Barbara is idd leukquote:Op dinsdag 6 februari 2007 03:25 schreef rubbereend het volgende:
het is leuker als Barbara wel in de studio is
Hele goede plaatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:48 schreef alwaysleft het volgende:
Mika moet de nieuwe 3FM megahit worden![]()
Wat een goede plaat![]()
Ik wilde net hetzelfde typenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:48 schreef alwaysleft het volgende:
Wat een goede plaat![]()
ah een medestanderquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:33 schreef Againzender het volgende:
Ik begin mij echt elke dag meer aan Giel te ergeren. Denk dat ik voortaan de radio pas om 9 uur aanzet, dom geneuzel van hem.
Goeie plaat!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:48 schreef alwaysleft het volgende:
Wat een goede plaat![]()
Ik ben het met jullie eens. Giel doet teveel hetzelfde nu..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:52 schreef TheVulture het volgende:
ah een medestander![]()
Ja het is een beetje herhaling van zetten, de sleet zit er een beetje bij Giel op... en die opa met zijn weerbericht mogen ze ook wel een gooi richting bejaardenhuis geven
Ik vind die nieuwe single zo slecht nog niet.. leuk voor carnavalquote:
hij komt er maar weer slecht vanafquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe single zo slecht nog niet.. leuk voor carnaval
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:57 schreef TheVulture het volgende:
Claudia en Gerard wilden ook al een polonaise inzettenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |