Doe het ff zelfquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Kan er iemand Bitches aint shit van Ben Folds voor mij requesten?
Kun je dat zelf niet?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Kan er iemand Bitches aint shit van Ben Folds voor mij requesten?
Jouw request komt net na de popquizquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:11 schreef Seraphina het volgende:
Nou ik ga even douchen en dan ga ik ook wel requesten
*Seraphina voelt lichte druk met zulke vroege requesters*
Snap nog steeds niet waarom je uitgerekend nu gaat douchenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:11 schreef Seraphina het volgende:
Nou ik ga even douchen en dan ga ik ook wel requesten
*Seraphina voelt lichte druk met zulke vroege requesters*
Ik kan wel iets bedenken, maar da's zo'n platte humor dat ik het maar niet zegquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom je uitgerekend nu gaat douchen![]()
moiquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:14 schreef -Hans- het volgende:
Moi mensen
* -Hans- is nog even bezig met de afwas, maar Di-rect is bezig dus dat komt goed uit..
welke is dat?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoop dat die nieuwe plaat van Ilse DeLange nog voorbij komt. Dat is óók een errrrug prettig plaat.
I Love You.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
welke is dat?
Die megahit is echt zwaar ruk
Ik ben een beetje klaar met Ilse DeLange... het lijkt alsof ze steeds meer als een schaap gaat zingen.... vooral bij de Vrienden van Amstel viel me dat op... beetje trilling of snik in de stem is leuk maar zij kan een kudde schapen roepen zoals ze nu zingtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoop dat die nieuwe plaat van Ilse DeLange nog voorbij komt. Dat is óók een errrrug prettig plaat.
ze lopen elke keer net achter de hype aan met de megahits... wat mij betreft volgende week Mikaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
I Love You.
Die plaat megahit maken zou pas goed en vernieuwend zijn geweest. En niet met een of andere al grijsgedraaide kutplaat komen aanzetten.
quote:
Gok zelf dat het R. Williams gaat worden met She's Madonna (waar ik nog altijd niet weg van ben, ik vind het nogal een braaf liedje. Maar... het het zweef stukje is natuurlijk wel erg mooi). Hoop zelf op Incubus (eindelijk weer terug, en hoe!) of anders Fall Out Boy. De hoop dat The Magic Numbers nog Megahit worden heb ik al opgegeven, mede omdat de plaat niet meer in de lijst van ' nieuwe singles ' is terug te vinden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ze lopen elke keer net achter de hype aan met de megahits... wat mij betreft volgende week Mika
De onderhandelingen over wat 3FM er nu weer commercieel aan moet overhouden zullen wel erg lang duren. Tsja, dan is die megahit al geen hit meer ..... Maar goed, alles voor de ¤¤¤¤ he ..... Neem die uuropener nou:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ze lopen elke keer net achter de hype aan met de megahits... wat mij betreft volgende week Mika
Fall out Boy zou ook weer een plaat zijn die al te lang te horen is geweest op 3FM... ze moeten gewoon voor een nieuwe plaat op de playlist kiezen, da's toch het hele idee achter zo'n megahitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gok zelf dat het R. Williams gaat worden met She's Madonna (wat ik nog altijd niet weg van ben, ik vind het nogal een braaf liedje. Maar... het het zweef stukje is natuurlijk wel erg mooi). Hoop zelf op Incubus (eindelijk weer terug, en hoe!) of anders Fall Out Boy. De hoop dat The Magic Numbers nog Megahit worden heb ik al opgegeven, mede omdat de plaat niet meer in de lijst van ' nieuwe singles ' is terug te vinden.![]()
daarom moet je ook nooit nieuwe platen aanvragenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik wou Keane met Snowed Under aanvragen voor de reqeust maar nu hebben ze keane al
Is op zich geen nieuwe plaat, al flink wat jaren oud, wilde hem aanvraag voor request met het weer, maar toen startten ze keane net. Voor straks Ben Folds aangevraagd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
daarom moet je ook nooit nieuwe platen aanvragenDie worden vaak al eerder gedraaid.
oh okquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:31 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Is op zich geen nieuwe plaat, al flink wat jaren oud, wilde hem aanvraag voor request met het weer, maar toen startten ze keane net. Voor straks Ben Folds aangevraagd.
vroeger ja, maar tegenwoordig weet ik niet wanneer je Megahit wordt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Fall out Boy zou ook weer een plaat zijn die al te lang te horen is geweest op 3FM... ze moeten gewoon voor een nieuwe plaat op de playlist kiezen, da's toch het hele idee achter zo'n megahit
Ik zou zeggen D.Rose kom eens een keer langs en je zult versteld staan!quote:
Volgens mij zijn het nu de DJ's die het mogen bepalen... snap niet dat die voor het nieuwe werk kiezen.... maar misschien kan Veenstra of Maricha daar meer over vertellenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
vroeger ja, maar tegenwoordig weet ik niet wanneer je Megahit wordt.
In de tijd dat Paul Van Der Lught nog zendercoördinator was op Radio 3FM was het duidelijk, nieuwe en vernieuwende platen werden Megahit. Doorgebroken bands werden in principe geen Megahit. Di-rect ofzo zou nooit Megahit zijn geworden, maar een Justin Timberlake - Sexy Back (nieuw geluid enzo) denk ik wel.
Omdat dat beter uitkomtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom je uitgerekend nu gaat douchen![]()
Als je dit zo'n leuk programma vindt zou ik tijdens Coen en Sander gaan douchen
Di-rectongelofelijke kutplaat blijft het
Nee hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:36 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Omdat dat beter uitkomt. Ik ga al meteen koken als ik thuiskom van stage, was zo mogelijk ook meteen af, dan wil ik graag wel even rustig mijn kopje koffie drinken. En dan ga ik daarna pas douchen. Dan maar het begin missen van MetMichiel, maakt me niet zoveel uit, vind de Coen & Sander show meestal ook erg leuk.
*Seraphina gokt dat ze er nu te diep op in gaat*
Da's ver rijdenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen D.Rose kom eens een keer langs en je zult versteld staan!![]()
Ja, Maricha gaf inderdaad aan dat de DJ's de Megahit bepalen. Maar wat ik mij af vraag welke criteria aan de Megahit wordt gesteld, want de single van Di-rect is een 13 in een dozijn plaat en ook niet bepaald een tekstueel hoogstandje. Ik meende dat 3FM net in die week kaarten weg gaf voor een concert van Di-rect, spelen zulke zaken ook mee bij de keuze van de Megahit ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het nu de DJ's die het mogen bepalen... snap niet dat die voor het nieuwe werk kiezen.... maar misschien kan Veenstra of Maricha daar meer over vertellen
Inderdaad!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Groningen is een fijne stad hoor
Hej, maar dan heb je ook wat he. hehhe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |