Ja dat vind ik dus ook. Ik vond eigenlijk Ruby al wat laat (gevoelsmatig) en dat was dan nog wel redelijk op tijd. Maar Amy Winehouse hoor ik inmiddels toch al een paar weken...I miss you love stond echt al een tijdje op mijn mp3-speler (ja ik weet hetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, Maricha gaf inderdaad aan dat de DJ's de Megahit bepalen. Maar wat ik mij af vraag welke criteria aan de Megahit wordt gesteld, want de single van Di-rect is een 13 in een dozijn plaat en ook niet bepaald een tekstueel hoogstandje. Ik meende dat 3FM net in die week kaarten weg gaf voor een concert van Di-rect, spelen zulke zaken ook mee bij de keuze van de Megahit ?
Amy Winehouse, leuke plaat maar al eeuwen uit (voor mijn gevoel.) I miss You Love is ook zo'n plaat, wat moet je ermee?
De clip is al vaak te zien op MTV / TMF, dus het zal denk ik niet heel lang meer duren tot de single in de winkel ligt. Volgens mij is de release date deze week of begin volgende week, maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:45 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook. Ik vond eigenlijk Ruby al wat laat (gevoelsmatig) en dat was dan nog wel redelijk op tijd. Maar Amy Winehouse hoor ik inmiddels toch al een paar weken...
She`s Madonna als megahit lijkt me overigens heel sterk, dat nummer komt toch pas in maart uit ofzo? Of is dat al gezegd *gaat even teruglezen*
Volgens mij ook ja, maar niet langer dan 2 maanden toch? Ik weet het niet meer, ooit in een interview gehoord dat dat hun nieuwe single werd en toen dat nummer maar eens beluisterd. Bones vind ik nu wel mooi, maar de rest van hun album vind ik nog steeds niet leuk (behalve when you were young), ik blijf het benadrukken, omdat iedereen er zo lyrisch over lijkt te zijn...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:56 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Bones is toch ook al lang uit?
Dus zo nieuw is hij niet.
Nee, 1 iemand krijgt 3 eenden natuurlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:58 schreef -Hans- het volgende:
3 badeenden? oeh, dat is dus 3 maal kans.
Echt niet! Ik word hard aan het werk gezet!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, 1 iemand krijgt 3 eenden natuurlijk
True true, When you were young en bones zijn echt wel de toppers van het album.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:58 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja, maar niet langer dan 2 maanden toch? Ik weet het niet meer, ooit in een interview gehoord dat dat hun nieuwe single werd en toen dat nummer maar eens beluisterd. Bones vind ik nu wel mooi, maar de rest van hun album vind ik nog steeds niet leuk (behalve when you were young), ik blijf het benadrukken, omdat iedereen er zo lyrisch over lijkt te zijn...
Zal ik je mijn gegevens alvast toe mailen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
Echt niet! Ik word hard aan het werk gezet!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
Echt niet! Ik word hard aan het werk gezet!
Ow, dat is alweer ff geledenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De promo aan het begin van de uuropener...
Nopequote:
quote:
Neuh.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb jij ook nog wat nieuwe gameconsoles in een doos staan dan?![]()
![]()
Volgens mij vind ik 4 keer bellen wel genoegquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij geef jij het veel te snel op
Ik heb weleens dat ze na 20 keer bellen en 5 minuten nog opnamen en dat ik wonquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:11 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Volgens mij vind ik 4 keer bellen wel genoeg.
Weet ik niet zekerquote:Moet je dokken als het ingesprek is? Zit al vet over mijn abo heen namelijk. Da`s ook nog een reden![]()
Nee, je betaald alleen als er opgenomen wordt hoor!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:11 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Volgens mij vind ik 4 keer bellen wel genoeg. Moet je dokken als het ingesprek is? Zit al vet over mijn abo heen namelijk. Da`s ook nog een reden
![]()
Dat zeg je ook alleen maar omdat je daar aan verdientquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee, je betaald alleen als er opgenomen wordt hoor!
Dan durf ik het wel aan om het wat vaker te proberen de volgende keerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat leek mij ook alquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hahahaha ik verdien daar helemaal niets aan (was het maar waarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:17 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je daar aan verdient
Ik bel ook wel eens achter zo'n betaal nummert en krijg ook vaak zo'n verwijt naar mijn hoofdje. Het gaat inderdaad pas in als je wordt opgenomen. Het keuze menu telt wel mee trouwens.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hahahaha ik verdien daar helemaal niets aan (was het maar waar)
Maar dat is toch zo bij elk betaal-nummer?
`t Was wel bij mij niet zozeer een verwijt als eerder een misvatting hequote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Ik bel ook wel eens achter zo'n betaal nummert en krijg ook vaak zo'n verwijt naar mijn hoofdje. Het gaat inderdaad pas in als je wordt opgenomen. Het keuze menu telt wel mee trouwens.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
FF Gerard Ekdom bellen!
“My name is not Bon, it’s Jon!” You stupid f*ck"![]()
true true.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bon Jovi was vroeger leuk... tegenwoordig is het softe kutmuziek
Subtiel hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat mijn request gedraaid wordt... doe je best Maricha en Michiel
Linkin Park met In the End
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat mijn request gedraaid wordt... doe je best Maricha en Michiel
Linkin Park met In the End
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |