart 2007 04:12 schreef Jerkmaine het volgende:

[..]

Maar het gaat mij om de DVD rekjes
Oh sorry niet goed gelezen! Anders had je mijn rekjes zo mogen hebben

Edit: Weet niemand van de Ikeamedewerkers of die wit gebroken ribfluweel gordijnen met stalen ringen (in het gordijn verwerkt) nog in de collectie zitten? En hoe ze heten?

[ Bericht 16% gewijzigd door Cyan op 05-03-2007 21:19:21 ]
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:15:54 #139
92354 Nuvole
feeling good
pi_46993636
Zaterdag weer eens bij m'n favoriete woonwinkel geweest. .

Bij de FAMILY-balie gevraagd waarom ik al een tijdje geen post meer van ze ontvang. De mails krijg ik wel, maar niets per papieren post. Ik begreep in de winkel dat er iedere maand een boekje met aanbiedingen is.
De medewerkster zocht me op in de computer (grappig om te zien dat ik in de lijst van mensen met dezelfde achternaam uit mijn absoluut niet kleine woonplaats de enige man was tussen allemaal vrouwen). Ze heeft mijn gegevens en vraag in een of ander word-document gekopieerd om het door te geven aan de betreffende afdeling, dus ik wacht af. .

Iets heel anders: er werken altijd wel leuke jongens bij IKEA, lijkt me leuk vriendjesmateriaal. Is er hier niet toevallig nog een aardige vrijgezel? .
Only the good die young.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 23:57:04 #140
98333 Jerkmaine
Hi friend!
pi_46998986
quote:
Op maandag 5 maart 2007 20:51 schreef Cyan het volgende:

[..]

Hmm helaas, maar toch bedankt
pi_46999601
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:15 schreef Nuvole het volgende:
Zaterdag weer eens bij m'n favoriete woonwinkel geweest. .

Bij de FAMILY-balie gevraagd waarom ik al een tijdje geen post meer van ze ontvang. De mails krijg ik wel, maar niets per papieren post. Ik begreep in de winkel dat er iedere maand een boekje met aanbiedingen is.
De medewerkster zocht me op in de computer (grappig om te zien dat ik in de lijst van mensen met dezelfde achternaam uit mijn absoluut niet kleine woonplaats de enige man was tussen allemaal vrouwen). Ze heeft mijn gegevens en vraag in een of ander word-document gekopieerd om het door te geven aan de betreffende afdeling, dus ik wacht af. .

Iets heel anders: er werken altijd wel leuke jongens bij IKEA, lijkt me leuk vriendjesmateriaal. Is er hier niet toevallig nog een aardige vrijgezel? .
Naar welke IKEA ga jij meestal??
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 7 maart 2007 @ 00:18:24 #142
15358 ProgMAN
De enige echte besuikerde...
pi_47000096
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:06 schreef Jerkmaine het volgende:
Vandaag met nieuw assortiment bezig geweest en de Vink DVD komt niet meer terug. Misschien dat een aantal winkels ze nog hebben. In Groningen is die niet meer op voorraad.
  woensdag 7 maart 2007 @ 00:20:11 #143
15358 ProgMAN
pi_47000177
quote:
Op maandag 5 maart 2007 20:51 schreef Cyan het volgende:

[..]

Edit: Weet niemand van de Ikeamedewerkers of die wit gebroken ribfluweel gordijnen met stalen ringen (in het gordijn verwerkt) nog in de collectie zitten? En hoe ze heten?
Dat zal de MERETE zijn:
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15594&catalogId=10103&storeId=9&productId=10848&langId=-22&categoryId=15845&chosenPartNumber=90046843

Is als het goed is nog beschikbaar.

Nog meer vragen? Kom maar op! Oh ja, Adelante, je mag mij anders ook wel toevoegen aan de lijst van mederwerkers. Ik werk zelf in vestiging Groningen.

[ Bericht 5% gewijzigd door ProgMAN op 07-03-2007 00:27:25 ]
  woensdag 7 maart 2007 @ 00:46:11 #144
92354 Nuvole
feeling good
pi_47001118
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 00:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Naar welke IKEA ga jij meestal??
Eindhoven.

Maar vind jij ervan? Zijn die jongens bij IKEA de moeite waard? Ze lijken me zo lekker degelijk. Zweedse kwaliteit, zeg maar. .
Only the good die young.
pi_47002268
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 00:46 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Eindhoven.

Maar vind jij ervan? Zijn die jongens bij IKEA de moeite waard? Ze lijken me zo lekker degelijk. Zweedse kwaliteit, zeg maar. .
Owkej ik ga binnenkort een dagje naar Eindhoven, dan dus daar maar even goed de ogen open houden

Naja zo heel vaak zie je je collega's uit andere vestigingen niet... helaas!
We hebben een paar jaar terug een groot centraal feest gehad toen IKEA 25 jaar bestond. En toen heb ik wel behoorlijk wat leuke jongens uit andere vestigingen gezien. In Hengelo werkt niet zo heel veel leuks...

Maar laten we het inderdaad maar op de deugelijke Zweedse kwaliteit houden...
pi_47009538
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 00:20 schreef ProgMAN het volgende:

[..]

Dat zal de MERETE zijn:
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15594&catalogId=10103&storeId=9&productId=10848&langId=-22&categoryId=15845&chosenPartNumber=90046843

Is als het goed is nog beschikbaar.

Nog meer vragen? Kom maar op! Oh ja, Adelante, je mag mij anders ook wel toevoegen aan de lijst van mederwerkers. Ik werk zelf in vestiging Groningen.
Bedankt voor je antwoord met dat zijn ze niet. De MERETE zijn namelijk gemaakt van een andere stof. Maar zien er verder eigenlijk wel precies hetzelfde uit. Ga er nog eens over nadenken
pi_47016833
Welke lattenbodems kun je (al dan niet) elektrisch verstellen?
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:47:59 #148
15358 ProgMAN
pi_47024596
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:33 schreef Cyan het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoord met dat zijn ze niet. De MERETE zijn namelijk gemaakt van een andere stof. Maar zien er verder eigenlijk wel precies hetzelfde uit. Ga er nog eens over nadenken
Vrijdag ben ik weer in de winkel, dan zal ik even bij de textiel afdeling navragen. Je hoort nog van mij.
pi_47025081
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:47 schreef ProgMAN het volgende:

[..]

Vrijdag ben ik weer in de winkel, dan zal ik even bij de textiel afdeling navragen. Je hoort nog van mij.
Oke hartstikke bedankt! Ik geloof dat ze hier uit assortiment zijn maar misschien zijn ze nog in andere filialen verkrijgbaar? En kan Ikea iets interfiliëren? Als ik een naam weet kan ik nog even op MP kijken ofzo.
  woensdag 7 maart 2007 @ 23:14:35 #150
92354 Nuvole
feeling good
pi_47037426
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 01:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Owkej ik ga binnenkort een dagje naar Eindhoven, dan dus daar maar even goed de ogen open houden

Naja zo heel vaak zie je je collega's uit andere vestigingen niet... helaas!
We hebben een paar jaar terug een groot centraal feest gehad toen IKEA 25 jaar bestond. En toen heb ik wel behoorlijk wat leuke jongens uit andere vestigingen gezien. In Hengelo werkt niet zo heel veel leuks...

Maar laten we het inderdaad maar op de deugelijke Zweedse kwaliteit houden...
Is dat dan een soort van IKEA-uitwisselingswerkbezoek of ga je meehelpen? Of ga je helemaal niet naar IKEA en doe je een leuk, recreatief bezoekje aan de stad? .
Only the good die young.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')