Barbara is idd leukquote:Op dinsdag 6 februari 2007 03:25 schreef rubbereend het volgende:
het is leuker als Barbara wel in de studio is
Hele goede plaatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:48 schreef alwaysleft het volgende:
Mika moet de nieuwe 3FM megahit worden![]()
Wat een goede plaat![]()
Ik wilde net hetzelfde typenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:48 schreef alwaysleft het volgende:
Wat een goede plaat![]()
ah een medestanderquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:33 schreef Againzender het volgende:
Ik begin mij echt elke dag meer aan Giel te ergeren. Denk dat ik voortaan de radio pas om 9 uur aanzet, dom geneuzel van hem.
Goeie plaat!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:48 schreef alwaysleft het volgende:
Wat een goede plaat![]()
Ik ben het met jullie eens. Giel doet teveel hetzelfde nu..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:52 schreef TheVulture het volgende:
ah een medestander![]()
Ja het is een beetje herhaling van zetten, de sleet zit er een beetje bij Giel op... en die opa met zijn weerbericht mogen ze ook wel een gooi richting bejaardenhuis geven
Ik vind die nieuwe single zo slecht nog niet.. leuk voor carnavalquote:
hij komt er maar weer slecht vanafquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe single zo slecht nog niet.. leuk voor carnaval
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:57 schreef TheVulture het volgende:
Claudia en Gerard wilden ook al een polonaise inzettenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet het niet met Paul.... af en toe erger ik me kapot aan z'n stomme opmerkingen (die hij zelf niet doorheeft), en net als ik denk: dit is de druppel! komt hij met een heel leuk stukje muziek en ben ik mijn ergernis alweer kwijt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:38 schreef TheVulture het volgende:
Paul Rabbering is toch ook erg leuk om te luisteren moet ik zeggen, samen met Veenstra en Ekdom toch wel mijn 3FM-favoriet
Paulquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik weet het niet met Paul.... af en toe erger ik me kapot aan z'n stomme opmerkingen (die hij zelf niet doorheeft), en net als ik denk: dit is de druppel! komt hij met een heel leuk stukje muziek en ben ik mijn ergernis alweer kwijt.
Veenstra en Ekdom staan wat dat betreft onbetwist bovenaan bij mij.
Coen gaat nog wel maar met name Sander is sinds de Serious Request flink bij me gedaald...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:15 schreef Anne04 het volgende:
Ik vind Coen in combinatie met Sander leuk, maar net als vorig weekend in z'n eentje (of ja, samen met Tessel) vind ik hem toch al een stuk minder leuk..
Are you feeling lucky, punk?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:07 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb alvast een requestje in gedachten voor vanavond (aangezien Mika toch al door tig mensen wordt aangevraagd, en terecht).
Nailpin - What Are You Waiting For (of Worn Out, daar ben ik nog niet helemaal uit)
net een kwartiertje geleden bij de C&Sshow.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat deed Michiel gisteren ook
Of doelde je daarop?
ah, gelukkig gemistquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:48 schreef borisz het volgende:
[..]
net een kwartiertje geleden bij de C&Sshow.
Paulquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:38 schreef TheVulture het volgende:
Paul Rabbering is toch ook erg leuk om te luisteren moet ik zeggen, samen met Veenstra en Ekdom toch wel mijn 3FM-favoriet
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Coen gaat nog wel maar met name Sander is sinds de Serious Request flink bij me gedaald...
Kloptquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:43 schreef Seraphina het volgende:
D.Rose, je gaat zeker niet zeggen wat jij en je vrouw hebben aangevraagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |