quote:Op zondag 4 februari 2007 01:11 schreef Impry het volgende:
Radio 1 FTW trouwens! Avro's nachtdienst!
Dan snap ik niet dat je dat uberhaupt nog doet als je Giel Beelen heet. Maar laten we hopen dat hij dat seksgebeuren nu definitief heeft afgezworenquote:Op zondag 4 februari 2007 01:07 schreef Impry het volgende:
@DaMook, helemaal mee eens... en volgens mij wel meer hoor. Hij gaf zelf ook al wel aan dat hij het ook beetje gehad had.
Het contract met die p0rnsite zal wel zijn afgelopen. Dan moet ie nu even spelen dat ie het er mee gehad heeftquote:Op zondag 4 februari 2007 12:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat je dat uberhaupt nog doet als je Giel Beelen heet. Maar laten we hopen dat hij dat seksgebeuren nu definitief heeft afgezworen
Hoiquote:
Vind je?quote:
eigenlijk welquote:Op zondag 4 februari 2007 16:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mijn sarcasme was niet duidelijk genoeg?
Koffiequote:Op zondag 4 februari 2007 17:20 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- houdt, net zoals Bart Arens, ook absoluut niet van koffie.![]()
Koffie...quote:Op zondag 4 februari 2007 17:20 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- houdt, net zoals Bart Arens, ook absoluut niet van koffie.![]()
Ik wilde morgen een mailtje sturen voor dat nummer.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:39 schreef Toad het volgende:Morgen ga ik naar Maricha bellen tijdens de request
voor Mika - Grace Kelly!
Een mede lotgenoot.quote:
Voor mij morgen ook weinig MetMichielquote:Op zondag 4 februari 2007 19:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een mede lotgenoot.![]()
Morgen geen MetMichiel voor mij (of een klein stukje), maar ik heb voor de overige dagen al wat requests in gedachten.
Jammer!quote:
Ik zit er NU op (ja, ik doe er even over, ben druk geweest vanavondquote:
Dan vraag ik mij alleen af hoe ze die titel willen verwerken in de jingle of de site. Dat gaat niet passen vrees ik.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer!![]()
Fall Out Boy - This Ain't A Scene, It's an Arms Race mag van mij volgende week wel Megahit worden.![]()
hehe, dat lijkt mij een leuke uitdaging voor de persoon die de jingle mag inspreken en de webmaster van de 3FM site.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zit er NU op (ja, ik doe er even over, ben druk geweest vanavond).
[..]
Dan vraag ik mij alleen af hoe ze die titel willen verwerken in de jingle of de site. Dat gaat niet passen vrees ik.
nou, hoera, steeds hetzelfde riedeltje met x-factor als absoluut dieptepuntquote:Op maandag 5 februari 2007 07:49 schreef DaMook het volgende:
Zo na de niet zo goede nachte giel issie nu weer leuk. ;s Ochtends ruled ie
.
Ik denk dat het leeftijdgebonden isquote:Op maandag 5 februari 2007 07:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, hoera, steeds hetzelfde riedeltje met x-factor als absoluut dieptepunt
tja, dat was wel te verwachten met dat telefoongesprek dat ervoor zatquote:
Dat heb ik niet gehoord, gelukkig (denk ik)quote:Op maandag 5 februari 2007 08:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, dat was wel te verwachten met dat telefoongesprek dat ervoor zat
Dat sowiesoquote:Blijft natuurlijk een kutnummer
zanger van de band was vader geworden, die werd even gebeld, vandaar.quote:Op maandag 5 februari 2007 08:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gehoord, gelukkig (denk ik)
[..]
"wansmaak maandag"quote:Op maandag 5 februari 2007 08:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
zanger van de band was vader geworden, die werd even gebeld, vandaar.
Is het al woensdag ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |