quote:Op maandag 5 februari 2007 08:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik denk dat het leeftijdgebonden isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Giel is alleen leuk voor minderjarigeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is lang geleden dat ik dat zagquote:Op maandag 5 februari 2007 08:17 schreef D.Rose het volgende:
oja:
eejjjjjjjjom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 5 februari 2007 08:40 schreef DaMook het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Niet altijd, moet er nog ff aan wennenquote:Dat is lang geleden dat ik dat zagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., zeg je dat hier ook altijd ?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij in de GCSC dat ik dat ongeveer 1 jkaar geleden voor het laatst zagquote:Op maandag 5 februari 2007 08:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Niet altijd, moet er nog ff aan wennenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb het daarna nog wel een keer gedaan hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 09:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij in de GCSC dat ik dat ongeveer 1 jkaar geleden voor het laatst zagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe uit zich dat?quote:Op maandag 5 februari 2007 09:28 schreef Heidi- het volgende:
Oehom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.U2. Heb een zwak voor dit nummerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik hoor, gelukkig, nietsquote:Op maandag 5 februari 2007 09:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
En ondertussen hoor je Veenstra Veenstra met deze plaat meezingenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij ook al?quote:Op maandag 5 februari 2007 09:39 schreef borisz het volgende:
vanavond maar is kijken of die badeend binnen te halen isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goede plaat! Tikkerdetik.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:38 schreef D.Rose het volgende:
She's Madonna
Het zijn de PSB, Het zijn de PSB, Het zijn de PSB, Het zijn de PSB
*tiktiktikkerdetik
uh vandaag niet bijzonder..quote:Op maandag 5 februari 2007 09:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hoe uit zich dat?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja hequote:
owquote:Op maandag 5 februari 2007 09:46 schreef Heidi- het volgende:
[..]
uh vandaag niet bijzonder..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 5 februari 2007 09:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*tiktiktikkertikvanlotjegetikt
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:01 schreef Rhanna het volgende:
* Rhanna ook weer aanwezigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop