Ik geef je groot gelijk, D.Rose! Echt tof om Usura weer eens in z'n geheel te horen, jeugdsentiment enzo.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij zat in een stukje in de Sandstormmix vrijdag, en ik vond dat ze die best helemaal mochten draaien
Mmmm, dit nummer draaien ze op 3FM wat te vaak vind ikquote:
Niet genoeg kennelijkquote:Op maandag 5 februari 2007 21:47 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Pardon? Half dan, in deze tijd kende ik toch al het een en ander meer dan mijn leeftijdsgenootjes![]()
Ik vind het sowieso geen mooi nummerquote:Op maandag 5 februari 2007 21:53 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Mmmm, dit nummer draaien ze op 3FM wat te vaak vind ik![]()
Heb je vandaag nog een badeend gewonnen?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:51 schreef Seraphina het volgende:![]()
Ik denk niet dat mijn requestje nog voorbij komt
Edit: fipo
Run speelde ze in de Arenaquote:Op maandag 5 februari 2007 21:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Chocolate is mooier dan Run
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Chocolate is mooier dan Run
Doei, Marichaquote:Op maandag 5 februari 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
p.s. Hans, hierna is Dennis Weening
Jij ook welterustenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:59 schreef Seraphina het volgende:
Enfokkertjes van me! Tot morgen waarschijnlijk!
Ik wilde hem ook al gaan aanvragen na die sandstorm-mix, prima dsat er iemand wat doortastender was dan ikquote:Op maandag 5 februari 2007 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, D.Rose! Echt tof om Usura weer eens in z'n geheel te horen, jeugdsentiment enzo.
Heb gelezen dat je net te laat was, jammer.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:59 schreef Seraphina het volgende:
Maricha
Enfokkertjes van me! Tot morgen waarschijnlijk!
Ja, we mogen D.Rose wel dankbaar zijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:39 schreef Againzender het volgende:
Ik wilde hem ook al gaan aanvragen na die sandstorm-mix, prima dsat er iemand wat doortastender was dan ik
Goed programma inderdaad, met veel muziek die je overdag niet snel hoort.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:03 schreef Cool_Runner het volgende:
3voor12fm, zon beetje het beste programma van 3fm vind ik. Top muziek
Topper!quote:Op maandag 5 februari 2007 23:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zal 'm er ff bij zetten
staat al in de Wiki
Hmm, ik vind dit een van de mindere programma's. Of in ieder geval de slechtste DJ.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:03 schreef Cool_Runner het volgende:
3voor12fm, zon beetje het beste programma van 3fm vind ik. Top muziek
Probleem bij Dennis is dat ie het medium radio nog niet helemaal door heeft.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb bij hem ook een beetje het gevoel naar een regionale piraat te luisteren
Ik heb 'm nooit op tv gezienquote:Op maandag 5 februari 2007 23:35 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Probleem bij Dennis is dat ie het medium radio nog niet helemaal door heeft.
Op TV vind ik em wel leuk om te zien, en dat doet ie goed. Maar voor radio moet je veel duidelijker spreken, rustiger ook. Daarbij maakt hij echt teveel fouten..
MTV kijk ik al meer dan 10 jaar niet meerquote:Op maandag 5 februari 2007 23:51 schreef Siegfried het volgende:
Interviewtjes bij MTV.
Dat doet ie wel leuk. Beetje op een frisse manier.
Ik heb het nooit gekeken. Maar van de zomer zag ik tijdens het zappen een mongool in een golfcaddie over het Lowlandsterrein crossen. Naja dan heb je mijn aandacht wel, en dat bleek hij te zijnquote:Op maandag 5 februari 2007 23:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
MTV kijk ik al meer dan 10 jaar niet meer
Vroeger wel, toen het een muziekzender was
Barbara is idd leukquote:Op dinsdag 6 februari 2007 03:25 schreef rubbereend het volgende:
het is leuker als Barbara wel in de studio is
Hele goede plaatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:48 schreef alwaysleft het volgende:
Mika moet de nieuwe 3FM megahit worden![]()
Wat een goede plaat![]()
Ik wilde net hetzelfde typenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:48 schreef alwaysleft het volgende:
Wat een goede plaat![]()
ah een medestanderquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:33 schreef Againzender het volgende:
Ik begin mij echt elke dag meer aan Giel te ergeren. Denk dat ik voortaan de radio pas om 9 uur aanzet, dom geneuzel van hem.
Goeie plaat!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:48 schreef alwaysleft het volgende:
Wat een goede plaat![]()
Ik ben het met jullie eens. Giel doet teveel hetzelfde nu..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:52 schreef TheVulture het volgende:
ah een medestander![]()
Ja het is een beetje herhaling van zetten, de sleet zit er een beetje bij Giel op... en die opa met zijn weerbericht mogen ze ook wel een gooi richting bejaardenhuis geven
Ik vind die nieuwe single zo slecht nog niet.. leuk voor carnavalquote:
hij komt er maar weer slecht vanafquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe single zo slecht nog niet.. leuk voor carnaval
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:57 schreef TheVulture het volgende:
Claudia en Gerard wilden ook al een polonaise inzettenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet het niet met Paul.... af en toe erger ik me kapot aan z'n stomme opmerkingen (die hij zelf niet doorheeft), en net als ik denk: dit is de druppel! komt hij met een heel leuk stukje muziek en ben ik mijn ergernis alweer kwijt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:38 schreef TheVulture het volgende:
Paul Rabbering is toch ook erg leuk om te luisteren moet ik zeggen, samen met Veenstra en Ekdom toch wel mijn 3FM-favoriet
Paulquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik weet het niet met Paul.... af en toe erger ik me kapot aan z'n stomme opmerkingen (die hij zelf niet doorheeft), en net als ik denk: dit is de druppel! komt hij met een heel leuk stukje muziek en ben ik mijn ergernis alweer kwijt.
Veenstra en Ekdom staan wat dat betreft onbetwist bovenaan bij mij.
Coen gaat nog wel maar met name Sander is sinds de Serious Request flink bij me gedaald...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:15 schreef Anne04 het volgende:
Ik vind Coen in combinatie met Sander leuk, maar net als vorig weekend in z'n eentje (of ja, samen met Tessel) vind ik hem toch al een stuk minder leuk..
Are you feeling lucky, punk?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:07 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb alvast een requestje in gedachten voor vanavond (aangezien Mika toch al door tig mensen wordt aangevraagd, en terecht).
Nailpin - What Are You Waiting For (of Worn Out, daar ben ik nog niet helemaal uit)
net een kwartiertje geleden bij de C&Sshow.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat deed Michiel gisteren ook
Of doelde je daarop?
ah, gelukkig gemistquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:48 schreef borisz het volgende:
[..]
net een kwartiertje geleden bij de C&Sshow.
Paulquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:38 schreef TheVulture het volgende:
Paul Rabbering is toch ook erg leuk om te luisteren moet ik zeggen, samen met Veenstra en Ekdom toch wel mijn 3FM-favoriet
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Coen gaat nog wel maar met name Sander is sinds de Serious Request flink bij me gedaald...
Kloptquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:43 schreef Seraphina het volgende:
D.Rose, je gaat zeker niet zeggen wat jij en je vrouw hebben aangevraagd?
Doe het ff zelfquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Kan er iemand Bitches aint shit van Ben Folds voor mij requesten?
Kun je dat zelf niet?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Kan er iemand Bitches aint shit van Ben Folds voor mij requesten?
Jouw request komt net na de popquizquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:11 schreef Seraphina het volgende:
Nou ik ga even douchen en dan ga ik ook wel requesten
*Seraphina voelt lichte druk met zulke vroege requesters*
Snap nog steeds niet waarom je uitgerekend nu gaat douchenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:11 schreef Seraphina het volgende:
Nou ik ga even douchen en dan ga ik ook wel requesten
*Seraphina voelt lichte druk met zulke vroege requesters*
Ik kan wel iets bedenken, maar da's zo'n platte humor dat ik het maar niet zegquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom je uitgerekend nu gaat douchen![]()
moiquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:14 schreef -Hans- het volgende:
Moi mensen
* -Hans- is nog even bezig met de afwas, maar Di-rect is bezig dus dat komt goed uit..
welke is dat?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoop dat die nieuwe plaat van Ilse DeLange nog voorbij komt. Dat is óók een errrrug prettig plaat.
I Love You.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
welke is dat?
Die megahit is echt zwaar ruk
Ik ben een beetje klaar met Ilse DeLange... het lijkt alsof ze steeds meer als een schaap gaat zingen.... vooral bij de Vrienden van Amstel viel me dat op... beetje trilling of snik in de stem is leuk maar zij kan een kudde schapen roepen zoals ze nu zingtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoop dat die nieuwe plaat van Ilse DeLange nog voorbij komt. Dat is óók een errrrug prettig plaat.
ze lopen elke keer net achter de hype aan met de megahits... wat mij betreft volgende week Mikaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
I Love You.
Die plaat megahit maken zou pas goed en vernieuwend zijn geweest. En niet met een of andere al grijsgedraaide kutplaat komen aanzetten.
quote:
Gok zelf dat het R. Williams gaat worden met She's Madonna (waar ik nog altijd niet weg van ben, ik vind het nogal een braaf liedje. Maar... het het zweef stukje is natuurlijk wel erg mooi). Hoop zelf op Incubus (eindelijk weer terug, en hoe!) of anders Fall Out Boy. De hoop dat The Magic Numbers nog Megahit worden heb ik al opgegeven, mede omdat de plaat niet meer in de lijst van ' nieuwe singles ' is terug te vinden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ze lopen elke keer net achter de hype aan met de megahits... wat mij betreft volgende week Mika
De onderhandelingen over wat 3FM er nu weer commercieel aan moet overhouden zullen wel erg lang duren. Tsja, dan is die megahit al geen hit meer ..... Maar goed, alles voor de ¤¤¤¤ he ..... Neem die uuropener nou:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ze lopen elke keer net achter de hype aan met de megahits... wat mij betreft volgende week Mika
Fall out Boy zou ook weer een plaat zijn die al te lang te horen is geweest op 3FM... ze moeten gewoon voor een nieuwe plaat op de playlist kiezen, da's toch het hele idee achter zo'n megahitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gok zelf dat het R. Williams gaat worden met She's Madonna (wat ik nog altijd niet weg van ben, ik vind het nogal een braaf liedje. Maar... het het zweef stukje is natuurlijk wel erg mooi). Hoop zelf op Incubus (eindelijk weer terug, en hoe!) of anders Fall Out Boy. De hoop dat The Magic Numbers nog Megahit worden heb ik al opgegeven, mede omdat de plaat niet meer in de lijst van ' nieuwe singles ' is terug te vinden.![]()
daarom moet je ook nooit nieuwe platen aanvragenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik wou Keane met Snowed Under aanvragen voor de reqeust maar nu hebben ze keane al
Is op zich geen nieuwe plaat, al flink wat jaren oud, wilde hem aanvraag voor request met het weer, maar toen startten ze keane net. Voor straks Ben Folds aangevraagd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
daarom moet je ook nooit nieuwe platen aanvragenDie worden vaak al eerder gedraaid.
oh okquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:31 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Is op zich geen nieuwe plaat, al flink wat jaren oud, wilde hem aanvraag voor request met het weer, maar toen startten ze keane net. Voor straks Ben Folds aangevraagd.
vroeger ja, maar tegenwoordig weet ik niet wanneer je Megahit wordt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Fall out Boy zou ook weer een plaat zijn die al te lang te horen is geweest op 3FM... ze moeten gewoon voor een nieuwe plaat op de playlist kiezen, da's toch het hele idee achter zo'n megahit
Ik zou zeggen D.Rose kom eens een keer langs en je zult versteld staan!quote:
Volgens mij zijn het nu de DJ's die het mogen bepalen... snap niet dat die voor het nieuwe werk kiezen.... maar misschien kan Veenstra of Maricha daar meer over vertellenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
vroeger ja, maar tegenwoordig weet ik niet wanneer je Megahit wordt.
In de tijd dat Paul Van Der Lught nog zendercoördinator was op Radio 3FM was het duidelijk, nieuwe en vernieuwende platen werden Megahit. Doorgebroken bands werden in principe geen Megahit. Di-rect ofzo zou nooit Megahit zijn geworden, maar een Justin Timberlake - Sexy Back (nieuw geluid enzo) denk ik wel.
Omdat dat beter uitkomtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom je uitgerekend nu gaat douchen![]()
Als je dit zo'n leuk programma vindt zou ik tijdens Coen en Sander gaan douchen
Di-rectongelofelijke kutplaat blijft het
Nee hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:36 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Omdat dat beter uitkomt. Ik ga al meteen koken als ik thuiskom van stage, was zo mogelijk ook meteen af, dan wil ik graag wel even rustig mijn kopje koffie drinken. En dan ga ik daarna pas douchen. Dan maar het begin missen van MetMichiel, maakt me niet zoveel uit, vind de Coen & Sander show meestal ook erg leuk.
*Seraphina gokt dat ze er nu te diep op in gaat*
Da's ver rijdenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen D.Rose kom eens een keer langs en je zult versteld staan!![]()
Ja, Maricha gaf inderdaad aan dat de DJ's de Megahit bepalen. Maar wat ik mij af vraag welke criteria aan de Megahit wordt gesteld, want de single van Di-rect is een 13 in een dozijn plaat en ook niet bepaald een tekstueel hoogstandje. Ik meende dat 3FM net in die week kaarten weg gaf voor een concert van Di-rect, spelen zulke zaken ook mee bij de keuze van de Megahit ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het nu de DJ's die het mogen bepalen... snap niet dat die voor het nieuwe werk kiezen.... maar misschien kan Veenstra of Maricha daar meer over vertellen
Inderdaad!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Groningen is een fijne stad hoor
Hej, maar dan heb je ook wat he. hehhe.quote:
Ja dat vind ik dus ook. Ik vond eigenlijk Ruby al wat laat (gevoelsmatig) en dat was dan nog wel redelijk op tijd. Maar Amy Winehouse hoor ik inmiddels toch al een paar weken...I miss you love stond echt al een tijdje op mijn mp3-speler (ja ik weet hetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, Maricha gaf inderdaad aan dat de DJ's de Megahit bepalen. Maar wat ik mij af vraag welke criteria aan de Megahit wordt gesteld, want de single van Di-rect is een 13 in een dozijn plaat en ook niet bepaald een tekstueel hoogstandje. Ik meende dat 3FM net in die week kaarten weg gaf voor een concert van Di-rect, spelen zulke zaken ook mee bij de keuze van de Megahit ?
Amy Winehouse, leuke plaat maar al eeuwen uit (voor mijn gevoel.) I miss You Love is ook zo'n plaat, wat moet je ermee?
De clip is al vaak te zien op MTV / TMF, dus het zal denk ik niet heel lang meer duren tot de single in de winkel ligt. Volgens mij is de release date deze week of begin volgende week, maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:45 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook. Ik vond eigenlijk Ruby al wat laat (gevoelsmatig) en dat was dan nog wel redelijk op tijd. Maar Amy Winehouse hoor ik inmiddels toch al een paar weken...
She`s Madonna als megahit lijkt me overigens heel sterk, dat nummer komt toch pas in maart uit ofzo? Of is dat al gezegd *gaat even teruglezen*
Volgens mij ook ja, maar niet langer dan 2 maanden toch? Ik weet het niet meer, ooit in een interview gehoord dat dat hun nieuwe single werd en toen dat nummer maar eens beluisterd. Bones vind ik nu wel mooi, maar de rest van hun album vind ik nog steeds niet leuk (behalve when you were young), ik blijf het benadrukken, omdat iedereen er zo lyrisch over lijkt te zijn...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:56 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Bones is toch ook al lang uit?
Dus zo nieuw is hij niet.
Nee, 1 iemand krijgt 3 eenden natuurlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:58 schreef -Hans- het volgende:
3 badeenden? oeh, dat is dus 3 maal kans.
Echt niet! Ik word hard aan het werk gezet!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, 1 iemand krijgt 3 eenden natuurlijk
True true, When you were young en bones zijn echt wel de toppers van het album.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:58 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja, maar niet langer dan 2 maanden toch? Ik weet het niet meer, ooit in een interview gehoord dat dat hun nieuwe single werd en toen dat nummer maar eens beluisterd. Bones vind ik nu wel mooi, maar de rest van hun album vind ik nog steeds niet leuk (behalve when you were young), ik blijf het benadrukken, omdat iedereen er zo lyrisch over lijkt te zijn...
Zal ik je mijn gegevens alvast toe mailen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
Echt niet! Ik word hard aan het werk gezet!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
Echt niet! Ik word hard aan het werk gezet!
Ow, dat is alweer ff geledenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De promo aan het begin van de uuropener...
Nopequote:
quote:
Neuh.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb jij ook nog wat nieuwe gameconsoles in een doos staan dan?![]()
![]()
Volgens mij vind ik 4 keer bellen wel genoegquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij geef jij het veel te snel op
Ik heb weleens dat ze na 20 keer bellen en 5 minuten nog opnamen en dat ik wonquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:11 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Volgens mij vind ik 4 keer bellen wel genoeg.
Weet ik niet zekerquote:Moet je dokken als het ingesprek is? Zit al vet over mijn abo heen namelijk. Da`s ook nog een reden![]()
Nee, je betaald alleen als er opgenomen wordt hoor!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:11 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Volgens mij vind ik 4 keer bellen wel genoeg. Moet je dokken als het ingesprek is? Zit al vet over mijn abo heen namelijk. Da`s ook nog een reden
![]()
Dat zeg je ook alleen maar omdat je daar aan verdientquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee, je betaald alleen als er opgenomen wordt hoor!
Dan durf ik het wel aan om het wat vaker te proberen de volgende keerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat leek mij ook alquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hahahaha ik verdien daar helemaal niets aan (was het maar waarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:17 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je daar aan verdient
Ik bel ook wel eens achter zo'n betaal nummert en krijg ook vaak zo'n verwijt naar mijn hoofdje. Het gaat inderdaad pas in als je wordt opgenomen. Het keuze menu telt wel mee trouwens.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hahahaha ik verdien daar helemaal niets aan (was het maar waar)
Maar dat is toch zo bij elk betaal-nummer?
`t Was wel bij mij niet zozeer een verwijt als eerder een misvatting hequote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Ik bel ook wel eens achter zo'n betaal nummert en krijg ook vaak zo'n verwijt naar mijn hoofdje. Het gaat inderdaad pas in als je wordt opgenomen. Het keuze menu telt wel mee trouwens.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
FF Gerard Ekdom bellen!
“My name is not Bon, it’s Jon!” You stupid f*ck"![]()
true true.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bon Jovi was vroeger leuk... tegenwoordig is het softe kutmuziek
Subtiel hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat mijn request gedraaid wordt... doe je best Maricha en Michiel
Linkin Park met In the End
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat mijn request gedraaid wordt... doe je best Maricha en Michiel
Linkin Park met In the End
Waarom zouden ze je bellen dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoef alleen niet in de uitzendig gebeld te worden
Draaien is genoeg
ja voor die request bijvoorbeeld....quote:
Als je gemaild hebt dan heb je het sowieso zelf in de hand, want dan moet Maricha je mailen om je nummer te krijgen...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja voor die request bijvoorbeeld....
Die heb je toch al gedaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja voor die request bijvoorbeeld....
heb gesmstquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:41 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Als je gemaild hebt dan heb je het sowieso zelf in de hand, want dan moet Maricha je mailen om je nummer te krijgen...
Edit: even herformulering
Vonden zij dat ook maarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:43 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Ik vind dat Maricha en Michiel de Fok! 3fm blaat groep wel mogen gebruiken voor de requesten.
quote:
[Maricha] Fok!Forum! [/Maricha]quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:43 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Ik vind dat Maricha en Michiel de Fok! 3fm blaat groep wel mogen gebruiken voor de requesten.
quote:The Killers - Somebody Told Me
Royksopp - Only This Moment
Moby - Everytime you touch me
Kurtis Mantronik Presents Chamonix - How Did You Know
mc sar & the real mccoy - Runaway
Slut - It Was Easier
The Killers, maar die zijn natuurlijk al geweest met hun nieuwe singlequote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit hier nog een plaat tussen die jullie graag zouden horen?
quote:The Killers - Somebody Told Me
Royksopp - Only This Moment
Moby - Everytime you touch me
Kurtis Mantronik Presents Chamonix - How Did You Know
mc sar & the real mccoy - Runaway
Slut - It Was Easier
Volgens mijn administratie komen er best wel veel requestjes van mensen van dit Fok!Forumquote:
Maar ook uit dit topique?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:52 schreef Maricha het volgende:
[..]
Volgens mijn administratie komen er best wel veel requestjes van mensen van die Fok!Forum![]()
Goh. Dat had ik nou nooit verwachtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:52 schreef Maricha het volgende:
[..]
Volgens mijn administratie komen er best wel veel requestjes van mensen van die Fok!Forum![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:53 schreef borisz het volgende:
straks maar is bellen voor de popquiz als ik er doorheen kom![]()
MC Sarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geweldig, dat waren ook de platen waar ik aan zat te denken. Ik heb ze dus ook gerequest, maar zat ook te denken aan Modern Talking - Cheri Cheri Lady.quote:
the killers en roysköppquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
What a drag it isquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Razorlight heeft ruzie... als dat maar geen einde van de band betekent... zou toch jammer zijn... wel super onproffesioneel omdat onstage uit te vechten trouwens
Klopt, maar die requestjes komen braaf via mail e.d.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:52 schreef Maricha het volgende:
[..]
Volgens mijn administratie komen er best wel veel requestjes van mensen van dit Fok!Forum![]()
Heb net mijn request de deur uit gedaan, volgende keer dan maar.quote:
roysköpp volgende keer dan maar, goede plaat btw.quote:
quote:
vraag Beautiful day without you maar aanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb net mijn request de deur uit gedaan, volgende keer dan maar.![]()
Overigens ook een plaat wat mij doet denken aan toen ik nog jong was (24, uuhhm zo oud is dat toch niet)
[..]
roysköpp volgende keer dan maar, goede plaat btw.![]()
En nu maar afwachten.quote:(20:59) Floris: Als je nog een plekje hebt op de playlist: Nailpin - What Are You Waiting For
(21:01) MetMichiel -@ 3F: niet de nieuwe doen?
(21:02) Floris: wat jij wil
(21:02) MetMichiel -@ 3F:
Sirolf is Floris omgekeerdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij bent dus Floris! .. okay, ook fanatiek met posten op de website van Michiel.
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:03 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
vraag Beautiful day without you maar aan
Keer m'n nickname eens om (zie sig).quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij bent dus Floris! .. okay, ook fanatiek met posten op de website van Michiel.
quote:
Okay, het kwartje is inmiddels gevallen.quote:
Domien vertelde me dat hij er ook pas na een paar weken achter kwam dat Sirolf == Floris.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Okay, het kwartje is inmiddels gevallen.![]()
Chelsea Dagger, het wordt tijd voor een nieuwe plaat van hun.
De cd is trouwens wel erg goed.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Okay, het kwartje is inmiddels gevallen.![]()
Chelsea Dagger, het wordt tijd voor een nieuwe plaat van hun.
't is trouwens FlorisD zie ik net.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Keer m'n nickname eens om (zie sig).
Op de MetMichiel-site heb ik tot nu toe 2 keer gereageerd, en de laatste keer was al ruime tijd terug.
Amen, heb hem gekocht op aanraden van Ekdom... maar ik blijf er vrolijk van wordenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:10 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
De cd is trouwens wel erg goed.
Zo niet, kunnen we altijd nog even een mailbom daarmee doen richting het einde van het programmaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Amen, heb hem gekocht op aanraden van Ekdom... maar ik blijf er vrolijk van worden
zullen we Mika en Good Things End ook nog horen dit uur?
Oef, dat is wel een opluchting.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domien vertelde me dat hij er ook pas na een paar weken achter kwam dat Sirolf == Floris.
Je bent dus niet de enige.
Volgens mij is Michiel meer van de home-made remakes en remixes.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:14 schreef borisz het volgende:
zou Rudy die hierna komt ook zijn eigen versie van gemaakt hebben?
Rudy Rudy Rudy![]()
Vrij vertaald (+ eigen mening): Een heel stuk beter dan Hey Ho, Let It Snow.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:17 schreef ChatGirl het volgende:
Het is weer eens wat anders dan snow eh oh
Als dit een quiz zou zijn zou je doorgaan naar de koelkast.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:17 schreef D.Rose het volgende:
KLF?
Ik heb al 3 koelkasten, mag het ook een nieuwe combi-oven zijn?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als dit een quiz zou zijn zou je doorgaan naar de koelkast.
Klf - Last Train To Trancentral
Ah, deze hebben ze dus ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Pretty Fly for a white guy... leuke platen dit uur zeg
quote:
2 Fok!kers die Maricha al hebben gesproken, coolquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Pretty Fly for a white guy... leuke platen dit uur zeg
jouw request?quote:
Ik heb Maricha niet gesprokenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
2 Fok!kers die Maricha al hebben gesproken, cool![]()
Als er twee Fokkers vechten om een plaatsje in de popquiz...quote:
Nee, ik had vorige week Self Esteemquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, ik had vorige week Self Esteem
In eerste instantie dacht ik aan The kids aren't alright, maar die hadden ze niet
Het was natuurlijk Seraphina.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:28 schreef D.Rose het volgende:
In eerste instantie dacht ik aan The kids aren't alright, maar die hadden ze niet
Weet ik, daarom vroeg ik die ookquote:
Ik heb nog steeds hoop op In the Endquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:32 schreef D.Rose het volgende:
Nou, welke fokker mogen we aanmoedigen?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:33 schreef -Hans- het volgende:
Daar is Annette weer![]()
Vaste vriendin van de show.
Ze heeft echt mazzel...... alweer een fokker die doormijn strenge selectie heen komt! Jullie worden er steeds beter in, ik moet nog gaan oppassen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:33 schreef -Hans- het volgende:
Daar is Annette weer![]()
Vaste vriend van de show.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |